Asun paritalossa, jossa huoneistoilla on yhteinen viemärikanava. Molemmissa asunnoissa on sadekaton läpi viety 110mm viemärin tuuletusputki. MUTTA vain toisessa kämpässä on viemärin tuuletushormi viety katolle saakka ja liitetty 110mm tuuletusputkeen. Minun kämpän ullakolle on viety tuuletushormi ja laitettu korkki päähän elikkä katon läpivienti on tehty turhaan. Onko tälläinen viritelmä määräysten mukainen? Onko oma hormikin vietävä loppuun saakka vesikaton ulkopuolelle vai riittääkö tuo tulpattu tuuletushormi ullakolla?
Viemärin tuuletusputki
Tumppi
3
1372
Vastaukset
- Jocu
Onko viemäri pulputellut tms.? Jos ei ole ongelmia, tuo yksi putki hoitaa homman.
- Tumppi
ei ole pulputtanut, jotenka no problemos.
- vk04
Tumppi kirjoitti:
ei ole pulputtanut, jotenka no problemos.
Se toinen putki mikä on tulpattu voi olla radonputki?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1101070
- 102948
Luulet olevasi pidetty
Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap96807- 86723
- 48655
Kalateltta
Ollaan tulossa Kuhmoon Kamarimusiikkiin jos majoitus viela jarjestyisi kuitenkin. Milloin kalateltta aukeaa naillanakymi17617- 36526
- 47516
- 25515
- 43492