Mitä mieltä nimestä Marjaana? Minä pidän siitä siksi, koska pidän luontonimistä, ja Marjahan sitä on. Toisaalta sitten tykkään pitkistä nimistä, ja -aana -pääte on kaunis tuohon Marjan perään. Nimi on nykyään aika harvinainen? Mutta kertokaas mielipidettä kiitos, oisko paha tammikuussa syntyvälle lapselle? Jos on tyttö, ja esikoisestahan on siis kysymys:).
Marjaana
16
1279
Vastaukset
- katjaana*
Söpö kuin mikäkin ja harvinainen tässä ajassa. Onnea hyvästä valinnasta:)
- Täti
Ei ollenkaan hullumpi nimivalinta!
Kaunis!
Ja oma toinen nimeni :) - NimiTäti
Marjaana on kaunis nimi, mikä pohjautuu Maria- et Marja -nimiin. Marian merkitys on "toivottu lapsi":
- &&
Marjaana Elli Alisa
Marjaana Katja Elisa
Marjaana Emma Alisa - kauniisMarjaana
Kaunis ja ajaton!
Tavallinen mutta harvinainen ikäryhmässä. - keksikäinenmaalta
Mahtava nimi, tykkään! Persoonallinen ja reippaan kuuloinen, sopii kaiken ikäiselle. Harvinainen ikäluokassaan (harmi sinänsä)... Onneksi jotkut vielä suosivat näitä 'kunnon' nimiä, eikä muotinimiä joita on jo aivan liikaa! :) Hyvä valinta siis, jatkakaa samaan malliin jos lisää siunaantuu (lapsia)..:=)
- yykaa2
Tykkään paljon. Omalle lapselle olen miettinyt toiseksi tai kolmanneksi nimeksi ;)
- leena täti
VANHALLE LEHMÄLLE SOPISI EI VAUVALLE
- Vanhalehmä
No kiitos paljon. Olen sitten vanha lehmä. Minun etunimi on Marjaana ja olen tyytyväinen nimeeni. Mieluummin olen Marjaana kuin Leena
- Anonyymi
Marjaana on kaunis nimi
- pakkanentaas
Hyvä nimi. Ennen aikaan käytettiin myös muotoa Mariaana.
- pakkanentaas
Ja sitä ennen nimeä Jarinaama.
- käyttäisin näin
Marjaana Misa
- rumanimi
Naurettava nimi, ensinnäkin kuulostaa vanhahtavalta, kuin jonkun 70v isoäidin nimeltä. Toisekseen muuten vaan ruma nimi.
- Jopason
Marjat marjoina
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hannu Pikkarainen ehdottomaan vankeuteen
KKO tuomitsi 1 v 9 kk. Tämä ei ole Hannulle ilon päivä.4014531Kuka on mystinen heppamies?
Nyt tänne vinkkejä siitä kuka on Martinan seurassa viihtyvä hevosmiljonääri. On tullut jo muutamia nimiä esiin keskustel1221775- 1381538
Jäätävä epävarmuus
Mistä tää hirveä epävarmuus molemminpuolin johtuu? Pohjimmiltaan uskon, että molemmat tietää, että tunteita on. Vai onko731293Yksi iso yllätys luvassa The Summit Suomi -finaalijaksossa - Tiesitkö nämä Summit-loppukolmikosta?
The Summit Suomi on tarjoillut yllättäviä pudotuksia ja melkoisen määrän pelkkää kisaajien vaelluksen kuvaamista Norjass151106Perjantaita!
Miltä kaivattusi tuoksuu? Tuli mieleen kun täällä usein mainitaan pahasta hajusta. 🤔741089Voi että! Sergey Hilman paljastaa Race Across the World -kuvauksista: "Tämä oli se paras jekku"
Tykätään! Aikamoinen pari tämä Sergey Hilman ja Sini Sabotage - herättävät varmasti vahvoja tunteita suuntaan sun toise131039Ei tullut konkurssia, tuli 3 karhua
Olipas hyvä uutinen. Näin sitä vaan tunnetaan. Persut eivät onnistuneet tuhoamaan.. tätäkään66993- 38970
- 66952