Siivoojan tarina

Tuhma siivooja

Kyseessä on fantasia jonka haluan jakaa. Toimin siivoojana eräässä myymälässä jossa on myös eräs mies puolinen kaverini myös töissä. En ole aikasemmin tuntenut minkäänlaista vetoa häntä kohtaan ennen kuin nyt ja nään että tunne on molemminpuolinen, välillä kun satutaan samaan aikaan taukohuoneeseen eikä muita ole paikalla, katselemme ja vilkuilemme vähän väliä toisiamme ja hän katsoo minua seksikkäästi hymyillen ja minä purren alahuultani. Haluaisin heti suudella häntä mutta en uskalla jos joku tulee.

Sitten myöhemmin kun minä olen siivoamassa työntekijöiden vessoja, sillä hetkellä kun olen harjaamassa pönttöä takapuoli hieman pystyssä hän tulee sinne ja näkee minut touhuamassa ja hän lähestyy hiljaa ja painaa etumuksensa minun takamusta vasten, hätkähdän, nousen ja käännyn häneen päin ja kun olen kysymässä täytyykö minun poistua niin hän ehtii painaa ihanan täyteläiset huulensa minun huuliani vasten ja suutelee hyvin intohimoisesti kielen kans ja en voi olla vastaamatta kun tuntuu niin hyvältä ja alapäässäni alkoi saman tien kihelmöimään, hän lopettaa hetkeksi ja laittaa vessan oven lukkoon. Sitten hän painaa minut seinää vasten, suutelee kaulaani ja laittaa kätensä puseroni alle ja aukaisee rintaliivini ja alkaa hellästi hyväilee rintoja ja eritoten nännejäni jotka olivat hyvin koholla. Sen jälkeen riisumme toistemme housut ja kun nään hänen ison kalun menin saman tien polvilleni ja otin kalun suuhun ja hän huokaisi hyvästä tunteesta ja ei mennyt kauaa kun hän nosti minut seisomaan ja meni itse polvilteen, nosti minun toisen jalan ja huomasi että olin ihan kostea ja hän kielellä lipaisi klitoristani ja sen jälkeen työnsi ensin yhden sormen ja sen jälkeen kaksi sormea sisääni, ynähdin väkisin ja yritin olla ihan hiljaa, ei onnistunut, samalla kun hän sormetti niin hän liikutti kieltään klitoriksessani ylös alas oikealle vasemmalle ja imi sitä ja se tuntuu aivan taivaalliselta, hän sanoi että maistun todella hyvälle. Sitten hän nousi ja laittoi minun kumartumaan seinään päin ja vihdoin hän työnsi ison kalunsa minun märkään pilluun ja minulla tuntui jo silloin että jalat pettää alta ja hän piti minun lantiosta lujaa kiinni ja alkoi paukuttaa minua kovaan tahtiin, sain heti orgasmin yksi toisensa jälkeen ja sitten kun aloin tuntea kalun sykkivän niin alkoi tuntuu paljon paremmalta ja puristin lihaksiani yhteen ja hänen sykkiminen lisäänty koko ajan ennemmän ja enemmän ja molemmat huohotettiin väkisin kovaan ääneen ja sitten hän laukesi sisääni ja molemmat hengitimme pitkään hengästyneinä, sen jälkeen hän halasi minua takaa päin ja suuteli kaulaani, veti spermaisen kalun sisältäni ja vedin äkkiä housut jalkaan niin kuin hänkin, siistiydyttiin peilin ääressä ja kuunneltiin kuuluuko oven ulkopuolelta ääniä, siellä ei onneksi ollut ketään, hän suuteli minua vielä ennen kun poistui paikalta ja minä jäin jatkaa töitäni hymyssä suin loppupäivän. Jos näin kävisi, en usko että jäisi ensimmäiseksi ja viimeiseksi kerraksi.

3

6844

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • suusikin

      Ihan hyvä! Ehkä turhan "hätäinen" ja olisi voinut olla hiukan realistisempi, mutta ei oikeestaan isompaa sanomista! :)

    • Tuhma siivooja

      Kun kyseessä oli myös ikään kuin pika pano kun oltiin kuitenkin työpaikan vessassa

    • kommenttiiiii

      liikaa ja sanoja

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      103
      1555
    2. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1194
    3. Mitä oikein

      Näet minussa? Kerro.
      Ikävä
      88
      1117
    4. Lopeta tuo mun kiusaaminen

      Ihan oikeasti. Lopeta tuo ja jätä mut rauhaan.
      Ikävä
      139
      1026
    5. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      580
      985
    6. Mika Muranen juttu tänään

      Jäi puuttumaan tarkennus syystä teolle. Useat naapurit olivat tehneet rikosilmoituksia tästä kaverista. Kaikki oli Muras
      Sananvapaus
      1
      947
    7. Hanna Kinnunen sai mieheltään tiukkaa noottia Tähdet, tähdet -kotikatsomosta: "Hän ei kestä, jos..."

      Hanna Kinnunen on mukana Tähdet, tähdet -kisassa. Ja upeasti Salkkarit-tähti ja radiojuontaja onkin vetänyt. Popedan Lih
      Tv-sarjat
      8
      882
    8. Kotipissa loppuu

      Onneksi loppuu kotipizza, kivempi sotkamossa käydä pitzalla
      Kuhmo
      20
      870
    9. Oho! Farmi-tippuja Wallu Valpio ei säästele sanojaan Farmi-oloista "Se oli niin luotaantyöntävää..."

      Wallu oikein listaa epämiellyttävät asiat… Monessa realityssä ollut Wallu Valpio ei todellakaan säästele sanojaan tippum
      Tv-sarjat
      9
      704
    10. Helvetin hyvä, että "hullut" tappavat toisensa

      On tämä merkillistä, että yritetään pitää hengissä noita paskaperseitä, joilla ei ole muuta tarkoitusta, kuin olla riida
      Kokkola
      8
      660
    Aihe