Rantuu Oy:stä ainutlaatuinen kokemus

sekret

Hei vaan teille kaikille!

Sattuipa meidän kohdallemme Rantuu Oy:n kautta monenmoiset kokemukset.
Helmikuun 2012 vietimme onnistuneesti kaikinpuolin heidän kohteessaan Torreviejassa kaikkine kuljetuksineen etc.

Niinpä silloin jo nähtyämme ihastuimme erääseen heidän pitkäaikaisvuokrakohteeseensa ja päädyimme siihen jo alkukeväällä.
Teimme kohtuutarjouksen, joka hyväksyttiin ja allekirjoitimme vuokrasopimuksen 12 kk.jo keväällä ja varasimme/maksoimme lennot syksylle.

Myimme/lahjoitimme Suomen irtaimiston pois ja irtisanoimmen Suomen asuntomme vuokrasopimuksen. Sitten otimme paikallisen Gestorian hoitamaan paikalliset paperiasiat kohdaltamme kuntoon. Kaikki meni hyvin siihen saakka, kunnes gestoria pyysi kopioita asunnon omistajan/omistajien passeista & kahdesta escrituran (lainhuudatus) sivuista, joista ilmenevät asunnon tiedot, omistajat etc.

Sitten tulikin KATASTROFI, jossa tilanteessa kokenut ja pitkäatkaisesti Costa Bancalla toiminut suomalaisperäinen välitystoimisto einä enää ottanut MISTÄÄN ASIASTA vastuuta...
Ilmoitti ainoastaan, että asunnon suomalainen OMISTAJA on itse kirjoilla asunnossa (vaikka asuukin pysyvästi Belgiassa), eikä luovuta mitään lisätietoja asuntoon liittyen!

Gestoriamme ilmoitti meille heti, ettemme pääse siinä tapauksessa niihin etuuksiin, jotka kuuluvat pitkäaikaiseen vuokrasuhteeseen ja ettei ko. asuntoa voi edes vuokrata, mikäli omistaja on samanaikaisesti siellä kirjoilla - USKOMATONTA tietämättömyyttä & välinpitämättömyyttä Rantuu Oy:n taholta, kun kyseessä allekirjoitettu 12 kk vuokrasopimus pitkäaikaisasukasehdoin!!!

Olisimme siis tarvinneet jo Suomen kelasta muuttopäivänä pudonneina 3 kk jälkeen yksityiset sairauskuluvakuutukset sekä "turisteina olisimme olleet siellä kaiken aikaa" vailla mahdollisuutta kirjautua pysyviksi asukkaiksi,

Kaiken lisäksi on jo etukäteen sovittuna tavaroiden kuljetus Suomesta (n.3 kuutiota) kolme viikkoa ennen muuttoa kuljetusyrittäjän välivarastoon Alicanten eteläpuolelle.

Rantuu Oy uudisti sivustonsa tämän tapahtuman jälkeen mm.vuokrasopimusten pituuksien osalta, mutta ikävänä piirteenä heidän toiminnassaan havaitsin sen, että jo vuokrattu kohde onkin samanaikaisesti heidän "myytävät asunnot - sivuilla" myynnissä!!!

Ihmettelimme sitäkin, kun heiltä "lipsahti" kesken asuntoesittelyn, että "kerran kävi niin että omistaja myi vuokraamamme pitkäaikaiskohteen pois" ja he joutuivat etsimään vuokralla-asujille tilapäismajoituksen MIELENKIINTOINEN LIPSAUTUS!!!

Lisäksi irtisanomissuojaa ei ole heillä sopimuksissa lainkaan mainittu puolin/toisin!

Olisipa todella mielenkiintoista kuulla muiden kokemuksia aiheeseen sekä myös tähän epämääräiseen suomalaisyritykseen liittyen!

KIITOS kaikille! Sana on kaiketi täällä vapaa.

57

8967

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • aapeli*

      olemme vuokranneet rantuulta aina 2 kk jakson eikä ole ollut mitään vaikeuksia milloinkaa

    • 20 vuotta espanjassa

      Mik¨li kertomasi pitää paikkansa ja teillä on kopio vuokrasopimuksesta on teillä mahdollisuus hakea korvauksia k.o. tapauksessa. Espanjan laki no erittäin vahvasti vuokralaisen puolella ja vuokranantaja on aina velvoitettu maksamaan aihettamansa tappiot mikäli vuokrasopimusta on rikottu.Laki on sama espanjalaisille ja EU kansalaisille.

      Pikkusummia ei kannata lähteä karhuamaan.

    • lomailija
    • Pettynyt 5x

      Vuokrausrantuun sivujen esittelytekstit ja kuvat asunnoista eivät vastaa todellisuutta. Asuntojen omistajat eivät pidä asuntoja kunnossa eivätkä päivitä juurikaan irtaimistoa. Tämä vuokravälittäjä ei myöskään suhtaudu asiallisiin reklamaatiohin vakavasti. Nim. 5kertaa vuokrannut eri asuntoja heidän kautta - ei koskaan enää! Jos joku vielä erehtyy asioimaan heidän kanssaan, vaatikaa kunnon palvelua ja vuokralle vastinetta. Vain sillä tavalla tällaiset rahanahneet yrittäjät saadaan vastuuseen.

      • wille

        Hei. täsmennätkö mitä on mennyt pieleen näissä sinun vuokraamissa asunnoissa. olen harkinnut vuokrata rantuun kautta asunnon ensi talveksi


    • Tyytyväinen 4x

      Miksi olet vuokrannut heidän kauttaan asunnon viisi kertaa, jos olet jo ensimmäisellä kerralla ollut tyytymätön?? Jos näin olisi todellisuudessa ollut, tuskin heidän kauttaan olisit vuokrannut vielä neljä kertaa uudestaan?? Pistää vähän miettimään... Itse olen vuokrausrantuun kautta vuokrannut neljä kertaa ja joka kerta olen ollut todella tyytyväinen! Palvelu ollut hyvää ja ystävällistä. Aijon tästä eteenpäinkin vuokrata heidän kauttaan asuntoja ja suosittelen muillekkin.

    • Pettynyt 5x

      Joka kerta olen ollut pettynyt asuntojen kuntoon, mutta vasta viimeisellä kerralla annoin oikein kunnon palautteen kirjallisesti ja siihen ei ole tänäkään päivänä lähes vuoden takaa reagoitu. Olisi kai pitänyt heti ensimmäisellä kerralla tehdä kirjallinen palaute, mutta en halua kuitenkaan ihan pienistä asioista olla valittamasta. Viimeisessä asunnossa oli jopa vakavia turvallisuusvikoja ja esittelytekstistä poiketen osa talosta oli käytännössä käyttökelvoton. Heidän suhtautumisensa varustetasoa liittyviin suullisiin huomautuksiin on ollut yliolkaista.
      Hienoa, jos joku on ollut oikeasti tyytyväinen vuokraamiinsa asuntoihin. Minun kohdalleni on kai vaan sattuneet ne puutteelliset ja huonosti hoidetut kämpät.

    • Remeca rules

      Kerran olen Remecalta vuokrannut ja ihan tyytyväinen olin.

    • Tyytyväinen

      Olimme keväällä 2013 kuukauden Torreviejassa. Vuokrasimme asunnon Vuokraus Rantuun kautta. Kaikki pelasi hienosti. asunto oli sellainen, kun netissä sanottiin.

      Palvelu ensiluokkaista, ei minusta mitään valittamista.

      20 vuotta suomessa ja maailmalla lomaa viettänyt...

    • Paljon nähnyt

      Olemme olleet kahtena keväänä Torreviejassa. Ensinmäisellä keralla vuokrasimme asunnon Elsa-marilta ,toisella kerralla Vuokraus rantuulta.

      Elsa-marilla Sepolla oli aika kiire ,kun esitteli asuntoa, samoin lopputarkastuksessa.

      Takuuvuokran palautusta odottelimme pari viikkoa ",manjaana ,manjaana".
      Muuten kaikki pelasi hyvin.

      Vuokraus Rantuulla kaikki toimi erittäin hyvin. Asunto oli muuten hyvä, petivaateissa esim . tyynyt olisi voinut olla paremmat.

      sellaisia asioita voisi ehkä vuokra- asioita hoitava henkilö tarkistaa.

      Olemme olleet tuolla kanarian puolella ,sekä Kreikassa useita kertoja ns valmismatkoilla . minusta ei ne huoneistohotellit ole se ihmeempiä ,kun Torreviejan asunnot. On sielläkin joskus pitänyt pyytää jotain pientä.

      Kahden kerran oleskelu tuolla Torressa ei tietysti anna ehkä oikeata kuvaa asunnon tasoista. Kumminkin ajattelimme vuokrata 2015 syksyllä asunnon sieltä.
      Todennäköisesti Vuokraus rantuulta.

    • veera3

      Vuokrasimme tänä keväänä Vuokrausrantuulta asunnon 2 viikoksi. Olimme tyytyväisiä, kaikki oli, kuten sovittu. Olimme siis Torreviejassa, ja nyt menossa samalta firmalta vuokrattuun asuntoon kolmeksi viikoksi. Takuumaksu oli palautettu tilille jo, kun pääsin kotiin. - Aina on näitä panettelijoita, jotka yrittävät mustata firman maineen. Mikähän mahtaa olla loppujen lopuksi heidän " totuus"?

      • Varo.zarikoa

        Mulla ei ole omakohtaista kokemusta Rantuusta, mutta parista muusta suomalaisfirmasta kylläkn. Kurjia kokemuksia olen kuullut vain Zarikosta, ja huono tuuri kävi myös itselläni.
        Ei näistä kokemuksista yleensä viitsitä paljoa huudella, kun yritetään pitää hiukan omaa ja muidenkin lomamieltä yllä. Hyvä kuitenkin, että varoitetaan edes netissä. Näin minäkin.


    • paljon vuokrannut

      Vuokrattavissa asunnoissa on erilainen varustetaso ja ihmisillä niin erilaiset vaatimukset. Kokemukseni mukaan suomalaisten asunnot ovat kuitenkin hyvin varustettuja. Lisäksi suomalainen vuokraustoimisto korjaa puutteita ja välittää asunnon omistajalle terveiset. Lisäksi ihmiset ovat erilaisia, toinen on tullut lomaa viettämään ja näkee auringon taivaalla ja sinisen meren. Toinen näkee vain pölyn ja puuttuvan haarukan asunnossa. Kummalla mahtaa olla kivempaa?

    • after sun

      Voisiko ko.firmaa pitävä henkilökohtaisesti ottaa kantaa asiaan liittyen? Noin yleisesti ottaen ..

    • Jr muurame

      Kiitos rantuulle aina olen ollut tyytyväinen. Tsemppiä vielä tavataan t: jr muuramesta

    • Potaskaa kaikki

      Kannattaako tuota paskanpuhujaa vielä hännystellä hankkikaa oma elämä. Tsemppiä Jukalle ja muille rantuun sakille ja onnea mummolle ja vaarille

      • kkk6666

        Mistähän sinäkin tiedät mikä on potaskaa.


    • pp4445

      En ole vuokrannut rantuun kautta, mutta olemme olleet useamman kerran rantuun vuokraamassa asunnossa omistajan kautta. Petivaatteet oli pesun jälkeen mytyssä kuivaustelineessä ja haisi homeelle joten pesu meni uusiks. Ja netin hintaa ihmettelen kun rantuu ottaa 40€/kk vaikka sen saa suoraan sattvplussalta 15€/kk? Eikä se edellisten jäljiltä siivouskaan ole ollut kertaakaan kunnolla tehty.

    • suoravuokraus

      Kolmen hepun viikko huhtikuussa Torreviejan Paseo Juan Apariciolla yht. 50€ sisältäen kulutusmaksut.
      Asunnossa on vain 2 makuuhuonetta joten joku hepuista saa koisia oh:n sohvalla tai parvekkeella.
      Edellisten asukkien jäljiltä puhtaita vuodevaatteita on vain kahdelle joten heput ratkaiskoot itse ongelman.

    • Ei.koskaan.enää

      Käyttäkää jotain muuta, kun rantuuta. Ihan vaan vinkkinä. Ja jos ootte vuokrannut, kuvatkaa kaikki viat.. Rantuu on eittäin asiaton lafka. Eli jos haluatte loman onnistuvan, välttäkää! Ja nuo ihmiset leiden asuntoja siellä on vuokralla. Kannattaisi miettiä kahdesti kuka vuokraa...

    • böööl

      Olen samaa mieltä! Puheet on kuin alinan pieru eli puolet paskaa.

    • Ei.ikinä1

      Juu, ihmiset tulee rentoutumaan yleensä lomillensa, tämmösen paskaläjät pilaa varmasti sen. Se on kiva tulle kotiin takasin lomalta naama norsu ketulta. Mielummin maksaa vaikka vähän enemmän.

    • ammattimies1

      Ohhoh....olipas siinä satusetä herännyt...Me ollaan Vuokrausrantuulta vuokrattu pari kertaa vuodessa asunto ja aina on kaikki toiminut aivan loistavasti! Palvelu on ollut aivan ehdottoman ensiluokkaista ja luotettavaa ja puheet on pitäneet 100 %. Jos on tosiaankin noin pettynyt heidän palveluun ja on katkera niin kannattaiskohan vilkasta peiliin...nykyään saa jo apua jos olo ei helpota. Kiitokset vielä koko Vuokrausrantuun porukoille mukavista ja nautinnollisista lomista vuosien saatossa, toukokuussa taas nähdään! Lomaa ootellen Pirjo ja Hanski.

      • Yyyyyyyhyyyy

        Jos ette omista asuntoa mitä Rantuu vuokraa niin älkää puhuko mitään. Jos tietäisitte mitä kusetusta he harrastavat asunnon omistajaa kohtaan niin toista puhuisitte.


    • Vastuun.välttelijöitä

      Rantuu se siellä nimimerkkien takaa huutelee. Rantuu väistelee kuluttajansuojaa tekemällä sopimukset omistajan nimiin. Vaatikaa aina täydelliset yhteystiedot omistajalle, niin voitte hakea hyvitystä kuluttajariitalautakunnasta, mikäli vuokranantaja asuu vakituiseen Suomessa. Riitalautakunnan tehtäviin kuuluu myös yksityisten väliset vuokrariidat. Jos ette saa yhteystietoja, älkää allekirjoittako. Ei mee se loma pilalle. Tai kaikkein helpointa on varmaankin käyttää vaan jotain muuta. Ei nä ketjut itsekseen synny. Aika paljon tyytymättömyyttä. Tosi asiatonta toimintaa noilla.

      • VoiKäydäHyvinTaiEi

        Zarikon homekämppien vuokrasopimuksissa ei ole omistajien nimiä eikä vuokrarekisterinumeroa. Älä maksa vuokravakuutta ennen kuin olet saanut vuokrasopimuksen tai luonnoksen ja nähnyt onko siinä omistajien tiedot.
        TorreTeamista olen kuullut vain hyvää.


    • Lomaillut

      No hoiti ne sitten loppujen lopuksi... Tais olla huono päivä. Tarttuu semmone huono fiilis.

    • Sirkkis.Äki

      Ollaan vuokrattu Rantuulta asunto kymmeniä kertoja,tyytyväisiä ollaan oltu,kaikki on pelannut hyvin ja jos jotain puutteita on ollut ne on hoidettu nopeasti.Kiitokset kaikille Rantuulaisille!Suosittelen!

      • Kylläjuupas

        Ja paskat. Taitaa olla itse viron herran kommentti.


      • Anonyymi
        Kylläjuupas kirjoitti:

        Ja paskat. Taitaa olla itse viron herran kommentti.

        Aivan itse olin lomalla Keski-Suomesta ja itse kommentoin,kiitos kaikille Rantuulaisille!


    • Torreviaja

      Olen Torreviejan kävijä vuosien takaa, käynyt yhteensä 24 kertaa. Olen vuokrannut asunnon torreteamilta, mutta nyt heillä on tapahtunut jotain mitä en käsitä. Olisiko kun ruvettiin vaatimaan maksua sohvasta jota ei kuitenkaan oltu särjetty? Sitten otin yhteyttä vuokrarantuun ja kysyin vuodeksi 2018 asuntoa, no sellainen löytyy, mytta minulta olisi pitänyt löytyä heille takuu maksu useita satoja euroja. Mistä minä tietenkin pyysin jotain takuuksi kun en voi tietää onko tälläistä firmaa vuoden päästä olemassakaan. Maksoin, mutta rahat palautettiin ja minua ei haluttu asiakkaaksi. Palvelu oli alapuolella arvostelun eli todella heikkoa. Mutta onneksi tämä ei ole ainoa jolta voi vuokrata asuntoja. Minä vuokraan asunnon suoraan omistajalta ilman välikäsiä niin homma toimii.

    • torreviejamatkaaja

      Meille on sattunut 2012-kevään 2017 aikana jos jonkinlaista näiden asunnon vuokrafirmojen kanssa. Olemme nyt viimeisten vuosien aikana kuvanneet asunnon puhelinkameralla, WC:n, ikkunat, peilit ja keittiön. Samoin kaikki asunnon huonekalut ja astiat jne. jotka ovat olleet rikkinäisiä tai repaleisia. Kuvatessa jää päivämäärä kuvaan ja näinollen ei sitten tarvitse "tapella" välitysfirman kanssa. Samoin olemme kuvanneet patjat, jotka eivät aina ole edes puhtaita. Onneksemme olemme näin tehneet ja näin säästyimme toukokuussa hyttysverkon rikkomisen syyttelyltä. - Kuvatkaa asunto ennenkuin asetettu taloksi.

      • Omataustaturvaan

        Kannattaa myös olla joku vuokran antajan edustaja paikalla kun menette asuntoon ensimmäisen kerran ja tarkastatte sen. Kuvatkaa myös videota ja lisäksi kuvia. Kirjatkaa ylös niitä kohteita missä on jotain kulumaa vanhastaan ja varsinkin jos on pyykkiä tai roskia jätetty edellisiltä. Viimeiseksi kuvaksi sellanen missä em. edustaja on mukana asunnossa. Ei tule väitteitä että olette itse sotkeneet ja sitten vasta kuvattu. Kuvatkaa myös kun lähdette että missä kunnossa sillon. Parastahan olisi jos edustaja olisi myös lopputarkastuksella. Sitten papreiin kuittaus että asiat kunnossa puolin ja toisin.


    • Huhuhuh

      Edelleen sanon että Rantuu on pelkkä rahastaja ja kohtelee asunnon omistajaa halveksivasti ja ala-arvoisesti. Paskanpuhujia suomeksi.

      • Fridayts

        Vuokrattiin lokakuuksi asunto Rantuulta, kolme aikuista ja pieni koira. Kaikki pelasi Rantuun kautta tosi hyvin, ei mitään valittamista. Otetaan kyllä uudelleenkin Rantuun kautta.


    • Torreviejavuokraten

      Tulin katsomaan, onko kokemuksia Rantuusta - ja olihan näitä, puolesta ja vastaan.....taidamme suosiolla jättää ao. firman asunnot muille, koska noita negatiivisiakin palautteita oli aika paljon. ....

    • tuulikki1955a

      Itse vuokrannut n.20 kertaa vuokrausrantuulta ja aina ollut tyytyväinen. Kerran hajosi yksi kodinkone ja uusi tuotiin muutamassa tunnissa meille :) Erittäin hyvä palvelu ollut aina.

    • Hispano

      Järki käteen! Kaikki negatiiviset kommentit haiskahtavat jotenkin ns. Suoli24:lta. Jos yritys on pystynyt toimimaan jopa vuosikymmeniä antaen omistajilleen elannon ja toimeentulon, niin kannattaa kysyä itseltään onko se mahdollista jos kaikki toiminta on suurta p..kaa ja k...tusta? Samaa ajatusmallia kannattaa käyttää myös kiinteistönvälittäjiä arvioidessa niin Blancalla kuin Solilla.

      • Boooooooo

        Oletko vuokrattavan asunnon omistaja jos et niin älä puhu mitään kun et tunne asioita mitä he tekevät asunnon omistajaa kohtaan


      • Anonyymi
        Boooooooo kirjoitti:

        Oletko vuokrattavan asunnon omistaja jos et niin älä puhu mitään kun et tunne asioita mitä he tekevät asunnon omistajaa kohtaan

        Luuletko tosiaan, että Rantuun kannattaisi toimia väittämälläsi tavalla, jos mielivät saada välitettäviä kohteita ja jatkaa liiketoimintaansa? Sana kuule leviää ihan niitten omistajien keskuudessa, kun tapaavat paikan päällä vuosittain. Turha russutus pois ja hoida se siellä, mihin se kuuluu. Se ei kuulu tämän ketjun aiheeseen.

        Itse tulevana vuokralaisena luen kyllä näitä ketjuja mutta melko helposti asiattomat kommentit suodattuu mielestä pois.


    • backtospain

      Meidän perhe on vuokrannut asunnon muutaman kerran Rantuun kautta ja mitään ongelmia ei ole ollut. Aina on sitä saatu mistä on sovittu ja palvelu on ollut hyvää. Suosittelen omasta puolestani.

    • gest123

      Pari kertaa on vuorattu Rantuulta asunto ja kaikki on toiminut hyvin. Takuusumma palautui parin päivän sisällä kotiinpaluusta.

    • bruno4567

      Yhdeltä kaveriltani jäi avaimet sisäpuolelle ja ovi meni kiinni.
      Ei hätiä mitiä, soitto Rantuulle ja 15 min kuluttua tuli kaveri motskarilla ja avasi oven.
      Well done.
      Näin pitää toimia, jäi hyvä maku yrityksestä...
      nimimerkki: kokenut kaikki tietää

    • Glögijklöö

      Unohdit varmaan mainita, että Rantuulla maksaa 50€ se oven avaus ja muutenkin jos meinaa asunnon vuokrata niin en ainakaan missään nimessä vuokraisi Rantuulta vaikka oli viimeinen firma espanjassa.

    • Anonyymi

      Laitanpa tähän oman kysymykseni. Onko kukaan asunut Torreviejan Calle de Toboso 12:ssa Brawomar-huoneistossa. Onko se vastannut kuvausta? Olen tulossa sinne vasta lokakuussa ja ihan uteliaisuuttani kyselen, miten homma on toiminut. Muutenkin kiinnostaa tietää kyseisestä talosta/asunnosta. Paikan ympäristöstä jne.... t. Unski

      • Anonyymi

        Olen kyseisen asunnon omistaja>jos homma ei toimi tai asunnossa on jotain puutteita>ottanet yhteyttä Vuokrausrantuuseen>anna heille palautetta asunnostamme.


    • Anonyymi

      2 viikkoa kun lähdimme Vuokrausrantuun asunnosta eikä varausmaksua kuulunut... Hmmm...

      • Anonyymi

        Hei,

        Harvoin tulee täällä keskustelupalstoilla kierrettyä, mutta olisitko yhteydessä suoraan meihin, sitä kautta homma hoituu nopeiten. Mikäli maksu ei ole tullut, niin toki selvitetään asia. Joskus varausmaksun palautus tulee ihan viimeisenä päivänä (14 vuorokauden päästä vuokrauksen päätyttyä).

        Ystävällisin terveisin
        Hanna Silling, Vuokrausrantuu


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hei,

        Harvoin tulee täällä keskustelupalstoilla kierrettyä, mutta olisitko yhteydessä suoraan meihin, sitä kautta homma hoituu nopeiten. Mikäli maksu ei ole tullut, niin toki selvitetään asia. Joskus varausmaksun palautus tulee ihan viimeisenä päivänä (14 vuorokauden päästä vuokrauksen päätyttyä).

        Ystävällisin terveisin
        Hanna Silling, Vuokrausrantuu

        Hei,

        Koronavirus iski mailmaan ja Finnair lopetti lennot Alicanteen. Vuokraurantuu ei suostu papauttamaan varausmaksua. " Koska olemme varausmaksusta tilitysvelvolliset asunnon omistajalle .... olisi mahdollista siirtää varaus jonnekkin hamaan tulevaisuuteen samalla varausmaksulla mutta ei kiinnosta enään.

        Onneksi olkoon sinulle K2 nro 11: Solana 9, Torrevieja - asunnon omistajalle - sait 200e helppoa rahaa -- vai saitko ?

        t. pettynyt matkaaja


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hei,

        Koronavirus iski mailmaan ja Finnair lopetti lennot Alicanteen. Vuokraurantuu ei suostu papauttamaan varausmaksua. " Koska olemme varausmaksusta tilitysvelvolliset asunnon omistajalle .... olisi mahdollista siirtää varaus jonnekkin hamaan tulevaisuuteen samalla varausmaksulla mutta ei kiinnosta enään.

        Onneksi olkoon sinulle K2 nro 11: Solana 9, Torrevieja - asunnon omistajalle - sait 200e helppoa rahaa -- vai saitko ?

        t. pettynyt matkaaja

        Rantuu on epäluotettavin firma mitä tiedän. Kusettaa asunnon omistajia niin paljon kuin kerkiää. Rahastaa tekemättömistä töistä omistajia. En antaisi ikinä omaa asuntoani tämän firman hoitoon.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hei,

        Koronavirus iski mailmaan ja Finnair lopetti lennot Alicanteen. Vuokraurantuu ei suostu papauttamaan varausmaksua. " Koska olemme varausmaksusta tilitysvelvolliset asunnon omistajalle .... olisi mahdollista siirtää varaus jonnekkin hamaan tulevaisuuteen samalla varausmaksulla mutta ei kiinnosta enään.

        Onneksi olkoon sinulle K2 nro 11: Solana 9, Torrevieja - asunnon omistajalle - sait 200e helppoa rahaa -- vai saitko ?

        t. pettynyt matkaaja

        Rantakylä Group Fuengirolassa on luotettava välitystoimisto.
        Peruimme koronan takia syyskuun kahden kuukauden vuokrauksen ja maksamamme varausmaksu 300 euroa jäi talteen odottamaan seuraavaa varaustamme.
        Mielestäni erittäin reilua toimintaa!

        Toivottavasti siellä Torreviejassa otetaan oppia kirjoituksestani, jos vaikka aikovat jatkaa toimintaansa tulevinakin vuosina.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hei,

        Harvoin tulee täällä keskustelupalstoilla kierrettyä, mutta olisitko yhteydessä suoraan meihin, sitä kautta homma hoituu nopeiten. Mikäli maksu ei ole tullut, niin toki selvitetään asia. Joskus varausmaksun palautus tulee ihan viimeisenä päivänä (14 vuorokauden päästä vuokrauksen päätyttyä).

        Ystävällisin terveisin
        Hanna Silling, Vuokrausrantuu

        Teidän kanssa ei mikään onnistu niinkuin pitäisi. Mieti miten kusetatte asunnon omistajia. Onneksi taitaa nyt loppua teiltäkin vuokraavat ihmiset. Kiitos koronan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Rantuu on epäluotettavin firma mitä tiedän. Kusettaa asunnon omistajia niin paljon kuin kerkiää. Rahastaa tekemättömistä töistä omistajia. En antaisi ikinä omaa asuntoani tämän firman hoitoon.

        Sama kommentoija terrorisoi ketjua ja moneen kertaan. Eikö yksi kommentti olisi riittänyt.


    • Anonyymi

      Nyt kolmatta kertaa Vuokrausrantuun kautta asunto. Aina toimineet moitteettomasti. Lisäksi ovat vielä ystävällistä porukkaa.

    • Anonyymi

      Olemme vuokranneet Rantuulta useamman kerran ja paövelu pellaa tosi hyvin
      Esim viimeksi moitimme pyykinpesukonetta,seuraavana päivänä tuli uusi kone sekä astianpesukone samoilla tulilla.Suosittelen🙂

    • Anonyymi

      Aivan erinomaista toimintaa. Useasti olen vuokrannut Rantuun kautta ja joka kerta eri asunnon. Kaikki toiminut niinkuin piti.
      Ja taas asunto etsinnässä 3 kk:si. Eli tavataan Rantuun väki syksyllä!

      • Anonyymi

        Huijari firma


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      47
      3353
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      10
      2060
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      22
      1535
    4. Tähdet, tähdet -tippuja Kake Randelin tilittää avoimena: "Tämä on viihdyttämistä, eikä sitä..."

      ISO kiitos Kake lauluistasi!Nyt ei vaan studioyleisö lämmennyt. Olet legenda! Lue Kake Randelinin mietteet: https://w
      Tv-sarjat
      15
      1404
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      11
      1361
    6. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      17
      1271
    7. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1188
    8. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      7
      1115
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      9
      1073
    10. 22
      1047
    Aihe