onko kellään kokemusta tosta nettikaupasta?
hieman epäilyttää toi paikka mutta siellä olisi myynnissä leffoja mitä ei saa enää kaupasta ja muualtaki hankala löytää ees käytettyinä... olen yrittäny etsiä tietoa tuosta paikasta mutta ei löydy. onko kukaan tilannu tuolta mitään?
DVDnet, onko turvallinen vai onko huijaus/virus sivusto?
7
454
Vastaukset
Ei sieltä mitään haittaohjelmia saa mutta en ole koskaan tilannut sieltä mitään joten siitä puolesta en osaa sanoa mitään.
- Matti Am
Karmeet hinnat näyttää olevan. Jotain aivan kamalaa sontaleffaa jota muualla streamataan ilmaisleffana (Voddler) pyydetään jotain 20 euroa :DD. Bisnesidea lienee keräilijät eikä massat. Mutta kuka uskoo muutamaa ammatti-inisijää? Pari kädetöntä jotka ei osaa hoitaa asioitaan, valittaa. Uskokoon ken tahtoo.
- Tatti Fan
Joo, ei varmaan sinunkaan ammatti-ininäsi ko. lafkan hintatasoa laskea. Uskokoon ken tahtoo.
- Matti Am
Tatti Fan kirjoitti:
Joo, ei varmaan sinunkaan ammatti-ininäsi ko. lafkan hintatasoa laskea. Uskokoon ken tahtoo.
Mitä yrität sanoa, opettele suomea. Vai eikö äly riitä?
- tie2.
Rahat välistävetäjille vai rahat omassa pussissa?
http://unblockedpiratebay.com/?loadurl=/browse/201 - Prkl
Tilasin sieltä dvd:n syyskuussa enkä ole vieläkään saanut. Monta kertaa olen ottanut yhteyttä ja ilmoittivat, että tuote tilapäisesti loppu. Sitten ilmoittivat että seuraavalla viikolla lähettävät. Nyt on kulunut seuraavasta viikosta jo kuukausi eikä dvd:tä vieläkään ole tullut. Äsken lähti taas vaihteeksi viesti sinne. Jos kohta ei jotain tapahdu niin otan yhteyttä johonkin muuhun. Yli 2 kuukautta mennyt, joten kärsivällisyys alkaa loppua.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
R.I.P Marko lämsä
Luin just netistä suru uutisen että tangokuningas Marko Lämsä On menehtynyt viikonloppuna Tampereella. Niin nuorikin vi624362Vappu terveiset kaivatullesi
otetaan vappu terveisiä vastaan tähän ketjuun kaivatullesi !!! 🍾🥂🎉🌻🔥🧡🧡1551823Tangokuningas Marko Lämsä, 47, on kuollut
Taas yksi melko nuori artisti lopetti lauleskelut lopullisesti. https://www.is.fi/viihde/art-2000011200979.html141543Puskaradio huutaa
Nuori tyttö oli laittanut päivityksen että pitämällä joku itsensäpaljastaja. Kuka tämä on? Varoittakaa lapsia !381317Miksi aina vain seksiä?
Kertokaas nyt mulle, että onko tämä joku normojen ihan oma juttu, että seksiä pitää pohtia joka välissä, siitä pitää jau1681083- 58929
- 79925
Martinalta vakava ulostulo
Seiska: Martinalta vakava ulostulo. Olipa raflaava otsikko mustalla pohjalla.169847Hei rakas A,
olinko silloin julma sinua kohtaan? Jos, niin anna anteeksi, yritin vain toimia oikein. Olen pahoillani, edelleenkin, en54821- 39791