Vuokra maksu seksilla?

emilia_88__

Olen opiskelia pistin eräälle opiskelijoitten asunto palstalle ilmoituksen,että etsin vuokra asuntoa.
Eräs mies tarjosi minulla vuokra asuntoa sanoi,että vuokraa ei tarvitse maksaa mutta vuokran voi tälle vuokra antaja miehelle maksaa seksillä. En tietenkään suostunut.
Haluan maksaa vuokran rahana enkä seksillä.
Voiko tälläisestä pimeästä vuokraajasta ilmoittaa johonkin?
Miksi miehet yrittävät käyttää naisia hyväkseen ja luulla,että he maksavat vuokran seksillä vuokranantaalle. Eikö oikea raha kelpaa enää?

11

887

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Rahat kännyyn

      Minä olisin onnellinen jos voisin maksaa vuokran seksillä. Jäisi nekin rahat sitten muuhun... Valitettavasti vuokranantajani on vanha nainen jota tuskin kiinnostaa...

      • original .

        Et ole ainut, joka haluaisi maksaa seksillä, mutta sellaisia vuokranantajia ei ole oikeasti, joille ei raha kelpaisi, verottajallekin pitää tehdä selvitys jokaiselta kuukaudelta maksetuista vuokrista ja verot tulevat sen mukaan.

        Mikä iki-opiskelija on ketjun aloittanut, kun ei vielä osaa kirjoitustaidon alkeita, vaikka ikää on noin paljon. No joo, keksitty juttu on, vieläpä erittäin kömpelöllä tavalla kirjoitettu, vähänkään lahjakkaampi tarinoitsija ei käytä monessa kohtaa "eräälle" ja "erään" sanoja, vähän liian helppoa.


      • prostituutio eriksee

        Miksi sitä seksiä pitäisi harjoittaa juuri vuokranantajan kanssa?

        Minusta prostituutio on parempi pitää erillään vuokrasuhteesta. Myyt itseäsi ja maksat siitä saadulla rahalla vuokrasi.

        Hankala tilanne jos on seksisuhteessa vuokranantajaan ja jos hän alkaa mustasukaiseksi tms. Voi mennä asuntokin samalla.


    • kokeeenutkin

      Kurja kokemus nuorelle.
      Ei siitä oikein voi muualle ilmoittaa kuin tänne.
      Ei ole laitonta.

      Laissakin on että vuokran maksu rahana ja on muitakin tapoja mutta ei suoraa viittausta seksiin.

      Seksistä ei edes saa kuittia ja voi myöhemmin sen lisäksi pyytää myohemmin rahaakin!

      • kuitteja voi kirjoit

        Miten niin seksistä ei saa kuittia? Saa tietysti kun pyytää.


      • kuittikauppa
        kuitteja voi kirjoit kirjoitti:

        Miten niin seksistä ei saa kuittia? Saa tietysti kun pyytää.

        Totta mooses. Kuittivihko käteen ja

        "Yhdyntä, 1 kpl, 450,00 €"


      • helppoa.,
        kuittikauppa kirjoitti:

        Totta mooses. Kuittivihko käteen ja

        "Yhdyntä, 1 kpl, 450,00 €"

        "Tämän asiakijan allekirjoituksella lokakuun 2012 vuokra (600€) kuitataan maksetuksi"


    • miksvarten?!?

      Miksi tuosta pitäisi ilmoittaa mihinkään?!?

    • wregv5s5gg5

      Verottaja haluaa varmaan myös osansa, joten verovirkailija saa sitten haistella pimpsukalle haisevia käsiä? Ja isommat mätkyt käy sitten verovirkailija vuokralaiselta itse ulosmittaamassa käytännössä. :)

      • verot maksettava

        Tietysti verottaja on kiinnostunut aina kun rahanarvoinen tavara tai palvelu vaihtaa omistajaa.

        Onkohan verottaja määritellyt että kuinka paljon seksiä voi harrastaa talkooperiaatteella, ennen kuin se katsotaan saajapuolelle sellaiseksi eduksi että siitä pitää maksaa veroa? Edes puolisolle ei saa antaa ylettömän paljon lahjoja maksamatta lahjaveroa.

        Lahjaveroton lahjoitusmäärähän on 3999/3v, joten se tekee 1333€ vuodessa.

        Tuollainen amatööri seksi voitaisiin määritellä esimerkiksi keskimäärin 50€:n arvoiseksi per kerta, jolloin näitä kertoja voisi olla vain 26 vuodessa, eli noin joka toinen vuosi. Itse olen turvassa mätkyiltä, mutta aktiivisemman seksielämän omaavasta voi alkaa verorajat paukkua jo aikaisessa vaiheessa.

        Tietysti veroa voidaan kiertää jos määritellään niin että seksisuhteessa antaja ja saaja vaihtuu välillä keskenään. Parin vaihdolla saa myös halutessaan hajaitettua lahjaa.


      • 1kh

        Muumipeikko möllötti rantasaunalla 3 promillen humalassa.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      149
      10852
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      56
      3063
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      209
      2890
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      25
      2147
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      17
      1898
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      17
      1719
    7. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      14
      1696
    8. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      19
      1617
    9. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      18
      1553
    10. 83
      1546
    Aihe