Minulla on 3,5v Latvian MVA ja mietin nyt mihin luokkaan ilmoittaisin koirani kv näyttelyihin. Eikös niin, että ulkomaalainen valio voi osallistua joko avo tai valioluokkaan? Koira on saanut Suomen näyttelyistä (niistä kolmesta missä on käynyt) H:ta ja EH:ta. Kumpaan luokkaan minun kannattaisi koirani ilmoittaa? Olen siis ostanut koiran sen ollessa 3 ja koira on valioitunut ennen minulle tuloa.
Vastaukset 3
- ????
Siis sehän ei ole Suomen MVA ?
- .poaj.
Voit ilmoittaa sen kumpaan vaan. :)
- hukkajuttu
Ilmoittaa voit mihin tahansa, mutta avoimeen hyväksytään ainoastaan
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksi vanhusraiskaajaa ei ole palautettu?
Ukkola kysyy Rantaselta, vaikka perussuomalaiset ovat olleet hallituksessa kolme ja puolivuotta. Rantasen vastaus on "3681621- 1141246
- 1291181
- 1401020
Katri Helena rikkoi hiljaisuuden dramaattisella uutisella: "Elossa ja ilossa ollaan"
Katri Helena on sinivalkoinen ääni. Hänen klassikkohittinsä ovat tärkeä osa suomalaista kansanperintöä. Katri veti jääh25914- 111842
- 46553
Vaikea löytää samantyylistä miestä
Nyt on pakko avautua. Onko ketään muuta jonka on yksinkertaisesti todella vaikeaa löytää samanhenkistä kumppania kuin i112527Nanna hakkasi Martinan aivot tuusan nuuskaksi!!!
Ihme jos Martina pystyy muodostaa järkeviä lauseita tämän nyrkkisateen jälkeen. Ottelupalkkio tuli, tajunta meni.128511- 18500