Hyvästi,

näkemiin

en tule tänne enää, sillä tarkoitus oli kevetää päivää, mutta toisin kävi, tuli todella paha olo.

79

351

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Olet tyypillinen esimerkki palstamarttyyristä joka ei saa huomiota se on puskalle varmaan aika masentavaa..

Miten muuten yritit keventää päivääsi?

• leelialiilia

Ainakaan korppis ei tee ketään iloiseksi. Mikä sulla menee huonosti kun olet tuollainen?
        Jättäisit joskus sormet pois näppäimistöltä. Et tiedä kenenkään olosuhteita joten pyydän, lopeta tuollainen ilkeys täällä.

• WanhaWilma

Korppis, en kyllä nimittelisi aloittajaa palstamarttyyriksi ?

Onko meillä kenelläkään oikeutta nimitellä ketään ?
      Olen todennut joskus saman että, paha mieli tulee kun
      lukee tekstejä, enkä siksi enää tee aloitetta, luen toki
      toisinaan, mistä keskustellaan, mutta harvoin .

Ei se , että ollaan " puskassa ", tee ketään sen huonommaksi
      tai marttyyriksi .
      On ihmisiä, jotka eivät halua osallistua keskusteluun rekatulla
      nimmarillaan, en muuten minäkään .

Hyvää päivänjatkoa kaikille !

• Et sitten ymmärtänyt aloitusta siten kuin minä. Hyvästi jätti näkemiin toivotti kun ei tullut huomioiduksi tai sai ehkä epämiellyttävän vastauksen jossain ketjussa. Niin, miten sinä aloituksen ymmärsit vai oletko aloittaja, nuo isot W: t ovat erään nikin rintamerkkejä.

• minä.sinä.hän.me
        korppis kirjoitti:

Et sitten ymmärtänyt aloitusta siten kuin minä. Hyvästi jätti näkemiin toivotti kun ei tullut huomioiduksi tai sai ehkä epämiellyttävän vastauksen jossain ketjussa. Niin, miten sinä aloituksen ymmärsit vai oletko aloittaja, nuo isot W: t ovat erään nikin rintamerkkejä.

En tiedä, kuka kirjoittaja on tuo W:ellinen.

Minä olen se, joksi häntä luulet.

Tovon saavani kirjoittaa rauhassa, kuin täällä on kaikilla muillakin oikeus.
        Käsitttääkseni aakkoset ovat kaikkien vapaassa käytössä, kuin sanatkin, ikiaikaiset. Ja Wilma en ole ollut koskaan, wanhaksikaan en itseäni miellä.

Eiköhän nautita kauniista syksystä!

Täällä olemiset ja olot ainakin minulla riippuvat paljon omasta mielialasta.
        Milloin huvittaa moni viesti, milloin ei mikään.
        Kukin aloittakoon tai lopettakoon palstailunsa ihan issekseen.

• WWWWWW
        korppis kirjoitti:

Et sitten ymmärtänyt aloitusta siten kuin minä. Hyvästi jätti näkemiin toivotti kun ei tullut huomioiduksi tai sai ehkä epämiellyttävän vastauksen jossain ketjussa. Niin, miten sinä aloituksen ymmärsit vai oletko aloittaja, nuo isot W: t ovat erään nikin rintamerkkejä.

Mikä minussa sinua kyrsii?

• Näkemiin

Tätä palstaa kannattaakin varoa.
      Täältä saa helposti sielulleen vamman, senlaisen henkis-kemiallisen vaurion, jota sanotaan addiktioksi.
      Vakavempiakin vauriota täällä syntyy helposti. Niiden vaaranpaikan tunnistaa siitä, kun kukaan ei vastaa sillee kun haluaa, tai oma, ainutlaatuisen nerokas aloitus alkaa mennä aiheesta muihin maisemiin.
      Toinen vakava paikka on, jos kukaan ei haluu sun kans sillee, ja mikä pahinta, just se ei haluu, jonka sää eniten haluisit.
      60 on yleensä ikänsäkin puolesta raskasta sakkia, raskas-soutuistakin, raskas- ja hidasliikkeistä, raskasmielistä, raskaasti ivaavaa ja raskaasti hölmöyksille höröttävää.
      Ne ihqu-oikeet, vanhan-ajan vanhukset ovat 70 ja siitä eteenpäin.
      Tämänhetkiset vanhukset ovat raakoja Rollari-faneja tai suloisen ihania Hippejä.
      Osalla on kukkiakin teipillä kiinni kaljussaan.
      Nii ja sit jankkaajat, omaa ketjuaan väkisin venyttävät, heistä saa Dementian.

Mutta ylivoimaisesti suurin osa on iloisia, hilpeitä veikkoja, osa ihan metsästäkin ja Jousimiehiä, jotka mieluusti kommentoivat fiksuja aloituksia ja kirjoituksia, iloisen ilkikurisia, he masentavat helposti teko-vakavat kommentoijat.

H.

• Herra H, kuulepas!

Meidän 50 palstalaisten mielestä "ne ihqu-oikeet, vanhan-ajan vanhukset ovat 60 ja siitä eteenpäin".

Mielenkiintoista, että vedät rajan juuri itsesi kannalta edullisesti.
        Mitään rajaa ei edes ole, sillä jo 50 :lla on joitain noita ihqu-oikeita vanhanajan vanhuksia, - kun taas 70 - 80 plussalla saattaa olla joitain oikeinkin nuoria ihmisiä mieletään.

Sama koskee omaisuutta! Monen mielestä on rikollista omistaa kaikki se, mitä jollain on enemmän kuin minulla.
        Raja kulkee juuri minun omistamiseni yläpuolella,
        muu kaikki tulisi jakaa sosiaalisesti.

:)

• Herra H, kuulepas! kirjoitti:

Meidän 50 palstalaisten mielestä "ne ihqu-oikeet, vanhan-ajan vanhukset ovat 60 ja siitä eteenpäin".

Mitään rajaa ei edes ole, sillä jo 50 :lla on joitain noita ihqu-oikeita vanhanajan vanhuksia, - kun taas 70 - 80 plussalla saattaa olla joitain oikeinkin nuoria ihmisiä mieletään.

Sama koskee omaisuutta! Monen mielestä on rikollista omistaa kaikki se, mitä jollain on enemmän kuin minulla.

:)

"Herra H, kuulepas!"

Mutta tulessakin palava totuus on se, että minä en ole lypsänyt, vaan minua on lypsetty.
        Kaukaa viisaana, minä myös varoitin 60 , ollessani 50 , että minä tulen vieläkin.
        Omasuuet jätän kommentistani pois, koska minä olen aina jakanut rakkautta, en kommunismia.

Mutta joo...mennääs sit henkiselle puolelle. :)

Mutsin kavereista oli minulla onni tuntea mummo, joka oli elänyt läpi Sisällis-sotamme, ja kaksi poikaansa kaatui siellä. Varsin hiuksia nostattava naikkonen.
        Minä olin jotain 12v. ja hän antoi tulla täys-laidallisia miten nuoren miehen pitää olla ja elää.
        Ja heevetti, miten naista tulee käsitellä, noh, siitä oli kylläkin hyötyä, ja uskon että hän on katsellut kehittymistäni ylpeydellä.
        Hän latasi kaiken äitini läsnäollessa, ei mutsi pystynyt estelemään, koska käpertyi naurusta, kun minä olin kuin hoomoilanen. Arvasi että ei ole tarvettakaan peitellä, ohi menee.

Ja siksi minäkään en laita kaikkia mummoja samaan koriin munimaan.
        Mummoissa on eroja, kuten vesissä.
        H.

• vanha juttu
        hunksz kirjoitti:

"Herra H, kuulepas!"

Mutta tulessakin palava totuus on se, että minä en ole lypsänyt, vaan minua on lypsetty.
        Kaukaa viisaana, minä myös varoitin 60 , ollessani 50 , että minä tulen vieläkin.
        Omasuuet jätän kommentistani pois, koska minä olen aina jakanut rakkautta, en kommunismia.

Mutta joo...mennääs sit henkiselle puolelle. :)

Mutsin kavereista oli minulla onni tuntea mummo, joka oli elänyt läpi Sisällis-sotamme, ja kaksi poikaansa kaatui siellä. Varsin hiuksia nostattava naikkonen.
        Minä olin jotain 12v. ja hän antoi tulla täys-laidallisia miten nuoren miehen pitää olla ja elää.
        Ja heevetti, miten naista tulee käsitellä, noh, siitä oli kylläkin hyötyä, ja uskon että hän on katsellut kehittymistäni ylpeydellä.
        Hän latasi kaiken äitini läsnäollessa, ei mutsi pystynyt estelemään, koska käpertyi naurusta, kun minä olin kuin hoomoilanen. Arvasi että ei ole tarvettakaan peitellä, ohi menee.

Ja siksi minäkään en laita kaikkia mummoja samaan koriin munimaan.
        Mummoissa on eroja, kuten vesissä.
        H.

joka mummo on oman narunsä päässä ja niistä sä vetelet ja ohjailet.

• vanha juttu kirjoitti:

joka mummo on oman narunsä päässä ja niistä sä vetelet ja ohjailet.

"vanha juttu"

Vaan mummot ovat jo viimeisen narunsa vetäisseet.
        Ehkä tehneet Kuparista kattilankin.

Vaan on heillä tuntosarvensa tallella.
        Niitä minä hyväilen, eikä se ole minun vikani.
        Se on miehen velvollisuus, eikä naiselta naisellisuus koskaan katoa.

H.

• WanhaWilma

Ymmärsin aloituksen niin että, henkilöllä oli/on paha mieli
      ja haluaa keventää päiväänsä .

Kenties hän on tehnyt joskus jonkun aloitteen ja saanut
      " kuraa silmilleen ", näinhän toisinaan käy , eikö ?
      Jos on muutenkin masentuneella mielellä, tällaiset " kurat "
      vain pahentavat oloa tai no joo, eihän näitä nyt niin vakavasti
      kannata ottaa . Toiset ovat herkempiä ...

En ole aloittaja ja tällä nikillä olen aloituksiani tehnyt sen
      vähän minkä joskus olen tehnyt, olen enimmäkseen
      " lukupuolella ". :)

• Taas tätä

Tyypillinen pyöröoveilijan kommentti, jatkaa häiriköintiä siltä istumalta samanlaisilla sattumanimimerkeillä...

• näkemiin

Vielä kerran, en ole pyöröoveilija vaan käyn täällä joskus, ja luen kommentteja joita on tullut omiin kirjoituksiin, silloin minä pahoitan mieleni kun siinä vihjaillaan hulluksi, vaikka ihan asiallisesti viestin, en ole hullu, mutta hulluksi tulen jos en puolustaudu, enkä ole häirikkö sen kummenin kuin muutkaan..en haluaisi haukkua takaisin, mutta jospa se tällä palstalla on se oikea ratkaisu.

• Polttaa, polttaa ... jatka ihmeessä ; )

• korppis kirjoitti:

Polttaa, polttaa ... jatka ihmeessä ; )

Friidultahan tämä alkaa kuulostamaan.

• "näkemiin"

Otahan iloisempi nimimerkki käyttöön, avaa mielesi hakas ja palaa takas, rakas...

Tästä on hyvä aloittaa:

"Mutta ylivoimaisesti suurin osa on iloisia, hilpeitä veikkoja, osa ihan metsästäkin ja Jousimiehiä, jotka mieluusti kommentoivat fiksuja aloituksia ja kirjoituksia, iloisen ilkikurisia"

H.

• Nittaminax kirjoitti:

Friidultahan tämä alkaa kuulostamaan.

"Nittaminax"

Hyssshh! :)

H.

• O - O

Jos joku kirjoittelee typeryyksiä ja purkaa pahaa oloaan loukkaamalla toisia, ei sen perusteella varmaan kannattaisi tuomita koko palstaa. Me jokainen yhdessä vaikutamme palstan sisältöön, ja jokainen voi itse valita tyylinsä oman mielensä tai mielentilansa mukaan.

Aikoinaan pienessä rivitaloyhtiössämme asui muutamia vuosia huonosti käyttäytyvä, omaa pahaa oloaan purkava, ihastuttavan perheen stressaantunut äiti. Keskustelimme asiasta lasten kanssa, ja sovimme, ettei kukaan meistä alennu samalle tasolle, vaan noudatamme hyviä tapoja myös ko. rouvan kohdalla. Ehdotan, että teet samanlaisen sopimuksen itsesi kanssa ja jatkat keskustelua täällä.

Se, miten ihmiset sinulle vastaavat riippuu luultavasti enemmän kirjoittajien omasta mielentilasta ja tarpeista kuin sinusta tai kirjoittamastasi tekstistä. - Olen lukenut täällä myös monia sympaattisia ja kannustavia kommentteja erilaisille kirjoittajille. - Kirjoittajaan kohdistuvat arvostelut ja muut "nokkelat" hölmöilyt voi aina jättää omaan arvoonsa. Niihin vastaaminen merkitsisi useimmiten sanasotasille ryhtymistä ja yleensä sitkeämpi "voittaa".

• O - O kirjoitti:

Jos joku kirjoittelee typeryyksiä ja purkaa pahaa oloaan loukkaamalla toisia, ei sen perusteella varmaan kannattaisi tuomita koko palstaa. Me jokainen yhdessä vaikutamme palstan sisältöön, ja jokainen voi itse valita tyylinsä oman mielensä tai mielentilansa mukaan.

Aikoinaan pienessä rivitaloyhtiössämme asui muutamia vuosia huonosti käyttäytyvä, omaa pahaa oloaan purkava, ihastuttavan perheen stressaantunut äiti. Keskustelimme asiasta lasten kanssa, ja sovimme, ettei kukaan meistä alennu samalle tasolle, vaan noudatamme hyviä tapoja myös ko. rouvan kohdalla. Ehdotan, että teet samanlaisen sopimuksen itsesi kanssa ja jatkat keskustelua täällä.

Se, miten ihmiset sinulle vastaavat riippuu luultavasti enemmän kirjoittajien omasta mielentilasta ja tarpeista kuin sinusta tai kirjoittamastasi tekstistä. - Olen lukenut täällä myös monia sympaattisia ja kannustavia kommentteja erilaisille kirjoittajille. - Kirjoittajaan kohdistuvat arvostelut ja muut "nokkelat" hölmöilyt voi aina jättää omaan arvoonsa. Niihin vastaaminen merkitsisi useimmiten sanasotasille ryhtymistä ja yleensä sitkeämpi "voittaa".

"O-O"

Älä jankuta taas. Minä kirjoitin tuon kaikki jo.
        Vai otitko taas oppia minusta?

H.

• Ó - O
        hunksz kirjoitti:

"O-O"

Älä jankuta taas. Minä kirjoitin tuon kaikki jo.
        Vai otitko taas oppia minusta?

H.

Tekstini eksyi jostain syystä väärään paikkaan. En hallitse kuvioita. Valitan.

Sinä saat minun puolestani ihan vapaasti sanailla ja kiukutella itsesi kanssa. Me emme taida puhua samaa kieltä. Pyrin parhaani mukaan välttämään sinun häiritsemistäsi.

Herneitä voin kyllä sinullekin tarjoilla, jopa vähän isompia rehuherneitä, joita näin ja maistoin ensimmäistä kertaa tänä kesänä. Niitä voit sitten laittaa mieleisiisi paikkoihin.;)

• ?
        Ó - O kirjoitti:

Tekstini eksyi jostain syystä väärään paikkaan. En hallitse kuvioita. Valitan.

Sinä saat minun puolestani ihan vapaasti sanailla ja kiukutella itsesi kanssa. Me emme taida puhua samaa kieltä. Pyrin parhaani mukaan välttämään sinun häiritsemistäsi.

Herneitä voin kyllä sinullekin tarjoilla, jopa vähän isompia rehuherneitä, joita näin ja maistoin ensimmäistä kertaa tänä kesänä. Niitä voit sitten laittaa mieleisiisi paikkoihin.;)

Kuin niin väärään paikkaan?

Aloittajallehan sinä vastasit, ainakin minun ruudullani.

Sinulla on kirjoittamisen ja ymmärryksen kyky!

• Fraasivaari.
        hunksz kirjoitti:

"Nittaminax"

Hyssshh! :)

H.

Heikun keikun ryypiskelen.

• mieli maassa???

Sehän on taas sekin maanantai jolloin viikolopun nesteet eivät vielä ole ehtineet vaihtua uusiin.

Ehdottaisin mansikka-, karpalo-, puolukka-kuuria. Jos ei ole saatavilla niin ananaskin käy. WC:sssä pitää muistaa käydä välillä ja juoda raitista lähdevettä. Silloin vaihtuvuus on tehokkaampaa. ;)

Kyllä se siitä iloksi muuttuu.. ;)

• näkemiin

Olette ihan hyviä ihmisiä, mutta minä vaan en jaksa ymmärtää, että aletaan analysoimaan kun ei edes tunneta keskustelijaa ja mennään henkilökotaisuuksiin, mutta eihän tänne pakko ole tulla joten annetaan olla, oma syy kun tänne tulen, te ole viattomia täysin :))

• :)

No, näyttäähän moite saavan rivit järjestykseen, tanaan sanojaa vastaan. :)
        Yhteinen vastus jne...........

• Takaisin vaan

Älä nyt tuon yhden anna vaikuttaa, samalla mitalla takaisin ja enemmänkin, sillain sen kanssa pärjää.

• näkemiin

miten kissakin keskustelee, on täällä monenlaista, taitaa olla parasta juoda vettä nyt ja paljon...

• näkemiin

Et varmaan ole kissa, mutta kun on kissan kuva, erehdyin ja nyt pyydän nöyrästi anteeksi ja en enää häiritse Teitä.

ps.minun syytä kaikki titetysti, sillä tuntee lähtee itsestä aina :)

• näkemiin

Olet oikeassa O - O ,näin se on, mutta joskus lipsahtaa itsehillintä ja pitäis muistaa käyttäytyä sivistyneemmin, käyn täällä jatkossakin ja mukavaa päivän jatkoa kaikille palstalaisille.
      Hyvää on paljon enempi, kuin huonoa!

• takaa asenteen!

Ihanaa - minä olen jousimies!

• Käy oksentamassa se yleensä helpottaa. Äläkä unohda miinustaa jos joku ei ole kanssasi samaa mieltä. Ai niin mut sunhan piti poistua niin miten voit vastata. :)

• x-näkemiin

lähtöä olen tehny koko päivän, mutta olette niin mielenkiintoisia, että jäin ja jatkan edelleen....

• Eli niinkuin Korppis sanoi, tyypillinen palstamartyyri. Kiva kuitenkin jos olosi helpottui.

• O - O

@x-näkemiin. Valitsemasi nimimerkki antaa ilahduttavasti ymmärtää, etteivät hyvästisi olisi lopullisia.;)

Minulla käy usein samoin, että pieneksi hetkeksi aiottu tauko venyy paljon pitemmäksi täällä. Pohtimisen arvoisia, koskettavia ja uutta faktatietoa tarjoavia kirjoituksia löytyy melkein aina. Joskus tekee mieli osallistua hupsutteluun. Usein saa myös hämmästellä joidenkin tämän ikäluokan edustajien omaperäisiä ajatuksia ja näkemyksiä. Satunnaisesti valittujen nimimerkkien suojassa voi kirjoitella niin yksityisistä kuin julkisuudessa käsiteltävistäkin asioita sellaisia ajatuksia, joita ei tohtisi kenellekään ääneen lausua. Rikkautta sekin. Osaatko kuvitella paikkaa, missä voisit kohdat laajan joukon yhtä erilaisia ihmisiä kuin täällä? - Pikaisiin näkemiin, siis ja aurinkoa syksyisiin päiviin!

• O - O kirjoitti:

@x-näkemiin. Valitsemasi nimimerkki antaa ilahduttavasti ymmärtää, etteivät hyvästisi olisi lopullisia.;)

Minulla käy usein samoin, että pieneksi hetkeksi aiottu tauko venyy paljon pitemmäksi täällä. Pohtimisen arvoisia, koskettavia ja uutta faktatietoa tarjoavia kirjoituksia löytyy melkein aina. Joskus tekee mieli osallistua hupsutteluun. Usein saa myös hämmästellä joidenkin tämän ikäluokan edustajien omaperäisiä ajatuksia ja näkemyksiä. Satunnaisesti valittujen nimimerkkien suojassa voi kirjoitella niin yksityisistä kuin julkisuudessa käsiteltävistäkin asioita sellaisia ajatuksia, joita ei tohtisi kenellekään ääneen lausua. Rikkautta sekin. Osaatko kuvitella paikkaa, missä voisit kohdat laajan joukon yhtä erilaisia ihmisiä kuin täällä? - Pikaisiin näkemiin, siis ja aurinkoa syksyisiin päiviin!

"O-O"

Ei voi olla enää totta.
        Minähän kirjoitin jo kaiken tuon.
        H.

• "??"

Jospa kilauttaisit bessielle, Voisin kuvitella että teille tulisi mielenkiintoinen keskustelu, miksi soitettiin ja kuka soitti ja kuka vastasi.
      Ja miksi.
      Jos vahingossa tulisi yhteisymmärrys, lausu Taikasana: HUNKSZ, ja yhteytenne säilyy ikuisuuksiin.

H.

• bessie*

Mikäli minusta haluat kirjoitella, niin kirjoita minulle suoraan, Hunksz!

Mitään en viestistäsi ymmärrä, mutta vastenmielisen vihjaileva se minusta on.
        Ettäkö minä sinusta mielenkiinnolla keskustelisin jonkun toisen tänne kirjoittelevan kanssa, voi herranjestas, oletko aivan sekaisin päästäsi!
        En ole soitteluväleissä, enkä yksityisposteihin kirjoitteluväleissä yhdenkään tänne kirjoittelevan kanssa. Enkä haluakaan olla.

Sinä et minulle ole taikasana, etkä oikeastaan yhtään mitään. Joskus onnistut ärsyttämään, mutta siinä kaikki. Kun palstalle tulen, et suinkaan ole (Hunksz nikillä ainakaan) se kirjoittaja, jonka kirjoitukset ensimmäiseksi luen, usein en lue ollenkaan. Olet luultavasti toiseksi vähiten lukemani kirjoittaja täällä.

Aiheiden mukaan yleensä availen ja teksteihin vastailen.

• etkö itse huomaa
        bessie* kirjoitti:

Mikäli minusta haluat kirjoitella, niin kirjoita minulle suoraan, Hunksz!

Mitään en viestistäsi ymmärrä, mutta vastenmielisen vihjaileva se minusta on.
        Ettäkö minä sinusta mielenkiinnolla keskustelisin jonkun toisen tänne kirjoittelevan kanssa, voi herranjestas, oletko aivan sekaisin päästäsi!
        En ole soitteluväleissä, enkä yksityisposteihin kirjoitteluväleissä yhdenkään tänne kirjoittelevan kanssa. Enkä haluakaan olla.

Sinä et minulle ole taikasana, etkä oikeastaan yhtään mitään. Joskus onnistut ärsyttämään, mutta siinä kaikki. Kun palstalle tulen, et suinkaan ole (Hunksz nikillä ainakaan) se kirjoittaja, jonka kirjoitukset ensimmäiseksi luen, usein en lue ollenkaan. Olet luultavasti toiseksi vähiten lukemani kirjoittaja täällä.

Aiheiden mukaan yleensä availen ja teksteihin vastailen.

Kirjoittamaasi nähden seuraat kyyllä häntä tosi uskollisesti ja vastaat innokkaasti, mutta niinhän ne monet muutkin naiset tekevät.

• muut näkee
        etkö itse huomaa kirjoitti:

Kirjoittamaasi nähden seuraat kyyllä häntä tosi uskollisesti ja vastaat innokkaasti, mutta niinhän ne monet muutkin naiset tekevät.

rakkaudesta se hevonenkin potkii, sanotaan ja bessie ei itse huomaa kuinka usein on hunkin peräs :DDD ja siitä miesnauttii kun saa naiset kuumaksi :DDDD

• bessie*
        etkö itse huomaa kirjoitti:

Jahas jahas, yrität ärsyttää, mikäpäs siinä.

Millä tavalla täällä seurataan jotakuta, kerro minulle?

Tapaan palstalle tultuani silmäillä pikaisesti aiheet. Avaan minusta kiinnostavimmat, mikäli niihin on kirjoitettu samana päivänä. Eilisiä avaan vain jos haluan tarkistaa olenko saanut vastausviestin tai jos on ollut kiinnostava (yhteiskunnallinen tms.) aihe.

Sitten availen aloituksia satunnaisessa järjestyksessä ja luen koko ketjun. Ketään en seuraa, mutta ainakin parin vakinikin pitempien tekstien yli yleensä hyppään, toisen aina.
        Vastaan viestiin sen tekstin provosoimana, en kirjoittajan.

• kahjo kostaa taas :D
        muut näkee kirjoitti:

rakkaudesta se hevonenkin potkii, sanotaan ja bessie ei itse huomaa kuinka usein on hunkin peräs :DDD ja siitä miesnauttii kun saa naiset kuumaksi :DDDD

taiskin beessi taas hiukka ladella totuuksia sulle?

• Hunksin veljpual
        muut näkee kirjoitti:

Elä kehtoo anja-niina.

• muut näkee
        kahjo kostaa taas :D kirjoitti:

taiskin beessi taas hiukka ladella totuuksia sulle?

Oletko seonnut.

• ???
        Hunksin veljpual kirjoitti:

Elä kehtoo anja-niina.

Oletko seonnut.

• nähty on
        muut näkee kirjoitti:

Oletko seonnut.

En ole. Osaan lukea ja hoksottimet pelaa. Kuis sulla hoksojen kanssa, onko nekin sekasin???

• muut näkee
        nähty on kirjoitti:

En ole. Osaan lukea ja hoksottimet pelaa. Kuis sulla hoksojen kanssa, onko nekin sekasin???

Oletkin luulottelija.

• Paras viesti

Otan tähän valitsemani ketjun parhaan viestin:

• "Paras viesti"

Niinpä, kaikkien ketjujen jatkoa ei aina uskalla lukea, sen jälkeen kun on mieleisensä löytänyt.
        Siksi niin monet vanhat kommentit kärsivät pistokkaista.
        Harmillista, että kellosi tuntuu seisahtuneen.
        H.

• Hooohhoijaa
        hunksz kirjoitti:

"Paras viesti"

Niinpä, kaikkien ketjujen jatkoa ei aina uskalla lukea, sen jälkeen kun on mieleisensä löytänyt.
        Siksi niin monet vanhat kommentit kärsivät pistokkaista.
        Harmillista, että kellosi tuntuu seisahtuneen.
        H.

Ja H se vaan jaksaa täällä tyhjää jauhaa. Montakos tuntia olet taas tänäänkin tänne kirjoitellut? Eikös elämässäsi ole mitään muuta?

• lankaan menee moni
        Hooohhoijaa kirjoitti:

Ja H se vaan jaksaa täällä tyhjää jauhaa. Montakos tuntia olet taas tänäänkin tänne kirjoitellut? Eikös elämässäsi ole mitään muuta?

7-8 tuntia ja elämänsä päätarkotus on naisten naurattaminen ja huijaaminen tä palstal

• tehkää muutki,,,

juuu, on se niin väärin, jos muut on mua varakkaampia,

teen rikosilmoituksen heti,,, jotain hämärää täytyy olla rikkaamman puuhissa,,,

• av

Hymyilyttää kun näkyy kuka on kirjoittanut.

mvh

• Olispa mullakin tollanen silmä jolla heti näkyis kuka kirjottaa ja onko tosissaan vai huu-haatako pukkaa.
        Aika moni kirjoittaja kumminkin otti tosissaan alotuksen ja koitti lohruttaa.
        Jos sun tietämäsi oloittaja teki tän pelkkänä provona niin sehän tavallaan petkutti ja huijas kirjoittajien myötätunnon itselleen.
        paska temppu.
        Entäs sitten noi vähättelevät ja ilkeet tokasut ,menikö ne ohitte aloittajasta jälkee jättämättä.
        Isoja tunteita tuhlattiin sun mielestä aivan turhaan joittenkin hellät tunteet ja toisten ilkeest kiiluvat silmät kaikki turhaan jos tää on pelkkää tahallista härnäilyä.
        Ehkä juuri tän vuoks oon harventanu omia osallistumisiani juttuihin.

• :|
        koti-kiusattu kirjoitti:

Olispa mullakin tollanen silmä jolla heti näkyis kuka kirjottaa ja onko tosissaan vai huu-haatako pukkaa.
        Aika moni kirjoittaja kumminkin otti tosissaan alotuksen ja koitti lohruttaa.
        Jos sun tietämäsi oloittaja teki tän pelkkänä provona niin sehän tavallaan petkutti ja huijas kirjoittajien myötätunnon itselleen.
        paska temppu.
        Entäs sitten noi vähättelevät ja ilkeet tokasut ,menikö ne ohitte aloittajasta jälkee jättämättä.
        Isoja tunteita tuhlattiin sun mielestä aivan turhaan joittenkin hellät tunteet ja toisten ilkeest kiiluvat silmät kaikki turhaan jos tää on pelkkää tahallista härnäilyä.
        Ehkä juuri tän vuoks oon harventanu omia osallistumisiani juttuihin.

Paljon tuhlattua tunnetta Moolokin kitaan täällä on tapana syytää.
        Toivottavasti live ei ole tunteeton.
        Kummaa on täällä luulottelu, syytös ja arvailu.

Mitä siitä saa, kun ei voi kuin kouria tyhjyyttä?
        "Tyhjän saa pyytämättäkin"

Huomattu on ja surtu osallistumattomuuttasi.
        Jääpähän enemmän tilaa toralle.

Ikävää, että toisia vain yllyttää jonkun tuntemattoman valitus.
        Kaikkiko on hymysuin hyväksyttävä?
        Onko heikko, jos tuntee?
        Ovatko kyynellammikot toisille ilon aiheita, joissa kurapuku ja kumisaappaat yllä
        on mukava hypellä?

• :|
        :| kirjoitti:

Paljon tuhlattua tunnetta Moolokin kitaan täällä on tapana syytää.
        Toivottavasti live ei ole tunteeton.
        Kummaa on täällä luulottelu, syytös ja arvailu.

Mitä siitä saa, kun ei voi kuin kouria tyhjyyttä?
        "Tyhjän saa pyytämättäkin"

Huomattu on ja surtu osallistumattomuuttasi.
        Jääpähän enemmän tilaa toralle.

Ikävää, että toisia vain yllyttää jonkun tuntemattoman valitus.
        Kaikkiko on hymysuin hyväksyttävä?
        Onko heikko, jos tuntee?
        Ovatko kyynellammikot toisille ilon aiheita, joissa kurapuku ja kumisaappaat yllä
        on mukava hypellä?

Moni lohduttaa, moni ottaa osaa, ystävällinen.
        Kummallinen on palsta tää, ihmetyttää.
        Olisipa useampi laisesi,
        ystävä tutaan, hädässä.
        Itse olen saanut apua ihan uppo-outojen sanoista.
        Kun hetkeksi saa näkymän muuhun, kuin omaan hätäänsä,
        se auttaa usein, ainakin minua.

Kiitos, teille!

• tuuu ny ku näin -

kauniisti pyydän,,,

hah,

miksi teit alotuksen jos et tulekkaa mietä kiusaamaan,,

tikulla tökkisin sua jos tuut

• 4

Älä väliä. täällä monenlaista kirjoittajaa , toiet tahtoo loukata sanallisesti.

• tipputappu. :))

Ja sinulle, älä anna siipiesi vaipua lamaan.
      Kauniita sanojakin täällä viljellään.
      Ihan ihana idea on virkistyä palstan kauneudella.
      Eivät raskaat saappaat kaikkia voi kannoillaan tallata.
      Vaikka kuinka haluaisivat, ja taputtelisivat. :))

• Alistujat

joita Ruotsi on polkenut 654 vuotta ja neukut 108 vuotta!
        Nyt EU. Ole siinä sitten itsenäinen, vapaa ja onnellinen!

Lue epigenetiikkaa!

• --
        Alistujat kirjoitti:

Lue epigenetiikkaa!

Elä tätä päivää!

Tässäkin on tarpeeksi, ettei vain vielä liikaakin.

• yksilönvapaus---
        Alistujat kirjoitti:

Lue epigenetiikkaa!

@alistujat

Olet ilmeisesti sama henkilö, joka yrittää uskotella täällä, että nämä tavalliset "talliaiset", joiden koulunkäyntikin on jäänyt vähiin, puhumattakaan tuo kirjaviisaus, oirehtisivat siitä, kuka on tätä maata hallinnut, milloin ja koska, kukinka kauan ja miten???

Ei minuakaan (69-v) paljon kiinnosta nuo "Mooseksen" lait ja aika vähän lapsenikaan niistä pultteja ottaa, kun omaa elämäänsä järjestelee ja he lähentelee sentään 50-v.! Mitähän opetetaan lapsenlapsille??

Mutta se mikä pysyy iänkaikkisesti on ihmisten ns. seläntakana puhuminen. Nykyisen median aikaan se on vain tullut enempi julkiseksi sikäli, että voi sanoa suoraan mielipiteensä, minkä ennen on joutunut puhumaan vain silloin, kun ko. henkilö ei ole paikalla.

Tästä voi päätellä aikapaljon, jos hakeudut sitten johonkin kerhoon, tms. ..niin mitä sinusta o i k e a s t i ajatellaan niistä mielipiteistä, mitä tänne kirjoitat tai sanot livenä.

Täällähän tulee oikeasti raadollisesti se esiin, millainen olet ystäviesikin kanssa ja mitä he puhuvat sinusta ns. seläntakana!!??

• Tsau.

Tiedoksi nyt: Korppis, HUNKZ, ja Niittamix jne...: luin tämän ketjun. En tee tänne 60 v. aloituksia enkä 50 v-. En koe aiheelliseksi.Luen kyllä. Toisinaan. Se että, täällä jotkut typerykset ovat niin moukkamaisia että, siirtelevät toisten tekstejä lupaa kysymättä. En mahda heille mitään. Enkä ymmärrä myöskään heidän motivejaan.

Jos, en halua tänne jostain syystä osallistua. En osallistu. Jos, haluan kommentoida. Kommentoin. Minua on turha vetää kuitenkaan provosoiden melkein joka ikiseen aloitukseen ja ketjuun kuitenkaan mukaan. Vain siksi etten viitsi, käydä täällä AINA oikaisemassa.Vaikka olisi kuinka ikävä. HUNKZILLE olisitko niin ystävällinen ja jättäisit vihdoinkin minut kirjoittajana ja keskustelija rauhaan? Samoin pyydään Korppista. Se jos, häiritsee minä kirjoitan ja keskustelen nyt siellä missä haluan. Ei pitäisi liikuttaa kuitenkaan tämän palstan lukijoita tai kirjoittajia...koska, heillä itsellään aivan sama VAPAA oikeus osallistua niin halutessaan.

Hyvää Syksyn Jatkoa.

Tsau:Friidu

• Paras keino

Ei kannata kusipäistä provosoitua! Ne vaan nauttii ja nauraa, paras ohittaa ne tyystin.
        Eli nosta nokkaa ja paina kaasua;D

• sopu sijaa antaa

Sinut jätetään varmaan rauhaan sen jälkeen, kun sinä lopetat ilkeilysi palstalla toisia kirjoittajia kohtaan. Täytyy sanoa etten itse ole koskaan ymmärtänyt sinun motiiviasi palstariitelyyn.

Jos käyt niinkuin kirjoitat, toisinaan. Ihmettelen miten voit kirjoittaa että sinut vedetään mukaan melkein joka ikiseen aloitukseen ja ketjuun. Täällä on pitkiäkin ketjuta ja vie aikaa todella paljon jos ne kaikki kahlaa läpi. Silloin tällöin pistäytyminen ei riitä.

Hyvää syksyn jatkoa Sinullekkin.

• *
        Paras keino kirjoitti:

Ei kannata kusipäistä provosoitua! Ne vaan nauttii ja nauraa, paras ohittaa ne tyystin.
        Eli nosta nokkaa ja paina kaasua;D

Samat sanat.

Tämähän on luulijoitten saluuna.

• Tsau.
        * kirjoitti:

Samat sanat.

Tämähän on luulijoitten saluuna.

Kiitos, olette, varsin oikeassa.

Hyvää Syksyn Jatkoa teillekin;)))

Tsau:Friidu

• Hastala Vista.

En tule minäkään. Ajattelin käydä kurkistamassa, mutta kettuilu jatkuu vaan. Leppoista, mukavaa keskustelua ei tahdo syntyä.

• mukavata*

Voisithan tehdä itse aloituksen leppoisasta, mukavasta aiheesta. Voisimme sitten mukavasti ja leppoisasti keskustella. Tänne ne normaalitkin kommentit hukkuu, väärien otsikoiden alle ;)

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä aiot sanoa, kun ja jos tapaatte seuraavan kerran?

Oletko päättänyt etukäteen?
      Ikävä
      143
      1649
    2. Ellen Jokikunnas paljasti somessa ison perheuutisen - Ralph-poika elämänmuutoksen edessä!

Ellen Jokikunnas ja Jari Rask sekä Ralph-poika ovat uuden edessä. Tsemppiä koko perheelle ja erityisesti Ralphille! Lu
      Suomalaiset julkkikset
      11
      1551
    3. Joensuun (kaupungin) kiusaamisongelma

Syrjitään, savustetaan ulos ja kiusataan. Pieneen piiriin ei kaikki mahdu. Tehdään elämästä mahdotonta, jolloin ainoa va
      Joensuu
      28
      1179
    4. Nainen, jos kuuntelet ja tottelet, niin sinulle on hyvä osa

Ominpäin toimiessasi olet jo nähnyt mihin se on johtanut. Olen jo edeltä sen sinulle kertonut ja näen sen asian ja totuu
      Ikävä
      193
      1121
    5. Olen levoton takiasi

Enkä saa itseäni rauhoittumaan
      Ikävä
      83
      951
    6. Archie ja Iida ero.

Suuri kohujen saattelema rakkaustarina on ohi?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      74
      921
    7. Evoluutioteoria on varmuudella väärin - monet tutkijat irtisaunoutuvat siitä

Tutkimuksissa on löytynyt paljon näyttöä siitä, ettei evoluutioteoria ole totta. Monet tutkijat kuitenkin vielä kannatta
      351
      913
    8. Lakkaa haaveilemasta.

Oon löytänyt uuden naisen. mieheltä. tutulle. Naiselle.
      Ikävä
      61
      788
    9. Älä stressaa. Rakastan sua

Eikä tämä tunne mene pois, se on varmaan jo huomattu kumpikin ❤️
      Ikävä
      49
      761
    10. Ois kiva nähdä

Ja viettää Iltoja sun kanssa
      Ikävä
      50