Oletko kohdellut kaivattuasi huonosti?
Miksi?
Huonosti.
86
801
Vastaukset
- Anonyymi00001UUSI
Olen hieman kommunisti, siksi näin on päässyt käymään.
- Anonyymi00002UUSI
Anteeksi yksinkertaisuuteni, mutta selventäisitkö, kiitos.
- Anonyymi00004UUSI
Yhteisomistus ko?
- Anonyymi00006UUSI
Sua ei varmaan haittaa, jos naisesi on myös vähän kommunisti?
- Anonyymi00041UUSI
Missä on se roustaus- tuoli, missä pääsee sydäntään keventämään? Epävarmuus, pelot synnyttää väärin ymmärtämistä. En ole paha ihminen. Vaikka joku voinut niinkin ajatella? Ei puhetta, vain aistimuksia.
- Anonyymi00043UUSI
Anonyymi00041 kirjoitti:
Missä on se roustaus- tuoli, missä pääsee sydäntään keventämään? Epävarmuus, pelot synnyttää väärin ymmärtämistä. En ole paha ihminen. Vaikka joku voinut niinkin ajatella? Ei puhetta, vain aistimuksia.
Oletko sinä tuo kommunisti?
- Anonyymi00046UUSI
Anonyymi00041 kirjoitti:
Kyse ei ole roustaamisesta. Vaikka on kuinka epävarmuuksia ja pelkoja, niin onko aivan rehellisesti kaikki ollut pelkkää sitä ja pakollista. Oletko ollut mukavuudenhaluinen ja itsekäs, välittämättä miten se erääseen vaikuttaa.
On helppo mennä tiettyjen totuttujen asioiden ja tunteiden taakse, suostumatta näkemään, mitkä muut asiat tai tunteet siellä itsessä vaikuttaa. Lisäksi omat ja jonkun motiivit, onko ne aina olleet ihan linjassa. Voi olla haasteita, mutta se ei tarkoita erivapauksia, eikä oikeuta kohtelemaan toista huonosti, sivuuttamaan ja olla ottamatta tunteita huomioon.
Toivottavasti saat miettimisen aihetta. - Anonyymi00052UUSI
Anonyymi00046 kirjoitti:
Kyse ei ole roustaamisesta. Vaikka on kuinka epävarmuuksia ja pelkoja, niin onko aivan rehellisesti kaikki ollut pelkkää sitä ja pakollista. Oletko ollut mukavuudenhaluinen ja itsekäs, välittämättä miten se erääseen vaikuttaa.
On helppo mennä tiettyjen totuttujen asioiden ja tunteiden taakse, suostumatta näkemään, mitkä muut asiat tai tunteet siellä itsessä vaikuttaa. Lisäksi omat ja jonkun motiivit, onko ne aina olleet ihan linjassa. Voi olla haasteita, mutta se ei tarkoita erivapauksia, eikä oikeuta kohtelemaan toista huonosti, sivuuttamaan ja olla ottamatta tunteita huomioon.
Toivottavasti saat miettimisen aihetta.Onko sinulla taipumuksia ylireakoida ja kärjistää asioita? Siltä vähän vaikuttaa? Niin kuin mainitsin väärin ymmärtämisen mahdollisuuden, ilman puheita, pelkillä aistimuksilla? Toisilla on traumoja, mitkä vaikuttaa noihin em. käyttäytymismalleihin? Silloin vastapuolen mielikuvilla voi olla enemmän painoarvoa kuin toisen teoilla vaikuttaa loppu tulemaan (mielikuvaan asiasta)? Jos ymmärrät mitä tällä tarkoitan? Enkä ole edes kommunisti, huomannut että täällä kohtaa paljon toisten mustamaalaajia? Oletko sinäkin sellainen? Ymmärrän asioita tiettyyn rajaan asti, mut kärjistämiset ym. joilla tarkoitus vaikuttaa manipuloivasti toiseen on vaikeita ymmärtää toisen käyttäytymisessä.
- Anonyymi00056UUSI
Anonyymi00052 kirjoitti:
Onko sinulla taipumuksia ylireakoida ja kärjistää asioita? Siltä vähän vaikuttaa? Niin kuin mainitsin väärin ymmärtämisen mahdollisuuden, ilman puheita, pelkillä aistimuksilla? Toisilla on traumoja, mitkä vaikuttaa noihin em. käyttäytymismalleihin? Silloin vastapuolen mielikuvilla voi olla enemmän painoarvoa kuin toisen teoilla vaikuttaa loppu tulemaan (mielikuvaan asiasta)? Jos ymmärrät mitä tällä tarkoitan? Enkä ole edes kommunisti, huomannut että täällä kohtaa paljon toisten mustamaalaajia? Oletko sinäkin sellainen? Ymmärrän asioita tiettyyn rajaan asti, mut kärjistämiset ym. joilla tarkoitus vaikuttaa manipuloivasti toiseen on vaikeita ymmärtää toisen käyttäytymisessä.
Haha... Nyt meni mutkat aika suoriksi. Tämä kommentointi tapahtuu tuon itseään kommunistiksi sanovan kommentin alla.
Sinä syytät minua siitä, mitä juuri itse teet.. Huomaatkos? Väität ja oletat asioita kommenttini perusteella. Mielestäni kommenttini sopii moneen ihmiseen ihan hyödyllisenä toimenpiteenä oli tausta mikä hyvänsä. Ihminen, kun leimautuu tietynlaiseksi voi se alkaa ruokkia itse itseään ja unohtuu, mitä kaikkea muuta ihminen on kun niitä leimalla lyötyjä asioita.edelleenkin olen sitä mieltä, että mikään, ei yhtään mikään oikeuta tiettyjä asioita. Jos näin väittää, selittelee. Se helpoin tie, ei välttämättä ole se oikea tie! Eikä se helpoin ja mukavin, lähes koskaan!
Kovasti tämä tuntui menevän ihon alle. - Anonyymi00063UUSI
Anonyymi00056 kirjoitti:
Haha... Nyt meni mutkat aika suoriksi. Tämä kommentointi tapahtuu tuon itseään kommunistiksi sanovan kommentin alla.
Sinä syytät minua siitä, mitä juuri itse teet.. Huomaatkos? Väität ja oletat asioita kommenttini perusteella. Mielestäni kommenttini sopii moneen ihmiseen ihan hyödyllisenä toimenpiteenä oli tausta mikä hyvänsä. Ihminen, kun leimautuu tietynlaiseksi voi se alkaa ruokkia itse itseään ja unohtuu, mitä kaikkea muuta ihminen on kun niitä leimalla lyötyjä asioita.edelleenkin olen sitä mieltä, että mikään, ei yhtään mikään oikeuta tiettyjä asioita. Jos näin väittää, selittelee. Se helpoin tie, ei välttämättä ole se oikea tie! Eikä se helpoin ja mukavin, lähes koskaan!
Kovasti tämä tuntui menevän ihon alle.Enkä syytä/ väitä vaan kysyin, oletko? ( kommunisti- kommentti kts. kl.16:42). Oletan asioita, jos toinen lähtee syyttely linjalle. Tämä on tätä väärin ymmärtämistä, josta mainitsin niin helppoa on väärin ymmärtäminen, minullakin välillä. Pohdin ja mietin paljon asioita, siksi tähänkin tartuin. On niin helppoa toisten syyllistäminen. Riitely on helpointa ja sopiminen vaikeinta irl. Täällä ne nyt ei hirveästi poikkea toisistaan. Tosin, jos toinen pahoittaa mielensä jostain, sellaisen kanssa sopiminen tuntuu jopa mahdottomalta? On kokemusta sellaisestakin. Tunne puolen asiat harvemmin ovat yksioikoisia täälläkään? Olen tolkun ihminen, enkä lähde koskaan ylireakoimaan asioihin tunteella. Kontrolli hyvä olla.
- Anonyymi00003UUSI
Mä tässä mietin kans että pitäisiköhän sitten kohdella huonosti kun hyvää ei arvosta
- Anonyymi00005UUSI
Nerokasta!
- Anonyymi00007UUSI
Eli, jos ei hyvällä, niin sitten pahalla. Se varmana toimii.
- Anonyymi00034UUSI
Anonyymi00007 kirjoitti:
Eli, jos ei hyvällä, niin sitten pahalla. Se varmana toimii.
Ei vaan siten että en jaksa panostaa ja huomioida sellaiseen joka ei sitä arvosta.
- Anonyymi00066UUSI
Anonyymi00034 kirjoitti:
Ei vaan siten että en jaksa panostaa ja huomioida sellaiseen joka ei sitä arvosta.
Älä tapaa. Sillä se ratkeaa.
- Anonyymi00008UUSI
Pitänyt liian vähän yhteyttä
- Anonyymi00010UUSI
Sehän on helposti korjattavissa.
- Anonyymi00014UUSI
En minä vaan hän kohteli minua lähdin vetämään kun ei kerta osaa olla normaalisti niin annan olla eipä ole enää ikävä eikä enään mitäään tunteita hänen pelleilyn takia
- Anonyymi00015UUSI
Sitähän tässä EI kysytty!
- Anonyymi00021UUSI
Ootko sä edes varma et toinen teki mistä syytät?
- Anonyymi00085UUSI
Anonyymi00021 kirjoitti:
Ootko sä edes varma et toinen teki mistä syytät?
Outo kommentti😂Ootko edes varma? Siis häh😂😂 Ei sun uskominen liikuta asias mitään😂
- Anonyymi00016UUSI
Olen, ja pilasin kaiken. Sanoin että en ole kiinnostunut hänestä. Se loppui siihen vaikka olen hulluna häneen.
- Anonyymi00022UUSI
Hattu kouraan ja juttelemaan!
- Anonyymi00039UUSI
Mitenkä hulluna?
- Anonyymi00040UUSI
Siis mikä järki tuossa on🤯
- Anonyymi00044UUSI
Anonyymi00040 kirjoitti:
Siis mikä järki tuossa on🤯
Jokin epäonnistumisen pelkuri ihastuneena selvästi
Mo opitpahan ensikertasvarten sen
Et muutakin pitää tehdä kun olla nyhvetö
Jos elämäänsä jotakin asioita tahtoo
Ja että tunteet pitää näyttää.
Se kun voi olla kerran elämässä et saat mahdollisuuden eräs rakastaa
Nyt olet pelkää tunteilla leikkijä ja sellaisia kukaan kattele !
Onnea kaiken vaivan ja työn tekemiseen uuden ihmisen kanssa !!!!
Sivusta - Anonyymi00067UUSI
Mikä idea siinä sitten oli et sanoit ettei kiinnosta?ä jo kuitenkin kiinnosti? Just ton takii ei miehist saa selkoo.
- Anonyymi00082UUSI
Anonyymi00067 kirjoitti:
Mikä idea siinä sitten oli et sanoit ettei kiinnosta?ä jo kuitenkin kiinnosti? Just ton takii ei miehist saa selkoo.
Kuka on sanonut että kyse oli miehestä?
- Anonyymi00086UUSI
Anonyymi00022 kirjoitti:
Hattu kouraan ja juttelemaan!
Liian myöhästä. Tuhosin koko suhteen.
- Anonyymi00087UUSI
Anonyymi00067 kirjoitti:
Oikean ihmisen kanssa ei tarvitse miettiä kokoajan tarkoitusperiä ja epämäärääsyyttä joka asias.
- Anonyymi00017UUSI
En ole kohdellut, koska eihän me olla edes asuttu tai tehty muutakaan mieheni kanssa.
Minusta tuntuu siltä, että mieheni on hän joka muistelee meidän hetkiä joita ollaan vietetty yhdessä ja hän on nyt vain todennut, että hän on väärän naisen kanssa joka EI OIKEESTI EDES VÄLITÄ HÄNESTÄ.
Hän on kiinnostunut vain mieheni omaisuudesta ja siitä, että HÄN SAA ELÄÄ TURVALLISTA ELÄMÄÄ MIEHENI RINNALLA JA MIEHENI TEHTÄVÄ ON MIEHENÄ HUOLEHTIA YKSIN KAIKESTA.
Me ollaan varmaan jossain kohti elämää kävelty ristiin ja näin tavattu molemmat väärät puolisot.
Me ollaan tavattu ja mieheni on hän joka on tietenkin ollut naimissassa joten vanhat tunteet minua kohtaan on heränneet ja hän on todennut, että : VTTU OON MENNY PASKAN KANSSA NAIMISIIN JOKA ON VALEHDELLUT, KUN OLLAAN MENTY ETTÄ RAKASTAA NIIN MYÖTÄ- KUIN VASTAMÄESSÄ, mutta hän vaimona on ottanut MYÖTÄMÄET ja kaikki VASTAMÄET ON MINULLA JA NAISELLA JONKA KANSSA MINÄ OLEN VIETTÄNYT AIKAA JA HÄNEN KANSSA ON OLLUT MUKAVA SEKÄ HYVÄ OLLA, mutta jostain syystä meidän tiet vain eros ja hän pölähti jostain esiin.
Eli en ole vain hänen vaimonsa on tuo joka kohtelee miestäni huonosti.
Minunkin miehet ovat kohdelleet minua hyvin huonosti ja tuo on syy miksi HE OVAT EX-MIEHIÄNI.
Mieheni kanssa me ollaan vain keskusteltu. - Anonyymi00018UUSI
En ikinä. Hän on ihana ihminen, eikä ansaitse huonoa kohtelua.
- Anonyymi00088UUSI
Ohi
- Anonyymi00019UUSI
Miksi mä häntä olisin huonosti kohdellu voisiko muka väittää kaipaavansa ihmistä jota kohtelee huonosti toki löytyy niitäkin mutta kaipaavatko he ihmistä vaiko palvelijaa
- Anonyymi00020UUSI
Niin kyllä kai ne pääsääntöisesti on silloin itselleen haluamassa, ei antamassa. Jotkut kyllä "jakamassa".
- Anonyymi00023UUSI
Lienee tulkinnut epäluuloisuuteni ja varautuneisuuteni töykeytenä.
- Anonyymi00025UUSI
Kommunikointia!
- Anonyymi00024UUSI
Minulla on taipumusta vetäytyä kun voin huonosti. Hän on saattanut tulkita sen hänestä johtuvaksi…
- Anonyymi00026UUSI
Miksi voit huonosti?
Kommunikointia! - Anonyymi00033UUSI
Anonyymi00026 kirjoitti:
Miksi voit huonosti?
Kommunikointia!Koska olen masentunut. Joskus on vähän parempia päiviä, joskus taas huonompia. (Mutta emme ole nykyään tekemisissä, joten emme enää kommunikoi, eikä tuolla siis ole käytännössä mitään väliä.)
- Anonyymi00068UUSI
Itse masentuneena olen ulospöin niin pirteä, että saan aina kehuja siitä, kuinka energinen olen. Pelkkä kuori.
- Anonyymi00080UUSI
Anonyymi00068 kirjoitti:
Itse masentuneena olen ulospöin niin pirteä, että saan aina kehuja siitä, kuinka energinen olen. Pelkkä kuori.
Olen myös maskannut, se tulee ihmisten kanssa ihan luonnostaan. Ja tietysti piristyn myös, kun tapaan ihmisiä. Mutta aina väsyn kamalasti siitä, etten voi olla oma itseni. En saa itseäni nähdyksi, kuulluksi ja kannatelluksi. Enkä tarkoita, että sysäisin kuormaani jollekin toiselle. Helpottaisi vaan sekin oloa, että tulisi hyväksytyksi sellaisena kuin on. Saisi olla uupunut ja vittuuntunut. Voisi masennus siinä lähteä äkkiä. Mutta masennus on pelottava peikko ihmisille ja sitä sairastavat epäonnistujia. Minä en jaksa sitä, kun ei saa olla aito itseni. Jos on huono olla, niin miksi vaaditaan hymyä? Olisiko jokin muu keino saada se hymy irtoamaan? Luonnotonta on kanssakäyminen isoimman osan kanssa. Siinä sitä uupuu.
- Anonyymi00027UUSI
Onko vähän kommunisti niinkuin sosiaalidemokraatti?
- Anonyymi00028UUSI
Ei, vaan vähån kommunisti on silloin tällöin tai ajoittain kommunisti.
- Anonyymi00029UUSI
Kommunikoin liikaa, olisi pitänyt pysyä hiljaa ja olla puhumaton.
- Anonyymi00030UUSI
Miten voi kommunikoida liikaa?
Kommunikointi ja turhan äänen pitäminen, eivät ole sama asia! - Anonyymi00045UUSI
Anonyymi00030 kirjoitti:
Miten voi kommunikoida liikaa?
Kommunikointi ja turhan äänen pitäminen, eivät ole sama asia!Ihmiset ovat todella valikoiva sen suhteen mitä kestävät ja mitä eivät
Minä en esimerkiksi voi puhua kun hyvin harvoille omista adioitani siten että ne ymmärretään
Yleensä ei ymmärretä vaan ihmiset alkavat kammota tai pelätä
Tai häipyvät sanaakaan sanomatta vähitellen tai nopeasti keksien tekosyitä tai ghostaten .
Pitää harkita mitä puhuu - Anonyymi00078UUSI
Kyllä haluan kuulla toisen asioista ja tunteista. Osaan vastata paremmin. Jos ei puhu mitään, en tiedä yhtään, mitä miettii.
- Anonyymi00031UUSI
en tykkää mistään ohjailusta kuuntelen kollegoita ja pomoa lähinnä. eksää varsinkin tosi vähän.
- Anonyymi00036UUSI
Sitäkään EI tässä kysytty!
Sanon kuitenkin, että pidä huoli siitä, että erotat ohjailun ja neuvon antamisen ja sen, mikä olisi oikeasti oikein toista kohtaan. Joillekin nämä asiat tuntuu olevan vaikea erottaa toisistaan.
- Anonyymi00032UUSI
En.
- Anonyymi00035UUSI
Olen kohdellut liian hyvin. Annoin, ymmärsin, välitin ja rakastin. Hän ei ymmärtänyt mitä sai.
- Anonyymi00037UUSI
Silloin jos ihmisestä aidosti välittää, ei voi kohdella "liian hyvin". Eri asia tietysti sitten, jos kyse on jostain valtapelistä, johon alistut, mutta silloin kyseenalaistaisin koko välittämisen ja tulkitsisin tilanteen jonkinlaisena masokismina.
- Anonyymi00047UUSI
Etäältä ei rakasteta .
Sun pitää olla henkilön irl elämässä
ruutujen ulkopuolella paljon yhdessä hänen kanssaan eikä puhua sun korvien välissä haaveilusta mikä vasta vain ihastus rakkautena!
Epäilen siis että jotain olennaista jäi tekemättä
Ja lähinnä selittelet itsellesi että rakastit
Vaikka kyse olilin vain voimakasta ihastumista
Sivusta - Anonyymi00048UUSI
Anonyymi00047 kirjoitti:
Etäältä ei rakasteta .
Sun pitää olla henkilön irl elämässä
ruutujen ulkopuolella paljon yhdessä hänen kanssaan eikä puhua sun korvien välissä haaveilusta mikä vasta vain ihastus rakkautena!
Epäilen siis että jotain olennaista jäi tekemättä
Ja lähinnä selittelet itsellesi että rakastit
Vaikka kyse olilin vain voimakasta ihastumista
SivustaSinä et ole missään asemassa kertomassa miten kukakin kokee tunteita. Hanki elämä palstapsylokoki.
Eri - Anonyymi00049UUSI
Anonyymi00048 kirjoitti:
Sinä et ole missään asemassa kertomassa miten kukakin kokee tunteita. Hanki elämä palstapsylokoki.
EriKyllä tuo oli ihan asiaa. Rakkautta ei voi olla ilman aitoa kontaktia ihmiseen. Joku etäjuttu ei ole rakkautta.
- Anonyymi00051UUSI
Anonyymi00048 kirjoitti:
Sinä et ole missään asemassa kertomassa miten kukakin kokee tunteita. Hanki elämä palstapsylokoki.
EriJuuri näin!
- Anonyymi00053UUSI
Anonyymi00049 kirjoitti:
Kyllä tuo oli ihan asiaa. Rakkautta ei voi olla ilman aitoa kontaktia ihmiseen. Joku etäjuttu ei ole rakkautta.
Joku sivullinen oletti olevan etäjuttua... Pläöh.
Sivusta - Anonyymi00054UUSI
Anonyymi00049 kirjoitti:
Kyllä tuo oli ihan asiaa. Rakkautta ei voi olla ilman aitoa kontaktia ihmiseen. Joku etäjuttu ei ole rakkautta.
Toistanko kirjoittamani vai osaatko lukea ylhäältä?
Eri - Anonyymi00055UUSI
Anonyymi00037 kirjoitti:
Silloin jos ihmisestä aidosti välittää, ei voi kohdella "liian hyvin". Eri asia tietysti sitten, jos kyse on jostain valtapelistä, johon alistut, mutta silloin kyseenalaistaisin koko välittämisen ja tulkitsisin tilanteen jonkinlaisena masokismina.
Toi ylempi kuulostaa joltakin altistumisesta
nauttivan sissymiehen vikinälle
Eli juurikin joltakin valtapeli dominointi kuviolta jossa toisen mieli on niin vinoutunut että nauttii jutuista mitä terveisiä ihmisteissa tehdä . Koska ihmiset arvostavat itseään enenpi kun nämä sissymiehet .
Jotka omat koukussa masokismiin
Ja sitten meidän joilla on dominoiva Pi ja haltsevsmpi luonne pitää vain huolehtia kaikekestä.
Näille vinkulelluile ei kyllä rittä mikään.mää sitä masokismiä se on jo nähty
Ja kitinää seuraa vaikka tekisi ja suorittaisi kaiken .
Dominoiva nainen sivusta - Anonyymi00057UUSI
Anonyymi00054 kirjoitti:
Toistanko kirjoittamani vai osaatko lukea ylhäältä?
EriEt osaa edes kirjoittaa sanaa psykologi. Olisi hedelmällisempää kinata vaikka vanhan saappaan kanssa kuin sinun kanssasi.
- Anonyymi00065UUSI
Anonyymi00057 kirjoitti:
Et osaa edes kirjoittaa sanaa psykologi. Olisi hedelmällisempää kinata vaikka vanhan saappaan kanssa kuin sinun kanssasi.
Se sana imartelisi sinua, sinua joka tulee roskapalstalle leikkimään tietäjää. Rivien välistä lukeminen ei selvästi ole myöskään vahvuusalueesi. Anonyymit nettipalstat ovat ainoat, joissa saat äänesi kuuluviin ja jossa pystyt pätemään luettuasi lukion lyhyen psykan? Osuiko check!
Eri - Anonyymi00069UUSI
Anonyymi00048 kirjoitti:
EriSe tässä onkin hauskaa, kun täällä voi jokainen kirjoittaa asioihin oman näkemyksensä. Ne ei välttämättä ole sitä, mitä sinun irl tapahtuu, mutta mielipide silti.
Sivusta. - Anonyymi00072UUSI
Anonyymi00069 kirjoitti:
Se tässä onkin hauskaa, kun täällä voi jokainen kirjoittaa asioihin oman näkemyksensä. Ne ei välttämättä ole sitä, mitä sinun irl tapahtuu, mutta mielipide silti.
Sivusta.Silloin kirjoittaa <minun mielestän>i joku asia on niin eikä yleispätevänä totuutena sanalla jos kerrotaan toiselle miten toisen pitää olla jotta tuntee rakkautta. Siinä on selvä ero olla elämään kyllästynyt palsta PSYLOKOKI tai olla jotain mieltä.
Eri - Anonyymi00074UUSI
Anonyymi00072 kirjoitti:
Silloin kirjoittaa <minun mielestän>i joku asia on niin eikä yleispätevänä totuutena sanalla jos kerrotaan toiselle miten toisen pitää olla jotta tuntee rakkautta. Siinä on selvä ero olla elämään kyllästynyt palsta PSYLOKOKI tai olla jotain mieltä.
EriEi täällä tarvitsekaan ottaa keneltäkään neuvoja vastaan. ”Ohi” on hyvä sana.
- Anonyymi00038UUSI
Olen kohdellut hyvin.
Vain yksi kaivattuni kohteli minua hyvin ja edelleen arvosta ja kunnioita tuota naista.
Muut ovat pitäneet lähinnä hyönteisenä josta pitää päästä mahdollisimman nopeasti jotenkin eroon.
Eihän sitä hyönteisenä tajua kohtelevansa toista huonosti pelkästään lentämällä toisen ympärillä tai laskeutumalla toisen lähelle.- Anonyymi00058UUSI
Toinen yllyttää ,ett pitäis puskeutua väkisellä avioparin väliin!Menkäähän kuule hoitoon,hulluja te olette,ei teitä kestä kukaan,ett poistukaapa takavasemmalle,olemme saaneet tarpeksi teistä! Ps.jättäkää naapurit raihaan!
- Anonyymi00042UUSI
Liian hyvin on tullut kohdeltua
- Anonyymi00075UUSI
Miten se tuli esiin, että teit överit?
- Anonyymi00079UUSI
Et saanut mitä halusit. Vai halusitko muuta ja kyllästyit itse.
- Anonyymi00090UUSI
Anonyymi00075 kirjoitti:
Miten se tuli esiin, että teit överit?
Murskasin pahoilla sanoilla
- Anonyymi00050UUSI
En koskaan päätynyt tapaamaan miestä joten en ole kohdellut hyvin enkä huonosti .
Pidin kyllä ihan turhia haaveita yllä vuosikausia .
Ja olin syvästi ihastunut
Juttelin paljonkin mutta .. se ei johtanut lopulta mihinkään vaan paljasti lisää estäviä juttuja..
Hän ei ollut tapaamisen arvoinen koska valehteli
Naiselta Miehelle . - Anonyymi00059UUSI
Kyllä. Olen kohdellut häntä viileämmin kuin muita, jotta tunteeni eivät paljastu.
- Anonyymi00064UUSI
Tuo kuullostaa reilulta.
- Anonyymi00073UUSI
Tietysti siksi, että hän tai kuukaan muukaan ei saa tietää tunteistani.
- Anonyymi00076UUSI
Anonyymi00073 kirjoitti:
Tietysti siksi, että hän tai kuukaan muukaan ei saa tietää tunteistani.
Miksi et halua hänen tietävän? Olette varattuja?
- Anonyymi00077UUSI
Anonyymi00076 kirjoitti:
Miksi et halua hänen tietävän? Olette varattuja?
Mode poisti edellisen kysymykseni. 😂 En tiedä miksi. Ehkä hiljainen ilta, eikä tekemistä.
- Anonyymi00060UUSI
En pääse kohtelemaan mitenkään, koska ei nähdä niin usein.
- Anonyymi00061UUSI
Jos joku kohtelee ala-arvoisesti, oli kyse sitten mistä vaan... niin usein ei energia riitä pitämään sellaista edes puolituttavana. Tulee blokattua, vaikkei mitään siitäkään opita.
- Anonyymi00062UUSI
Olen joo. Siksi kun olen tohelo. Hänellä ei ole syytä välittää minusta mitään.
- Anonyymi00081UUSI
Joo, rikoin hänen rajojaan, ottamalla kädestä kiinni. Pyysin kyllä anteeksi, viestillä myöhemmin. Mutta närkästyminen ei tainnut siihen loppua.
- Anonyymi00084UUSI
Sen kun tietäisi. Pitäisi kysyä häneltä. Mutten uskalla.
- Anonyymi00092UUSI
Miettikää ihmiset käytöstä ne ja asettukaa toisen asemaan. Se tuntuu olevan lähes mahdoton tehtävä joillekin
- Anonyymi00089UUSI
En tahallisesti. Häneltä pitäisi kysyä, olenko loukannut, vaikka en todellakaan olisi halunnut.
- Anonyymi00091UUSI
Sitten varmaan pitää kelata tapahtumia taaksepäin, josko muistisi mieleen.
- Anonyymi00093UUSI
En ole enkä yleensä oleta huonoa kohtelua mistään tai kenellekään, en itseni toimesta tai toisten. Jos sellaista kohtaan, pyrin puuttumaan jollain tapaa.
Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nyt tuli Suomen somaleista todella ikävää faktaa
sillä osa somalivanhemmista lähettää lapsiaan kotimaahansa kurinpitolaitoksiin, joissa heitä pahoinpidellään. Illan MOT3423994Häirintäkohun keskellä olevalta kansanedustajalta Jani Kokolta (sd) rajua tekstiä somessa.
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011772322.html Ajaakohan tämä SDP:n kansanedustaja Jani Kokko oikein täysillä valoi1283610Kommentti: oikeuslaitos korvattava SDP:n johdolla
Näkisin että Suomessa tuomiovalta pitäisi olla demareiden johtoportaalla. Koska porvarimedia säestettynä persujen kirku52332- 1121714
Huono päivä
Tänään on ollut tosi raskas päivä töissä. Tekis mieli itkeä ja huutaa. En jaksa just nyt mitään. Minä niin haluaisin ja181668Typeryyttä
Se on kummallista, kun kaksi ihmistä tuntee selittämätöntä vetoa toisiinsa, mutta eivät vain pääse toistensa luokse. Mik1241359Lindtman haluaa leikata Kela-korvauksista...oho!
Antti Lindtman sanoo Kauppalehdessä, että vuodesta 2028 voi tulla erittäin hankala, mikäli nykyinen hallitus ei tee riit102999Martina mukana erikoisjoukossa
Huippurankka Erikoisjoukot-ohjelma jatkuu, Martina mukana. Kerrankin Martinalle hyvä ohjelma, hänellä on voimaa, sisua j148990Häneen rakastuminen oli sellaista
että aina uskoi ja luotti että kyllä tästä vielä edetään jotenkin. Se olikin vain rakastuneen toiveajattelua kaikki. Ta79885- 86801