omaan sähköpostiin, niitä tulee kymmeniä päivässä. Olen vastannut joihinkin kilpailuihin ja sinne laitoin osoitteeni, mutta miten saan poikki!
miten mainospostin saa loppumaan,
6
318
Vastaukset
- samaa mietin
Samaa pohdin minä, auttaisko että kaikki pommittais takaisin lähettäjälle.
Luukussa saa estolistalle lähettäjä viestisisällöt.
Kolumbuksesta ei löydy kuin maksullisesta. En ymmärrä mistä tuo kolumbuksen osoite on saatu kun en ole sitä jakanut. Ilmeisesti jonkun firman serveriltä.
En tahtois sitä lopettaa kun perheen sähköpostina ollut.
Gmail saanut olla rauhassa.
Ja nimen omaan nyt lehdet, luoton antajat ym häiriköi. - poistaakko koko ajan
tulee tosi paljon ja sellasia, kuin haetko salaista suhdetta, vaikka olen sinkku, en koskaan enää vastaile mihinkään kilpailuun tai kyselyyn, kun pääsen eroon noista joilta tulee postia, viimeinen vaihtoehto on ottaa uusi sä-posti ja lopettaa entinen..
- keljuttaaa
Nämä mainos sähköpostit on ihan hirveitä. Tulee lähes 100 päivässä.
Pitäisi jokaisen vaan olla niistä tilaamatta koskaan yhtään mitään.
Mikä firma jakelee näitä sähköposteja eteenpäin. Tehdä valitus sinne.
Todella kiusallisia. Kaikki vaan pitää poistaa avaamatta. Mutta kyllä suututtaa. - EiOngelmia
Minulla on sähköpostiohjelmassa roskapostisuodatin päällä ja roskaposti menee suoraan roskapostikansioon ja tuhotaan automaattisesti parin viikon kuluttua.
Kertoisiko joku yksityiskohtaisesti,miten saan torjututtua määrätyt sähköpostit suomi24 postissa, sieltä löytyy kyllä ohjeet, mutta kaipaisin yksityiskohtaisempaa neuvoa.
annaoin palautetta suomi24 sähköpostin roskaposti suodattimen toimimattomuudesta. kiitokseksi laittoivat 300 kertaa Undelivered Mail Returned to Sender viestin. jumalauta saatana. hienoa toimintaa ja mukava oli poistella.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1562761
En kai koskaan saa sinua
Koska et usko että riitäisit minulle. Olet aina pitänyt itseäsi liian risana ja heikkona. Katkot korkeutesi, ja poraat k1541699Terveystalon lääkärit ylilaskuttaneet
Tämän pörriäiset osaavat, laskuttamisen. Terveystalo myöntää asian. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011134269.html "K1461684Saran ökytyyli käänsi katseita.
On nyt kyllä Sara kasvoistaan, kuvan perusteella todellakin pyöristynyt ainakin kuvan perusteella.1501433- 711397
Työttömille lusmuille luvassa lisää keppiä
Hallitus aikoo kiristää velvoitteiden laiminlyönnistä seuraavia työttömyysturvan karensseja ensi vuodesta alkaen. Hall3151275The Summit Suomi: Maxie avaa hyytävästä tilanteesta kuvauksissa: "Veri roiskui ja tajusi, että..."
Oletko seurannut The Summit Suomea? Tykkäätkö vai et tai mitä mieltä ylipäätään olet sarjasta? Moni katsoja on kaikonnut171206- 1561006
Miksi ihmeessä?
Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek25965Tekisi niin mieli laittaa sulle viestiä
En vaan ole varma ollaanko siihen vielä valmiita, vaikka halua löytyykin täältä suunnalta, ja ikävää, ja kaikkea muuta m61937