Saako vaimon siskoa hieroa?

Uskovaisen kaveri

Vaimoni sisko on hyvin uskovainen. Hänen perheessään on ollut vuosia kriisitilanne, ja mies on joutunut sairaslomalle.
Viime kesänä tämä sisko sitten tuli meille käymään ja purki pahaa oloaan vaimolleni.
Saunan jälkeen hän valitti päänsärkyä ja vetäytyi aittaan. Vaimoni vei hänelle särkylääkettä, ja kertoi hänen olevan melkoisen stressaantunut.

Hieman sen jälkeen puhelin soi ja vaimolleni tuli hälytyslähtö töihin.
Minä katselin tv:stä uutiset ja otin pari saunaolutta. Sitten vieraamme tuli käymään vessassa ja pyysi vielä yhden särkylääkkeen. Minä tietysti annoin. Kysyin häneltä voisinko jotenkin muuten auttaa, hieroa vaikka niskaa. Pari sekuntia mietittyään hän vastasi myöntävästi ja sanoi odottavansa minua aitassa.

Minä laitoin jogging-housut jalkaan ja t-paidan päälle ja otin hierontaöljyn mukaani. Pyysin vierastamme riisumaan paitansa ja asettumaan sängylle vatsalleen. Jälleen pari sekuntia mietittyään hän teki näin. Aloitin rauhallisen niskan hieronnan, ja tunsin hänen pikku hiljaa rentoutuvan. Katselin hänen kaunista 40 -vuotiaan vartaloa ja sen minkä sivulta pystyin, niin ihailin suurehkoja rintoja.

Parinkymmenen minuutin kuluttua kysyin häneltä hieronko muualtakin, ja jälleen sama tuumaustauko. Sitten lähtivät pitkät housut jalasta ja samalla sain ihailla hänen rintoja vapaana. Minuun katsomatta hän asettui jälleen vatsalle pitkäkseen. Aloitin jalkojen hieromisen varpaista ja nilkoista ja nousin pikku hiljaa ylemmäs. Pakaroiden ja reisien sisäpintojen kohdalla alkoi minullakin jo olla hieman kuuma.

Jatkoin ylöspäin. Alaselkä tuntui olevan aivan jumissa, joten keskityin siihen. Samalla huomasin pikkuhousujen hieman kostuneen... Sitten tapahtui jotain odottamatonta: hän hytkyi hieman ja tajusin hänen itkevän!

Lopetin hieromisen siihen ja kysyin hieman hämilläni mikä on hätänä. Hän kertoi itku kurkussa, ettei ole saanut miehen hyväilyä vuosikausiin. Yritin tyynnytellä häntä, mutta sitten hän äkkiä kääntyi ja halasi minua. Tunsin nuo mahtavat rinnat omaa rintaani vasten ja kyyneleet olkapäälläni. Pyyhin kyyneleitä hänen silmiltään, ja tiedustelin varovasti voisinko minä mitenkään auttaa asiassa.

Jälleen kerran tuumaustauko. Sitten hän katsoi itkuisin silmin syvälle silmiini. Ajattelin, että hän yrittää lukea ajatukseni. Minä koitin pitää pääni tyhjänä. Sitten hän sanoi hiljaa: "Voisitko...?"

Lause jäi kesken, sillä suutelin varovasti hänen huuliaan...

24

26051

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Uskovaisen kaveri

      Tuntui ettei suudelmasta tule loppua ollenkaan. Kun samalla sain tunnustella hänen mahtavia rintojaan, pamahti minullakin jorma seisomaan. Kun pääsin tiukimmasta halauksesta irti, keskityin rintojen nuolemiseen, imemiseen ja näykkimiseen. Tästä sisko tuntui menevän jo aivan sekaisin. Hän oli aivan punehtunut, hengitti katkonaisesti ja vaikutti jotenkin sekopäiseltä. (Myöhemmin tajusin, että hän oli todella puutteessa!)

      Laskin hänet varovasti sängylle selälleen ja jatkoin vatsan suutelemista. Siskon selkä köyristyi pyöreäksi ja pieni voihkiminen kuului suusta. Nivusten kohdalla kuulostelin, josko saisin vielä jatkaa, ja kun vastustusta ei ilmennyt, niin vedin pikkuhousuja alaspäin. Näin minulle avautui tämä vaimoni siskon häpy kaikessa suloisuudessaan.

      Nuolin häntä kuin olisin ensimmäistä kertaa nähnyt pillun. Ja siltä näytti siskostakin tuntuvan! Hän kiemurteli, valitteli, heitteli päätään puolelta toiselle - ja laukesi! Minä nostin päätäni jalkojen välistä, suuteli vatsaa, rintoja ja lopulta suulle. Raukea hymy oli levinnyt hänen kasvoilleen.

      Pienen hetken levättyään hän pujotti kätensä housuihini ja tarttui siellä seisovaan elimeeni. Hymy hänen kasvoillaan vain levisi. Riisuin housut ja annoin hänen tutkia löytämäänsä lelua. Suullaan. Siinä hän oli aivan mahtava. Kovin kauan en antanut hänen imutella, sillä halusin tuntea hänen raikkaan pillunsa kullini ympärillä.

      Painoin hänet jälleen hellästi selälleen ja asetuin hänen päälleen. Munasta kiinni pitäen hän ohjasi minut sisälleen. Voi luoja tuota tunnetta! Nainenhan oli kuin neitsyt! Tiukka, kuuma ja liukas. Ja niin halukas. Naimme kuin ensimmäistä kertaa, mutta pidemmän kaavan mukaan. Olen opetellut sen, että juuri kun siemensyöksy on tulossa, pidän tauon. Näin voin jatkaa vaikka koko yön. Ja niinhän me itse asiassa jatkoimmekin...

      • Etkä tietenkään nuollut jätöksiäsi
        Mikä rakastelia se sellainen on?
        Opettele tuntemaan rakastajattaresi, oli
        hän kuka hyväänsä


    • hyvä hyvä

      aivan mahtavaa lisää

    • Tosi hyvä juttu. Ei siinä mitään pahaa minun mielestä...

    • Uskovaisen kaveri

      Seuraavana aamuna olimme kaikki rättiväsyneitä. Vaimoni pitkästä työkeikasta toiseen kaupunkiin ja minä sekä vaimon sisko rakastelusta.
      Tapahtuneesta ei juteltu puolin eikä toisin, mutta sitten alkoi tapahtumaan: vaimoni sisko oli päättänyt repäistä ja kutsui itsensä meille kylään ja sanoi tuovansa viiniä tullessaan. Hän tiesi, että vaimoni rakastaa kuohuviiniä. Kun vaimoni kertoi siskonsa aikeista, siis siitä mitä hän oli puhelimessa kertonut, pompahti sydämessäni, ja totesin, että ehkä hän alkaa pikku hiljaa toipumaan perhetragediasta...

      No, perjantai koitti, ja sisko saapui yhtä säteilevänä kuin aurinko, joka helotti heinäkuisena iltapäivänä. Kevyt kesämekko liehui kevyessä tuulessa ja raikas tuoksuvesi sai aistit herkiksi kun halasimme.

      Söimme hieman iltapalaa ja minä sytytin tulet saunaaan. Kun olin saanut saunan syttymään, kävin vielä kaupassa hakemassa oluet. Palattuani huomasin naisten korkanneen jo likööripullonkin ja poskien hehkuvan melko lailla. Minä lisäsin saunaan puita ja istuin naisten seuraan. Koitin vältellä katsekontaktia siskoon, mutta pian silmani meinasivat kyllä pudota päästä. Vieraamme nimittäin lohkaisi alkoholin tuomalla vapauttavalla meiningillä "josko voisimme ottaa xxxx:n mukaan saunaan?"

      Vaimoni yllättyi täysin kysymyksestä. Minullakin meni olut väärään kurkkuun. Niin että mitä hel.....? ehdin ajatella. Olin hiljaa ja mietin jo lentäviä puukkoja....
      Vaimoni veti pari kertaa henkeä ja näytti miettivän. Sanoi sitten täysin rauhallisella äänellä: "Pidät sitten näppisi erossa." Tällä hän tarkoitti siis siskoaan.

      No, saunaan mentiin ja minä sain nyt ihailla kahta sulotarta, sillä kauniita he olivat molemmat. Saunoimme, pidimme taukoa, otimme olutta ja saunoimme taas. Saunan jälkeen vaimoni, jolla on heikko viinapää, valitti pahoinvointia ja huimausta. Niinpä hän hipsi nukkumaan. Minä nautin vielä likööriä siskon kanssa. Ja tietenkin minua kiusoitellakseen hän antoi pyyhkeen valua rinnoiltaan, kun se aukesi, eivätkä jalatkaan olleet ristissä, kun hän istui penkillä minua vastapäätä.

      Tästä oli tietysti seurauksena kaluni paisuminen, mutta yritin peittää sen, sillä en halunut jatkaa leikkiä, kun vaimonikin oli kotona. Mutta sisko oli päättänyt toisin. Katseeni kääntyi yhä useammin hänen täydellisen suuriin ja pehmeisiin luomurintoihin, ja niinpä hän laski tilaisuutensa tulleen. Hänen oikea kätensä valui pikkuhiljaa rinnalle, vatsalle ja siitä jalkojen väliin. Pilluhuulet olivat jo turvonneet kun hän avasi niitä sormellaan. Kosteutta oli muutenkin kuin suihkun jäljiltä...

      Yritin hillitä itseäni ja otin uuden oluen. Edessäni show kuitenkin jatkui. Sisko sulki silmänsä ja hieroi jalkoväliään jatkuvasti kiihkeämmin. En ole useinkaan nähnyt kun nainen masturboi, joten ajattelin nauttia koko rahan edestä. Enhän minä ollut tätä ehdottanut! Pikku hiljaa siskon rintakehä nousi ja laski kiivaammin ja kiivaammin. Pyyhe putosi terassille ja minulla seisoi jo niin että pakotti. Sitten hän sai. Hän työnsi keskisormensa syvemmälle pilluunsa ja nipisteli toista nänniään.... Sitten en enää kestänyt. Otin penkiltä tyynyn, asetin sen polvieni alle ja kiersin käteni vaimoni siskon selän taakse. Pitkillä lipaisuilla maistelin saunapuhdasta naisen pillua. Joka oli hyvää. Ja niin se tuntui myös naisesta. Jalkojaan levittäen, silmät kiinni, hän tarttui päähäni ja veti minua jalkojensa väliin. Ja minä poika nuolin. Nuolin aivan kuin en olisi pillua ennen nähnyt. Siinä touhussa unhotuivat saunat ja vaimot, miehet ja lapset.

      Jotenkin herkällä hän tuntui olevan, sillä jo hetken nuolemisen jälkeen tulivat uudet orgasmin aallot. Minä olin onnellinen, sillä minusta on aina miellyttävää tuottaa naiselle orgasmi. Odottelin hänen paluutaan tähän maailmaan. Hieman samein silmin hän sitten tuijottikin minua, aivan kuin kysyen: "Mitäs nyt?" Minä kiristin pyyhkeen vyötärölläni, nousin seisomaan ja tartuin häntä kädestä. Sanoin, että laittaisi myös pyyhkeen ympärilleen ja lähtisi kanssani järven rantaan.

      • Uskovaisen kaveri

        Kävellessämme rantaan päin tunsin kaluni vielä hieman jäykkänä heiluvan pyyhkeen sitä kutittaessa. Hieman humaltunut sisko oli autuaan onnellisen näköinen, tukka pörrössä ja posket punaisina. Kahlasimme veteen ja ollessamme siellä kaulaa myöten halasimme toisiamme. Katsoimme toisiamme silmiin kuin vastarakastuneet, ja suutelimme pitkään. Samalla hän tunsi myös jäykistyneen kaluni vatsaansa vasten, tarttui siitä hellästi kiinni ja ohjasi sitä sisälleen. Vedessä kaikki on niin helppoa. Kaulassani roikkuen hän pyöräytti jalkansa minun ympäri ja istui kyrpäni päälle. Katsoimme jälleen toisiamme silmiin, ja lämmin tunne täytti mieleni.

        Sitten alkoi sellainen alavatsalihasten ja emättimen tehohoito, jollaista en ole kuin kerran aiemmin eläissäni päässyt kokemaan. Minun ei tarvinnut kuin seistä paikoillani, kun tämä aina ennen niin siveä uskovainen äiti aloitti kyrpäni hieronnan pillulihaksillaan. Olut oli tehnyt sen palveluksen minulle, että huolimatta viileästä vedestä kyrpä seisoi kuin seiväs, eikä siemensyöksystä ollut tietoakaan. Kaiken huippu oli kun tämä seksin makuun päässyt nainen irroitti kätensä niskastani ja kellui yläkeho veden pinnalla niin, että turvonneet nännin törröttivät pari senttiä ilmassa. Ja pillulihakset vain jatkoivat työtään.

        Tämän täytyy olla paratiisi, ajattelin. Ja nautin. Kunnes kuulimme rantapolulta vaimoni huutelevan...


    • Hengetär

      Tosi hyvä!

    • ,..,.-,,-,.-.

      Olisit joissain kohdissa voinut käyttää Käly sanaa, vaimosi siskosta. Etkä kutsua häntä siskoksi.
      Myös itsesi kutsuminen xxx ei ollut kivaa. Olisit vaan keksinyt jonkun miehen nimen siihen.

      Mutta muilta osin loistava yarina

    • Uskovaisen kaveri

      Huomatessaan kälyn ja minut alasti uimassa vaimoni ryhdistyi, veti syvään henkeä ja astui vilpoisaan veteen. - Vai tällaista peliä sitä ollaan heti tekemässä kun silmä välttää, aloitti vaimoni. Minä kaappasin hänet tiukkaan syleilyyn, puristelin pakaroista ja hieroin jälleen turvonnutta jormaani hänen häpykumpuaan vasten. Siitäkös vaimo innostui! Pienessä laskuhumalassa hänellä teki aina mieli, eikä hän tuntunut välittävän siskostaan tuon taivaallista. Ei muuta kuin sukellus pyhimpään ja homma jatkui.

      Sillä aikaa käly nousi järvestä ja hipsi takaisin talolle lämmittelemään ja pukemaan. Minä jatkoin vaimoni kanssa niin kauan, että hän sai orgasmin. Posket hehkuen hän suuteli kiitokseksi ja nousi myös ylös järvestä. Samalla kun hän kietoi pyyhettä ympärilleen, tuli päivän suurin paljastus: - Leena kertoi minulle, ettei Heikki ole ollut pariin vuoteen oikein innokas sänkyhommissa, joten ajattelin kysyä sinulta kiinnostaisiko sinua auttaa...

      Lause jäi tarkoituksella kesken ja minulla hypähti sydän kurkkuun! Nyt saisin siis luvan perästä naida vaimoni siskoa, Leenaa! Yritin pitää naaman peruslukemilla, ja senoinkin epäileväni ettei Leena huoli minua. - Kyllä kyllä, näin se on vihjaillut minulle! Ei se enää niitä vanhoja juttuja mieti. (Olin joskus osunut hieman arkaan paikkaan puhuessani uskonnosta.)

      - Noo, täytyy miettiä, sanoin ja pyyhin tukkaani pyyhkeeseen. - Olikos sulla jotain ehdotuksia? - Ehkä, vastasi vaimoni, ja lähti reippain askelin kohti taloa edelläni. Minä mietin kuumeisesti mitä ilta toisi vielä tullessaan...

    • Uskovaisen kaveri

      Sillä välin Leena oli keittänyt kahvit ja lämmittänyt mikrossa pullia. Keittiössä tuoksuivat kanelipullat houkuttelevasti. Puimme hieman lämmintä ylle ja nautimme kahvit. Minä istuin hiljaa ja mietin mitä vaimollani mahtoi olla mielessään. Sitten hän rikkoi hiljaisuuden:

      - Olen tässä vähän miettinyt tuota Leenan tilannetta, hän aloitti. Olen huomannut, kuinka hän on ollut masentunut ja sulkeutunut. Jos vaan Mikalle sopisi, niin voisimme yhdessä vaikka hieroa Leenaa... Miltäs kuulostaisi?

      Minulta meinasi kahvi mennä väärään kurkkuun ja Leenakin punastui. - Mitäs sä oikein tarkoitat? kysyin vaimoltani. - Noo, saunan jälkeen on mukava rentoutua jos joku hieroo, eiks vaan, Leena? Leena oli aivan vaikeana, eikä tuntunut saavan sanaa suustaan, nyökytteli vain. - Selvä, sanoi vaimoni ja nousi pöydästä. Hän haki öljypullon ja huikkasi siskolleen, että sänkyyn siitä, niin päästään asiaan.

      Leenakin nousi pöydästä ja käveli kuin unessa kaksoissänkyymme. - Vaatteet pois! komensi vaimoni. Posket hehkuen Leena riisui paitansa ja pitkät housunsa. - Pikkarit myös! jatkoi vaimoni. - Ei kait... yritti Leena, mutta laski sitten pikkaritkin alas ja heitti ne tuolille. Sitten hän asettui vatsalleen sängylle.

      - Ota sinä Mika yläpää, niin minä aloitan jaloista, ohjasti vaimoni. Niinpä kaadoin öljyä kouraani ja aloitin Leenan sormien ja kämmenten hieronnan samalla kun vaimoni hieroi varpaita ja jalkapohjia. Pikku hiljaa Leenan jännitys laukesi ja hän nautti silmät kiinni hieronnasta. Minä hieroin hartioita ja siirryin alaspäin selkää pitkin. - Mitä jos sinä Mika hieroisit myös reidet ja pakarat kun sinulla on enemmän voimia, sanoi vaimoni. Näin teimme.

      Oli huikea tunne hieroa omassa sängyssään vaimon siskoa, joka makasi jalat hieman levällään alasti samalla kun vaimoni katseli vieressä. Huomasin, kuinka Leena alkoi kostua jalkojen välistä... Jatkoin reisien ja pakaroiden käsittelyä nauttien itsekin tästä käsittelystä. - Mitäs jos kääntyisit, Leena, sanoi vaimoni. Leena alkoi olla melkoisen nirvanassa... Hän kääntyi selälleen ja sulki silmänsä. Jatkoimme yhdessä hänen hieromistaan, mutta nyt niin, että vaimoni hieroi yläpäätä ja minä jalkoja.

      Seurasin suurella mielenkiinnolla kuinka vaimoni öljyiset kädet hieroivat Leenan rintalihaksia ja rintoja samalla kun itse nousin jalkoja ylöspäin saadakseni suuret reisilihakset pehmenemään. Nyt huomasin Leenan jo valuvan kiimanesteitä...
      - Tekisikö mieli maistaa? kysyi vaimoni, aivan kuin olisi lukenut ajatukseni. Nyökkäsin saamatta ääntäkään kuivasta kurkustani. Kumarruin lähemmäs Leenan jalkoväliä ja haistoin hänen kiimansa. Kun kieleni osui reiden sisäpinnalle, säpsähti Leena kuin sähköiskusta. - Mitäs nyt, hei!... hän aloitti, mutta vaimoni tyynnytteli häntä ja painoi siskonsa pään takaisin sänkyyn. - Nauti sinä nyt vain, hän sanoi.

      Minä nuolin varovasti reisien yläpäästä ja suukottelin häpykumpua. Sitten työnsin kädet Leenan takapuolen alle ja nuolaisin herkkua kunnolla. Leenan selkä kaareutui ylös sängystä ja laskeutui sitten hitaasti takaisin. Vaimea ouh! pääsi hänen suustaan. Jatkoin kielityöskentelyä samalla kun vaimoni edelleen hieroi rintoja. Katsoin vaimoani silmiin, ja hän hymyili takaisin. Vaimoni tiesi kyllä kuinka hyvältä kieli tuntuu jalkojen välissä... Kovin kauan ei Leena tätä käsittelyä kestänyt, kun hän sai orgasmin. Se ravisteli häntä pitkään ja hartaasti.

    • Uskovaisen kaveri

      - Nyt on minun vuoroni! hihkaisi vaimoni ja repi housut jaloistaan. Ja ei muuta kuin hommiin. Tiesin mistä vaimoni tykkää, joten nuolin hänet ensin märäksi ja sitten käytin sormitekniikkaa ja rintojen hyväilyä niin, että tiesin sen tehoavan. Leena seurasi touhujamme kiinnostuneena ja posket hehkuen vierestä. Minä vedin häntä varovasti lähemmäksi ja ohjasin hänen päätään kohti nivusiani, missä pakotti jo melko lailla.

      Riivin vasemmalla kädelläni omia housujani alaspäin, jolloin jormani ponnahti näkyville. Silmäkulmasta huomasin Leenan lipaisevan kielellään ylähuultaan. Vaimoni oli sulkenut silmänsä ja lähestyi jo omaa huippuaan. Sitten Leena laski poskensa reidelleni niin että vaaleat hiukset kutittelivat nivusiani ja otti jorman suuhunsa. Koska olin jo pari kertaa päässyt huipulle järvellä, tuntui nyt siltä ettää laukean herkästi. Ja näin myös kävi. Suunnilleen samaan aikaan kun vaimoni sai järisyttävän orgasminsa, laukesin minä hänen siskonsa suuhun.

      Leena nieli koko lastin, katsoi silmiini ja hymyili onnellisena. Ja niin hymyili vaimonikin! - Jopas oli järistykset! sanoi vaimoni rikkoen hiljaisuuden. - Nyt kun jokainen on saanut paineet purettua, niin eiköhän jatketa saunomista, hän jatkoi. No, eipä sitten muuta kun pannaan menemään, ajattelin.

      Nyt saunominen olikin jo asteen rennonpaa. Saatoimme tarkastella toisemme alastomia vartaloita punastelematta ja häpeilemättä. Juttelukin sujui seksistä vapautuneesti. Kunnes Leena meni vaikeaksi ja suu mutrulle. Näytti aivan siltä kuin hän olisi pidätellyt itkua. - No, mikä nyt tuli? kysyi vaimoni. Leena nielaisi pari kertaa ja kakisteli kurkkuaan selväksi. Sanoi sitten värisevällä äänellä kuinka puutteessa hän on elänyt pari vuotta. Että oikein koski kun ei ole saanut munaa. Vaimoni lohdutti siskoaan ja minä siirryin suihkun puolelle.

      Otin kylmän oluen ja istuin terassille vilvoittelemaan, kun naiset tulivat parin minuutin päästä perässä. Leena oli jo rauhoittunut, mutta vaimoni ilme oli varsin erikoinen. - No, Mika, miten olisi, olisiko sinussa miestä auttamaan Leenaa? Nyt saisit ihan luvan kanssa ja kerrankin kylliksesi! Sydämeni tuntui pakahtuvan. - Niin että mitenkä? sain änkytettyä. - Haluaako Leena kanssa? Leena nyökkäsi katse maassa. - Mennään sitten vielä lämmittelemään, sanoin ja avasin ovet suihkun kautta saunaan. Saunassa jäin alemmalle lauteelle ja hivelin Leenan polvia ja jalkoja, ja hänen levittäessään reisiään aloin nuolla lemmenpesää jo toistamiseen. Vaimoni ei noussu lauteille lainkaan, vaan hyväili jormaani takaapäin.

      Kovin kauan ei kuumassa saunassa jaksanut, vaan siirryimme suihkun puolelle, missä käänsin Leenan selkä minuun päin ja tartuin lantiosta kiinni. Ohjasin jorman pilluhuulille ja aloitin hitaan työntymisen sisälle. Hetken päästä tunsin vaimoni käden palleillani ja kuuman hengityksen korvalehdelläni. - Tämän täytyy olla taivas, ajattelin. Onneksi olin lauennut jo kerran, joten jaksoin nauttia naimisesta kunnes Leenan orgasmi sai hänen vaginansa lypsämään minua niin rajusti, ettei edes jääkylmä kaivovesikään oli enää auttanut, vaan purkauduin hänen sisälleen voimalla. Samalla vaimoni puristeli vielä pallejani niin, että tuntui kuin ne olisivat tyhjentyneet lopullisesti.

    • Uskovaisen kaveri

      Kiitän kaikkia teitä jotka olette jaksaneet lukea tätä tarinaa.
      Tapahtumat piti kirjoittaa useassa osassa, koska tähän laatikkoon mahtuu kerralla max 5000 merkkiä.

      Saunomisten, seksin ja hieronnan jälkeen Leena palasi kotiinsa, kysyi mieheltään suoraan: panettaako? Ja nyökkäyksen saatuaan alkoi heidänkin sänkykammarissa tapahtua...

      Entä meillä? Tapahtuman innoittamana olemme vaimoni kanssa innostuneet ottamaan yhteyttä toisiin seksinnälkäisiin suht samanikäisiin ihmisiiin. Sinkkuihin, eronneisiin tai pareihin. Kaikki kanssakäyminen ei ole ollut pelkkää naimista, joskus menemme purjehtimaan, golfaamaan tai käymme kalassa.

      Joka tapauksessa mustasukkaisuus, vihjailut ja epäilyt puolisosta ovat tipo tiessään, kun voi jutella seksistä avoimesti ja kertoa omista mielihaluistaan. En ole etsimässä uutta vaimoa, nautin elämästäni nykyisen kanssa - ja niin näyttää nauttivan vaimonikin minun seurastani. Muistakaa: vaihtelu virkistää! Ja seksi on iloinen asia!

      • Anonyymi

        Erittäin hyvä kertomus!
        Tuo on meillä vielä edessäpäin, mutta vaimon nuorempi sisko on tulossa saunomaan viikon kuluttua... Olen vain kerran salaa nainut hänen kanssaan! !
        Uskon, että meillä kolmella saattaa olla mahtava viikonloppu!!
        Naidaan aina kuin mahdollista tietenkin!!!!


      • Anonyymi

        Olipa huippu tarina. Olisipa minunkin vaimo antanut luvan naida siskojaan… itse oon luvannut parille parhaalle kaverilleni, että jos en ole kotona, saavat vapaasti naida vaimoani! Ei ehkä vielä ole tapahtunut.


    • Kateellinenko?

      Lucky you! Kerro joskus jokin toinen tarina. Tuo oli niin hyvin kerrorru että on juttuna uskottava.

    • liian hyvä olakseen totta .yksikin nanen olis riitänyt saunassa

    • want too!

      Ai että!:)

    • Uskovaisen kaveri

      Jos rouvilla on kiinnostusta enemmänkin, niin ottakaa yhteyttä: [email protected]

      Mitään en lupaa, mutta kuuntelen mielelläni.

    • Anonyymi

      Saa hieroa jos se jää siihen. Herättiin aamulla aikaisin ,vaimo lähti töihin, minä herättelin vaimon siskoa, nousi ylös ja venytteli, isot rinnat liikkui vapaana yöpaidan alla näky oli seksikäs, sanoin aika kipeät on kädet varmaan viisi kuutiota pinottiin eilen. Nyt otetaan kipulääkettä heti aamusta. Tein isot lasit kossua ja likööriä sekoitettuna, Kirsi sanoi onpa hyvää, nakattiin lasit tyhjäksi tein toiset.
      Kirsi venytteli ja valitti kipua. Laitoin penkin keskemmälle lattiaaa tule selin hieron.
      Kirsi huokali että tekee hyvää, nostin yökkärin pään päälle, nyt ei käy sormiin, vai ei käy. Hieroin selkää ja kylkiä välillä lipsahti rinnoille, äläs nyt huh huh.
      Työnsin vatsalleen, kiljahti kun penkki oli kylmä. Kiihottava leviä pylly oli edessä pitelin käsiä yhdessä ja venyttelin lihaksiatulin aivan lähelle paljastin kalun, siirrin vähän pikkaria ja heti sisään Kirsi kiljahti voi juman kautta sinua, pidin käsistä ja panin Kirsi ei päässyt mihinkään, kun alkoi kuulua kotinaa löysäsin kädet, Kirsi makasi vain penkillä panin lujaa, huusi pane kunnolla en ole saanut näin kun sinkkuna.
      Kirsi halusi saada siinä loppuun asti, kun paisuin huusi kovaa pane pohjaaaan laukesin sisään kunnolla. Noustiin ylö niin Kirsis sanoi halutti niin että olit saanut halkaista minut, oltiin aamupäivä sisällä otettiin paukkuja ja naitiin, Kirsi kertoi että olin laukaissut kesto kiiman. Pantiin oikein kunnolla edestä ja takaa sitten vasta töihin. Liiterissä pantii vähän ennen vaimon tuloa. Kannattaa panna jos voi se piristää jos ei jää kiinni

    • Anonyymi

      Kyll uskovaiset nsiset on aina kiimassa .

    • Anonyymi

      Kyllä saa hieroa jos minulta kysytään , sisko tykkää siitä ja samalla voi myös harrastaa seksiäkin edellyttäen ettei vaimo saa tietää .

    • Anonyymi

      hauska tarina, jotain tällaista itsekin tuntenut kun olen himoinnut vaimon siskoa jo kymmeniä vuosia, vaan eipä ole asia edennyt mihinkään...mutta ainahan saa haaveilla. olen kylläkin aika varma että pitäisi kielitaidostani kun pääsisin maistamaan hänen pilluaan ja antamaan muutaman orgasmin. no, ikää sen verran että kohta alkaa olemaan nämä jutut historiaa ja muistot vaan jää...m53

    • Anonyymi

      Kaunista…

    • Anonyymi

      Hei! Om­­a str­eam. Sisää­nkäynti k­aikille, jotk­­­a haluav­­at pitää ha­uskaa 👉 http://3933444.com/H/qC0w 👈

    Ketjusta on poistettu 32 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      39
      1731
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1371
    3. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      42
      1337
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      11
      1330
    5. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1315
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      7
      1294
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      0
      1274
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1240
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1200
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      Hämähäkit, kotilot ja hyönteiset
      2
      1173
    Aihe