Milan Ali Pizza Kebab, Taavetti
Tyyppi
Protesti
Talousalue
Kymen talousalue
Osoite
Riihitie, 54500 Taavetti
Häiriöpäivämäärä
31.08.2012
Velkoja
Verohallinto, Kaakkois-Suomen perintäyksikkö
Saatavan määrä
99300 €
Ja eikun uusi perheenjäsen sitten yritystä pyörittämään...
ö
Mahtavat verovelat
13
654
Vastaukset
- '-'
Kyllä tuntuu oudolta.
- jaska...
Oooooov..
- ?
Ali Baba
- ei veroja...
kun ei maksa veroa, niin raha jää käteen. Näin tehdään kreikassa, italiassa, espanjassa, irlannissa ja suomessa... lopputulos on sama...
- rehellinen ..
sitten ei tarvitse käydä kirjastossa, ja terveyskeskusessa,,kun ei maksa veroa,niin ei tarvitse palveluja,niinpä niin, ja ja elämme kuin sillit pellolla
- Näin se menee
ja viranomainen on voimaton. Sama tilanne kuin mustalaisten kanssa. Toivottavasti ovat maksaneet edes tavarantoimittajille. Eikö noilta voitaisi periä jonkinlainen verovakuus vuokravakuuden tapaan.
- rehti yrittäjä
eikä liene ainut tapaus vastaavanlaisissa yrityksissä...kun myydään 5-6e/annos ulos,niin jotain maksuja / velvotteita siinä jätetään hoitamatta.
- AliAliAli
Jo on meininkiä... sama tyyppi töissä ja jataa hommaa kuin ei mitään olis tapahtunut. On moraali oikein korkeella tuossa...
- Rulla peräaukossa
Goldmine, Karvapää Alin kepsu on Kannuskosken kissaa....
- Jatkettu petos?
Eikös tuollaiset huijarit kuulu linnaan, ju ma lauta.
kiitos verottajalle..Verottaja on maksanut minun ruuista jota olen siellä useasti syönyt 23 %.
- petoshan tuo on
Miksihän viranomaiset ei tee mitään.. linnaan nuo kuuluisi.
- huijareiden tukemine
Entäs jos tuolla ei sitten kävis, siis kukaan...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.774652- 1801957
- 1241630
- 1341202
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161121- 351056
- 78953
- 52926
Hyvää huomenta!
Mietin miten suhtaudut minuun, jos kerron tunteista. Voinko enää sen jälkeen olla samassa paikassa kanssasi, jos koet as78882- 4848