Olin harjoitus leirillä urheiluopistolla. Olin juuri täyttänyt 16. Kävelin marraskuisessa illassa kohti opiston rantasaunaa. Urheilu opiston kimppakämpissä runkkaaminen ei ollut kovin helposti mahdollista joten miltein viikon paineet olivat kasautuneet ja olin kiimassa.
Jätin vaatteeni pukuhuoneeseen ja astuin löyly huoneeseen. olin saunalla yksin . kun istuiduin lauteille kuulin kun pukuhuoneen ovi kävi. Hetken kuluttua saunaan ilmestyi ikäiseni lätkä jätkä, joka pelasi toisessa pääkaupunkiseudun joukkueessa. Poijan leveät hartiat ja mahtava six pack saivat minut kiihottumaan. Kun poika huomasi tuijotukseni hä kysyi haluaisitko tuntea kyrpäni perseessäsi. kaluni alkoi komeilla jo juhlakunnossa. Vastasin myötävästi. Poika
nousi ylälauteille ja alkoi imeä munaani. pojalla oli iso sopusuhtainen kalu joka oli ajeltu posliiniksi. Hetken lutkuttamisen jälkeen. poika siirtyi päälleni ja hyväilimme toistemme elimiä. Pian poika otii minua kädestä kiinni ja johdatti minut pukuhuoneeseen. hän kaivoi treenikamojensa joukosta liukuvoidepurkin ja kondomin. Poika asette minu kontalleen penkin päälle. Ja asetti kondomin elimensä päälle. Kun liukuvoide oli huolellisesti levitetty poika työnsi kalunsa sisääni. Alukai tunsin kipua. En ollut koskaan pannut naista enkä miestä. Kun poika oli saanut kalunsa upotettua kokona sisääni hän alkoi liuuttaa sitä edes takaisiin kiihdyttäen tahtia pian. huusiin kiimaisena. Hetken kuluttua laukesimme molemmat rajusti. nyt oli minun vuoroni panna. laitoin kondomin minun melko vaatimattoman kaluni päälle ja aloin jystää poikaa koira asennossa. pian vaihdoimme ratsastukseen. pitkällisten sessioiden jälkeen lähdimme molemmat omille teillemme. Tälläisiä ihani tapahtumia tapahtui lisää tuon ikimuistoisen leiri aikana.
Lätkä jätkät
homopoika69
4
3798
Vastaukset
- nolojatanoloja.
Voivittu xd
- Ikävyyden monumentti
Margariinivittu xd
- hyi
phagget
- kuusikko.
tehän hypitte harkoissannekin toistenne selässä kiljutte ja hiittelette äänenmurroksen kynnyksellä kun jotkit makit joille ei oo vielä sukupuolinen suuntautuneiuus auennut. t. sivusta seurannut.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä431805Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1641637Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on701378Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2391333Pelotelkaa niin paljon kuin sielu sietää.
Mutta ei mene perille asti. Miksi Venäjä hyökkäisi Suomeen? No, tottahan se tietenkin on jos Suomi joka ei ole edes soda2071238- 1281145
Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk3321137- 781086
Nyt kun Pride on ohi 3.0
Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että3141057Hyvää huomenta 18. luukku
Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️2271057