Olen hakenut töihin vaatekauppaan, ja nyt mietityttää seuraava asia: mistä vaatteet töihin? Olen lukenut netistä keskusteluja aiheesta, mutta ne tuntuvat olevan vuooosia vanhoja, joten kiinnostaisi vähän "päivittyneemmät" tiedot.
Täytyykö minun itse ostaa omat työvaatteeni? Pitääkö niiden olla kys. kaupasta ostettu, ja kuinka uusia? En yleensä ottaen osta hirveän paljon vaatteita, vaikka muotia seuraankin. Ei myyjän palkoilla hirveästi sellaiseen jatkuvaan osteluun ole varaa.
Muita työvaatteisiin liittyvää? Tietenkin ymmärrän, että vaatteiden pitää olla aina puhtaat ja siistikuntoiset, ehjät eivätkä nukkaiset tms, mutta onko hirveä virhe jos töihin pukeutuu viime talven neuleeseen?
kiitos vastauksista!!!
Vaatekaupan myyjän työvaatteet?
3
3303
Vastaukset
- up
up
- Jannikammm
Tämä on täysin liikekohtaista, ja selviää työnantajalta.
Joissain paikoissa saattaa saada joitain työvaatteita, ja muutoin vaatteet ostetaan itse hyvällä alennuksella. Osassa paikoista siis saa käyttää vain kyseisen liikkeen vaatteita, mutta itse olen ollut sellaisissa, joissa voi käyttää omiakin eli muidenkin liikkeiden vaatteita. Saimme toki alennuksen, jos ostimme liikkeen vaatteita ja niiden käyttäminen oli suotavaa, muttei pakollista. Tärkeintä on asiallinen ja siisti työpukeutuminen, jossa ei tietenkään ole voimakkaasti mitään toista brändiä esillä (esim. iso logo) :)
Eikä ollut suuri virhe, jos ei ollut uutuushyllyn tuote päällä, tärkeintä jälleen tyylikäs kokonaisuus kun muotiliikkeessä töissä ollaan.
Ellei ole täysin nuorisoliike, yleensä asialliseen ja siistiin työpukeutumiseen kuuluu minihameiden ja -shortsien kotiin jättämisen lisäksi peitetyt olkapäät. - uppusta
up
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kovan viikon ilta pitäisi lakkauttaa
Käytännössä pelkkää SDP:lle ilkkumista koko ohjelma veronmaksajien kustannuksella.1435167Yksi kuoli kolarissa Outokummussa
-toisen auton kuljettajaa epäillään rattijuopumuksesta. Toisen auton kyydissä oli kuljettajan lisäksi neljä ihmistä. Hei864458Pakoputkipörisijä syttyi tuleen kesken ajon
Kyydissä oli 7 henkilöä, mutta hyvä onni matkassa epäonnistuneesta käyttövoimavalinnasta huolimatta, eikä kukaan loukka504240Kalja-Kristus Kutsuu Luokseen
Nyt on Oikea Hetki Ottaa Ryppyys Vastaan! Lue Pelastusryyppy ja tee Promillista elämäsi Herra! Pelastusryyppy on teksti73963Borat ärhäkkänä, syyttelee kokoomusta vilpin suojelusta
Hänen mukaansa kokoomus seuraa ”toimettomana vierestä, kun vilpilliset firmat vievät urakat rehellisten nenän edestä”, j113749Sdp on esittänyt maatalous- ja yritystuista leikkaamista
Joihin menee 10 miljardia euroa vuosittain. Minkä vuoksi äärioikeisto änkyttää jostain vuodesta 2026, kun ei demareiden403643Persut on SYYLLISIÄ KAIKKEEN NEGATIIVISEEN SUOMESSA
, ne haluaa neuvostoliiton putinin kanssa takaisin, shit voi valvoa kaikkea ja kaikkia, no tietty makeeta mannaa itselle313605Perussuomalaisiin minä luotan
Bensaa raaskii taas tankata ja ensi vuonna laskee ruoan verotus. Nämä muutokset parantavat pienituloisten asemaa.553353Kokoomus kannatti aiemmin rahoitusmarkkinaveroa - kanta nyt muuttunut
Kokoomuksen linjanmuutos rahoitusmarkkinaveron suhteen on herättänyt kysymyksiä. Vielä aiemmin puolue antoi ymmärtää kan12373- 1832189