Olen hakenut töihin vaatekauppaan, ja nyt mietityttää seuraava asia: mistä vaatteet töihin? Olen lukenut netistä keskusteluja aiheesta, mutta ne tuntuvat olevan vuooosia vanhoja, joten kiinnostaisi vähän "päivittyneemmät" tiedot.
Täytyykö minun itse ostaa omat työvaatteeni? Pitääkö niiden olla kys. kaupasta ostettu, ja kuinka uusia? En yleensä ottaen osta hirveän paljon vaatteita, vaikka muotia seuraankin. Ei myyjän palkoilla hirveästi sellaiseen jatkuvaan osteluun ole varaa.
Muita työvaatteisiin liittyvää? Tietenkin ymmärrän, että vaatteiden pitää olla aina puhtaat ja siistikuntoiset, ehjät eivätkä nukkaiset tms, mutta onko hirveä virhe jos töihin pukeutuu viime talven neuleeseen?
kiitos vastauksista!!!
Vaatekaupan myyjän työvaatteet?
3
3271
Vastaukset
- up
up
- Jannikammm
Tämä on täysin liikekohtaista, ja selviää työnantajalta.
Joissain paikoissa saattaa saada joitain työvaatteita, ja muutoin vaatteet ostetaan itse hyvällä alennuksella. Osassa paikoista siis saa käyttää vain kyseisen liikkeen vaatteita, mutta itse olen ollut sellaisissa, joissa voi käyttää omiakin eli muidenkin liikkeiden vaatteita. Saimme toki alennuksen, jos ostimme liikkeen vaatteita ja niiden käyttäminen oli suotavaa, muttei pakollista. Tärkeintä on asiallinen ja siisti työpukeutuminen, jossa ei tietenkään ole voimakkaasti mitään toista brändiä esillä (esim. iso logo) :)
Eikä ollut suuri virhe, jos ei ollut uutuushyllyn tuote päällä, tärkeintä jälleen tyylikäs kokonaisuus kun muotiliikkeessä töissä ollaan.
Ellei ole täysin nuorisoliike, yleensä asialliseen ja siistiin työpukeutumiseen kuuluu minihameiden ja -shortsien kotiin jättämisen lisäksi peitetyt olkapäät. - uppusta
up
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kunpa minä tietäisin
Olisipa minulla tietoa, siitä oletko sinä nainen kiinnostunut minusta, miehestä joka tätäkirjoittaa, vai olenko minä aiv282547- 1142126
- 1221829
Syitä välttelyyn
En ennen ole kokenut tällaista. Miksi vältellään jos on ihastunut vai onko se aina merkki siitä ettei kiinnosta?991828Yksi päävastuullinen heitti lusikan nurkkaan.
Toivottavasti omaisuuden hukkaamiskielto tulee välittömästi.101574Purrasta tehty huoli-ilmoitus
Näin lehti kertoo https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/0f1cfaf0-d4e4-4a97-9568-c27b3199b0161421172Miksi kaivattunne
ei pystynyt koskaan kertomaan tunteistaan? Teitkö oikean valinnan kun lähdit etääntymään? Kuinka kauan olisi pitänyt odo901085Pelottaa kohdata hänet
En tiedä jaksanko tai kykenenkö. Tuntuu jättimäiselle vuorelle kiipeämiseltä. Pitäisikö luovuttaa. Pitäisi. En jaksa nyt891041Tiedätkö ketään toista jolla on sama kaivattu
Eli joka ikävöisi samaa henkilöä tällä palstalla? Tai muualla? Tiedätkö miten kaivattu suhtautuu tähän toiseen verrattu211032Olisin halunnu vaan tutustua
Ja kevyttä olemista... Mutta ei sitten. Ehkä mies säikähti, että haluan heti kaiken. 😅 Kävisi ihan sellainen kevyt meno35987