Vaatekaupan myyjän työvaatteet?

myyjätär

Olen hakenut töihin vaatekauppaan, ja nyt mietityttää seuraava asia: mistä vaatteet töihin? Olen lukenut netistä keskusteluja aiheesta, mutta ne tuntuvat olevan vuooosia vanhoja, joten kiinnostaisi vähän "päivittyneemmät" tiedot.

Täytyykö minun itse ostaa omat työvaatteeni? Pitääkö niiden olla kys. kaupasta ostettu, ja kuinka uusia? En yleensä ottaen osta hirveän paljon vaatteita, vaikka muotia seuraankin. Ei myyjän palkoilla hirveästi sellaiseen jatkuvaan osteluun ole varaa.

Muita työvaatteisiin liittyvää? Tietenkin ymmärrän, että vaatteiden pitää olla aina puhtaat ja siistikuntoiset, ehjät eivätkä nukkaiset tms, mutta onko hirveä virhe jos töihin pukeutuu viime talven neuleeseen?

kiitos vastauksista!!!

3

2965

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • up

up

• Jannikammm

Tämä on täysin liikekohtaista, ja selviää työnantajalta.
      Joissain paikoissa saattaa saada joitain työvaatteita, ja muutoin vaatteet ostetaan itse hyvällä alennuksella. Osassa paikoista siis saa käyttää vain kyseisen liikkeen vaatteita, mutta itse olen ollut sellaisissa, joissa voi käyttää omiakin eli muidenkin liikkeiden vaatteita. Saimme toki alennuksen, jos ostimme liikkeen vaatteita ja niiden käyttäminen oli suotavaa, muttei pakollista. Tärkeintä on asiallinen ja siisti työpukeutuminen, jossa ei tietenkään ole voimakkaasti mitään toista brändiä esillä (esim. iso logo) :)

Eikä ollut suuri virhe, jos ei ollut uutuushyllyn tuote päällä, tärkeintä jälleen tyylikäs kokonaisuus kun muotiliikkeessä töissä ollaan.

Ellei ole täysin nuorisoliike, yleensä asialliseen ja siistiin työpukeutumiseen kuuluu minihameiden ja -shortsien kotiin jättämisen lisäksi peitetyt olkapäät.

• uppusta

up

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Uskalla lähestyä minua

Mitä siinä menetät? Vai tyydytkö kirjoittelemaan täällä? Minä olen jo tehnyt aloitteen. Paitsi jos sinua ei kiinnosta. S
      Ikävä
      61
      7820
    2. Päätin että suostun keskustelemaan

Jos sellainen tilanne tulee.
      Ikävä
      133
      4504
    3. Oulaskankaan päätöksistä

https://www.facebook.com/share/v/1BSCFTMTyX/ Nyt tuli kova päätös, arvostan tätä Kuoppamäen suoraselkäisyyttä.
      Oulainen
      32
      3757
    4. EMMINÄ JAKSA OOTTAA KOLMEA VIIKKOA!

Kyllä se aiemmin parantuu😘
      Ikävä
      21
      3118
    5. On niin ikävä sua

Ikävöin hymyäsi, näkemistäsi, sitä millainen olet.
      Ikävä
      23
      2662
    6. Tiedoksi että

En aijo laittaa viestiä enkä soittaa enkä edes harkitse asiaa.
      Ikävä
      28
      2586
    7. Vielä me saadaan toisemme

Uskotko kulta siihen?
      Ikävä
      50
      2296
    8. Oikeasti tekisi

Mieli hypätä sun kaulaan eikä kävellä ohi
      Ikävä
      25
      2170
    9. Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen!

Moikka keskustelijat! Terveisiä Suomi24:n kehitystiimiltä. Vuosi lähenee loppuaan, mutta ennen kuin rauhoitumme joulun
      Suomi24 Blogi ★
      392
      2123
    10. Miten menee?

Tykkäätkö minusta nyt vähemmän kun näit minut?
      Tunteet
      32
      2059
    Aihe