Olen hakenut töihin vaatekauppaan, ja nyt mietityttää seuraava asia: mistä vaatteet töihin? Olen lukenut netistä keskusteluja aiheesta, mutta ne tuntuvat olevan vuooosia vanhoja, joten kiinnostaisi vähän "päivittyneemmät" tiedot.
Täytyykö minun itse ostaa omat työvaatteeni? Pitääkö niiden olla kys. kaupasta ostettu, ja kuinka uusia? En yleensä ottaen osta hirveän paljon vaatteita, vaikka muotia seuraankin. Ei myyjän palkoilla hirveästi sellaiseen jatkuvaan osteluun ole varaa.
Muita työvaatteisiin liittyvää? Tietenkin ymmärrän, että vaatteiden pitää olla aina puhtaat ja siistikuntoiset, ehjät eivätkä nukkaiset tms, mutta onko hirveä virhe jos töihin pukeutuu viime talven neuleeseen?
kiitos vastauksista!!!
Vaatekaupan myyjän työvaatteet?
3
2965
Vastaukset
- up
up
- Jannikammm
Tämä on täysin liikekohtaista, ja selviää työnantajalta.
Joissain paikoissa saattaa saada joitain työvaatteita, ja muutoin vaatteet ostetaan itse hyvällä alennuksella. Osassa paikoista siis saa käyttää vain kyseisen liikkeen vaatteita, mutta itse olen ollut sellaisissa, joissa voi käyttää omiakin eli muidenkin liikkeiden vaatteita. Saimme toki alennuksen, jos ostimme liikkeen vaatteita ja niiden käyttäminen oli suotavaa, muttei pakollista. Tärkeintä on asiallinen ja siisti työpukeutuminen, jossa ei tietenkään ole voimakkaasti mitään toista brändiä esillä (esim. iso logo) :)
Eikä ollut suuri virhe, jos ei ollut uutuushyllyn tuote päällä, tärkeintä jälleen tyylikäs kokonaisuus kun muotiliikkeessä töissä ollaan.
Ellei ole täysin nuorisoliike, yleensä asialliseen ja siistiin työpukeutumiseen kuuluu minihameiden ja -shortsien kotiin jättämisen lisäksi peitetyt olkapäät. - uppusta
up
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskalla lähestyä minua
Mitä siinä menetät? Vai tyydytkö kirjoittelemaan täällä? Minä olen jo tehnyt aloitteen. Paitsi jos sinua ei kiinnosta. S617820- 1334504
Oulaskankaan päätöksistä
https://www.facebook.com/share/v/1BSCFTMTyX/ Nyt tuli kova päätös, arvostan tätä Kuoppamäen suoraselkäisyyttä.323757- 213118
- 232662
- 282586
- 502296
- 252170
Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen!
Moikka keskustelijat! Terveisiä Suomi24:n kehitystiimiltä. Vuosi lähenee loppuaan, mutta ennen kuin rauhoitumme joulun3922123- 322059