Minulla ollut useita Nokia puhelimia ja olen ollut erittäin tyytyväinen ja sen johdosta ostin Lumia 900...
Mutta nyt tunnen ostaneeni ihan keskeneräisen ja epäonnistuneen laitteen. Heti uudesta alkaen vähintään joka kolmas puhelu ei kuulunut ollenkaan ja viikko oston jälkeen lasiin ilmaantui halkeama, vaikka puhelin ei todella ollut pudonnut tai siihen olisi mikään sattunut..
Puhelin kävi huollossa ja sain 261€ laskun lasista, vaikka ilmoitin viestillä joka huollosta lähetettiin että lasia ei saa vaihtaa koska se niin kallis...
Lunastin laitteen taas itselleni, mutta edelleenkään sillä ei voi soittaa kun kukaan ei saa selvää mun puheesta, ainostaan kaiutin päällä puhe kuuluu vastapuolelle....
Pitäisi taas lähettää huoltoon ja sieltä varmaan tarjotaan laskua vaikka puhelin vasta 2 kk vanha...
Pettynyt 900 käyttäjä..
50
1561
Vastaukset
- ookkonäätyhymä
Ookko nää tyhymä? Miksi ostit roskan. Onhan Lumoista varotettu jo yllin kyllin. Olisit ostanut IPhonen. Siinä on ainoa toimiva käyttis. Muut ovat roskaa sen rinnalla. IPhonen ongelma on myös lasi. Vaatii suojakuoret ympärilleen ettei heti eka pudotuksesta hajoais kuten monelle jo käynyt..
- lueskelija.
iPhone 5 on loistava. ei mitään vikaa.......kaikki toimii kuin junanvessa:-)))
lueskelija. kirjoitti:
Mulla vanha samsunki.ei koskaan huollossa. sillä voi soitta ja ottaa vastaan puheluita.olen erittäin tyytyväinen.
- Eino 88
lueskelija. kirjoitti:
Tyttärelle ostin, on viimeinen puhelin jonka hän valitsee. Jatkuvasti temppuilee ja joudutaan käyttämään korjauksessa.
- POTASKAA
Pettynyt Nokian käyttäjä vaiko pettynyt kilpailija? Itselläni on kaksi lumia 900: toinen oma, toinen työsyhdepuhelin, eikä todellakaan mitään moittimista. En kyllä usko, että halkeama on tuohon aloittajan puhelimeen tullut itsekseen, koska omani ei ole mennyt edes useaan kertaan tippuessa rikki. Tottumaton käyttäjä voi painaa volyyminappia kesken puhelun, mikä voi olla syynä noihin "puhelusta meni ääni" -juttuihin.
Mitä sitten tulee Nokian parjaukseen ja kilpailijoiden ylistykseen: Oma kokemukseni kahdesta Samsungista oli karmea toinen halvantuntuinen muovinen älylelu simahti melkein heti käsiin ja toisesta lakasi kosketusnäyttö toimimasta. iPhonesta tykkäsin joskus, mutta kyseinen käyttöjärjestelmä on kyllä ylihehkutettu ja puhelin muutenkin tylsä ja vanhentunut (oma mielipiteeni-->olen kokeillut melkein kaikkia älyjä). iPhone -megailmiö tukee heikkoa itsetuntoa ja joukkoon kuulumisen tarvetta (henkilökohtainen näkemykseni). Kukaan ei parjaa iPhonen karttasotkuista, tai Androidin tietoturvariskeistä, haloo?????!!! Omaa oksaa on kiva sahata ja vihata täällä Nokiaa, mutta eipä tämmöisessä oman pesänlikaajapaikassa kohta enää viitsi asua-->onneksi iso talo tarjoaa paljon valinnanvaraa muuallakin. Voisin kyllä mennä Nokiallekin töihin, vaikka en kyllä nykyiselläänkään antajalla voi valittaa :) .
Täällä rutistaan Nokiasta ja suurin osa rutisioista täällä ei ole edes Lumiaa ikinä käyttänyt. Oma mielipiteeni on se, että tässä on WP7.5-7.8:kin varsin kelpo työpuhelin. Viruksista ei tarvitse murehtia, kun ohjelmien lataus on kontrolloitua ja puhelin tarjoaa kaikki, mitä olen tarvinnut. En siis halunnut ostaa itselleni mitään lelua, vaan käyttöpuhelimen--> mutta kylläpä tuolta näyttää erinäisiä hupisovelluksiakin löytyä.
Nokia-negaajat hankkikaa elämä ja painukaa muualle täältä jauhamasta potaskaa! Samoin maksetut Nokian maineenpilaajat ym. roistot! - Ei ole Markoa täällä
Eikä Nokian puhelimia tarvitse kehua ja ylistää, kun ne kehuja ja ylistyksiä ovat ihan tarpeeksi saaneet niiltä, jotka ko. puhelimia ovat ihan oikeasti kokeilleet/jotka omistavat ko. puhelimia. Negaukset taas tulevat tyypillisesti niiltä (kuten mahdollisesti sinä), joilla ei ole mitään kokemusta kyseisestä puhelimesta/käyttiksestä. Toisin sanoen, tullaan jauhamaan paskaa, kun täällä Suomessa puheenaiheen pitää aina olla jonkin haukkuminen tai valittaminen.
- Tere! Tere! Martti
Ei ole Markoa täällä kirjoitti:
Eikä Nokian puhelimia tarvitse kehua ja ylistää, kun ne kehuja ja ylistyksiä ovat ihan tarpeeksi saaneet niiltä, jotka ko. puhelimia ovat ihan oikeasti kokeilleet/jotka omistavat ko. puhelimia. Negaukset taas tulevat tyypillisesti niiltä (kuten mahdollisesti sinä), joilla ei ole mitään kokemusta kyseisestä puhelimesta/käyttiksestä. Toisin sanoen, tullaan jauhamaan paskaa, kun täällä Suomessa puheenaiheen pitää aina olla jonkin haukkuminen tai valittaminen.
Kokeiltu on tuo paska!
- Lumia 900 happy owner
POTASKAA kirjoitti:
Pettynyt Nokian käyttäjä vaiko pettynyt kilpailija? Itselläni on kaksi lumia 900: toinen oma, toinen työsyhdepuhelin, eikä todellakaan mitään moittimista. En kyllä usko, että halkeama on tuohon aloittajan puhelimeen tullut itsekseen, koska omani ei ole mennyt edes useaan kertaan tippuessa rikki. Tottumaton käyttäjä voi painaa volyyminappia kesken puhelun, mikä voi olla syynä noihin "puhelusta meni ääni" -juttuihin.
Mitä sitten tulee Nokian parjaukseen ja kilpailijoiden ylistykseen: Oma kokemukseni kahdesta Samsungista oli karmea toinen halvantuntuinen muovinen älylelu simahti melkein heti käsiin ja toisesta lakasi kosketusnäyttö toimimasta. iPhonesta tykkäsin joskus, mutta kyseinen käyttöjärjestelmä on kyllä ylihehkutettu ja puhelin muutenkin tylsä ja vanhentunut (oma mielipiteeni-->olen kokeillut melkein kaikkia älyjä). iPhone -megailmiö tukee heikkoa itsetuntoa ja joukkoon kuulumisen tarvetta (henkilökohtainen näkemykseni). Kukaan ei parjaa iPhonen karttasotkuista, tai Androidin tietoturvariskeistä, haloo?????!!! Omaa oksaa on kiva sahata ja vihata täällä Nokiaa, mutta eipä tämmöisessä oman pesänlikaajapaikassa kohta enää viitsi asua-->onneksi iso talo tarjoaa paljon valinnanvaraa muuallakin. Voisin kyllä mennä Nokiallekin töihin, vaikka en kyllä nykyiselläänkään antajalla voi valittaa :) .
Täällä rutistaan Nokiasta ja suurin osa rutisioista täällä ei ole edes Lumiaa ikinä käyttänyt. Oma mielipiteeni on se, että tässä on WP7.5-7.8:kin varsin kelpo työpuhelin. Viruksista ei tarvitse murehtia, kun ohjelmien lataus on kontrolloitua ja puhelin tarjoaa kaikki, mitä olen tarvinnut. En siis halunnut ostaa itselleni mitään lelua, vaan käyttöpuhelimen--> mutta kylläpä tuolta näyttää erinäisiä hupisovelluksiakin löytyä.
Nokia-negaajat hankkikaa elämä ja painukaa muualle täältä jauhamasta potaskaa! Samoin maksetut Nokian maineenpilaajat ym. roistot!Puhut asiaa. Luulenpa,että täällä melskaavat sellaiset, joilla ei ole hönkäsen pöläystäkään todellista kokemusta/tietoa asioista. Minulla ollut nyt n. 3kk Lumia 900 käytössä. Toimii loistavasti ja on yllättänyt monipuolisuudellaan lähes päivittäin. Tietokonettani tarvitsen nykyään melkeinpä yksistään Lumiani tietojen varmistamiseen Zumella. Tietokonetta käytin lähinnä laskujen maksatukseen, rahan siirrot Veikkauksen pelitilille, s-postiin ja tietojen hakuun yms. Kaikki hoituu nyt LUMIALLA ja sen "älyttömällä laatikko" softalla ja hyvillä sovelluksilla.
- aqsdfghujikl
Nokialla on täysin paskat puhelimet ,lagaavat liikaa ja ei saa mitään hienoja ominaisuuksia kuten iphoneen joka on jailbreikattu.
- lumiaonihanhyvä
ole sinä märkäkorva hiljaa.noi hemmetin i phonet on juuri sitä teini roskaa,vieppä se lelus pakkaseen,niin katotaan sen toimivuus!!!windows luuri ei oo juminu kertaakaan,ja on pirun hyvä käyttis.noi anroidit vasta paskoja onkii,,eiku ai niin sorry,niissähän ei ole ollu mitään vikaa,eikä yhtään maanantai kappaletta!
- herraasiallinen
lumiaonihanhyvä kirjoitti:
ole sinä märkäkorva hiljaa.noi hemmetin i phonet on juuri sitä teini roskaa,vieppä se lelus pakkaseen,niin katotaan sen toimivuus!!!windows luuri ei oo juminu kertaakaan,ja on pirun hyvä käyttis.noi anroidit vasta paskoja onkii,,eiku ai niin sorry,niissähän ei ole ollu mitään vikaa,eikä yhtään maanantai kappaletta!
Jos puhutaan käytettävyyden helppoudesta, varmuudesta ja käyttömahdollisuuksista Androidit on aivan omaa luokkaa.
Mutta eihän siinä ole mitään ihq Facebook-kuvia jotka pyörii (Windows) ja Applen suljettua käyttistä ja vanhaa rautaa (kummatki jotain teiniluureja, joita joillakin aikuisillakin on).
En ymmärrä miksi anteroa haukutaan. Kuitenkin käyttis on suurilta osin suomalaista koodia. - kkk18
lumiaonihanhyvä kirjoitti:
Juu kyllä tästä täytyy lähteä ostamaan LUMIA ..... Kaveritkin kehuu sitä.
- outo juttu
Outo juttu, minulla on ollut Lumia 900, eikä mitään noista ongelmista. Lasikin kestää vaikka nauloja hakata. Tunnen myös monia muita Lumia 900 käyttäjiä, kaikki ovat olleet 100% tyytyväisiä. Ei mitään ongelmia.
- ihan pas pas
kokeile naulata lumialla.
- Pettynyt Nokiaan..
en tiedä, toivottavasti edes jollain se toimii...oon myös kysellyt ja jutellut kavereiden ja kanssa jne..jne...tuntuu vaan olevan se soittaminen ongelma kaikilla...muutoin hassu vekotin mutta ei sillä voi soittaa kun kukaan ei saa selvää sun puheesta....ja nyt saman ns.puhelimen saa jo miltei puoleen hintaan kuin 2 kk sitten....
- Lumia 920
Sulle on sitten sattunut outo tapaus. En ole nimittäin kuullut minkäänlaisia valituksia 800:sta tai 900:sta. Oma 800 on aivan loistava ja 920 tulee olemaan pitkän matkaa iPhone5:n edellä. En jaksa enää edes kiusaantua iPoikien uskonnollisista lässytyksistä, lähinnä säälin. Niin paljon vikoja i5:ssa on ja kukaan ei voi niitä kieltää.
- huihaitulkku
Älypuhelimet ovat epäluotettavia, ihan kaikki. Koko ala vajoamassa roskalaadun ja jatkuvien ongelmien vuoksi. Laitteet edelleen erittäin vaikeakäyttöisiä pienissäkin ongelmatapauksissa. Se on ollut bisneksen tarkoituskin eli asiakaan huijaaminen.
- .
huihaitulkku kirjoitti:
Älypuhelimet ovat epäluotettavia, ihan kaikki. Koko ala vajoamassa roskalaadun ja jatkuvien ongelmien vuoksi. Laitteet edelleen erittäin vaikeakäyttöisiä pienissäkin ongelmatapauksissa. Se on ollut bisneksen tarkoituskin eli asiakaan huijaaminen.
TÄYSIN SAMAA MIELTÄ.
- nokia on mokia
Yksi puhelin on kuitenkin joukosta poissa: Lumia 900. Sen myynti on alittanut odotukset.
– Lumia 900 on ollut pettymys. Se ei tuonut juurikaan asiakkaita Lumia 800:n verrattuna, sanoo Elisan henkilöasiakkaiden liittymäliiketoimintajohtaja Henri Korpi
http://www.itviikko.fi/uutiset/2012/10/01/elisan-pomo-pettyi-lumia-900n-myyntiin/201238924/7 - Örinäääää
Tämä on taas jonkin toisen puhelin merkin piilo mainontaa netissä = haukutaan toista selän takana.
Normaali älynlahjat omaava ihminen näkee kulissin taakse ja tekee itsenäiset päätöksensä.- ???
Itse en kyseistä puhelinta omista, koska en tarvitse sellaista. Olen monesti miettinyt tuota piilomainontaa, kun näitä "haukkumisketjuja" on pääasiassa kännyköistä, tietokoneista ja autoista.
- herraasiallinen
??? kirjoitti:
Itse en kyseistä puhelinta omista, koska en tarvitse sellaista. Olen monesti miettinyt tuota piilomainontaa, kun näitä "haukkumisketjuja" on pääasiassa kännyköistä, tietokoneista ja autoista.
Maailmanlaajuiset firmat kirjoittelee jollaki suomalaisella trollipalstalla,,,kyllä!
- lumia 900 user
käytän lumia 900.. ei mitään onkelmia oo
- ai sielläkö
Missä käytät sitä?
- userristi
ai sielläkö kirjoitti:
Missä käytät sitä?
Ei voi kertoo kun lapsetkin lukee....
- Omena for eever
Älkää loukatko Appleuskovaisten pyhiä tunteita.
Omena on paras--aamen*100000000000000 Nokia lumia spelittää erinomaisesti. Markkinoiden värikkäin ja paras puhelin.
Äänikin kuuluu loistavasti :)
Täysin tyytyväinen...
Applen puhelimessa vasta niitä vikoja onkin, ei kartta pelaa, eikä kaamera aivan surkee luuri...- N
Ole omena hiljaa.
- Timpan kaima
Paskat housussa nokian fanittajilla,sillä kohta nokian valmistus loppuu.Tulee aiva uusi puhelin Windows.
- 920 332ppi
Timpan kaima kirjoitti:
Paskat housussa nokian fanittajilla,sillä kohta nokian valmistus loppuu.Tulee aiva uusi puhelin Windows.
on ymmärrettävää iphon miesten kiukku kun eivät saaneetkaan maailman parasta kännykkää,nokia ehti ensin pilata kaiken
- TZZT
920 332ppi kirjoitti:
on ymmärrettävää iphon miesten kiukku kun eivät saaneetkaan maailman parasta kännykkää,nokia ehti ensin pilata kaiken
Windows on nokian tuho.Nokia tekee lisää noita kännyköitä alennuskoriin.
- herraasiallinen
Timpan kaima kirjoitti:
HTC tehnyt Windowspuhelimia about 10v!
- dafgh53
Lumioissa on valmistus vikaa, kaverillani on Lumia, ja hänellä taas oma ääni kuuluu toiselle kuin olisi kaiuttimessa. Meni korjaukseen, päivittivät softan ja...ei korjausta puheluun tullut...uudestaan sitten meni korjaukseen. Muuten hyvä puhelin kuulema ollut (paitsi se ettei pysty päivittämään uusimpaan WP:n).
Applen puhelimet on samanlaista ja softa puoli enemmän kaatuvampaa...minun perus käytössä applen puhelin mennyt sekaisin, joskus ei pysty edes puheluun vastaamaan...
Android ei ole sen parempi, ja mitä enemmän sitä olen käyttänyt sitä enemmän huomaan vikoja softassa. - Nokia??
Terveisin tyytyväinen Nokia Lumia 900 omistaja..
Sattui vaan sinulle todella paska tuuri :) - Junneropullero
Itsellä Lumia 800..... Tässä luurissa kaikki mitä tarvitsen! =)
- 17+17
Minulla on ollu aina nokian puhelin ja ei koskaan ole maagisesti ilmaantunut säröjä ruutuun...Nykyinen puhelinkin on tipahtanut monesti ja ei näy jälkeäkään...Väri vähän kulunut vuosien saatossa.
Sinun puhelimessa joko ruudussa valmistusvirhe, tai sitten olet itse hölmöillyt sen puhelimen rikki ja koska et haluaisi maksua maksaa, niin mieluummin syytät valmistajaa omista virheistäsi.
Iphoneen en haluaisi edes puuttua...Se on pelkkää sontaa jo suunnittelu tasolla. :)
Voisi ostella halvennetun Lumian...Tosin ehkä odottelen jonkun aikaa ja jos Nokia menee nurin niin saa varmaan jostain poistomyynnistä halvalla! :P- kaalep1948
Minkä helevetin tautta ostat hyvän tietsikan ja kameran hinnalla puhelimen jolla ei tie mittään.Mulla on tietsikka,kunnon kamera ja halapa muutaman kympin puhelin.Ja ne kaikki toimii taivaallisen hyvin.Ja parasta:Jos joku näistä ei toimi, niin vaihdan tai korjautan vain sen.Ja takuut pelaa.
- 33
kaalep1948 kirjoitti:
Minkä helevetin tautta ostat hyvän tietsikan ja kameran hinnalla puhelimen jolla ei tie mittään.Mulla on tietsikka,kunnon kamera ja halapa muutaman kympin puhelin.Ja ne kaikki toimii taivaallisen hyvin.Ja parasta:Jos joku näistä ei toimi, niin vaihdan tai korjautan vain sen.Ja takuut pelaa.
Kamera, kartta, navigaattori ja läppäri. Ne ei ole ikinä mukana kun niitä tarvit yllättäen, joten on hyvä että ne kaikki on samassa paketissa. Eli älypuhelin on hyvä juttu.
- hyutd
Minua ottaa päähän kyllä se kun noita omenoita näkyy tänäpäivänä joka paikassa. Aina kun tulee esim. uusi malli omena luurista, ne ovat lähes täysin samanlaisia erittäin pienillä eroilla. Omena rakastaa rahastusta mutta onneksi en ole ostanutkaan mitään tuollaisia romuja, tosin nyt jää mokian luuritkin hankkimatta tästä eteenpäin.
- örinäääääää
Audi on hyvä auto
- 800
Ittellä nokia 800 ja on loistava puhelin,useammalla tutulla 900 sekä 710,eikä yksikään ole valittanut.
- rempula
i phone on kaikista paskin juuri puheluominaisuuksiltaan.. ja muutenki aivan tepukoiden luuri.. yäk en ikinä ottais sellasta:P
- Niiinniiin
Nii 900 on kyl huonompii ku 800. 900 on enemmänkin toimisto käyttöön.
- JepJep
Ostakaa Sony tai SonyEricsson, ei tarvi odotella puhelinta huollosta vaan sitä voi käyttää huoletta.
- Nokia tekee mokia
Sony Ericsson on nykyään vain Sony, itseasiassa Sony Xperia onkin seuraava luuri jonka hankin. Nokiaa olen ostellut viimevuosina.
- Applen valheita
Applen hehkus parhaasta näytöstä yms. on täyttä soopaa.
GSMArenan mukaan:
... iPhone 5:n resoluutio on 26 prosenttia pienempi kuin kuin Lumia 920 -mallissa. Pikselitiheys on puolestaan iPhonessa 2 prosenttia pienempi.
Kooltaan iPhone 5:n nelituumainen näyttö on 11 prosenttia pienempi, kun sitä vertaa Lumia 920:n 4,5-tuumaiseen näyttöön.
Kriitikko huomauttaa, että myös iPhone 5:n näytön kirkkaus jää jälkeen Lumiasta.
Lumia 920 -mallissa käytössä oleva PureMotion teknologia mahdollistaa 2,5 kertaa nopeamman vasteajan verrattuna tavalliseen IPS-näyttöön. Kriitikon mukaan Lumia 920:n virkistystaajuus on 50 prosenttia nopeampi kuin iPhone 5:ssä.
Applen mukaan uuden iPhone 5:n näyttö on erittäin herkkä, mutta Lumia 920 käyttää Synaptecin superherkkää tekniikkaa, jonka ansiosta näyttöä voi käyttää vaikka hansikkaat kädessä.
GSMArena toteaa, että Lumia 920:n PureMotion HD näyttö sisältää kieltämättä vakuuttavaa teknologiaa, eikä vertailussa esitettyjä väitteitä pysty helpolla kiistämään.
Sivustolla huomautetaan, että Apple esitti myös toisen väitteen, mikä ei pidä paikkaansa. Apple nimittäin mainosti iPhone 5 -mallia maailman ohuimmaksi kännykäksi.
7,6 millimetrin paksuinen iPhone on kieltämättä ohut, mutta Fujitsu Arrows F-07D -puhelin on vain 6,7 millimetriä paksu, eli lähes kokonaisen millin iPhone 5 -mallia ohuempi. - awsedrtfghyjukijjh
miks vitussa te kaikki sanotte iphone sitä apple tätä vittu on ihan paskoja oon kuullu juttuu et on syttyny palamaa kaverilla on iphone ja on tosi viallinen
- Pettynyt nokiaan
Nyt Nokia saa pisteet kotiin....900 oli taas huollossa ja ilmoitettiin että tilalle tulee uusi puhelin..olen sitä nyt testaillut ja se toimii hyvin.....Tästä Nokian nousu taas alkaa...toivottavasti..??
Moi !
Mitä kännykkää suosittelette mulle käytetty tai uusi tässä tarvittavat.
- Max hinta 250 €
- Kamera Min 5 megapixel
- näytön koko min 3,7 tuumaa
laittakaa linkkejä tulee.
Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävöin sinua kokoyön!
En halua odottaa, että voisin näyttää sinulle kuinka paljon rakastan sinua. Toivon, että uskot, että olen varsin hullun654683KALAJOEN UIMAVALVONTA
https://www.kalajokiseutu.fi/artikkeli/ei-tulisi-mieleenkaan-jattaa-pienta-yksinaan-hiekkasarkkien-valvomattomalla-uimar1653597- 1653077
Kadonnut poika hukkunut lietteeseen mitä kalajoella nyt on?
Jätelautta ajautunut merelle ja lapsi uponnut jätelautan alle?653035Jos sinä olisit pyrkimässä elämääni takaisin
Arvelisin sen johtuvan siitä, että olisit taas polttanut jonkun sillan takanasi. Ei taida löytyä enää kyliltä naista, jo492754- 241933
- 241851
- 301666
- 1741650
- 421352