Desert Eagle

TV:stä tuttu

Kertokaa te valistuneet palstan lukijat, ketkä ovat kehittäneet ja millainen ase on Desert Eagle? Muutamaan otteeseen on nimi esiintynyt TV-ohjelmissa, muuta tietoa ei ole.

24

14503

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • JLL

      kokeilepa googlella

      • Termis

    • pehtoori

      tietääkseni israelin armeijan kehittämä pistooli cal 50.kaveri ampunut kyseisellä aseella,ei kuulema enää kiva kokemus.kahden käden käsi ase,siitä huolimatta meinaa karata käsistä!tarkoitettu ihmisen pysäyttäjäksi oli osuma mikä hyvänsä!

      • Andy

        Olen ampunut Dessulla ja minusta se oli varsin hauskaa pl. lompakon kärsiminen.

        DE ei ole tarkoitettu miehen pysäyttäjäksi vaan näyttämään hienolta elokuvissa. Tappotyöhön mikä tahansa normaali ysimillinen on paljon parempi. Itseasiassa taitiasin ottaa taisteluun mieluummin jopa pienoispistoolin kuin Dessun. Kukaan ammattilainen (paitsi filmialan) ei käytä Desert Eaglea mihinkään.

        DE on painava, teknisesti monimutkainen, siinä on huono patruunakapasiteetti, sen kahva on liian iso, hallintalaitteet ovat epäergonomiset, eikä se ole kovin kestävä. Mitään hyvää puolta siinä ei oikein olekaan, paitsi että se on tarkka, mutta siitä ei palvelusaseessa ole paljon iloa.


      • gundig
        Andy kirjoitti:

        Olen ampunut Dessulla ja minusta se oli varsin hauskaa pl. lompakon kärsiminen.

        DE ei ole tarkoitettu miehen pysäyttäjäksi vaan näyttämään hienolta elokuvissa. Tappotyöhön mikä tahansa normaali ysimillinen on paljon parempi. Itseasiassa taitiasin ottaa taisteluun mieluummin jopa pienoispistoolin kuin Dessun. Kukaan ammattilainen (paitsi filmialan) ei käytä Desert Eaglea mihinkään.

        DE on painava, teknisesti monimutkainen, siinä on huono patruunakapasiteetti, sen kahva on liian iso, hallintalaitteet ovat epäergonomiset, eikä se ole kovin kestävä. Mitään hyvää puolta siinä ei oikein olekaan, paitsi että se on tarkka, mutta siitä ei palvelusaseessa ole paljon iloa.

        lienet andy moinen aseguru? tunnut tietävän vähän enemmän kuin normaali "asefriikki". siitä pelkkää plussaa


      • Andy
        gundig kirjoitti:

        lienet andy moinen aseguru? tunnut tietävän vähän enemmän kuin normaali "asefriikki". siitä pelkkää plussaa

        Minä olen vain hyvämuistinen harrastelija, jolla on mielenkiintoinen tuttavapiiri ja paljon lehtiä sekä hyviä internetosoitteita suosikkivalikossa. Tiedän aika laajalti juttuja etenkin erikoisemmista aseista, mutten ole perehtynyt syvällisemmin oikein mihinkään. Tositietäjät on sitten ihan eri miehiä.

        Dessun kohdalla puhun kuitenkin kokemuksesta, kun kaverillani on sellainen.


      • Eagle
        Andy kirjoitti:

        Olen ampunut Dessulla ja minusta se oli varsin hauskaa pl. lompakon kärsiminen.

        DE ei ole tarkoitettu miehen pysäyttäjäksi vaan näyttämään hienolta elokuvissa. Tappotyöhön mikä tahansa normaali ysimillinen on paljon parempi. Itseasiassa taitiasin ottaa taisteluun mieluummin jopa pienoispistoolin kuin Dessun. Kukaan ammattilainen (paitsi filmialan) ei käytä Desert Eaglea mihinkään.

        DE on painava, teknisesti monimutkainen, siinä on huono patruunakapasiteetti, sen kahva on liian iso, hallintalaitteet ovat epäergonomiset, eikä se ole kovin kestävä. Mitään hyvää puolta siinä ei oikein olekaan, paitsi että se on tarkka, mutta siitä ei palvelusaseessa ole paljon iloa.

        pääsääntöisesti Antti on perillä noissa asejutuissa, mutta nyt on kyllä pakko kommentoida tätä ihan kokemuspohjalta ja ampumista käsiaseilla harrastavana.

        Kaapista löytyy käsiaseet melkein laidasta laitaan ja seassa on myös D.E kal.357 mag.

        Asetta valmistetaan kolmea kaliiperia 357mag, 44mag ja 50:nen.

        DE on tarkka,ei ole perinteinen keikkuvapiippuinen kiikku, "hallintalaitteet" juuri sopivasti paikoillaan, kahva juuri sopiva minun hanskani koolle, piipun vaihto käy alle viiden sekunnin, ulkonäkö on sopivan karu ja runko kestävä toisin kuin pellinpalasta prässätyissä pistooleissa, niitäkin minulla on. Siitä miehen pysäytyksestä ei tarvitsisi aseharrastajan paljon puhella kun asevastustajat saavat vettä myllyyn, vaikkakin D.E on oikeasti alunperin suunniteltu juuri stoppaamaan niitä "vapaustaistelijoita" jotka unionin varoilla ovat saaneet hankittua luotiliivit jotka lisäpanssarilla pysäyttävät ns. tavallisentehoiset 9mm:n kuulat liian tehokkaasti. Isoin, puolituumainen on minun mielestäni jo mallia leikkikalu jos et asu amerikan pohjoisosien harmaakarhualueilla.

        Niin ja monimutkainen dessun rakenne ei todellakaan ole.
        Toiminta varmuus on erinomainen kun aloitat patruunoiden ostamisen kyseisen kaliiperin tehokkaimmasta päästä/lataat itse äkäisen satsin, hakiessasi kutia joka käy hyvin aseessasi.
        Tehokkaimpien valinnan syyt tiedät kun tutustut aseen toimintaan ja rakenteeseen hyvin.
        Paljon ampuvan kannattaisi käyttää FMJ patia jotta kotka pysyykin toimintavarmana.

        Huonot puolet on paino, johtuen kestävästä rakenteesta tehokkaan kaliiperin takia, älytön hankintahinta, uudet lippaat maksavat ihan tajuttomasti, tehdaspaukut kalliita kun ovat maggeja(kannattaa itse puristella), patruunakapasiteetti on yksrivisessä luonnollisesti amerikantasoa ja pikkukätinenhän ei nytkään saa aseeseen kunnon otetta.

        Tämä ei ollut mikään ivailu sinulle Andy, kunhan kerroin omia kokemuksiani tästä aseesta, jatka vaan asiallisia kommenttejasi palstalla.

        D.E BIG FUN


      • Termis
        Eagle kirjoitti:

        pääsääntöisesti Antti on perillä noissa asejutuissa, mutta nyt on kyllä pakko kommentoida tätä ihan kokemuspohjalta ja ampumista käsiaseilla harrastavana.

        Kaapista löytyy käsiaseet melkein laidasta laitaan ja seassa on myös D.E kal.357 mag.

        Asetta valmistetaan kolmea kaliiperia 357mag, 44mag ja 50:nen.

        DE on tarkka,ei ole perinteinen keikkuvapiippuinen kiikku, "hallintalaitteet" juuri sopivasti paikoillaan, kahva juuri sopiva minun hanskani koolle, piipun vaihto käy alle viiden sekunnin, ulkonäkö on sopivan karu ja runko kestävä toisin kuin pellinpalasta prässätyissä pistooleissa, niitäkin minulla on. Siitä miehen pysäytyksestä ei tarvitsisi aseharrastajan paljon puhella kun asevastustajat saavat vettä myllyyn, vaikkakin D.E on oikeasti alunperin suunniteltu juuri stoppaamaan niitä "vapaustaistelijoita" jotka unionin varoilla ovat saaneet hankittua luotiliivit jotka lisäpanssarilla pysäyttävät ns. tavallisentehoiset 9mm:n kuulat liian tehokkaasti. Isoin, puolituumainen on minun mielestäni jo mallia leikkikalu jos et asu amerikan pohjoisosien harmaakarhualueilla.

        Niin ja monimutkainen dessun rakenne ei todellakaan ole.
        Toiminta varmuus on erinomainen kun aloitat patruunoiden ostamisen kyseisen kaliiperin tehokkaimmasta päästä/lataat itse äkäisen satsin, hakiessasi kutia joka käy hyvin aseessasi.
        Tehokkaimpien valinnan syyt tiedät kun tutustut aseen toimintaan ja rakenteeseen hyvin.
        Paljon ampuvan kannattaisi käyttää FMJ patia jotta kotka pysyykin toimintavarmana.

        Huonot puolet on paino, johtuen kestävästä rakenteesta tehokkaan kaliiperin takia, älytön hankintahinta, uudet lippaat maksavat ihan tajuttomasti, tehdaspaukut kalliita kun ovat maggeja(kannattaa itse puristella), patruunakapasiteetti on yksrivisessä luonnollisesti amerikantasoa ja pikkukätinenhän ei nytkään saa aseeseen kunnon otetta.

        Tämä ei ollut mikään ivailu sinulle Andy, kunhan kerroin omia kokemuksiani tästä aseesta, jatka vaan asiallisia kommenttejasi palstalla.

        D.E BIG FUN

        1998 lähtien kaliiberi valikoimaan on kuulunut myös .440 Cor- Bon. En tiedä onko noita tuotu Suomeen, mutta tuotantoon sellainen on otettu.

        Tuo ihmisen pysäytys tarkoitus kun herätti pari mielipidettä, niin minä olen kyllä Andyn linjalla. Ainoastaan Hollywyyd voi mielestäni tosissaan sanoa, että tuollaista pistoolia kannattaa/voi kantaa ihmisen pysäytys mielessä mukana. Noin suurta ja painavaa pistoolia kun ei ole kovin kätevä kantaa missään (kainalo-, reisi-, tai vyökoteloa tarkoitan). Ja jos oikeasti ihminen pysäyttää tarvitsee, niin kyllä kivääri on sitten jo paljon parempi vaihtoehto. Tulivoima Dessuun verrattuna on moninkertainen ja huomattavasti helpommin hallittavissa. Ja sitten vielä kun Dessua kivääriin verratuna vaivaa se, että käyttäjällä pitää olla ne karhunkäpälän ;) kokoiset kädet, mutta kiväärillä voi ampua pienemmilläkin käsillä kunnolla. No mutta mielipiteitä on monia.


      • Andy
        Eagle kirjoitti:

        pääsääntöisesti Antti on perillä noissa asejutuissa, mutta nyt on kyllä pakko kommentoida tätä ihan kokemuspohjalta ja ampumista käsiaseilla harrastavana.

        Kaapista löytyy käsiaseet melkein laidasta laitaan ja seassa on myös D.E kal.357 mag.

        Asetta valmistetaan kolmea kaliiperia 357mag, 44mag ja 50:nen.

        DE on tarkka,ei ole perinteinen keikkuvapiippuinen kiikku, "hallintalaitteet" juuri sopivasti paikoillaan, kahva juuri sopiva minun hanskani koolle, piipun vaihto käy alle viiden sekunnin, ulkonäkö on sopivan karu ja runko kestävä toisin kuin pellinpalasta prässätyissä pistooleissa, niitäkin minulla on. Siitä miehen pysäytyksestä ei tarvitsisi aseharrastajan paljon puhella kun asevastustajat saavat vettä myllyyn, vaikkakin D.E on oikeasti alunperin suunniteltu juuri stoppaamaan niitä "vapaustaistelijoita" jotka unionin varoilla ovat saaneet hankittua luotiliivit jotka lisäpanssarilla pysäyttävät ns. tavallisentehoiset 9mm:n kuulat liian tehokkaasti. Isoin, puolituumainen on minun mielestäni jo mallia leikkikalu jos et asu amerikan pohjoisosien harmaakarhualueilla.

        Niin ja monimutkainen dessun rakenne ei todellakaan ole.
        Toiminta varmuus on erinomainen kun aloitat patruunoiden ostamisen kyseisen kaliiperin tehokkaimmasta päästä/lataat itse äkäisen satsin, hakiessasi kutia joka käy hyvin aseessasi.
        Tehokkaimpien valinnan syyt tiedät kun tutustut aseen toimintaan ja rakenteeseen hyvin.
        Paljon ampuvan kannattaisi käyttää FMJ patia jotta kotka pysyykin toimintavarmana.

        Huonot puolet on paino, johtuen kestävästä rakenteesta tehokkaan kaliiperin takia, älytön hankintahinta, uudet lippaat maksavat ihan tajuttomasti, tehdaspaukut kalliita kun ovat maggeja(kannattaa itse puristella), patruunakapasiteetti on yksrivisessä luonnollisesti amerikantasoa ja pikkukätinenhän ei nytkään saa aseeseen kunnon otetta.

        Tämä ei ollut mikään ivailu sinulle Andy, kunhan kerroin omia kokemuksiani tästä aseesta, jatka vaan asiallisia kommenttejasi palstalla.

        D.E BIG FUN

        Olen ehdottomasti eri mieltä siitä, että Desert Eagle olisi tarkoitettu sotakäyttöön. Syinä seuraavat:

        1.) Israelin armeijan nettisivut eivät tunne sanaa Desert Eagle http://www1.idf.il/dover/site/homepage.asp?clr=1&sl=EN&id=-8888 Esim. Galil ja M16 kyllä löytyy hakumoottorilla.

        2.) Dessua ei näy koskaan uutiskuvissa. Sensijaan jopa sellaisia erikoisaseita, kuin pienoiskivääreitä näkyy.

        3.) Dessu on yksitoiminen, eikä yksitoimisia sotilaspistooleita ole juuri suunniteltu sitten toisen maailmansodan.

        4.) Luotiliivien lävistämiseen sopii se M16, joka IDF:n sotilailla on joka tapauksessa mukanaan.

        5.)Dessun painolla ja koolla voisi kantaa mukana jo MP5K:a tai Micro Uzia, joissa on sitä tulivoimaakin eri lailla.

        6.) Rekyyli, suuliekki yms. tekee aseen hallinnan vaikeaksi muille kuin eksperteille.

        7.)Aseella ampuu yhden laukauksen siinä kun ysillä ampuu kaksi ja ysi voittaa patruunakapasiteetissakin tuplasti.

        8.) Ase on sopiva vain hyvin pienelle osalle ihmisistä. Minulla on isot kädet, mutta silti se on liian iso. Sinulla lienee melkoiset lapiot ;-)

        9.) Siinä eivät toimi luotettavasti kaikki tehdaslataukset.

        Voisin luetella lisääkin, mutten viitsi. Onko sinulla esittää jokin lähde, jossa osoitettaisiin Dessun sotilaskäyttöä? Sota-aseeksi se käsittääkseni mielletään lähinnä siksi, että se esiintyy samoissa kataloogeissa IMI:n muiden tuotteiden kanssa.


      • stoppari
        Andy kirjoitti:

        Olen ehdottomasti eri mieltä siitä, että Desert Eagle olisi tarkoitettu sotakäyttöön. Syinä seuraavat:

        1.) Israelin armeijan nettisivut eivät tunne sanaa Desert Eagle http://www1.idf.il/dover/site/homepage.asp?clr=1&sl=EN&id=-8888 Esim. Galil ja M16 kyllä löytyy hakumoottorilla.

        2.) Dessua ei näy koskaan uutiskuvissa. Sensijaan jopa sellaisia erikoisaseita, kuin pienoiskivääreitä näkyy.

        3.) Dessu on yksitoiminen, eikä yksitoimisia sotilaspistooleita ole juuri suunniteltu sitten toisen maailmansodan.

        4.) Luotiliivien lävistämiseen sopii se M16, joka IDF:n sotilailla on joka tapauksessa mukanaan.

        5.)Dessun painolla ja koolla voisi kantaa mukana jo MP5K:a tai Micro Uzia, joissa on sitä tulivoimaakin eri lailla.

        6.) Rekyyli, suuliekki yms. tekee aseen hallinnan vaikeaksi muille kuin eksperteille.

        7.)Aseella ampuu yhden laukauksen siinä kun ysillä ampuu kaksi ja ysi voittaa patruunakapasiteetissakin tuplasti.

        8.) Ase on sopiva vain hyvin pienelle osalle ihmisistä. Minulla on isot kädet, mutta silti se on liian iso. Sinulla lienee melkoiset lapiot ;-)

        9.) Siinä eivät toimi luotettavasti kaikki tehdaslataukset.

        Voisin luetella lisääkin, mutten viitsi. Onko sinulla esittää jokin lähde, jossa osoitettaisiin Dessun sotilaskäyttöä? Sota-aseeksi se käsittääkseni mielletään lähinnä siksi, että se esiintyy samoissa kataloogeissa IMI:n muiden tuotteiden kanssa.

        ase tehty mossadia varten nimen omaan stoppariksi! ei sillä oo ollukkaan alunperin tarkotuskaan ampua mitään tarkkuutta.viimenen hätävara.tieto löytyy vanhoista aselehdistä!!!!!!!


      • Termis
        stoppari kirjoitti:

        ase tehty mossadia varten nimen omaan stoppariksi! ei sillä oo ollukkaan alunperin tarkotuskaan ampua mitään tarkkuutta.viimenen hätävara.tieto löytyy vanhoista aselehdistä!!!!!!!

        hätävara on yleensä lyhyt piippuinen revolveri tai pieni pistooli. Ei pari kiloa painava tiiliskivi. Ja se, että aselehdessä lukee, että Dessu on tehty mossadia varten ei tarkoita, että se olisi totta. Nykyään monet veitsistäkin on suunniteltu juuri jonkun erikoisjoukon käyttöön tai ne on se viralliseksi veitsekseen valinnut, eikä se tarkoita sitä, että ne sitä oikeasti käyttäisivät. Se on mainos kikka, josta valmistaja maksaa jonkin verran, sille erikoisjoukolle, että saa sen virallisen hyväksynnän ja sitten siviilit jouksevat kauppaan ostamaan kalliin veitsen, kun ne ja ne käyttävät tätä... Sama homma on tod. näk. Dessulla. Kyseinen ase tuskin olisi kovin suosittu tai legendan maineessa ellei se olisi elokuvissa esillä ja sitä ei valmistettaisi kaliiberissa .50 AE. Olen sitä mieltä, että jos joku tuota asetta viimeisenä hätävarana kantaa pitää päässä olla jotain vikaa. En minä ainakaan muun taistelu varustuksen lisäksi viitseisi erikoisjoukun miehenä kantaa vielä tuon kokoista asetta, kun ysi pärjää hätävara aseena aika varmaan ja jos se ei pärjää, tuskin enää Dessustakaan on kovin paljon apua.

        Ja jos viitsit vaikka Googlettaa tähän jostain linkin missä kerrotaan, että Dessu on sotilaskäytössä tai se on siihen suunniteltu, niin olisi kiva se nähdä. Minä löysin esim. nämä sanat> Originally gun was designed for target, silhouette shooting and hunting. Täältä http://www.zvis.com/dep/dephist.shtml Muutenkaan pikaisella googlettamisella ei löytynyt oikein muuta historiaa aseelle ja se sotilaskäyttö jäi kyllä uupumaan. Tämä on ehkä parhaita kuvaamaan, asennetta Dessua kohtaa> In fact, the gun itself is very bulky. Grip is made very long to hold Magnum cartridges and slide is very thick and tall. Weighted at 2kg, it is just like carrying 3 Glock 17s in one. Concealing this gun requires a heavy duty holster and a body as thick as Arnold's. Since I am not a built-up guy, I would rather carry a Glock, at least I have twice the amount of ammo in one mag. Täältä
        http://www.dentrinity.com/NelsonChen/Collection/pistol/DE50/De50.htm Ainot sotilakäyttöön viittavat linkit olivat yllätys yllätys tietokonepeleissä. Tai kerro vaikka se vanhan ase-lehden numero niin voin sen vaikka tilata ja ihmetellä sieltä mitä ne oikein höpöttää tai kirjoita suurin piirtein mitä siinä artikkelissa lukee.


      • plan.9
        Andy kirjoitti:

        Minä olen vain hyvämuistinen harrastelija, jolla on mielenkiintoinen tuttavapiiri ja paljon lehtiä sekä hyviä internetosoitteita suosikkivalikossa. Tiedän aika laajalti juttuja etenkin erikoisemmista aseista, mutten ole perehtynyt syvällisemmin oikein mihinkään. Tositietäjät on sitten ihan eri miehiä.

        Dessun kohdalla puhun kuitenkin kokemuksesta, kun kaverillani on sellainen.

        sanoit että kamullasi on desert eagle. Tarvitsisin desert eaglen luodin ja hylsyjä leffaprojektiin. Eli sen luodin ei tarvitsisi olla toimintakuntoinen (ja siis mieluummin ei olisikaan, ettei kukaan luule että aion sillä jonkun listiä :D ), ja hylsyillä olisi kiva myös kikkailla.
        Voisin korvata postikulut ja vähän sen lisäksi (esim niiden arvon tms), ja lopputeksteihin kiitoksiin pääsisit ;) :D
        vastaile! :)


      • Mascaratti
        Andy kirjoitti:

        Minä olen vain hyvämuistinen harrastelija, jolla on mielenkiintoinen tuttavapiiri ja paljon lehtiä sekä hyviä internetosoitteita suosikkivalikossa. Tiedän aika laajalti juttuja etenkin erikoisemmista aseista, mutten ole perehtynyt syvällisemmin oikein mihinkään. Tositietäjät on sitten ihan eri miehiä.

        Dessun kohdalla puhun kuitenkin kokemuksesta, kun kaverillani on sellainen.

        Täällä ei varmaan saa mainostaa, mutta helsingistä ainakin löytyy ampumarata, jonka asevuokrauksen arsenaaliin kuuluu desert eagle .50 cal. Patruunat per laaki on tyyristä touhua, mutta sillä ei kovin montaa pamausta mitkään risuranteet kestä muutenkaan. Olen ampunut laukauksen kyseisellä aseella. Painavuutensa takia tähtäys hieman hankalaa, ja uudelleen kohdistaminen on hidasta kohtalaisen kovan rekyylin takia. Lönkan ja albertinkadun kulmasta löydät radan.


      • katusoturi
        Andy kirjoitti:

        Olen ampunut Dessulla ja minusta se oli varsin hauskaa pl. lompakon kärsiminen.

        DE ei ole tarkoitettu miehen pysäyttäjäksi vaan näyttämään hienolta elokuvissa. Tappotyöhön mikä tahansa normaali ysimillinen on paljon parempi. Itseasiassa taitiasin ottaa taisteluun mieluummin jopa pienoispistoolin kuin Dessun. Kukaan ammattilainen (paitsi filmialan) ei käytä Desert Eaglea mihinkään.

        DE on painava, teknisesti monimutkainen, siinä on huono patruunakapasiteetti, sen kahva on liian iso, hallintalaitteet ovat epäergonomiset, eikä se ole kovin kestävä. Mitään hyvää puolta siinä ei oikein olekaan, paitsi että se on tarkka, mutta siitä ei palvelusaseessa ole paljon iloa.

        Toisin sanoen täysin turha vehje.


    • CAL 50 MAG

      KUN AIKUISET MIEHET PUU CAL.50 MAG ASEISTA NIIN ALLE15 VUOTIAAT TULLEE ESILLE . OOKKO EES UHOAJA NÄHNY 357 MAG TAI 44MAG MINÄ OON AMPUNUNU ENEMMÄN KUN SINÄ OOT NÄHNY MÄRKIÄ UNIA?!

      • sitä paitsi

        tässä ei ole kukaan muu uhonnut, paitsi sinä.


      • mag 50
        sitä paitsi kirjoitti:

        tässä ei ole kukaan muu uhonnut, paitsi sinä.

        montako asetta sulla kotona? mulla 6 kaikkiin lupa. osaan niitä käsitellä pennusta lähtien!entäs sinä?


    • sw 500

      jos järeää käsiasetta haet niin de on sieltä päästä lähes järein.vaatii paljon opettelua ja käyttöä että toimiva laite käsissä.erittäin tarkka ja toimiva kuin mikä käsi ase tahansa.rekyyli ei niin paha kuin voisi luulla.pehmeä tömäys ei terävä.negatiivista aseen hinta.SUOSITTELEN.

      • Caakel

        Itse olen vyöllä tuota DE .50AE:ta kannellut, vaikka softis olikin, on se oikean kokoinen, ja painoa löytyy fullmetallien ansiosta vähän alle puolitoista kiloa. Ei sitä kyllä kukaan kaupungilla huomannut takin alta. Vaikka painoakin olisi vähän enemmin, kyllä sen mukaan saa ilman että kukaan huomaa.


      • internetrulez
        Caakel kirjoitti:

        Itse olen vyöllä tuota DE .50AE:ta kannellut, vaikka softis olikin, on se oikean kokoinen, ja painoa löytyy fullmetallien ansiosta vähän alle puolitoista kiloa. Ei sitä kyllä kukaan kaupungilla huomannut takin alta. Vaikka painoakin olisi vähän enemmin, kyllä sen mukaan saa ilman että kukaan huomaa.

        Kah. Itselläni ei ole minkäänlaista kokemusta oikeista tuliaseista, vain tuolta airsoft ja ilmakivääri puolelta, mutta voin silti sanoa aika varmasti, että Desert Ealge, missä tahansa kaliiperissa, ei ole hyvä ase. Toki, se saattaa olla kestävä rakenteeltaan, tarkka ja mitä lie vielä mitä olen jostain lueskellut, mutta minkääntyyppikseksi varmakäytteväksi vara-aseeksi siitä ei ole. Kuten jo mainittu, rekyyliä on aivan liian paljon, siihenkään ei varmaan edes lisätyt painot taikka punapiste auta kovinkaan paljoa, painoakin aika muhkeasti, ottaen huomioon, että yleisen sotilaan vara-ase on jonkilainen 9mm alle kilon ja medium-kokoseilla rungolla varustettu pistooli, lipaskapasitteetikaan ei mihinkään kovin pitkiin ammuskelu hetkiin riittäisi (tokihan esim. M1911 yksivirisiin lippaisiin menee 7 patruunaa, eli samanverran kuin .50A.E. kaliiperin Deagleen, mutta onse silti parempi vaihtoehto käsiaseeksi) ottaen jälleen huomioon, että nykuajan sotilaskäsi aseisiin menee ainakin 15 luotia. Aseen kätkeminen taas nyt sujuu osapuoleen yhtä helposti, kuin muun pistoolin kätkeminen johonkin, ehkä vähäsen isommanpuoleiseen, taskuun tai kainalokoteloon.

        Rata-ammutaan taas pistooli vissiin sopii kuin nakutettu, eikös siihen alkuperäinen Eagle.357 ole tehty? Kai sillä saa aika isotkin ihailut ampuessaan radalla napakymmeppejä ukkosenkaltaisella äänellä.

        Kuitenkin, jos jonkilainen "desert eagle" pitää olla, ottaisin minä saman firman Baby Eagle aka Jerichon. Sitä saa kait 9mm ja .357 kaliipereissä.


    • hosu

      7,65 vitonen riittää pysäyttämään isommankin uhoajan

      • 40 joulea

        Niin sammuu vintin kynttilä.


    • x

      On myös olemassa revolveri kaliiperissa .600 NE

    • poks

      juu ja onhan sitä .950 JDJ.

    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      149
      2339
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1958
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      23
      1928
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      85
      1730
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      67
      1520
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      20
      1296
    7. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      38
      1190
    8. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      37
      1183
    9. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      11
      1178
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      10
      1157
    Aihe