Vikavalon diagnoosi: sytytyshäiriö sylinterissä 4.
Vaihdettu tulpat, kokeiltu uutta puolayksikköä --> ei vaikutusta. Nelosen tulppa kastuu, mutta ei näy palotapahtumaa vaan tulppa ihan kirkas.
Voisiko vika olla ecussa tai niissä johdoissa, venttiili jääkö auki tms.
Ei näytä huohottavan eikä savuta sinistä.
Kone x18xe1.
Vectra b2 1,8-16 v käy kolmella
opelinako
5
540
Vastaukset
- .,
.
- Huppuhessu
Mulla oli sama juttu tossa 3 viikoo sitten ja todettiin että oli gm ohjaus ysikkö hajalla ja se vaihdettin ja olkoi pelaamaan. Ja maksoi matlaita eli töineen päivineen 1315,94
- Paali-pate
Mulla olis varmaan menny auto paaliin jossei muka b-vectraan halvemmalla moista palikkaa mistään olis saanut. Eihän itse autotkaan maksa ku 2-3 tonnia.
- Kokemusta...
Venttiili palanut
- kaketus
Moottorin ohjausyksikkövika erittäin yleinen,poista moottorin suojamuovi niin voit lukea numerot yksiköstä.Käy vajailla ja vikakvalokin palaa ja herjailee monia vikakoodeja.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 805579
- 1263907
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj443743- 663424
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️262858Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan72389- 262170
- 2042071
Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh4351739Huomenta kulta
En mä halunnut sulle ilkeillä,päinvastoin. Miks mä niin tekisin ku rakastan sua ❤️ mut anteeksi jos ilmaisin itseäni huo91678