kertokaa nyt perkele mikä tivoli siihen on tulossa vai menikö vituiksi taas niin kuin kaikki lopen yritysalueet muka yks iso yritys olis tulossa buaaaaaaaaaaahaaaaaaa voi vitalis
kunnan tontti kauppa
6
223
Vastaukset
- susperk.....
Taisi siinnä niin käydä että vatuiksi meni ja kunnan rahat tuhlattiin turhiin maakauppoihin.
Ainakin kunnan puolesta on ollu hiljaista eikä pöytäkirjoistakaan löydy mainintaa syyskaudelta.
tais olla taas asialla kokoomuslaiset koska nehän sen toisten rahan tuhlaamisen osaa. - fasfgf
aattelin et iso meijeri olis tullu mut varasivatkin 53 ha riksusta
- rahtiarahtia.
Loppihan vois kaapata Humppilan rahtilentokenttä hankkee. olisi paljon paremmalla paikalla kolmostien varressa.
- asiufcbhqwdf
joku lakana siel oli
silmänkannon teollisuusalue tai jms- smdidgjweig
taitaa lakanast värit huuhtoutua sateessa pois ennen kun siel tapahtuu yhtikäs mittää
- rahtiarahtia.
Heinosen blogikirjoituksesta ainakin selvisi että joku isofirma olisi ollut tuloillaan, mutta meni muualle ja nyt ei mitään hajua mistään.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1677457
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k264228- 503838
Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän
Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi1513235- 512986
- 492599
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262376Hajoaako persut kuten 2017?
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011217813.html Tämä on totisinta totta. Persut on murroksessa. Osa jättää puolueen2732059Kamala uutinen: Henkilö kuoli Tokmannin pihaan Kankaanpäässä- Jäi trukin alle
IL 9.5.2025 Ihminen kuoli Kankaanpään Tokmannin edustalla perjantaina aamupäivästä. Poliisin mukaan henkilö oli jäänyt552015- 291916