Onko kellään kokemuksia tuosta hieman pienemmästä economystä.
Itse olen käynyt noita 100 :sia käynyt katsomassa ja omaan tarpeeseen kävisi hyvin, mutta katsellin netti myynnissä on kastelilla myös n.10m2 pienempi ratkaisu.
Pohjakuvista näytti samanlaiselta pikkusen tietysti neliöitä on pois joltain osin, mutta onko liikaa? Onko talo verrata versio tuolle sataselle?
Kastelli economy 89 tai 100
8
756
Vastaukset
- rakentajaehkä
en tiedä, mutta toi 89m2 kuulostaa aika pieneltä? Mutta ilmeisesti pienillä kaupunki tonteilla missä asuminen on muutenkin kallista vois olla paikallaan?? Ja onhan se lämmittäminen kallista niin olisko pienuudesta apua siinäkin...
Mutta rakentaminen ei taida olla paljon halvempaa kuin esim. 100:ssä? - Mulle riittää
Ihan aluksi unohda kaikki rakentamisessa mikä liittyy Kastelliin. Tuskin paskempaa toimittajaa voi kuvitella, ylimielistä ja mistään välittämätöntä porukkaa.
- rakentajaehkä
Ite mietin yhtenä vaihtoehtona tuota kastellia, jos tulevaisuudessa rakentaisi juuri ehkä "edullisuuden” vuoksi ja juuri tuo vvv kiinnostaisi.
Mikä on kastellissa menny pieleen teillä? Onko joku jäänyt tekemättä vai tehty huonosti? - Onnex en rakentanut
Samaa mieltä. Ainakin meilläpäin Kastelli myyjä yritti huijata kustannuksissa ja lupasi maat ja mannut jos otetaan paketti heiltä. Muutaman kustannuksiin liittyvän kiperän kysymyksen jälkeen myyjä hermostui ja rupesi suorastaan "pakko myymään" tyyliin "usko nyt, halvemmalla et saa mistään!". Kun kerroin että Kastelli on vain yksi vaihtoehto muiden joukossa,myyjästä ei meinannut päästä millään eroon, Jukka-taloilla sama homma, kokonais kustannuksia peiteltiin ja kaunisteltiin tyyliin" nopea homma,ei se paljon maksa". Kun pyydettiin tiukasti kokonaiskustannus arvio, että mitä talo olisi tullut maksamaan ns." viittä vaille valmiina", tavallinen kantti x kantti talo ilman mitään sen ihmeempiä krumeluureja about 135m3 olisi maksanut jotain 280t. kaikkine kustannuksineen. Siinä vaiheessa sanottiin "Heippa" molemmille ja ruvettiin katselemaan käytettyä. Vielä kk:n päästä molempien firmojen myyntitykit soitteli perään ja kyselivät että otanko? Kun sanottiin että ei tuohon hintaan kiinnosta, kumpikin toitotti että " halvemmalla et saa mistään"!
- Onnex rakensin
Meillä Kastellin myyjä osasi kyllä sanoa euron tarkkuudella mitä talopaketti tulee maksamaan,edellytys tietysti on et asiakas osaa sanoa mitä se haluaa.
- Nainen rakentamassa
Ehkä city-mallina eli porraskattoisena paremman näköinen. Ihan laadukas varmaankin, kuuluikohan siihen vielä muuratut pesutilat ja takka nykyisin? Meillä talo oli harkinnassa, mutta täydennyksien kanssa muutoksissa sovittaessa hinta 30 000 lisää pakettiin.
Itse tykästyin rossipohjaan koska se nostaa taloa korkeammalle ja näin saadaan taloon näyttävyyttä, samoin yläkerta nostaa taloa. Riippuu toki millaisia taloja naapurissa on. Olen itse asunut isossa vanhassa korkealle kivijalalle tehdyssä maalaistalossa, niin laatalle tehty pieni talo näytti niin vaatimattomalta. - Nainen rakentamassa
Nainen rakentamassa kirjoitti:
Ehkä city-mallina eli porraskattoisena paremman näköinen. Ihan laadukas varmaankin, kuuluikohan siihen vielä muuratut pesutilat ja takka nykyisin? Meillä talo oli harkinnassa, mutta täydennyksien kanssa muutoksissa sovittaessa hinta 30 000 lisää pakettiin.
Itse tykästyin rossipohjaan koska se nostaa taloa korkeammalle ja näin saadaan taloon näyttävyyttä, samoin yläkerta nostaa taloa. Riippuu toki millaisia taloja naapurissa on. Olen itse asunut isossa vanhassa korkealle kivijalalle tehdyssä maalaistalossa, niin laatalle tehty pieni talo näytti niin vaatimattomalta.http://keskustelu.suomi24.fi/node/10252035
taitaa home vaivata näitäkin taloja? - Kuluttaja 3
Nainen rakentamassa kirjoitti:
http://keskustelu.suomi24.fi/node/10252035
taitaa home vaivata näitäkin taloja?Pysykää erossa Kastellista, huono yhteistyökumppani, näkyy heti kun ongelmia syntyy työmaalla / tavaratoimituksissa. Mainokset voi jättää omaan arvoonsa, laittaisivat nekin rahat reklamaatioiden hoitoon!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Silmienvääntelijä-persut pääsivät Japanissa sarjakuvaan
Torille! https://www.hs.fi/kulttuuri/art-2000011943173.html1774995Nato kaatamassa Petterin haaveileman Tunnin junan?
Nato edellyttää pohjoisessa Jäämereltä Rovaniemelle saakka kapearaitesta suoraa rautatieväylää, joka maksaa paperirahaa,184376Donald Trump pääsi samalle listalle Sanna Marinin kanssa
Eli vasemmistolaisen Time-median top 100 jännäihmisten listalle. https://time.com/collections/time100-next-2021/593769993107Älkää vaan sairastuko syöpään Suomessa
Tilaston mukaan Suomi, Slovakia ja Latvia lääkitsee aivan pohjamudissa syöpää. Sairastunutta hoidetaan edelleen vanhana2532952Kyllä, maata ei halua puolustaa nimenomaan punavihreän puolen edustajat
"Esimerkiksi maanpuolustushenki on keskimääräistä alempana naisten, arvoliberaalien, heikossa taloustilanteessa olevien1432892- 522501
- 271919
- 221747
- 341733
- 651719