EF vai STS kielimatka?!

Moi!
Olen 12 vuotias tyttö, ja olen harkitsemassa kielimatkaa kesälle 2013 ensimmäistä kertaa yksin. Mutta nyt se vaikein osuus. Minkä firman kautta menen tänne kielimatkalle. EF ja STS ovat nyt kiikarissa, mutta olen kuullut molemmista puhuttavan ****** ja myös paljon ihania, hyviä ja innostavia juttuja. Nyt on teidän vuoronne vaikuttaa. Kertokaa nämä asiat, niin autatte mua kovasti ja olisin kiitollinen:

- Kumpi on teidän mielestä parempi perustele
- Kumpi on monipuolisempi ja edullisempi
- Kertokaa omia kokemuksianne, mieluiten tässä lähiaikoina tapahtunutta.
- Kumpi sopii paremmin minulle? Ensimmäinne kerta, 12 vuotta ja yksin.
- Hintoja? Ja omat kokemukset ja arvostelut!
- MIKÄÄN KOMMENTTI EI OLE TURHA!

Kiitos ♥ :-)

4

457

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ja olisin menossa International kurssille ja sitten isäntäperheeseen. Ehkä Maltalle tai Iso-Britanniaan. Muutkin käy. Mahd. halpa!

• matkaaja 111

moikka minäkin olen menossa kielikurssille maltaan ef kautta resorttiin (junior malta) 3.6.2013 ilmoittele!!!

• kielimatkalla

Ei kannata stressata itteään lukemalla mitään kauhutarinoita netistä, kaikilla järjestöillä on omat hyvät ja huonot puolensa :) Mä olin EF:n kautta kielimatkalla viime kesänä ja mitään sellasia kauheuksia mistä olin etukäteen lukenut, ei kyllä tarvinnut yhtään pelätä. En osaa sanoa, kumpi järjestöistä on loppujen lopuks parempi, koska mulla ei oo STS:stä omia kokemuksia. Hinnat taitaa kanssa pyöriä aikalailla samoilla lukemilla. EF:llä oli ainakin tosi asiantuntevat ja mukavat liiderit, ja vaikka en ite junnukurssilla ollutkaan niin mun tuttu oli, ja kerto kyllä tykänneensä tosi paljon :) Kyllä ne siellä teistä huolen pitää.

• STS epäluotettava

Jos on tuuria, kaikki menee ok, mutta ota huomioon myös se mahdollsuus, että tulee ongelmia. STS:stä ei ainakaan ole silloin apua, vaan olet mitä todennäköisemmin yksin ongelminesi!
      Kirjoitukset eivät valitettavasti ole sepitettyjä "kauhutarinoita",vaan todellisia kokemuksia. Muutoinhan niihin olisi jo järjestön taholta puututtu.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Persujen Anna Koskela kaahasi 172 km/h

Kuvasi samalla myös videota, jonka sitten myöhemmin poisti. Jotenkin tuntuu persuilta lähtevän nyt kaikki lapasesta, va
      Maailman menoa
      20
      6384
    2. Onnea Riikka! Työttömyys aste on nyt täysi kymppi!

🎯 💪 Kiitoksia Riikalle ansiokkaasta työstä Suomen kansantalouden tuhoamisessa. V.Putin suljetun rajan tuolla puolen
      Maailman menoa
      164
      5753
    3. Ratkaisujen tarjoamisen sijaan SDP on keskittynyt levittämään väärää tietoa

Kokoomuksen kansanedustaja Martin Paasi on turhautunut eduskunnassa käytävään salikeskusteluun. Hän kertoo, miksi. – Ko
      Maailman menoa
      72
      5148
    4. Miksi media ei ole tutkinut Li Anderssonin antifa-yhteyksiä

Antifa on väkivaltainen äärivasemmistolainen terrori-järjestö, joka USA:ssa on nyt kielletty. Andersson itse on äärivas
      Maailman menoa
      92
      4729
    5. Hyvällä tuurilla Suomen väkiluku nousee 7 miljoonaan

Vuoteen 2050 mennessä, mikäli onnistumme maahanmuuttopolitiikassa hyvin. Näin analysoi väestötieteen tohori Hiilamo. ht
      Maailman menoa
      229
      4676
    6. Riikka jytkytti työttömyyden uuteen ennätykseen!

Erinomaista työtä jälleen kerran irvistelevältä saksiniekalta. ”Yhtä korkeaa työttömyysastetta ei löydy työvoimatutkimu
      Maailman menoa
      191
      4603
    7. Juuri nyt! Parturi bongattu Sannan seurassa!

🌐 Breking News 📢 🗞️ 🆕 Kaksikko bongattu Suomen Helsingin Töölöstä. Kyllä. Sieltä samasta Töölöstä, josta kuppakin
      Maailman menoa
      6
      4559
    8. Keskisarja kiihotti persuja kansanryhmää vastaan

Rikoksen vakavuutta lisää se, että Keskisarja toimii eduskuntapuolueen puheenjohtajana, jonka puheilla on enemmän painoa
      Maailman menoa
      66
      4424
    9. Kolmepäiväinen työviikko on kulman takana

Zoomin toimitusjohtajan mukaan tekoäly alkaa olla monissa työtehtävissä niin tehokas, että ihmiset voivat pudottaa työpä
      Maailman menoa
      15
      4009
    10. Mercedes-Benzille riitti Suomen äärioikeistohallitus

Tästä jo pari vuotta sitten varoiteltiin, että kaikki ulkomaalaiset investoijat poistuvat fasistipersujen myötä tukemast
      Maailman menoa
      54
      3977
    Aihe