EF vai STS kielimatka?!

Moi!
Olen 12 vuotias tyttö, ja olen harkitsemassa kielimatkaa kesälle 2013 ensimmäistä kertaa yksin. Mutta nyt se vaikein osuus. Minkä firman kautta menen tänne kielimatkalle. EF ja STS ovat nyt kiikarissa, mutta olen kuullut molemmista puhuttavan ****** ja myös paljon ihania, hyviä ja innostavia juttuja. Nyt on teidän vuoronne vaikuttaa. Kertokaa nämä asiat, niin autatte mua kovasti ja olisin kiitollinen:

- Kumpi on teidän mielestä parempi perustele
- Kumpi on monipuolisempi ja edullisempi
- Kertokaa omia kokemuksianne, mieluiten tässä lähiaikoina tapahtunutta.
- Kumpi sopii paremmin minulle? Ensimmäinne kerta, 12 vuotta ja yksin.
- Hintoja? Ja omat kokemukset ja arvostelut!
- MIKÄÄN KOMMENTTI EI OLE TURHA!

Kiitos ♥ :-)

4

464

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ja olisin menossa International kurssille ja sitten isäntäperheeseen. Ehkä Maltalle tai Iso-Britanniaan. Muutkin käy. Mahd. halpa!

• matkaaja 111

moikka minäkin olen menossa kielikurssille maltaan ef kautta resorttiin (junior malta) 3.6.2013 ilmoittele!!!

• kielimatkalla

Ei kannata stressata itteään lukemalla mitään kauhutarinoita netistä, kaikilla järjestöillä on omat hyvät ja huonot puolensa :) Mä olin EF:n kautta kielimatkalla viime kesänä ja mitään sellasia kauheuksia mistä olin etukäteen lukenut, ei kyllä tarvinnut yhtään pelätä. En osaa sanoa, kumpi järjestöistä on loppujen lopuks parempi, koska mulla ei oo STS:stä omia kokemuksia. Hinnat taitaa kanssa pyöriä aikalailla samoilla lukemilla. EF:llä oli ainakin tosi asiantuntevat ja mukavat liiderit, ja vaikka en ite junnukurssilla ollutkaan niin mun tuttu oli, ja kerto kyllä tykänneensä tosi paljon :) Kyllä ne siellä teistä huolen pitää.

• STS epäluotettava

Jos on tuuria, kaikki menee ok, mutta ota huomioon myös se mahdollsuus, että tulee ongelmia. STS:stä ei ainakaan ole silloin apua, vaan olet mitä todennäköisemmin yksin ongelminesi!
      Kirjoitukset eivät valitettavasti ole sepitettyjä "kauhutarinoita",vaan todellisia kokemuksia. Muutoinhan niihin olisi jo järjestön taholta puututtu.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Maatalous- ja yritystuet pois, työeläkevaroilla valtion velka pois

Suomi saadaan eheytettyä kädenkäänteessä, kun uskalletaan tehdä rohkeita ratkaisuja. Maatalous- ja yritystuet ovat hait
      Maailman menoa
      80
      3422
    2. Hei! Halusin vain kertoa.

En tiedä luetko näitä, mutta näimme n.4vk sitten, vaihdoimme muutaman sanan ja tunsin edelleen kipinän välillämme. Katso
      Tunteet
      4
      1344
    3. Miksi ikävä ei helpotu vuosien jälkeenkään?

Tänään olin ensimmäistä kertaa sinun lähtösi jälkeen tilassa, jossa vuosia sitten nähtiin ensimmäistä kerta. Ollessani
      Rakkaus ja rakastaminen
      4
      1111
    4. Teboili alasajo on alkanut

Niinhän siinä kävi että teebboili loppuu...
      Suomussalmi
      26
      1086
    5. Kirjoittaisit edes jotain josta tiedän

Varmasti oletko se oikeasti sinä. Tänään tälläinen olo. 🫩
      Ikävä
      68
      820
    6. Tiesitkö? Suomessa lääkäri voi toimia ammatissaan, vaikka hän olisi seksuaalirikollinen

Järkyttävää… Motin mukaan Suomessa lääkäri voi toimia ammatissaan, vaikka hän olisi yksityiselämässään syyllistynyt es
      Maailman menoa
      45
      778
    7. Mistä tietää, onko hän se oikea?

Siitä, kun sitä ei tarvitse miettiä. Siitä, kun hänen olemassa oleminen ja ajatteleminen saa hymyilemään. Siitä, kun ha
      Ikävä
      60
      744
    8. Miten voitkin olla aina niin fiksu

...aina niin huomaavainen, kärryillä ja kartalla. Yritän etsimällä etsiä sinusta jotain vikaa, että saisin pidettyä sydä
      Ikävä
      45
      739
    9. Oot kyl rakas

Et tiiäkkään miten suuri vaikutus sulla on mun jaksamiseen niin töissä, kun vapaallakin❤️. Oot täysin korvaamaton. En t
      Ikävä
      29
      703
    10. Sofia Zida puhuu rehellisesti suhteesta Andy McCoyhin: "Se on ollut mulle tavallaan..."

Sofia ja Andy, aika hellyttävä parivaljakko. Sofia Zida on mukana Petolliset-sarjassa. Hänet nähtiin Yökylässä Maria Ve
      Suomalaiset julkkikset
      4
      687
    Aihe