EF vai STS kielimatka?!

Moi!
Olen 12 vuotias tyttö, ja olen harkitsemassa kielimatkaa kesälle 2013 ensimmäistä kertaa yksin. Mutta nyt se vaikein osuus. Minkä firman kautta menen tänne kielimatkalle. EF ja STS ovat nyt kiikarissa, mutta olen kuullut molemmista puhuttavan ****** ja myös paljon ihania, hyviä ja innostavia juttuja. Nyt on teidän vuoronne vaikuttaa. Kertokaa nämä asiat, niin autatte mua kovasti ja olisin kiitollinen:

- Kumpi on teidän mielestä parempi perustele
- Kumpi on monipuolisempi ja edullisempi
- Kertokaa omia kokemuksianne, mieluiten tässä lähiaikoina tapahtunutta.
- Kumpi sopii paremmin minulle? Ensimmäinne kerta, 12 vuotta ja yksin.
- Hintoja? Ja omat kokemukset ja arvostelut!
- MIKÄÄN KOMMENTTI EI OLE TURHA!

Kiitos ♥ :-)

4

540

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ja olisin menossa International kurssille ja sitten isäntäperheeseen. Ehkä Maltalle tai Iso-Britanniaan. Muutkin käy. Mahd. halpa!

• matkaaja 111

moikka minäkin olen menossa kielikurssille maltaan ef kautta resorttiin (junior malta) 3.6.2013 ilmoittele!!!

• kielimatkalla

Ei kannata stressata itteään lukemalla mitään kauhutarinoita netistä, kaikilla järjestöillä on omat hyvät ja huonot puolensa :) Mä olin EF:n kautta kielimatkalla viime kesänä ja mitään sellasia kauheuksia mistä olin etukäteen lukenut, ei kyllä tarvinnut yhtään pelätä. En osaa sanoa, kumpi järjestöistä on loppujen lopuks parempi, koska mulla ei oo STS:stä omia kokemuksia. Hinnat taitaa kanssa pyöriä aikalailla samoilla lukemilla. EF:llä oli ainakin tosi asiantuntevat ja mukavat liiderit, ja vaikka en ite junnukurssilla ollutkaan niin mun tuttu oli, ja kerto kyllä tykänneensä tosi paljon :) Kyllä ne siellä teistä huolen pitää.

• STS epäluotettava

Jos on tuuria, kaikki menee ok, mutta ota huomioon myös se mahdollsuus, että tulee ongelmia. STS:stä ei ainakaan ole silloin apua, vaan olet mitä todennäköisemmin yksin ongelminesi!
      Kirjoitukset eivät valitettavasti ole sepitettyjä "kauhutarinoita",vaan todellisia kokemuksia. Muutoinhan niihin olisi jo järjestön taholta puututtu.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä tahtuu Kasperi Viita/Suviviita

Poliisia ja ambulanssia iso määrä.
      Seinäjoki
      84
      3432
    2. Mikä on kaivattusi

ammatti?
      Ikävä
      77
      1357
    3. Kalasataman talossa lienee rakennusvirhe

Ei pitäisi olla mahdollista parvekkeen kautta tulipalon kiivetä katolle saakka kuin korkeintaan ylimmästä kerroksesta.
      Maailman menoa
      182
      1349
    4. Kristillinen Kaste on syntisten kaste, ei itsensä uskoviksi julistaneiden kaste

Raamatun mukaan vain syntisyyden vuoksi kastetut saavat kasteen hyödyn, syntien anteeksisaamisen ja Pyhän Hengen lahjan
      Kaste
      240
      1050
    5. Kaipaatko nainen

Semmoista tosi hankalaa ja arkaa miestä? Pitäisitkö hänet aina omanasi jos saisit hänet? Miten huomioisit hänen herkkyyd
      Ikävä
      105
      1000
    6. Venäjä teki mahtavan iskun Kiovaan?

Miksi Ukraina ei kykene tekemään Moskovaan yhtä mahtavia iskuja.
      Maailman menoa
      310
      952
    7. Onko kaivattusi ulkonäkö

tarpeeksi miellyttävä? 🥕
      Ikävä
      43
      869
    8. Mökille pariksi viikoksi hänen kanssaan

Ei teknologialaitteita. Niin ❤️
      Ikävä
      95
      867
    9. Milloin ymmärsit

Milloin tunnistit, että sinulle kirjoitetaan ja kuka kirjoittaa? Tarkka päivämäärä ja kellonaika 😉 Önnönnöö, jos ei os
      Ikävä
      78
      855
    10. Nojatuoli !

Uutta kehiin, kun edellinen pikavauhtia täyttyi, pitäisikö kiittää näitä asian jouduttaneita? Pilvet leijaa, sadetta en
      80 plus
      124
      835
    Aihe