EF vai STS kielimatka?!

Moi!
Olen 12 vuotias tyttö, ja olen harkitsemassa kielimatkaa kesälle 2013 ensimmäistä kertaa yksin. Mutta nyt se vaikein osuus. Minkä firman kautta menen tänne kielimatkalle. EF ja STS ovat nyt kiikarissa, mutta olen kuullut molemmista puhuttavan ****** ja myös paljon ihania, hyviä ja innostavia juttuja. Nyt on teidän vuoronne vaikuttaa. Kertokaa nämä asiat, niin autatte mua kovasti ja olisin kiitollinen:

- Kumpi on teidän mielestä parempi perustele
- Kumpi on monipuolisempi ja edullisempi
- Kertokaa omia kokemuksianne, mieluiten tässä lähiaikoina tapahtunutta.
- Kumpi sopii paremmin minulle? Ensimmäinne kerta, 12 vuotta ja yksin.
- Hintoja? Ja omat kokemukset ja arvostelut!
- MIKÄÄN KOMMENTTI EI OLE TURHA!

Kiitos ♥ :-)

4

408

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ja olisin menossa International kurssille ja sitten isäntäperheeseen. Ehkä Maltalle tai Iso-Britanniaan. Muutkin käy. Mahd. halpa!

• matkaaja 111

moikka minäkin olen menossa kielikurssille maltaan ef kautta resorttiin (junior malta) 3.6.2013 ilmoittele!!!

• kielimatkalla

Ei kannata stressata itteään lukemalla mitään kauhutarinoita netistä, kaikilla järjestöillä on omat hyvät ja huonot puolensa :) Mä olin EF:n kautta kielimatkalla viime kesänä ja mitään sellasia kauheuksia mistä olin etukäteen lukenut, ei kyllä tarvinnut yhtään pelätä. En osaa sanoa, kumpi järjestöistä on loppujen lopuks parempi, koska mulla ei oo STS:stä omia kokemuksia. Hinnat taitaa kanssa pyöriä aikalailla samoilla lukemilla. EF:llä oli ainakin tosi asiantuntevat ja mukavat liiderit, ja vaikka en ite junnukurssilla ollutkaan niin mun tuttu oli, ja kerto kyllä tykänneensä tosi paljon :) Kyllä ne siellä teistä huolen pitää.

• STS epäluotettava

Jos on tuuria, kaikki menee ok, mutta ota huomioon myös se mahdollsuus, että tulee ongelmia. STS:stä ei ainakaan ole silloin apua, vaan olet mitä todennäköisemmin yksin ongelminesi!
      Kirjoitukset eivät valitettavasti ole sepitettyjä "kauhutarinoita",vaan todellisia kokemuksia. Muutoinhan niihin olisi jo järjestön taholta puututtu.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      74
      2952
    2. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      68
      2827
    3. Muutama syy

Sille miksi IRL kohtaaminen on hänelle vaikeaa
      Ikävä
      68
      1822
    4. Tykkään susta

Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä
      Ikävä
      17
      1679
    5. Onko kaivatullasi

Hyvä vai huono huumorintaju?
      Ikävä
      24
      1657
    6. Estitkö sä minut

Oikeasti. Haluatko, että jätän sun ajattelemisen? :3
      Ikävä
      20
      1600
    7. Onko kaikki hyvin, iso huoli sinusta

Miten jakselet? Onko sattunut jotain ikävää. Naiselta
      Ikävä
      25
      1582
    8. Tiedätkö tykkääkö

Kaivatustasi siinä mielessä joku muukin kuin sinä itse
      Ikävä
      48
      1297
    9. Millainen meno

Viikonloppuna? Mulla hirvee vitutus päällänsä. Onko muilla sama tunne??
      Ikävä
      38
      1273
    10. Onko meillä

Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko
      Ikävä
      9
      1259
    Aihe