Moi!
Olen 12 vuotias tyttö, ja olen harkitsemassa kielimatkaa kesälle 2013 ensimmäistä kertaa yksin. Mutta nyt se vaikein osuus. Minkä firman kautta menen tänne kielimatkalle. EF ja STS ovat nyt kiikarissa, mutta olen kuullut molemmista puhuttavan ****** ja myös paljon ihania, hyviä ja innostavia juttuja. Nyt on teidän vuoronne vaikuttaa. Kertokaa nämä asiat, niin autatte mua kovasti ja olisin kiitollinen:
- Kumpi on teidän mielestä parempi perustele
- Kumpi on monipuolisempi ja edullisempi
- Kertokaa omia kokemuksianne, mieluiten tässä lähiaikoina tapahtunutta.
- Kumpi sopii paremmin minulle? Ensimmäinne kerta, 12 vuotta ja yksin.
- Hintoja? Ja omat kokemukset ja arvostelut!
- MIKÄÄN KOMMENTTI EI OLE TURHA!
Kiitos ♥ :-)
EF vai STS kielimatka?!
4
325
Vastaukset
Ja olisin menossa International kurssille ja sitten isäntäperheeseen. Ehkä Maltalle tai Iso-Britanniaan. Muutkin käy. Mahd. halpa!
- matkaaja 111
moikka minäkin olen menossa kielikurssille maltaan ef kautta resorttiin (junior malta) 3.6.2013 ilmoittele!!!
- kielimatkalla
Ei kannata stressata itteään lukemalla mitään kauhutarinoita netistä, kaikilla järjestöillä on omat hyvät ja huonot puolensa :) Mä olin EF:n kautta kielimatkalla viime kesänä ja mitään sellasia kauheuksia mistä olin etukäteen lukenut, ei kyllä tarvinnut yhtään pelätä. En osaa sanoa, kumpi järjestöistä on loppujen lopuks parempi, koska mulla ei oo STS:stä omia kokemuksia. Hinnat taitaa kanssa pyöriä aikalailla samoilla lukemilla. EF:llä oli ainakin tosi asiantuntevat ja mukavat liiderit, ja vaikka en ite junnukurssilla ollutkaan niin mun tuttu oli, ja kerto kyllä tykänneensä tosi paljon :) Kyllä ne siellä teistä huolen pitää.
- STS epäluotettava
Jos on tuuria, kaikki menee ok, mutta ota huomioon myös se mahdollsuus, että tulee ongelmia. STS:stä ei ainakaan ole silloin apua, vaan olet mitä todennäköisemmin yksin ongelminesi!
Kirjoitukset eivät valitettavasti ole sepitettyjä "kauhutarinoita",vaan todellisia kokemuksia. Muutoinhan niihin olisi jo järjestön taholta puututtu.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.3187464Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill662156- 1751827
epäonnen perjantain rikos yritys
onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä161372- 1121277
Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"
Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie91241Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa
- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 181691220RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.
Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j551151Kirjoitin sinulle koska
tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j411081Martina pääsee upeisiin häihin
Miltäs se tuntuu kateellisista. Anni Uusivirta on Martinan kavereita.2901019