Arvailuja kehiin, mikä on muovilelusta hajonnu.
Etupää kolisee vasemmalta, kun ajaa pieneenkin töyssyyn. Raidetanko, koiranluut, iskari? Jouset vaihdettu einiinkauan sitten, vika tuskin niissä. Samalla iski takapäähän oikealle mystinen vika. Kun ajaa em. vasemman eturenkaan töyssyyn, takaoikealta alkaa kuulumaan laahaavaa, tasaista ääntä. Ihan kun metalliosat laahaisivat toisiaan vasten. Laahaus loppuu, kun ajaa reipasta vauhtia vähän matkaa (n.60-> km/h). Ja ääni lakkaa hetkellisesti, jos ajaa hitaammassa vauhissa kurvia vasemmalle (liikenneympyrät jne). Mikähän piru mokomasta lahos nyt?
Taakse oik. napa-asetelma vaihdettu, kun laakereissa oli välystä. Vasen taka ok. Käsijarrun vaijerit vaihettu myös, kun laahasivat. Satulat juntturassa joskus ajottain, vaihtolistalla. Mutta vika tuskin nyt niissä, on CRCllä saatu toimimaan toistaiseksi.
Mondeo mk3, kolisee, vinkuu ja laahaa
22
1842
Vastaukset
- köf
Minä poika se vedän käteen, aamuin illoin.
- hahhhaaaaaaa
Koville ottaa...
Hahhhaaaasss
- R.I.P you
HEHEHEHHEEHHH!
Voi ku pitää kaikkee hullua keksiä, ku ei muuten o vikoja!!!!!!
Laita vaseliinia jarulevyihin ja lähde vetään täysillä mutkatietä...niin pääset vioistasi!!!!!!!!! - köf
Juu vaseliinii oikein rutkasti joka jarrulevyyn, niin johan hyvää tulee. Ei kitise jarrut, mut auto ei pysähdy.. hahhhhhhhhaaaaaa
Foordikansan neuvoja...
hahhhhhaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa- 12
Niinpä, tuota se mielenterveyspalvelujen supistaminen teettää.
- ääliöitä liikkeellä?
Hei, köf etkö oikeesti ymmärtänyt että se oli vi**uilua??!
- köf
ääliöitä liikkeellä? kirjoitti:
Hei, köf etkö oikeesti ymmärtänyt että se oli vi**uilua??!
Juu juuu foordin omistajilla on ongelmia oman nuppinsa kanssa.... ku auto tua harmaita hiuksia ja jatkuvasti joutuu louskua korjaamolle raiata..
hahhhhaaaaaaaa
- köf
Minä poika se runkkaan aamuin iloin.
- köf
ja ajelen ylpeänä monskulla.
- tarkastukseen heti
laakerit menossa?
mulla vaihdettu mondeoon taakse, teki remppa satoja euroja- menossa huoltoon
niin mulla on nyt samaa vikaa auton etuosassa...vetonivel, laakeri?
vonkuu ja ulisee käännyttäessä vasemmalle...
- köf
Niinhän ne lukuisat foordin rempat tekee...satoja euroja....
hihhiiiiiiiiii- ylpeä omistaja
mikäs turhake sä olet? aikaa tuntuu olevan täällä päätään aukoa, sulla tuskin on polkupyörää kummempaa ajoneuvoa, jos sitäkään.
onnellisesti olen ajellut autollani jo 150 000 kilsaa, vaikka käytettynä ostin..kyllä ne laakerit sun muut ovat kuluvia osia ja kun autoa käyttää ne kuluu. jos se auto siellä tallissa makaa, niin ei tarvii maksaa mitään remontteja, mutta kun työn takia pitää ajaa paljon ja huonoja teitä, niin remppaa tulee autoon kuin autoon.
olen oikein tyytyväinen fordiini ollut, todella hyvä auto ollut ja on edelleenkin, aion ajaa vieläkin useita vuosia. - köf
ylpeä omistaja kirjoitti:
mikäs turhake sä olet? aikaa tuntuu olevan täällä päätään aukoa, sulla tuskin on polkupyörää kummempaa ajoneuvoa, jos sitäkään.
onnellisesti olen ajellut autollani jo 150 000 kilsaa, vaikka käytettynä ostin..kyllä ne laakerit sun muut ovat kuluvia osia ja kun autoa käyttää ne kuluu. jos se auto siellä tallissa makaa, niin ei tarvii maksaa mitään remontteja, mutta kun työn takia pitää ajaa paljon ja huonoja teitä, niin remppaa tulee autoon kuin autoon.
olen oikein tyytyväinen fordiini ollut, todella hyvä auto ollut ja on edelleenkin, aion ajaa vieläkin useita vuosia.Mulle naurettiin aina korjaamolla, kun vein lousku motskun sinne.....
Nyt mä nauran motskun omistajille.. hhhhhaaaaaaaaaa
ei ooo enääää motskua ja ei tuuuuu - köf
köf kirjoitti:
Mulle naurettiin aina korjaamolla, kun vein lousku motskun sinne.....
Nyt mä nauran motskun omistajille.. hhhhhaaaaaaaaaa
ei ooo enääää motskua ja ei tuuuuumulle nauretaan meen minne vain mutta olen yhdestä ylpeä!mun monskusta
- köf
mun monskus ei laakeri vikoja ole ollut ja auto toimii muutenkin kuin sveitsiläinen huippukello.
- kyllä vaan
Taas on köffiä kannettu lapsena muovikassissa pää alaspäin.
Eikä ole nostettu kivien ja kantojen kohdalla. - röh
duunaa vaan handuus edelleen...
- TeM D
Takapään laahaus ääni kuuluu jarruista mulla sama juttu kuuntelin vuoden sitä aina kaarteissa kuului ääni vaihdoin jarrulevyt ja palat sen jälkeen ei ole kuulunut ääntä.
- klonksklonks
Taidat kuule oikeasti ajella Klonkswagenilla.
- Huoletonta ajoa
Takajarrupalat ruostuu ja jumittuu satulaan kiinni jos jarruja ei käytetä täydellä teholla ajoittain. Samoin kässäriä kannattaa käyttää..
Nimim. eilen 2005 118tkm ajettuun takalaikat, palat ja asennuskilkkeet vaihtaneena enää ei jumita. Vanhoissa oli pintaa, mutta palat sai hakata irti satulasta..ilman takajarruja vuodesta 2011 :) Jarrut kannattaa herkistellä parin vuoden välein, palat irti, ja liukutappeihin ja palan liukupintoihin kuparitahnaa Bräkleen-käsittelyn jälkeen.
Huom. takapalat ja -satulat vaihtuu joko 2004 tai 2005 aikana, AD:stä tuli ensin väärät palat rekisterinumeron perusteella..osta kahdet ja palauta väärät ennemmin.- Huoletonta ajoa
Levyiksi tuli AD:stä Brembon 280mm laikat ja Girlingin palat kitinälevyillä ja liimatarralla, asennussarjan taisin hakea Motonetistä. Hintaa yhteensä vajaa 160 euroa ja vaihto ilmanen. Seuraavat sata tonnia menee taas mukavasti jos pari kertaa jaksaa avata satulat. Kannattaa välttää halpoja kiinalaisia levyjä, jotka menee kieroksi ekasta lätäköstä..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1472589
En kai koskaan saa sinua
Koska et usko että riitäisit minulle. Olet aina pitänyt itseäsi liian risana ja heikkona. Katkot korkeutesi, ja poraat k1541659Terveystalon lääkärit ylilaskuttaneet
Tämän pörriäiset osaavat, laskuttamisen. Terveystalo myöntää asian. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011134269.html "K1331633Saran ökytyyli käänsi katseita.
On nyt kyllä Sara kasvoistaan, kuvan perusteella todellakin pyöristynyt ainakin kuvan perusteella.1491358- 661338
The Summit Suomi: Maxie avaa hyytävästä tilanteesta kuvauksissa: "Veri roiskui ja tajusi, että..."
Oletko seurannut The Summit Suomea? Tykkäätkö vai et tai mitä mieltä ylipäätään olet sarjasta? Moni katsoja on kaikonnut131180Työttömille lusmuille luvassa lisää keppiä
Hallitus aikoo kiristää velvoitteiden laiminlyönnistä seuraavia työttömyysturvan karensseja ensi vuodesta alkaen. Hall2821165- 156976
Miksi ihmeessä?
Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek22924Tiedän kaiken sinusta ja kaikesta
Tiedän miten kärsit. Tiedän millanen oikeesti oot. Tiedän miksi valehtelit, tiedän miksi satutit mua. Tiedän mitä tapaht58889