Mondeo mk3, kolisee, vinkuu ja laahaa

mondeo

Arvailuja kehiin, mikä on muovilelusta hajonnu.

Etupää kolisee vasemmalta, kun ajaa pieneenkin töyssyyn. Raidetanko, koiranluut, iskari? Jouset vaihdettu einiinkauan sitten, vika tuskin niissä. Samalla iski takapäähän oikealle mystinen vika. Kun ajaa em. vasemman eturenkaan töyssyyn, takaoikealta alkaa kuulumaan laahaavaa, tasaista ääntä. Ihan kun metalliosat laahaisivat toisiaan vasten. Laahaus loppuu, kun ajaa reipasta vauhtia vähän matkaa (n.60-> km/h). Ja ääni lakkaa hetkellisesti, jos ajaa hitaammassa vauhissa kurvia vasemmalle (liikenneympyrät jne). Mikähän piru mokomasta lahos nyt?

Taakse oik. napa-asetelma vaihdettu, kun laakereissa oli välystä. Vasen taka ok. Käsijarrun vaijerit vaihettu myös, kun laahasivat. Satulat juntturassa joskus ajottain, vaihtolistalla. Mutta vika tuskin nyt niissä, on CRCllä saatu toimimaan toistaiseksi.

22

1494

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • köf

      Minä poika se vedän käteen, aamuin illoin.

      • hahhhaaaaaaa

        Koville ottaa...
        Hahhhaaaasss


    • R.I.P you

      HEHEHEHHEEHHH!

      Voi ku pitää kaikkee hullua keksiä, ku ei muuten o vikoja!!!!!!

      Laita vaseliinia jarulevyihin ja lähde vetään täysillä mutkatietä...niin pääset vioistasi!!!!!!!!!

    • köf

      Juu vaseliinii oikein rutkasti joka jarrulevyyn, niin johan hyvää tulee. Ei kitise jarrut, mut auto ei pysähdy.. hahhhhhhhhaaaaaa

      Foordikansan neuvoja...



      hahhhhhaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

      • 12

        Niinpä, tuota se mielenterveyspalvelujen supistaminen teettää.


      • ääliöitä liikkeellä?

        Hei, köf etkö oikeesti ymmärtänyt että se oli vi**uilua??!


      • köf
        ääliöitä liikkeellä? kirjoitti:

        Hei, köf etkö oikeesti ymmärtänyt että se oli vi**uilua??!

        Juu juuu foordin omistajilla on ongelmia oman nuppinsa kanssa.... ku auto tua harmaita hiuksia ja jatkuvasti joutuu louskua korjaamolle raiata..


        hahhhhaaaaaaaa


    • köf

      Minä poika se runkkaan aamuin iloin.

    • köf

      ja ajelen ylpeänä monskulla.

    • tarkastukseen heti

      laakerit menossa?
      mulla vaihdettu mondeoon taakse, teki remppa satoja euroja

      • menossa huoltoon

        niin mulla on nyt samaa vikaa auton etuosassa...vetonivel, laakeri?
        vonkuu ja ulisee käännyttäessä vasemmalle...


    • köf

      Niinhän ne lukuisat foordin rempat tekee...satoja euroja....

      hihhiiiiiiiiii

      • ylpeä omistaja

        mikäs turhake sä olet? aikaa tuntuu olevan täällä päätään aukoa, sulla tuskin on polkupyörää kummempaa ajoneuvoa, jos sitäkään.
        onnellisesti olen ajellut autollani jo 150 000 kilsaa, vaikka käytettynä ostin..kyllä ne laakerit sun muut ovat kuluvia osia ja kun autoa käyttää ne kuluu. jos se auto siellä tallissa makaa, niin ei tarvii maksaa mitään remontteja, mutta kun työn takia pitää ajaa paljon ja huonoja teitä, niin remppaa tulee autoon kuin autoon.
        olen oikein tyytyväinen fordiini ollut, todella hyvä auto ollut ja on edelleenkin, aion ajaa vieläkin useita vuosia.


      • köf
        ylpeä omistaja kirjoitti:

        mikäs turhake sä olet? aikaa tuntuu olevan täällä päätään aukoa, sulla tuskin on polkupyörää kummempaa ajoneuvoa, jos sitäkään.
        onnellisesti olen ajellut autollani jo 150 000 kilsaa, vaikka käytettynä ostin..kyllä ne laakerit sun muut ovat kuluvia osia ja kun autoa käyttää ne kuluu. jos se auto siellä tallissa makaa, niin ei tarvii maksaa mitään remontteja, mutta kun työn takia pitää ajaa paljon ja huonoja teitä, niin remppaa tulee autoon kuin autoon.
        olen oikein tyytyväinen fordiini ollut, todella hyvä auto ollut ja on edelleenkin, aion ajaa vieläkin useita vuosia.

        Mulle naurettiin aina korjaamolla, kun vein lousku motskun sinne.....
        Nyt mä nauran motskun omistajille.. hhhhhaaaaaaaaaa


        ei ooo enääää motskua ja ei tuuuuu


      • köf
        köf kirjoitti:

        Mulle naurettiin aina korjaamolla, kun vein lousku motskun sinne.....
        Nyt mä nauran motskun omistajille.. hhhhhaaaaaaaaaa


        ei ooo enääää motskua ja ei tuuuuu

        mulle nauretaan meen minne vain mutta olen yhdestä ylpeä!mun monskusta


    • köf

      mun monskus ei laakeri vikoja ole ollut ja auto toimii muutenkin kuin sveitsiläinen huippukello.

      • kyllä vaan

        Taas on köffiä kannettu lapsena muovikassissa pää alaspäin.
        Eikä ole nostettu kivien ja kantojen kohdalla.


      • röh

        duunaa vaan handuus edelleen...


    • TeM D

      Takapään laahaus ääni kuuluu jarruista mulla sama juttu kuuntelin vuoden sitä aina kaarteissa kuului ääni vaihdoin jarrulevyt ja palat sen jälkeen ei ole kuulunut ääntä.

    • klonksklonks

      Taidat kuule oikeasti ajella Klonkswagenilla.

    • Huoletonta ajoa

      Takajarrupalat ruostuu ja jumittuu satulaan kiinni jos jarruja ei käytetä täydellä teholla ajoittain. Samoin kässäriä kannattaa käyttää..

      Nimim. eilen 2005 118tkm ajettuun takalaikat, palat ja asennuskilkkeet vaihtaneena enää ei jumita. Vanhoissa oli pintaa, mutta palat sai hakata irti satulasta..ilman takajarruja vuodesta 2011 :) Jarrut kannattaa herkistellä parin vuoden välein, palat irti, ja liukutappeihin ja palan liukupintoihin kuparitahnaa Bräkleen-käsittelyn jälkeen.

      Huom. takapalat ja -satulat vaihtuu joko 2004 tai 2005 aikana, AD:stä tuli ensin väärät palat rekisterinumeron perusteella..osta kahdet ja palauta väärät ennemmin.

      • Huoletonta ajoa

        Levyiksi tuli AD:stä Brembon 280mm laikat ja Girlingin palat kitinälevyillä ja liimatarralla, asennussarjan taisin hakea Motonetistä. Hintaa yhteensä vajaa 160 euroa ja vaihto ilmanen. Seuraavat sata tonnia menee taas mukavasti jos pari kertaa jaksaa avata satulat. Kannattaa välttää halpoja kiinalaisia levyjä, jotka menee kieroksi ekasta lätäköstä..


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      130
      4915
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      30
      3106
    3. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      16
      1807
    4. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1760
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1611
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      71
      1481
    7. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      19
      1237
    8. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      10
      1223
    9. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      16
      1197
    10. Ison Omenan uhri tukahdutettiin kuoliaaksi. Kuolinsyynä sydämen pysähdys.

      Eli naisen hengittäminen estettiin ja tästä oli suorana seurauksena sydämen pysähdys. Ihan oppikirjan mukainen tapaus. H
      Maailman menoa
      17
      1187
    Aihe