Vaikka Kuusisto ei nimenomaan ja vain iskelmiä laulanutkaan niin lautan tämän silti tänne.
Olen aina pitänyt kovasti Kuusiston äänestä ja musiikista mutta persoonana jäänyt vähemmälle tuntemiselle. Nyt luin eräästä foorumista että Kuusisto olisi ollut aikamoisen leuhka ja ylpeä kuuluisuuden myötä. Onko tämä totta, onko tietoa? Asialla on merkitystä koska todellakin olen aina tykännyt hänestä, musiikki ja ääni ei muutu mutta olisi kurjaa jos idoli olisi ollut joku tuittupää.
Mauno Kuusistosta
2
61
Vastaukset
- joku vaan...
Ainakin sen tiedän , että Mauno Kuusisto vähän ylenkatsoi ja jopa halveksi viihdelaulajia, iskelmämusiikkia ja esim. tanssilavameininkiä. Kai hän katsoi itsensä ja esittämänsä musiikin niin paljon arvokkaammaksi ja tärkeämmäksi.
Harvoin sitä kaunis laluääni ja mutkaton luonne samassa laulajassa kohtaa. Moni voi kyllä esittää miellyttävää, mutta mitä hän oikeasti sisimmässään on. Se onkin sitten eri juttu. - vaikka
Minä takia laulajan sitten aina tarvitsis olla kuin ihmisen mieli ? Kyllä taiteilijapersoonaan kuuluu ainakin pieni särmä olennaisena osana myös. Nyhveröt on tylsiä !
Ei mitään helppoja luonteita olleet Olavi Virta ja esim. Tapio Rautavaarakaan. Ei se luonteen vaikeus silti pois sulje musiikillista lahjakkuutta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1721944
Kompostointitarkastaja tuli tarkastukselle!
En ole ikinä kompostoinnut ja eilen kävi kompostointitarkastaja kylässä. Tosi hianoa byrokratiaa taas: "Laki edellyttää,761412Varattais lähihotellista
🥰 huone viikoksi. Oltais vaan ja tilattais huonepalvelusta herkkuja! Viikonloppukin käy jos et viikoksi ehdi ❤ Hyvää1821374Nyt jäi velat perimättä
Mikä idea se talo oli polttaa ja velalliset sisällä nyt jäi rahat saamatta101097Ellen Jokikunnas muistelee Reino-koiraa - Ralph-poika koskettavalla tavalla esiin: "Kiitos, että..."
RIP Reino. Lämmin osanotto suureen suruunne Ellen, Jari ja Ralph. Reino tuli tutuksi monelle suomalaiselle Unelmia Ita391026Martinan aussikulta, missä?
Mihin katosi Martina Aitolehden aussikulta kyselee Seiska!209951- 94814
- 85795
- 38785
Meneekö eläinpuiston johto vaihtoon vaalien jälkeen?
Ähtärissä kuhistaan ja kuiskitaan, että perussuomalaiset esittävät vaalien jälkeen, että eläinpuiston hallitus uusitaan49745