Mauno Kuusistosta

Annu.

Vaikka Kuusisto ei nimenomaan ja vain iskelmiä laulanutkaan niin lautan tämän silti tänne.
Olen aina pitänyt kovasti Kuusiston äänestä ja musiikista mutta persoonana jäänyt vähemmälle tuntemiselle. Nyt luin eräästä foorumista että Kuusisto olisi ollut aikamoisen leuhka ja ylpeä kuuluisuuden myötä. Onko tämä totta, onko tietoa? Asialla on merkitystä koska todellakin olen aina tykännyt hänestä, musiikki ja ääni ei muutu mutta olisi kurjaa jos idoli olisi ollut joku tuittupää.

2

73

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • joku vaan...

Ainakin sen tiedän , että Mauno Kuusisto vähän ylenkatsoi ja jopa halveksi viihdelaulajia, iskelmämusiikkia ja esim. tanssilavameininkiä. Kai hän katsoi itsensä ja esittämänsä musiikin niin paljon arvokkaammaksi ja tärkeämmäksi.
      Harvoin sitä kaunis laluääni ja mutkaton luonne samassa laulajassa kohtaa. Moni voi kyllä esittää miellyttävää, mutta mitä hän oikeasti sisimmässään on. Se onkin sitten eri juttu.

• vaikka

Minä takia laulajan sitten aina tarvitsis olla kuin ihmisen mieli ? Kyllä taiteilijapersoonaan kuuluu ainakin pieni särmä olennaisena osana myös. Nyhveröt on tylsiä !
      Ei mitään helppoja luonteita olleet Olavi Virta ja esim. Tapio Rautavaarakaan. Ei se luonteen vaikeus silti pois sulje musiikillista lahjakkuutta.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suomen kansa haluaa Antti Lindtmanista pääministerin

Lindtman on miltei tuplasti suositumpi kuin etunimikaimansa Kaikkonen. Näin kertoo porvarimedian teettämä kysely. http
      Maailman menoa
      244
      4318
    2. Vain 21% kannattaa Lindtmania pääministeriksi

se on selvästi vähemmän kuin puolueen kannatus, mites nyt noin?
      Maailman menoa
      120
      2774
    3. Miten löydän sinut

Ja saan sanottua kaiken mitä haluan sinulle kertoa? Ja kuinka kuuntelisit minua sen hetken? Kuinka voin ilmaista sen mit
      Ikävä
      41
      2532
    4. Yöllinen autolla kaahari Heinolan seudulla

Asukkaita häiriköivän nuoren herran autokaahaus keskustelu poistettu, onko jokin hyvävelijärjestelmä käytössä ?
      Heinola
      85
      1529
    5. Vaikea tilanne

Hieman kolkuttaa omatuntoa, kun on osoittanut kiinnostusta väärää naista kohtaan. En ymmärrä miten toinen on voinut te
      Ikävä
      116
      1476
    6. Milloin kaivatullasi

.. on nimipäivä?
      Ikävä
      48
      1199
    7. Kehtaisitko näyttäytyä

kaivattusi seurassa?
      Ikävä
      81
      1135
    8. Ne viimeiset kerrat

Kun katsoit minua niin lämpimästi. En unohda sitä ❤️
      Ikävä
      59
      993
    9. Missä kunnassa kaivattusi asuu

Kuinka tarkkaa uskalla sanoa?
      Ikävä
      45
      986
    10. Julkinen sektori on elänyt aivan liian leveästi yli varojensa!

Viimeisen 15 vuoden aikana julkisen puolen palkat ovat nousseet n. 40%, kun taas yksitysellä sektorilla vain n. 20%. En
      Maailman menoa
      176
      977
    Aihe