eli oon aikonu ostaa tämmösen onko hyvä ja kannattaako ostaa? http://www.tuningstudio.fi/portal/tuotteet?PID=105773&productcategory=2408§ion=c
Vastaukset 4
- .lok.
Miks tarttee uusia koko putkistoa? Jos kone on vapari niin siitä ei tule merkittävää tehonlisäystä eikä hyötyä.
Jos taas turbo koneella niin ohjelmointi ensin ja sitten putkisto, niin tulee jotain konkreettista hyötyäkin. - volvo v40
joo on turbo kone
- asiantuntija76
Ei kannata maksaa noin paljoo.. Kyseleppä pk-seudulta Virtasen Hormi KY:tä , pena väsää sulle putkiston melkein osien hintaan ja saatpa vielä 20-30 hepoo lisää pellin alle ja mukavat murinat kaupan päälle!
- volvo v40
ok eli taitaa olla iha ammatti miehii :D
pitääpi kysellä :D
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1761540
Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.99748En ehkä onnistu siinä
Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.58725Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset203588- 48546
- 126536
- 37526
Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus50518Viesti jonka haluaisit lähettää...
hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä15500- 25483