eli oon aikonu ostaa tämmösen onko hyvä ja kannattaako ostaa? http://www.tuningstudio.fi/portal/tuotteet?PID=105773&productcategory=2408§ion=c
putkisto volvo v40?
volvo v40
4
177
Vastaukset
- .lok.
Miks tarttee uusia koko putkistoa? Jos kone on vapari niin siitä ei tule merkittävää tehonlisäystä eikä hyötyä.
Jos taas turbo koneella niin ohjelmointi ensin ja sitten putkisto, niin tulee jotain konkreettista hyötyäkin. - volvo v40
joo on turbo kone
- asiantuntija76
Ei kannata maksaa noin paljoo.. Kyseleppä pk-seudulta Virtasen Hormi KY:tä , pena väsää sulle putkiston melkein osien hintaan ja saatpa vielä 20-30 hepoo lisää pellin alle ja mukavat murinat kaupan päälle!
- volvo v40
ok eli taitaa olla iha ammatti miehii :D
pitääpi kysellä :D
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Helena Koivu menettänyt lapsensa. Onko Mikko Koivulla oma laki?
Voiko olla totta että äidiltä viedään lapset ja ei mitään syytä ole edes kerrottu äidille itselleen.?5476906Hannu Pikkarainen ehdottomaan vankeuteen
KKO tuomitsi 1 v 9 kk. Tämä ei ole Hannulle ilon päivä.3202570Pikkunaiselle terkkuja
Olet parasta koko maailmassa! Kaikkein ihmeellisin. Olisitpa täällä. 🧡 harmaasusi3872005- 1271216
- 301148
Kuvataiteilija Johanna Oras lataa mielipiteensä Miina Äkkijyrkästä Farmilla: "Miinahan oli..."
Oho! Johanna Oras ottaa kantaa kollega-Äkkijyrkän Farmi-puuhiin. Farmi Suomi -realityssä koettiin v. 2024 todellinen yl41128- 84961
Kuka on mystinen heppamies?
Nyt tänne vinkkejä siitä kuka on Martinan seurassa viihtyvä hevosmiljonääri. On tullut jo muutamia nimiä esiin keskustel98949Olet vieläkin täällä
Tunnen energiasi. Tunnen että ajattelet minua. En aio koskaan enää ottaa sinuun yhteyttä. Voit ottaa minuun, jos itse h60925- 41812