Moi,
hankittiin tollanen Brion Light matkasänky ja laitettiin se kokoon, no problem. Nyt ku se on ollu pari päivää koossa, ni kasattiin se. Tämäkin onnistu ihan ok, mut mihin ihmeen väliin se "tuplapatja" pitäs änkee? Ohjeessa ei mainita ku se yks patja millä koko paketti suljetaan yhteen. Enkä tietenkään enää muista missä se oli ku avattiin ekaa kertaa paketti. Apuva!
Brio matkasänky Light
Kokoaja
2
2268
Vastaukset
- Kokoaja
Eikö kukaan tiedä? Sieltä mistä ostin neuvoivat laittamaan patjat päällekkäin, mutta pitää änkeä niin tiukkaan, että säilytyspussin vetoketju melkein hajoaa. En oikein usko että se voi noin olla..
- juyt
mä ostin just käytetyn ja ne patjat oli päällekäin niin että se pehmee jää sen vahvikkeellisen patjan sisään ja niillä tarra jutuilla, jotka on kovan patjan toisessa päässä kiristetään nipuks ennen pussiin sulkemista
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 503874
- 1053425
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj342811Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️262478- 201879
Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan51829- 1851766
- 291578
Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh3871468Huomenta kulta
En mä halunnut sulle ilkeillä,päinvastoin. Miks mä niin tekisin ku rakastan sua ❤️ mut anteeksi jos ilmaisin itseäni huo91248