Ilmaista Ratiota Bitaddictissa

wthh htao

Hei, haluatko ratiota Bitaddictissa ilman kusetusohjelmia?

Tee näin:

Katso toiveet. Mene niihin kaikkein vanhimpiin. Katso, että toiveen tekijä on ollut paikalla joskus kuukausia sitten = ei ole enää käyttäjä. Tee joku random julkaisu joka sopii toiveen kategoriaan. Täytä toive julkaisullasi. Saat toiveesta laitetut Gigat itsellesi, eikä missään näy että julkaisullasi on täytetty toive. Voit aivan huoletta täyttää jonkun Arja Havakan Parhaat - toivomuksen millä tahansa kategoriaan kuuluvalla julkaisulla ja saat palkkion itsellesi.

Toimi nopeasti sillä tämän ohjeen jälkeen toiveiden "täyttö" luultavasti vilkastuu hetkeksi.

Kiinnijäämisen riski olematon. Itse olen muutaman 20 Gigan palkkion tuolla tavoin hankkinut.

44

657

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Toimii se

      Hyvä vinkki! toimii, kiitos!

      • afnb oawer

        Ei ole paljoa täytettäviä vanhoja toiveita enää ;)


    • sepimän

      ylläpito näkee toiveiden täytöt, en usko että kannattaa kokeilla

      • Reklnman

        Ylläpito ei niitä katsele jos niissä ei ole mitään epäselvää.
        Itsekin tuota käyttänyt mutta nykyään vaikeampaa löytää sopivia.

        Riskillä voi täyttää muutenkin vääriä toiveita. Pari kertaa menee ainakin läpi vahinkona.


      • samskao

        Ylläpitoa ei kiinnosta enää.


    • Kusettaja-Jonnet

      vittuun mun internetistä!

    • Lisävinkkiä VIPiltä!

      Täytä toive julkaisulla, jolle ei oletettavasti tule juurikaan lataajia. Lopeta jakaminen heti , kun mahdollista ja julkaisu kuolee pian. Mitään todisteita ei jää.

      Hyvää jatkoa!

    • Voihan sentään

      Mihin tota tarvii? Bitaddict2 vuotaa kuin seula muutenkin. Logitiedot näkee jokainen, toisten ratiot, jaot ja lataamiset samaten. Torrenttien ilmiantajat näkyy. Terveisiä J-kirjaimella alkavalle nimimerkille ilmiantamisen ahkeruudesta!
      Oman ration muuttaminen käy helposti mutta ei kannata olla ahne... Neljällä nimimerkillä olen saanut bannit mutta ip vaihtoon ja takaportista sisään takaisin.

      Haluatteko käyttäjien jako ja lataamistietoja näkyville?

    • Oiohfri

      Toimii edelleen. Muutaman päivän sisällä muutama täytetty toive ja tilille napsahtanut melkein 50 giga yhteensä.

    • Heko heko heko

      Vilkaskaas muuten logista että ketkä luuserit selaa hätäpäissään täytettyjä toiveita ;)

    • ostakaakaistaa
      • Rakopakovako

        Mitäs ihmeellistä tuossa on? Jokainen hitusen koodaamista osaava voi laittaa itselleen vaikka kuinka monta teraa, mutta ei siitä mitään hyötyä ole. Parempi laittaa ladattujen filujen jälkeen ratio ykkösen paikkeille, niin kiinni ei jää ikinä.


      • ostalisääkaistaa
        Rakopakovako kirjoitti:

        Mitäs ihmeellistä tuossa on? Jokainen hitusen koodaamista osaava voi laittaa itselleen vaikka kuinka monta teraa, mutta ei siitä mitään hyötyä ole. Parempi laittaa ladattujen filujen jälkeen ratio ykkösen paikkeille, niin kiinni ei jää ikinä.

        Et siis ymmärtänyt!


      • ES-Jonnet roskiin
        Rakopakovako kirjoitti:

        Mitäs ihmeellistä tuossa on? Jokainen hitusen koodaamista osaava voi laittaa itselleen vaikka kuinka monta teraa, mutta ei siitä mitään hyötyä ole. Parempi laittaa ladattujen filujen jälkeen ratio ykkösen paikkeille, niin kiinni ei jää ikinä.

        Juuri näin. Huvittavaa kun ES-Jonnet on oppineet laittamaan screenshotteja omista statseistaan. Ihan niinkuin nuijat sillä todistaisivat jotain.

        LOL


      • eiköleikkaa
        ES-Jonnet roskiin kirjoitti:

        Juuri näin. Huvittavaa kun ES-Jonnet on oppineet laittamaan screenshotteja omista statseistaan. Ihan niinkuin nuijat sillä todistaisivat jotain.

        LOL

        Toinen tajuamaton.
        Pitää sen clientin päällä, niin ei tarvi huijata.


      • Hajsk kosiua
        eiköleikkaa kirjoitti:

        Toinen tajuamaton.
        Pitää sen clientin päällä, niin ei tarvi huijata.

        Kukahan ei tajua? Miksi pitää clientin päällä ja koneen käynnissä yötäpäivää kun samaan tulokseen pääsee viiden sekunnin hommalla? Aasi.


      • aivantajuton
        Hajsk kosiua kirjoitti:

        Kukahan ei tajua? Miksi pitää clientin päällä ja koneen käynnissä yötäpäivää kun samaan tulokseen pääsee viiden sekunnin hommalla? Aasi.

        Hyvinpä olet sisäistänyt torrent-idean. Onneksi kaltaisiasi ei ole kuin pieni prosentti käyttäjistä, muuten saattaisi koko homma kuivua kasaan.
        Jollain trakkerilla a la ThePirateBay tuon voisi vielä jotenkin ymmärtää.
        Yötä päivää? Millaisella kinttupolkukaistalla oikein pelaat? Konekin nuhapumppu, jos meinaa kyykähtää pienestä liikenteestä siinä sivussa?


      • rghe htsrrthr yjhr
        aivantajuton kirjoitti:

        Hyvinpä olet sisäistänyt torrent-idean. Onneksi kaltaisiasi ei ole kuin pieni prosentti käyttäjistä, muuten saattaisi koko homma kuivua kasaan.
        Jollain trakkerilla a la ThePirateBay tuon voisi vielä jotenkin ymmärtää.
        Yötä päivää? Millaisella kinttupolkukaistalla oikein pelaat? Konekin nuhapumppu, jos meinaa kyykähtää pienestä liikenteestä siinä sivussa?

        Nyt puhutaan vähän suuremmista latausmääristä! Sulla ei sellaista kaistaa ole millä saisit jaettua esimerkiksi mun lataamat määrät pitämättä konetta yötä päivää käynnissä pälli.
        Kone kyykähtää? Kuka sellaisia kertoi? Kommentoitko useinkin asioita, joita kukaan ei ole edes esittänyt? Ääliö keksii itse juttuja mitä kommentoi! Ei vissiin ole kaikki muumit laaksossa?

        Torrent-idea? Tarkoitat siis kommunismia? Ei, minä en ole sisäistänyt kommunismia tai muita hippiaatteita. Minä otan mitä tarvitsen ja se siitä. Jos Bitaddict vuotaa eikä ketään kiinnosta sitä korjata niin ei se minun vika ole.
        Jaa sinä vaan jatkossakin. Minä lataan ja säädän omat jaot sen mukaan, mitä itse haluan. Enkä jaa yhtäkään tavua. ;)


      • heikompiaines
        rghe htsrrthr yjhr kirjoitti:

        Nyt puhutaan vähän suuremmista latausmääristä! Sulla ei sellaista kaistaa ole millä saisit jaettua esimerkiksi mun lataamat määrät pitämättä konetta yötä päivää käynnissä pälli.
        Kone kyykähtää? Kuka sellaisia kertoi? Kommentoitko useinkin asioita, joita kukaan ei ole edes esittänyt? Ääliö keksii itse juttuja mitä kommentoi! Ei vissiin ole kaikki muumit laaksossa?

        Torrent-idea? Tarkoitat siis kommunismia? Ei, minä en ole sisäistänyt kommunismia tai muita hippiaatteita. Minä otan mitä tarvitsen ja se siitä. Jos Bitaddict vuotaa eikä ketään kiinnosta sitä korjata niin ei se minun vika ole.
        Jaa sinä vaan jatkossakin. Minä lataan ja säädän omat jaot sen mukaan, mitä itse haluan. Enkä jaa yhtäkään tavua. ;)

        Suomen kielen taito ja etenkin sen ymmärrys kateissa?


      • vainiiii
        rghe htsrrthr yjhr kirjoitti:

        Nyt puhutaan vähän suuremmista latausmääristä! Sulla ei sellaista kaistaa ole millä saisit jaettua esimerkiksi mun lataamat määrät pitämättä konetta yötä päivää käynnissä pälli.
        Kone kyykähtää? Kuka sellaisia kertoi? Kommentoitko useinkin asioita, joita kukaan ei ole edes esittänyt? Ääliö keksii itse juttuja mitä kommentoi! Ei vissiin ole kaikki muumit laaksossa?

        Torrent-idea? Tarkoitat siis kommunismia? Ei, minä en ole sisäistänyt kommunismia tai muita hippiaatteita. Minä otan mitä tarvitsen ja se siitä. Jos Bitaddict vuotaa eikä ketään kiinnosta sitä korjata niin ei se minun vika ole.
        Jaa sinä vaan jatkossakin. Minä lataan ja säädän omat jaot sen mukaan, mitä itse haluan. Enkä jaa yhtäkään tavua. ;)

        Senkun sprettailet, oot kuitenki joku suubakki isin fygein.


      • rhtrs trhht
        heikompiaines kirjoitti:

        Suomen kielen taito ja etenkin sen ymmärrys kateissa?

        Taisi kalikka kalahtaa kun koira noin älähti!!!!! Täällä puhutaan ilmaisesta ratiosta, ääliö. Joku turvenuija postailee jotain screenshotteja ja alkaa poraamaan että muut ei ymmärrä! Voi sitä jonnea.
        Kusettaminen on kivaa. Bitaddictin tapauksessa erityisen kivaa ja helppoa. Hauskinta on seurata logista tiettyjen käyttäjien touhuja. Kakarat leikkii salapoliisia vaikkei ylläpitokaan meitä ole kiinni saanut.
        Opettele ääliö lukemaan ja ymmärtämään!!


      • fd LOL Lål
        heikompiaines kirjoitti:

        Suomen kielen taito ja etenkin sen ymmärrys kateissa?

        Luoja mikä ääliö. Nimimerkkinsä veroinen, heikompiaines todellakin.


    • Joaser terdos

      Nykyään vielä helpompaa! Huomatkaa VIP-käyttäjien paniikki kun luulevat näkevänsä nämä! Naurattaa! Lukekaa foorumia ja logia! Katsokaa erityisesti VIP-käyttäjien sekoilua ja paniikkia!
      Ylläpitäjä on jo ilmoittanut ettei kiinnosta enää ylläpito ja VIP-käyttäjillä ei ole riittäviä oikeuksia näiden selvittämiseen eikä minkäänlaista teknistä ymmärrystä login tulkitsemiseen vaikka sen näkisivätkin! Mutta eiväthän he edes näe!
      BUAHHAAH HA HA HA!!! Koitti kissanpäivät meille!

      Opetellaanko seuraavaksi ottamaan muilta tavuja itselle? Käsi ylös ketä kiinnostaa tietää miten se tehdään ja miten väärennetään passkey? Lukeminen hauskaa kun foorumilla ihmetellään että miksei tilastot päivity!

    • Radomootteri

      Vieläkö toimii?

      • OIneoinb

        Toimii edelleen. Logista näet, kuinka helvetin tyhmiä vipit on. Etsivät täysin väärästä paikasta, luuserit.

        Tänään aion kasvattaa uploadiani 50 gigalla. Katsokaa idiootit ja kauhistelkaa. Ai niin mutta ettehän te ääliöt tiedä, mistä katsoa.
        Vitun luuserit. Vipit siis. Pellet. Hah hah.


    • Pogqn oqhg on

      Toimii tuokin edelleen.
      Nyt tarkkana: tulen tässä topicissa kertomaan, miten saatte ratiota BitAddictissa niin pajon kuin tahdotte. Ei vaadi paljoa osaamista. Kiinnijäämisen riski on vielä pienempi kuin toiveiden kanssa leikkiessä, kunhan ette ala liian ahneeksi.
      Edellytyksenä on, että osaatte tehdä toimivan julkaisun BitAddictiin. Jakaa ei tarvitse...
      Olette varmaan ihmetelleet runsasta nollajakajien määrää...?

      Joulun pyhien aikoihin tarkat tiedot, viimeistään tämän vuoden loppuun mennessä.

    • ergeg ge eg grese

      Vilkaiskaas logia!

      Morjens, H******* ja J***** ja muut. Olette idiootit täysin hakoteillä. Teille nauretaan.

      ;)

    • OIef Kolme

      Eikö ilmaiset uploadit toimikaan kaikilla....... ;)

      Minulla toimii hyvin. Tällä hetkellä 23:n releasen uploadit tulee suoraan minulle. Jaossa minulla.... ei mitään ;)

      Kiitos ylläpito tästä lahjasta. Helpotit minun "työtäni" entisestäänkin.

      • fsth rsh t

        Eikö ole vähän väärin vetää muiden uppeja itselleen, kun vois kusettaa vaan bitaddictia?


    • Tagi tagi

      Mitäs tahtoisitte seuraavaksi nähdä? Lisää tageja?

    • sedf

      Heh heh! Mitäs piditte?

      • aehh aeg age

        Hyvin toimittu, vaikka itse sanonkin. Katsokaas etusivua nyt!


      • reyge srt
        aehh aeg age kirjoitti:

        Hyvin toimittu, vaikka itse sanonkin. Katsokaas etusivua nyt!

        Addict suljettu!


    • Suolessa Trollataan

      Tuo yläpuolinen kaveri on trolli, jolla ei ole elämää, oli pakko itsekin parilla viestillä osallistua provo trollaukseen, kun täällä se on niin helppoa.

      Ottakaa opiksenne, älkääkä välittäkö/provosoituko mitä jaskaa trollit täällä heittää, älkääkä myöskään antako siihen mahdollisuutta, sen estätte sillä ettette kirjoittele/osallistu näihin keskusteluihin trackkereistä.

      • ehrhts rgr

        Näin on! Tiedämme että BitAddictia ei ole suljettu!


      • Suolessa Trollataan
        ehrhts rgr kirjoitti:

        Näin on! Tiedämme että BitAddictia ei ole suljettu!

        Totta. Mutta sitä eivät kaikki tiedä.


      • Suolessa Trollataan
        Suolessa Trollataan kirjoitti:

        Totta. Mutta sitä eivät kaikki tiedä.

        Tuo yläpuolinen kaveri on trolli, jolla ei ole elämää, oli pakko itsekin parilla viestillä osallistua provo trollaukseen, kun täällä se on niin helppoa.

        Kaveri jopa jaksoi heittää viestin väliin aikaisempaan kirjoitukseeni, mutta viestien lähetys ajoista näkee mihin kirjoitukseen viittasin ja nyt jopa kopioi nimimerkkiä =DDDDD

        Ottakaa opiksenne, älkääkä välittäkö/provosoituko mitä jaskaa trollit täällä heittää, älkääkä myöskään antako siihen mahdollisuutta, sen estätte sillä ettette kirjoittele/osallistu näihin keskusteluihin trackkereistä.


    • Suolessa Trollataan

      Oho! Mitäs minä nyt sekoilen? Olen kirjoittanut vähän enemmän kuin pari viestiä, eikä minun nimimerkilläni uskalla kukaan muu kirjoittaa.
      Taidankin olla vähän hönö!

    • Suolessa Trollataan

      Pääasia on että BitAddict toimii taas. Pieniä katkoksia ja tietomurtojahan siellä on ollut lähes viikottain aiemminkin. Ei tässä sen ihmeempää ole tapahtunut.

    • arggre arg

      Pingit menee läpi, kaveri pääsee sisään, minä en. Mikä neuvoksi? Ratio oli ihan vähän alle 1 mutta ei paljoa.

    • PTW

      mitenkäs sen muka saa pelittämään?

      t: tietämätön vanha käyttäjä.

    • tunteamtonsotilas 92

      Tyhmiäkö te olette vaikka se helvetin pingi menee sisään, no siel on se helvetin teksti sivu täl hetkellä, torrent sivu on pistetty alas, mikä siinä ny on helvetti vaikea älytä

    • whw hhwr

      Ei ole edelleenkään "torrent sivu" alhaalla vaan toimii aivan kuten ennenkin.
      Jos et sinne pääse, se on omaa syytäsi ja olet kohtalosi ansainnut.

      • plmijn

        Toimii minullakin.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1247
    2. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      17
      1225
    3. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1159
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      4
      1154
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      0
      1134
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      0
      1133
    7. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      0
      1118
    8. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      41
      1114
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1105
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      1
      1100
    Aihe