noniin elikkä murrosiän vaiheet

poika98

Itse olen 14 v poika
Pituus:155cm(ei pituuskasvua vielä)
Paino 43kg
Penis:7-8cm,(löysämä)
Stondikses:10cm pintaan) ei vielä kasvanut hirveästi.mutta millon se jämäköityy"?
Karvoja: vaaleita karvoja peniksen päällä,paitsi pari tummaa karvaa ja kasseissakin,millon muuttuu tummemmiksi?
Kassit roikkkuu:n.5cm ja kasvanu mutta spermaa ei tule? Eli millpnka sitä rupeaa tulemaan?

5

364

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 532

      Luultavasti mälliä alkaa tulemaan tulemaan pian, ainakin uskoisin. Eikö sitä tule vaikka runkkaisit?

      • poika98

        Joo ei sitä tule viellä,luulen itelki et kohta ku runkaa n ja sit rypee muna sykkii ja nii sillo pitäs tulla sitä mut ei tuu ja sit tulee aemmone olo et ei pyatyvenää:D


    • ashasiasjpå

      joo olet eunukki jälkeen jääny paska jonka munat on kuihtuneet jos haluat vooit mennä leikkaukseen jossa prinssi nakkisi poistetaan ja tilalle asetetaan dildo

    • murkkuikäne

      Oon 15,77v poika

      Pituus:152cm

      Paino:42kg

      Penis: 7cm ei erektiossa

      Kivekset 3,5cm pitkät

      Hiki haisee

      Finnejä on

      Hiukset rasvottuu

      onko mulla murrosikä alkanu? onko liian myöhässä? isällänikin oli myöhäinen puberteetti kehitys. onko syytä huolestua?

    • Anonyymi

      Ite oon tyttö pian 12v.
      Pituus:154,5.
      Paino:39kg.
      Jalankoko:38-39 (riippuu kengästä).
      Rinnat on kasvanu jo 2vuotta.
      Valkovuotoa on tullu jo 2vuotta.
      Karvoitusta on kainaloissa aika paljon ja pimpissä tosi paljon ja tummaa karvaa.
      Hiki haisee ja käytän deodoranttia (oon käyttäny 10vuotiaasta asti).
      Finnejä on tullu joskus joku 2 tai 3 ei enempää vielä ainakaan nyt.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tärkeä kysymys!

      Haluatko sinä, mies, minut?
      Ikävä
      90
      1270
    2. Asiallinen lähestyminen

      Mitä on asiallinen lähestyminen?? Tietääkö tai tajuaako kukaan, varsinkaan miehet??? Eilen NELJÄNNEN kerran jouduin isk
      Sinkut
      151
      1056
    3. En tiedä..

      Yhtään minkälainen miesmaku sinulla on. itse arvioin sinua moneenkin otteeseen ja joka kerta päädyin samaan lopputulokse
      Ikävä
      63
      807
    4. Jennika Vikman avoimena - Isosisko Erika Vikman ohjeisti napakasti Tähdet, tähdet -kisaan: "Älä.."

      Jennika ja Erika - niin ovat kuin kaksi marjaa! Ilmeiltään, ääneltään ja eleiltään hyvinkin samanlaiset - toinen on kyll
      Suomalaiset julkkikset
      14
      760
    5. Vedalainen metafysiikka

      Termi ”metafysiikka” kuuluu Aristoteleelle. Metafysiikka tarkoittaa ”fysiikan jälkeen” eli tietoa siitä, mikä on tavalli
      Hindulaisuus
      290
      706
    6. Mitäs nainen

      Meinaat tehdä viikonloppuna.
      Ikävä
      60
      694
    7. Ai jaa sinä oletkin ahnas

      Ja romanttinen luonne, nyt vasta hiffasin että olet naarastiikeri. Parempi myöhään kuin ei milloinkaan.
      Ikävä
      107
      688
    8. Milloin viimeksi näit ikäväsi kohteen?

      Oliko helppo tunnistaa hänet? Millaisia tunteita tuo näkeminen herätti sinussa?
      Ikävä
      39
      671
    9. Suhde asiaa

      Miksi et halua suhdetta kanssani?
      Ikävä
      60
      658
    10. En oikeastaan usko että sinä tai kukaan

      Olisi oikeasti ihastunut tai rakastunut. Se on joku harhakuva joka minusta miehestä syntyi. Ja kun se särkyy, niin "tunt
      Ikävä
      42
      634
    Aihe