treeniapua

babbaduuda

10, 11...ja 12..puuuuh.. väänsin naama irvistyksessä ojentajasarjan loppuun ja huomasin sivusilmällä että salille saapui joku. Punttis oli auki enää vajaan varttitunnin ja minun lisäksi siellä oli treenailemassa vain vanhempi nainen. En katsonut tulijaa päin mutta tunsin selkäpiissani että se oli HÄN.
Vaihdoin salia muuton takia muutama viikko sitten ja melkein joka kerta törmäsin uudella salilla naiseen joka oli heti ekasta kerrasta lähtien jäänyt mieleeni. Me ei oltu ikinä vaihdettu sanakaan, mutta varsinkin viime aikoina kumpikin vuoron perään jäi kiinni vähän liian kauan toisessa viipyvästä katseesta.
Nainen oli kolmikymppinen, hiukset oli melkein aina tiukalla ponnarilla takaraivossa ja pitkät hiukset oli letitetty päähän asti. Nainen treenasi useimmiten ylävartaloa ja hänellä oli upeat hauikset ja olkapäät, nytkin hänellä oli tummansininen painijaselkäinen toppi joka korosti hänen parhaita puoliaan.

Siirryin tekemään selkää, vähän kauemmas peiliseinästä ja irtopunteista ja kun tulin takaisin nainen istui penkillä käsipainot molemmissa käsissään ja kun kävelin hänen ohitse hän kääntyi minuun päin ja kysyi voisinko jeesiä häntä yhdessä liikkeessä. Siis oikeasti! Hän jos joku tiesi miten liikkeet tehdään oikeaoppisesti, paremmin kuin minä! -Joo toki, vastasin. Mutta en tiennyt yhtään mitä hän odotti ja töllötin hetken vain hänen vieressä kunnes hän pyysi minua istumaan taakseen samallalailla hajareisin penkin päälle. Tunsin kuinka jännitys levisi joka puolella kroppaani istuessani hänen taakseen. Istuin kiinni häneen ja katsoin häntä peilin kautta kasvoihin. Hän hymyili ja pyysi minua tarkkailemaan käsien liikerataa hänen aloittaessa sarjan. Pari kertaa hän nosti kädet vaakatasoon kasvot peruslukemilla minkä jälkeen pieni ja söpö hymynkare ilmestyi hänen huulillensa ja hän työnsi selkeästi selkäänsä kaarelle ja takamuksensa ihan häpyyni kiinni. Karahdin punaiseksi ja en tiennyt mitä olisin sanonut saati tehnyt.
Nainen joka oli salilla katsoi meitä tuimasti ja häipyi. Katsoin kelloa ja se oli vain paria minuuttia vaille sulkemisajan. - Voitko laittaa omat käsivarret mun käsien taakse ja toistat tätä liiketta mun tahtiin niin katsotaan onnistuuko multa sama liikerata. Tiesin toki tämän koko jutun olevan flirttailua, mutta ei kylläkään yhtään epämieluisaa sellaista. Nostin käsivarret kiinni hänen käsiinsä ja hän käänsi päätään ja kuiskasi ihanasta huoahtaen -Sun tissit tuntuu vielä paremmalta kuin miltä näyttää. Kiihotuin hänen äänestä ja hengityksen kiihkeydestä aivan täysin ja tunsin kuinka häpyni alkoi sykkimään hänen pyöreää takamusta vasten. Annoin käteni sujahtaa hänen kätensä alta hänen vatsalle ja työnsin itseni vielä lähemmäs häntä. -Tule, hän sanoi, nousi ja veti mua kädestä pitäen kohti nurkkaa. -Shhh, hän sihahti kun aloin kysymään mitä ihmettä hän oikein meinaa. Kuulin lähestyviä reippaita askelia ja kuntosalin respa tuli sammuttamaan valot, telkkarit ja laittoi välioven lukkoon.

0

831

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000

      Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

      Luetuimmat keskustelut

      1. Tykkään sinusta tosi tosi paljon

        Siksi en pysty sisäistämään sitä, että se ei ole molemminpuolista. Sattuu liikaa. En osaa käsitellä sitä tunnetta, koska
        Ikävä
        54
        3673
      2. Mikä sai sut ihastumaan

        Mitä tapahtui?
        Ikävä
        166
        2287
      3. Kaupan kassalla kannataa olla kylmä käytös

        https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000010488540.html "19-vuotias Minja ja 59-vuotias Anne työskentelevät sillä todelli
        Sinkut
        212
        1999
      4. Mitä tehdä asialle?

        Jos laitan deitti-ilmon "40-vuotias nainen etsii seuraa" niin ketään ei kiinnosta (korkeintaan paria runkkaripenaa joill
        Sinkut
        139
        1874
      5. Mitä helvettiä pakolaisille pitäisi tehdä RAJALLA?

        Jos Venäjä työntää rajalle pakolaisia ja tekee Suomelle selväksi että heidän puolelleen ei ole pakolaisilla asiaa - mitä
        Maailman menoa
        398
        1286
      6. 80
        1205
      7. Hyvää heinäkuuta

        Hyvää huomenta ihanaa. 🦗🌾☔🤗🌻❤️
        Ikävä
        235
        1135
      8. Ethän syytä itseäsi

        siitä miten asia menivät. Mä en antanut sulle tilaisuutta.
        Ikävä
        135
        1094
      9. Olen pahoillani mies

        Olen surullinen puolestasi, ettet saanut kaipaamaasi naista. Yrititkö lopulta edes? Teistä olisi tullut hyvä pari
        Ikävä
        55
        1020
      10. Olet mies varmasti peto

        Makkarin puolella. 🤤
        Ikävä
        74
        980
      Aihe