treeniapua

babbaduuda

10, 11...ja 12..puuuuh.. väänsin naama irvistyksessä ojentajasarjan loppuun ja huomasin sivusilmällä että salille saapui joku. Punttis oli auki enää vajaan varttitunnin ja minun lisäksi siellä oli treenailemassa vain vanhempi nainen. En katsonut tulijaa päin mutta tunsin selkäpiissani että se oli HÄN.
Vaihdoin salia muuton takia muutama viikko sitten ja melkein joka kerta törmäsin uudella salilla naiseen joka oli heti ekasta kerrasta lähtien jäänyt mieleeni. Me ei oltu ikinä vaihdettu sanakaan, mutta varsinkin viime aikoina kumpikin vuoron perään jäi kiinni vähän liian kauan toisessa viipyvästä katseesta.
Nainen oli kolmikymppinen, hiukset oli melkein aina tiukalla ponnarilla takaraivossa ja pitkät hiukset oli letitetty päähän asti. Nainen treenasi useimmiten ylävartaloa ja hänellä oli upeat hauikset ja olkapäät, nytkin hänellä oli tummansininen painijaselkäinen toppi joka korosti hänen parhaita puoliaan.

Siirryin tekemään selkää, vähän kauemmas peiliseinästä ja irtopunteista ja kun tulin takaisin nainen istui penkillä käsipainot molemmissa käsissään ja kun kävelin hänen ohitse hän kääntyi minuun päin ja kysyi voisinko jeesiä häntä yhdessä liikkeessä. Siis oikeasti! Hän jos joku tiesi miten liikkeet tehdään oikeaoppisesti, paremmin kuin minä! -Joo toki, vastasin. Mutta en tiennyt yhtään mitä hän odotti ja töllötin hetken vain hänen vieressä kunnes hän pyysi minua istumaan taakseen samallalailla hajareisin penkin päälle. Tunsin kuinka jännitys levisi joka puolella kroppaani istuessani hänen taakseen. Istuin kiinni häneen ja katsoin häntä peilin kautta kasvoihin. Hän hymyili ja pyysi minua tarkkailemaan käsien liikerataa hänen aloittaessa sarjan. Pari kertaa hän nosti kädet vaakatasoon kasvot peruslukemilla minkä jälkeen pieni ja söpö hymynkare ilmestyi hänen huulillensa ja hän työnsi selkeästi selkäänsä kaarelle ja takamuksensa ihan häpyyni kiinni. Karahdin punaiseksi ja en tiennyt mitä olisin sanonut saati tehnyt.

0

493

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000

      Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

      Luetuimmat keskustelut

      1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

        Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
        Kotimaiset julkkisjuorut
        141
        2092
      2. Taasko se show alkaa

        Koo osottaa taas mieltään
        Ikävä
        27
        1928
      3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

        Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
        Ikävä
        23
        1878
      4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

        Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
        Perussuomalaiset
        85
        1690
      5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

        Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
        Perussuomalaiset
        62
        1488
      6. Sakarjan kirjan 6. luku

        Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
        Profetiat
        20
        1276
      7. Avaa sydämesi mulle

        ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
        Ikävä
        38
        1180
      8. Söpö lutunen oot

        Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
        Ikävä
        11
        1168
      9. Elia tulee vielä

        Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
        Helluntailaisuus
        37
        1163
      10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

        Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
        Isovanhempien jutut
        10
        1147
      Aihe