treeniapua

babbaduuda

10, 11...ja 12..puuuuh.. väänsin naama irvistyksessä ojentajasarjan loppuun ja huomasin sivusilmällä että salille saapui joku. Punttis oli auki enää vajaan varttitunnin ja minun lisäksi siellä oli treenailemassa vain vanhempi nainen. En katsonut tulijaa päin mutta tunsin selkäpiissani että se oli HÄN.
Vaihdoin salia muuton takia muutama viikko sitten ja melkein joka kerta törmäsin uudella salilla naiseen joka oli heti ekasta kerrasta lähtien jäänyt mieleeni. Me ei oltu ikinä vaihdettu sanakaan, mutta varsinkin viime aikoina kumpikin vuoron perään jäi kiinni vähän liian kauan toisessa viipyvästä katseesta.
Nainen oli kolmikymppinen, hiukset oli melkein aina tiukalla ponnarilla takaraivossa ja pitkät hiukset oli letitetty päähän asti. Nainen treenasi useimmiten ylävartaloa ja hänellä oli upeat hauikset ja olkapäät, nytkin hänellä oli tummansininen painijaselkäinen toppi joka korosti hänen parhaita puoliaan.

Siirryin tekemään selkää, vähän kauemmas peiliseinästä ja irtopunteista ja kun tulin takaisin nainen istui penkillä käsipainot molemmissa käsissään ja kun kävelin hänen ohitse hän kääntyi minuun päin ja kysyi voisinko jeesiä häntä yhdessä liikkeessä. Siis oikeasti! Hän jos joku tiesi miten liikkeet tehdään oikeaoppisesti, paremmin kuin minä! -Joo toki, vastasin. Mutta en tiennyt yhtään mitä hän odotti ja töllötin hetken vain hänen vieressä kunnes hän pyysi minua istumaan taakseen samallalailla hajareisin penkin päälle. Tunsin kuinka jännitys levisi joka puolella kroppaani istuessani hänen taakseen. Istuin kiinni häneen ja katsoin häntä peilin kautta kasvoihin. Hän hymyili ja pyysi minua tarkkailemaan käsien liikerataa hänen aloittaessa sarjan. Pari kertaa hän nosti kädet vaakatasoon kasvot peruslukemilla minkä jälkeen pieni ja söpö hymynkare ilmestyi hänen huulillensa ja hän työnsi selkeästi selkäänsä kaarelle ja takamuksensa ihan häpyyni kiinni. Karahdin punaiseksi ja en tiennyt mitä olisin sanonut saati tehnyt.

0

935

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kuka tekee näitä aloituksia

jotka aina ovat tällaisia.... Nämä on jonkun saman ihmisen käsialaa, joka paukuttaa tänne loputtomasti ketjuja, joissa
        Ikävä
        35
        3852
      2. Persujen kannatusromahduksen syynä bensan ja kaljan hinnan nostot

Marinin aikaan bensalitra 1,3e ja laatikon Sandelsia sai Lidlistaä 22 eurolla. Nyt hinnat ovat nousseet noin 50 prosent
        Maailman menoa
        247
        3429
      3. Juhana Vartiainen(ex-sd): Köyhien pitää tehdä jotain elämälleen säilyttääkseen tukensa

Juhana Vartiainen ehdottaa Suomeen ”Tanskan mallia”, jossa sosiaaliturvaa saadakseen pitäisi hakea ensisijaisesti etuuks
        Maailman menoa
        250
        3192
      4. Miksi tunnustukselliset muslimit saapuvat länteen?

Onko koskaan kysytty, että miksi islamilaisesta maailmasta tuleva tunnustuksellinen muslimi tarvitsisi turvapaikkaa väär
        Maailman menoa
        267
        2477
      5. En ymmärrä näitä SDP:n ja muun vasemmiston kannattajia

Eivätkö ihmiset tiedä, että Suomen ongelmat johtuvat vasemmistolaisesta yhteiskuntamallista? Suomessa on ollut vasemmis
        Maailman menoa
        126
        1707
      6. Oot mahtava tyyppi

En tiedä luetko palstaa. Koitan siitä huolimatta. Oot mun mielestä tosi erityinen tyyppi. Nopeesti taisin ihastua. Jot
        Ikävä
        26
        1574
      7. Rydmanin nousu sote-ministeriksi on kauttaaltaan irvokas

Mutta samalla se oli ainut todennäköinen lopputulema. Se myös alleviivaa sitä, mistä tällä hallituksella ja aivan erityi
        Maailman menoa
        235
        1426
      8. Sofia servasi Pikku-Villen suvereenisti

– Ihanko tosissaan tuleva sosiaali- ja terveysministeri hyökkää oppositiopuolueen puheenjohtajaa vastaan siksi, että täm
        Maailman menoa
        11
        1295
      9. Harmi, etten koskaan saa tietää

Olinko vai olenko sun kaivattusi, Jii…
        Ikävä
        120
        1095
      10. viikonloppu lähestyy

ja tiiän sen jo valmiiks et en pysty olee selvinpäin. oisitpa kieltämässä ja rauhoittamassa minua. en tiedä olisiko sinu
        Ikävä
        18
        1074
      Aihe