Vampyyri!

BloodRain

Olen aina rakastanut vampyyreja,
heidän kuolemattomuuttaan, kau-
neuttaan ja voimakkuutta. Olen
myös aina uskonut vampyyreihin..
Olisi upeaa itsekkin olla vampyyri.
Kuolematon öinen saalistaja.
Entä uskotteko te vampyyreiden
olemassa oloon?

36

1309

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • dumbs

      jaa-a

    • vamppikakka

      Hhmmm......

    • Draxly

      Minä uskon. Itselläni on juuri "muuttuminen" menossa ja torahampaat kasvamassa.

    • joku tyttö

      miksi haluiasit tutustua meihin? me olemme petoja,ja vaarallisia semmosia! muuttuessa tuntuu kuin palaisit elävältä... me pysymme piilossa joten et näe,kuule tai tapaa meitä!

      • Van Helsing Jr Jrjne

        hah pidä varasi!! olen van helsingin jälkeläinen ja mulla on saarnipuusta tehty vaarna!!


    • nohuhhuh32434312412

      Joku On innnnnostunut twilightistä!!!!

    • Nenni 93

      Itse olen taika uskoinen... Ja joo Twiligth elokuvat on ihan kivoja mutta en osaa sanoa onko vampyyreja olemassa ja jos on nii onko ne laisinkaan Twiligth vampyyrien tapasia?

    • Vampyyrejä on olemassa paras ystäväni on vampyyri mutta minä en mutta tietääkseni vampyyrin kanssa ei kannata ärsyttää missään nimessä muuten saatta olla että susta tulee sen hiukopala. Minä itse en pelkää vampyyrejä minusta ne on kiehtovia otuksia olsi kiva nähdä enmmän vampyyrejä kuin yksi muhun voi ottaa yhteyttä mun sähköpostiin jos jotakin vampyyriä kiinostaa tavata osote on [email protected]

      • 123pipo

        Voi hyvä luoja sulla se riittää "vampyyri, kummitus " kaveretia :pp
        yksinäisyys saa mielikuvituksen laukkaamaan


      • 876572
        123pipo kirjoitti:

        Voi hyvä luoja sulla se riittää "vampyyri, kummitus " kaveretia :pp
        yksinäisyys saa mielikuvituksen laukkaamaan

        Sitä sanotaan skitsofreniaksi.
        Skitsofreenikot evät ole sairaita, vaan yhteydessä toiseen ulottuvuuteen.
        Älä väheksy heitä. Skitsofrenia on lahja.


    • PieniTyttö

      Mä uskon vampyyreihin ja olen nähnyt omassa pienessä elämässä 2 unohtumatonta kokemusta. Toinen liitty vampyyreihin ja toisesta en tiedä?? Kerron ekan ensin. Mä rakastin kovasti Twilighttia ja toivoin muuttuvani. Joka päivä kun kuljin metsän vierestä kuvittelin näkeväni vampyyrin. Yhtenä maanantai iltana olin 4 aikaan menossa kuoroon. Mielessäni oli vampyyrit.. Menin sinne enoni kyydissä. Kun matkaa oli enää noin 500 m niin oli 60 ajo alue. Ja ohi meni auto jossa näin Edward Cullenin. Se oli kalpea ja sillä oli ne suklaiset hiukset. Tunnistin hänet heti. Olen muistanut sen..

      • Skyhigh

        Edward on elokuvahahmo jota näyttelee Robert Pattinson


        Älykääpiö kun ees yrität


    • Vampyyri..

      PieniTyttö oikeesti näit missä? Oon aina halunnut nähä. Se metsä oli jännittävä varmaa. Ota yhteyttä habossa tyypille jonka teen :)"

    • killekimi91

      Voiko joku muuttaa mut vampyyriks

      • 4637527

        Pufff! Simsalabimkadabramuauauaaaaaa!!!!!

        Olet nyt vamppyyri.

        Suoritathan nimellisen 500€ maksun mahdollisimman pian. Tiedät kyllä minne, kun näet ensimmäisen "vamppyyriunesi". :)

        Jos muutoksesi ei ala viiden viikon kuluessa, ota yhteys asiakaspalveluun.


      • herätys

        ET halua tätä


      • neitidracula

        Minä en ainakaan voi..Olen itse kylläkin vampyyri mutta vampyyrit eivät sitten ole mitään Twilight hahmoja...Me vampyyrit emme kuole auringonvaloon mutta se tuottaa meille pahoinvointia ja päänsärkyä yms..Itse en voi siksi muuttaa ketään sillä olen liian nuori.


    • auttakaa mua

      haluun itse kans olla vampyyri,EN HALUA VANHETA KOSKAAN!!! KUOLEMAN PELKO ON SUURI!!!

    • Vampyyrilover

      Mä ihan oikeesti uskon vampyyreihin! Miten ihmeessä entisaikojen taruissa oltaisiin puhuttu juuri kuolemattomista olennoista niin monessa paikassa? On todellakin selvää että joku on joskus tavannut vampyyreja!! Toki en usko kaikkiin tarujen yksityiskohtiin, kuten , että valkosipuli karkottaisi vampyyrit, tai että ne nukkuisivat päivisin ruumisarkuissa.. Itse ainakin haluan uskoa, että vampyyrit ovat samankaltaisia kauniita olentoja, jotka elävät tavallisten ihmisten joukossa, kuten twilightissa. Näin kerran kaupungilla erikoisen miehen, jolla oli ihan mustat silmät, muutenkin hän vaikuttti uhkaavalta, joten tietysti ajattelen että hän oli vampyyri!

      • anonyymi

        Miksi minäkin haluaisin nähdä vampyyrin? Jotenkin toivon sitä koko sydämestäni mutta kaippa se ei olisi ihan tervettä....


      • heimoi2

        No me emme kimmellä emme nuku ruumisarkussa eikä päivänvalo polta meitä. Valkosupulia voimme vaikka syödä ilman mitään vaikutusta.


      • because fuck logic

        Kuolematon olento ei tarkoita samaa kuin vamppyyri.
        Vaikka kaikki vamppyyrit olisi kuolemattomia olentoja, sä et voi siitä päätellä, että kaikki kuolemattomat olennot olisi vamppyyrejä.
        Esimerkiksi jumalat, aaveet ja jotkut rapulajit voivat olla kuolemattomia olentoja.


    • ville pyyri

      Mulla on sairaan iso kyrpä.

    • Vampyyrienpuolella

      Oon uskonu kohta 1 ja puoli vuotta vamppyyreihin. Oon todella varma että niitä on olemassa, mutta se on eri asia, ovatko ne auringonvalossa kiiltäviä (en usko että sellaisia vamppyyreja on olemassa) vai ovatko ne auringonvalossa palavia ja kuolevia (pidän todennäköisempänä), niin hullulta kuin se kuullostaa.
      Olisi todella hienoa tutustua öiseen saalistajaan, saada vamppyyrin kirous tai lahja tai purema tai mikä ikinä todellisuudessa onkaan, muuttua vamppyyriksi ja liittyä heidän klaaniinsa. En nyt rupea sanelemaan että miltä vamppyyrit todellisuudessa näyttää, miten he käyttäytyvät, koska mielestäni en ole koskaan törmännyt niihin. En valitä vaikka te kuinka haukkuisitte minua skitsofrenikoksi, tai että twilight-hömppä on sekottanut pääni.
      Haluan vain kysyä teiltä, jotka ette usko vamppyyreihin, että onko teillä todisteita, että vamppyyreita ei ole olemassa?

      Kiitos.

      • on niitä

        Vampyyri ei kiillä kuten elokuvissa. Se ei pala soihtuna auringonvalossa eikä nuku arkussa vaan sängyssä kuten kaikki muutkin. Vampyyri ei elä ikuisesti vaan sekin kuolee aikanaan. Vampyyri on yöeläjä, mutta ne kulkevat päivän valossakin varjossa kulkien tai peittäviin vaatteisiin puettuna ja pää suojattuna suoralta auringon valolta.

        Vampyyrit eivät lennä, eivät muutu lepakkomaisiksi olennoiksi eivätkä katoa savuna ilmaan, mutta ovat nopeita, vahvempia kuin ihminen ja elävät terveemmän, pitkän elämän.

        Ja voitte unohtaa krusifiksit, vaarnat ja valkosipulin. Krusifiksi ei tee mitään vampyyrille, eikä valkosipuli pysäytä sitä. Vaarna tappaa ihmisen samalla tavalla kuin vampyyrin, eli jos voit jollakin aseella tappaa ihmisen, se sama ase tappaa poikkeuksetta myös vampyyrin.

        Se hieman pelottavan tai oudon näköinen koulukaverinne tai tietämänne ihminen voi hyvinkin olla vampyyri. Katsokaa ensi kerralla tarkemmin...


      • urpo1
        on niitä kirjoitti:

        Vampyyri ei kiillä kuten elokuvissa. Se ei pala soihtuna auringonvalossa eikä nuku arkussa vaan sängyssä kuten kaikki muutkin. Vampyyri ei elä ikuisesti vaan sekin kuolee aikanaan. Vampyyri on yöeläjä, mutta ne kulkevat päivän valossakin varjossa kulkien tai peittäviin vaatteisiin puettuna ja pää suojattuna suoralta auringon valolta.

        Vampyyrit eivät lennä, eivät muutu lepakkomaisiksi olennoiksi eivätkä katoa savuna ilmaan, mutta ovat nopeita, vahvempia kuin ihminen ja elävät terveemmän, pitkän elämän.

        Ja voitte unohtaa krusifiksit, vaarnat ja valkosipulin. Krusifiksi ei tee mitään vampyyrille, eikä valkosipuli pysäytä sitä. Vaarna tappaa ihmisen samalla tavalla kuin vampyyrin, eli jos voit jollakin aseella tappaa ihmisen, se sama ase tappaa poikkeuksetta myös vampyyrin.

        Se hieman pelottavan tai oudon näköinen koulukaverinne tai tietämänne ihminen voi hyvinkin olla vampyyri. Katsokaa ensi kerralla tarkemmin...

        vampyyrit on demoneita vitun jutku etkö tajuu et Herra tuhoo ne eli krusifiksi auttaa


      • vampyyri on elävä
        urpo1 kirjoitti:

        vampyyrit on demoneita vitun jutku etkö tajuu et Herra tuhoo ne eli krusifiksi auttaa

        Ei, vampyyrit eivät ole demoneita. Vampyyri on lihaa ja verta kuten sinäkin, muttei ihminen. Vampyyri on ihmisen sukulaislaji Homo sapiens homovorus, joita on jäljellä koko maapallolla enää korkeintaan joitakin tuhansia.

        Vampyyri ei vahingoitu krusifiksista mitenkään, eikä sitä voi tuhota krusifiksilla.


      • v1tunidiootti
        vampyyri on elävä kirjoitti:

        Ei, vampyyrit eivät ole demoneita. Vampyyri on lihaa ja verta kuten sinäkin, muttei ihminen. Vampyyri on ihmisen sukulaislaji Homo sapiens homovorus, joita on jäljellä koko maapallolla enää korkeintaan joitakin tuhansia.

        Vampyyri ei vahingoitu krusifiksista mitenkään, eikä sitä voi tuhota krusifiksilla.

        no miten sit selität sen et vampyyreil ei oo sieluu ja ne pelkää krusifiksei


      • olet väärässä
        v1tunidiootti kirjoitti:

        no miten sit selität sen et vampyyreil ei oo sieluu ja ne pelkää krusifiksei

        Vampyyrilla on sielu kuten muillakin ihmisillä ja se ei pelkää krusifiksia. Joskus kun näet ihmisen, jonka ulkonäkö ja olemus antaa ilmi, että kyseessä on vampyyri, kokeile. Vampyyri korkeintaan nauraa sinulle paskaisen naurun ja kertoo, että krusifiksit eivät tehoa ja kyseessä on myytti.

        Vampyyrin ei myöskään tarvitse tyytyä tulemaan sisään kutsuttuna kuten elokuvissa tapahtuu vaan se voi omatoimisesti mennä ihan minne se haluaa.


      • urpo1
        olet väärässä kirjoitti:

        Vampyyrilla on sielu kuten muillakin ihmisillä ja se ei pelkää krusifiksia. Joskus kun näet ihmisen, jonka ulkonäkö ja olemus antaa ilmi, että kyseessä on vampyyri, kokeile. Vampyyri korkeintaan nauraa sinulle paskaisen naurun ja kertoo, että krusifiksit eivät tehoa ja kyseessä on myytti.

        Vampyyrin ei myöskään tarvitse tyytyä tulemaan sisään kutsuttuna kuten elokuvissa tapahtuu vaan se voi omatoimisesti mennä ihan minne se haluaa.

        vitun homo et tiiä mitään vampyyrit ei oo mitään edward cullenei vaan draculoi


      • leffa hahmoja
        urpo1 kirjoitti:

        vitun homo et tiiä mitään vampyyrit ei oo mitään edward cullenei vaan draculoi

        Dracula ja Cullen ovat molemmat täysin fiktiivisiä hahmoja joilla ei kummallakaan ole todellisen vampyyrin kanssa mitään tekemistä.


    • Tietäjä

      Vampyyrit
      Ne on heinjulmia otuksia, on harva jotka elää eläimen verellä, mutta jos ne maistaa tipankin ihmisverta ne ei ikinä lopeta, jolloin ne pitää tappaa. Twilight ei oo todellista... Eikä dracula tai mikään, vampyyrit ei kuole jos niitä ei tapa, ja ne kuolee vaan kun niiltä katkasee pään. Ne tosiaan liikkuu yleensä öisin, mutta valo vaan ärsyttää niitä. Jos haluu ettei vampyyri satuta niiden vereen pitää laittaa (esim.viilto haava ja sinne) tai niille pitää juottaa kuolleen ihmisen verta. Se tekee niistä velttoja ja puolustuskyvyttömiä. Kulmahampaat tulee esiin vaan syödessä. Vampyyriksi voi muuttua, jos sulle tehdään vuotava haava, ja siihen tungetaan vampyyrin verta, kyllä vampyyrit vuotaa verta mutta ei se niitä satu. Tai jos sulle juotetaan sitä, silloinkin muutut. Se ei ole hauskaa, kuulet kaikki äänet kuin sulla olisi kuulokkeet täysillä, näkö on heikkoa mutta se paranee kunntotuttelee, oma veri ei kierrä, eikä sydän lyö, sen sijaan voit kuulla kun toisen veri kiertää ja kahden korttelin päässä kuulet kuinka toisen sydän lyö. Hyh hyh. Vampyyreillä on oma Alfa, ensimmäinen vampyyri, kaikista vahvin, ja hänet on luonut Kaiken äiti, joka on luonut lähes kaiken yliluonnollisen. Kiitos lukijoille ja te jotka haaveilette olevanne vampyyreja, luopukaa siitä haaveesta. Ainoa mitä saat on verta suuhusi ja jossain vaihessa elämää katkaistun pään.

    • wolfboy

      Miksi kaikki haluaa olla kuolleita kalpeita ja kylmiä verenimijöitä. Ihmissudet toisin kun uskotaan ovat kuolemattomia.

    • barney

      Kai mä uskon omaan itseeni.

    • pä-i-vää

      En tajua miksi kaikki luulee että vampyyrit ovat kauniita. Olen vampyyri, mutta en ole kaunis.

    • Bad wolf

      Verenimijät nääh.. kalpeita mutta kuitenkin ihmisen näköisiä valitkaa ihmissudet

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1378
    2. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      61
      1251
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      9
      1175
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      29
      1135
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      14
      1083
    6. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      64
      1057
    7. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      31
      1027
    8. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      7
      1023
    9. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1022
    10. Pelastakaa Lapset: Netti ei ole turvallinen paikka lapsille - Erätauko-tilaisuus to 25.4.2024

      Netti ei ole turvallinen paikka lapsille, mutta mitä asialle voi vanhempana tehdä? Torstaina 25.4.2024 keskustellaan ne
      Suomi24 Blogi ★
      14
      1011
    Aihe