kolmistaan

saksan matkailija

Olin käymässä saksassa silloin, asuin isossa hotellissa, jossa oli uimaallas ja sauna.Sauna ja suihkutilat oli yhteisiä naisille ja miehille.Olin ollut edellisenä iltana saunassa ja jutellut 40:sen naisen kanssa englantia, sanoin että saksaa en ymmärrä ollenkaan, mikä olin minun onni seuraavana päivänä.Tämä sama nainen oli myös tänään saunassa ja myös pari 20:stä kurvikasta tyttöä.Sauna oli pieni kun olimme kaikki 4 saunassa, kaksi istui vierekkäin ja kaksi vastakkain.Tytöt kysyivät minulta saksaksi jotain johon sanoin että puhun vain englantia, 40:n nainen kertoi heille että en ymmärrä sakassaa.Vieressäni istuva tyttö pyyhki hikeä vartaloltaan ja rinnoiltaan....aivan kuin kiusalaan.Tytöt rupesivat puhumaan kaluni koosta, sanoivat että on aika iso, 40:n nainen sanoi että pitäkää vähän seksi esitystä niin kyllä se kasvaa.kävimme välillä uimassa ja kun suuntasin saunaan tulivat tytöt perässä, toinen istui vastapäätä, nosti jalat ylös, polvet koukussa pillu tuli suoraan eteeni ja näin kuinka se oli turvonnut, minun kaluni alkoi kasvaa ja tytöt huomasivat sen heti ja puhuivat saksaksi siitä miten iso se on, vieressäni istuva tyttö pyyhki taas hikeä tisseiltään, nännit kovana.kaluni meinasi väkisin nousta täyteen seisokkiin, tytöt ihailivat että miten se voi olla noin iso ja minulla ole entistä vaikeampi pidättää täyttä seisokkia, yritin piilotella kaluani reisien välissä(kaluni seisoo kunnon seisokissa todella pytysuorassa napaa vasten)tytöt puhuivat kuinka oliuvat aivan märkiä joka paikasta, yritin aloittaa keskustelua englanniksi, mutta tytöt puhuivat vain saksaa, en kestnyt enää tyttöjen juttuja kalustani ja niinpä kaluni pomppasi jalkojen välistä täyteen seisokkiin napaani vasten, vastapäinen tyttö katsoi silmät pyöreinä kalua ja ryntäsi ulos.Vieressä istunut tyttö jäi katsomaan kaluani, levitti jalkojaan että näin hänen pillustaan valuvan nesteen, tyttö nousi äkkiä pystyyn ja poistuessaan otti tukea reidestäni hipaisten kaluni vartta, hän hävisi suihkun puolelle.Ajattelin että mitä nyt, toivottavsti ei tule ketään muuta saunaa.Päätin saman tien painua tyttöjen perään suihkuun, molemmat suihkut oli varattu ja verhot edessä, vedin ensimmäisen suihkuverhon auki ja tyttö katsoi edelleen taivasta osoittavaan kaluuni.otin tyttöä kädestä ja vein käden kaluni ympärille, tyttö alkoi haltioissaan runkaamaan kalua, minä työnsin sormeni tytön märkään pilluun, runkkasimme toisiamme suihkussa kiihkon vallassa, sitten tunsin kun kädet koskivat minuun takaa päin, toinen tyttö oli tullut toisesta suihkusta, olimme kohta kaikki kolme suihkussa toisiamme runkaten, tytöt olivat olleet keskenään ennekin niin kiihkeästi he suukottelivat toisiaankin, laukesimme suihkussa ja viittoilin tyttöjä jatkoille hotelli huoneeseen jossa jatkoimme kolmistaan......mut siitä lisää jos kiinostaa..

3

13663

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kiinnostaa

      tottakai kinnostaa

    • jeesbox

      no jatka ny!!!!!!!!!

    • wozu

      jatkat kun toi oli niin hyvä!!!!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      69
      6826
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      28
      4430
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      272
      2863
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      27
      2111
    5. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      31
      1673
    6. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      99
      1465
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      55
      1161
    8. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1144
    9. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      306
      1143
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      39
      1101
    Aihe