Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

Vanhojen tanssipari

Justmyluck

Alkaa jo ahdistaa kun vanhojen tanssit on kohta ja ei ole vieläkään paria. En ole mikään koulun suosituimpia vähän sellainen ujohkompi, aika pieni kokoinen tyttö. En omasta mielestäni ole mikään rumakaan. Jostain kumman syystä elättelin taas toivoa että joku poika olisi minua pyytänyt, mutta eipä tietenkään :( kaikilla kavereillani on jo tanssiparit kun ovat muutenkin niin "häikäiseviä"... Jotenkin nolottaa mennä kysymään jotain poikaa koska kaikki muut tytöt ovat tulleet pyydetyiksi poikien toimesta. Voisin tietysti mennä vain kurssille missä minut vain tungetaan jonkun olemattoman sielun pariksi. Jotenkin muutenkin heikompaa itsevarmuutta nakertaa se että seison niiden kaikkien koulun ö luokan kanssa siellä rivissä häpeämässä,kun en omasta mielestäni ainakaan ihan sinne kuulu :( en nyt halua antaa kuvaa että luulen olevani jotakin mutta jos totta puhutaan en minä niistä koulun pissiksistä ulkonäöltäni paljoa erotu. Pitäisikö minun vain mennä pyytämään jotain poikaa vai marssia kurssille pitkin hampain ilman paria? Pelkään vain että poika nauraa minulle päin naamaa ja kipittää jouruamaan kavereilleen :/

18

10273

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tai kysy fb:ssä

      jos lukio-ikänen poika juoksee vielä hihittäen kavereille kertomaan että tyttö kysyi häntä parikseen niin taitaa hänen päässään olla kypsyys vielä kaukana.
      mua tuli tyttö viime vuonna kysyy eikä siinä sen ihmeempää, olen nyt abi.
      ei se nyt aina ole niin että pojat tulee kysyy, saaatikka uskaltaisi..

    • =))))))))))))

      En minäkään ollut (enkä ole vieläkään) mikää koulun "suosituin" tyttö, mutta silti yksi ihana poika tuli pyytämään pariksi. :) Ei kannata edes itse pitää niitä muita suosittuina, koska tuollainen turhanpäiväinen vertailu lukiolaistenkin kesken on ihan naurettavaa. Et kylläkään voi olettaa, että joku tulee sinua pyytämään ellet itse edes aio yrittää kysyä jotakuta. Mistä tiedät etteivät ne koulun suosituimmat tytöt ole itsekin pyytäneet poikia pareikseen? ;) Varsinkin, jos itse ajattelet olevasi nätti, se heijastuu varmasti muihin. Eli nyt rohkeasti etsit jonkun kivan, sinun oloisen pojan ja kysyt. Et häviä siinä yhtään mitään.

    • tanssimaan

      Toivottavasti saat parin. Itsellä jäi tanssit tanssimatta ja se harmittaa.

      Oma syyni tanssimattomuuteeni oli juuri se kun ei kukaan pyytänyt, olin liian ujo kysymään ketään ja jotenkin ajattelin aina, etten osaa tanssia. Olisin tarvinnut jonkun todella tutun ihmisen parikseni, mutta ne ehdokkaat taas asuivat liian kaukana. Ja poikia oli jo muutenkin liian vähän, vaikka toisilla oli pari koulun ulkopuolelta. No, tekosyitä nämäkin toisaalta ovat. Mutta mene sinä vaan tanssimaan! Se on kiva, kun siitä saa sitten vielä yhden kurssinkin lisää.

    • Justmyluck

      Joo haluaisin kyllä tanssimaan koska se on yksi näistä "kerran elämässä" tapahtumia ja onhan sitä ihan kiva laittautua. Itse en ole edes ajatellut vielä mekkoja yms. Juuri tämän pari ongelman takia. Ja tämä että mistä tiedän että tyttöjä on pyydetty, niin ensinnäkin suurin osa ihmisistä on kailottanut tunneilla ( puhuessaan mekoista jne.) että kuinka joku pojista oli pyytänyt ja omat kaverit tietysti kertoneet kun heitä on pyydetty :) tuo fb on ihan hyvä vaihtoehto, mutta jotenkin pidän sitä erittäin ahdistavana vaihtoehtona koska inhoan koko fb muutenkin. :D no ehkä otan itseäni niskasta kiinni ja laitan vaikka kaverini fb ja saa auttaa minua :D oikeen sattuu kun on näin naurettava :D

    • parketin partaveitsi

      Itseäni kysyi muutama tyttö ennekuin kerkesin itse edes ketään kysymään(tytöt siis tuli kysymään erittäin aikaisin, jo kesäloman lopulla).
      Mielestäni ei siis ole mikään ongelma tytön käydä kysymässä paria.
      Ei mielestäni kannata jättää kysymättä, itse ainakin nautin tansseista ja oli kivaa ei todellakaan sen arvoista etteikö jotain kysysi.

    • yks äiti

      Hei sinä ihanainen,
      minulla on kaksi lukiolaispoikaa; toinen abi ja toinen sinun ikäinen. Haluaisin vain kertoa että ainakaan meidän -95 syntynyt ei ymmårrä paljoakaan vanhojen tansseista ja on ujo vaikka ulospäin ei annakaan sitä ymmärtää. Samallalailla moni tuntee sisällään vaikka me näemme
      ulospäin muut varmoina. Mene vain rohkeasti hakemaan sinun mielestä mukavaa poikaa kysymään ja useita jos sellaisia vaan löytyy. Luota tunteeseesi, se on oikeassa. Pojat eivät ole sellaisia juoruilijoita ja hihittäjiä kuin tytöt. Eli ovat siis itsevarmempia eri tavalla. Varmasti arvostavat pyyntöäsi ja jos välittömästi kieltäytyvät, kieltäytyvät siksi että ovat epävarmoja eivätkä tietä mitä kaikkea vanhojen tansseihin kuuluu, pitää tehdä sun muuta. Lisäksi pitäisi käyttää rahaa smokkiin ym, ym,,,,eihän se ole itsestään selvää että vanhemmat auttavat nuorta tässä. Voisit vaikka sanoa että neuvoisit kaikessa tarvittavassa. Pojat tarvitsevat ja tykkäävät yleensä kun tyttö auttaa ja huomioi. Sellaisia me olemme. Meillä abipoika ei välittänyt ollenkaan noista tansseista kun taas -95synt tykkää mennä. Kerää rohkeutesi äläkä vaivu itsesääliin, ole ylpeä itsestäsi juuri sellaisena kuin olet. Toivoisin omien poikieni juuri löytävän sinunkaltaisiasi tyttöystäväksi! Olet monessa mielessä henkisesti kypsempi kuin moni ikäisesi.

      • poikaaaaa1994

        Tää mamma on kyllä harvinaisen oikeessa tosssa että monet pojat jotka näyttää ulospäin "suosituilta ja itsevarmoilta" kuten minä. Mutta oon silti tosi ujo tyttöjen suhteen ja olin tosi otettu ku mun ex tyttöystävä järkkäs mulle tanssiparin vaikka oltiin just erottu mut silti! Eli tyttö joka etit paria niin mee rohkeesti kysyy niitä poikii on varmasti tosi hyvillään jos joku tyttö tulee kysyy ! ; ) Tsemppii sule ja kaikille muille jotka ettii parii vanhoihin! Älkää jättäkö niitä väliin vaan olkaa rohkeita tää on yks niistä "once in a live time" jutuista!

        ps.Ite sain tän tanssiparin vasta marraskuun lopussa joten teil on viel aikaa!!


    • Tsemppiä!

      Moi! Oon suunnilleen just samas tilantees sun kans:-) Alkuperänen teksti ois voinu olla vaikka mun kirjottama. Tuntuu just että kaikilla on jo pari, ainakin kaikilla meiän luokan pojilla ja ärsyttävää mennä kysyyn jotai naapuriluokkalaista... Kaverit kyllä sanoo, et kerran se vaan kirpasee tms. :), mutta silti tylsä tilanne. Meiän koulus kyllä yleisesti käytäntönä, että tytöt kysyy, en tajua miks, mutta sen takia mua ei kyllä ainakaa pidetä mitenkää poikkeuksena vaikka menisinkin kysyyn. Jospa ens viikolla sais aikaseks:-) Tsemppiä sullekki!!!!

    • Justmyluck

      Tosi mukava lukea näitä piristäviä viestejä :) en ole siis vieläkään saanut paria, mutta olen aikalailla hyväksynyt sen että kutsua ei ainakaan tule kuulumaan että se kysyminen on ihan mun omissa käsissä. Ainoa asia mikä toi vähän mielialaa alas oli se että piti kertoa yleisesti kurssille että kenen kanssa tanssiin ja kaikilla oli pari paitsi mulla (siis omalta luokalta) :D Enään en kuitenkaan pahemmin surkuttele asiaa! että se on sitten niin että opettaja päättää parittomille jonkun parin! Onhan tämäkin ihan ok järjestely, mutta jotenkin ottaa päähän kun en saanut ite hoidettua hommaa kotiin! Mutta ehkä tässä on vielä vähän aikaa kerätä rohkeutta ja pyytää jotain, tietysti tyydyn siihen kenet opettaja mulle laittaa pariksi jos en itse ehdi vaikuttamaan asiaan :)

    • vanhojen tanssit

      myydään kerran käytetty vanhojentanssipuku, merenneitomallinen ja viininpunainen, hintaan 115e :) Sopii normaalikokoiselle, m-l? laita s-postia [email protected]

    • Anti olla!

      Jätä menemättä, säästyy rahaa ja ei tarvi kuunnella narinaa ku jotkut on onnistunu ostamaan saman mekon!

    • Essu

      Täällä on äiti raivona. Vantaan Tilussa on poika joka lupasi olla tyttäreni tanssipari . Nyt kaveri etsi uuden tanssiparin. Tanssit helmikuussa 2014. Tyttäreni pyysi tätä nuorta miestä pariksi jo elokuussa ja tässä on tulos.

      Tyttäreni on ollut iloinen ja pukua myöten kaikki ok.

      Haukun kyllä miehet alimpaan hiiden kattilaan, lusmu ja akan vaihtaja ja sanansyöjä.

      • nohuhhuh

        Ehkäpä tilanne ei ole noin mustavalkoinen, jos esimerkiksi on alkanut kipinää syttymään jonku toisen kanssa, ni osaa ne tytöt olla aika vaativia siinäkin suhteessa, että pitää sitten tanssia hänen kanssaan. :) Taikka sitten meni pupu pöksyyn, ei ole aikaa/jaksa. Taitaa sinullakin päässä viirata, kun noin agressiivinen olet.

        ps. vielä on hyvin aikaa ettiä pari


      • cikapooooo

        Todella ikävää kun poika lupautui ja sitten menee toisen kanssa. Mulla taas poika ja tottakai enemmän tyttöjä niin tyttö pyysi poikaani toka luokan elokuussa. Olikin kaunis tyttö. Sanoin pojalle että sinun pitää kehua tytön pukua, en tiedä tekikö niin. On vähän ujohko.


      • pahassapulassa

        Vaikka tämä keskustelu onkin aina vanha, haluan kumminkin kommentoida. Eli siis kaikki ikäiseni pojat olivat varattu jonkun tanssipariksi jo ennen koulun alkua. En itse ajatellut tansseja ennen syksyä, joten jäin parin etsinnässä jälkeen muista. Nyt tanssit on aloitettu ja vieläkään en ole löytänyt paria, vaikka jokaiselta ykköseltä on kysytty. En myöskään tunne ketään koulun ulkopuolelta, joten olen aika pahassa pulassa.


      • Abi2016
        pahassapulassa kirjoitti:

        Vaikka tämä keskustelu onkin aina vanha, haluan kumminkin kommentoida. Eli siis kaikki ikäiseni pojat olivat varattu jonkun tanssipariksi jo ennen koulun alkua. En itse ajatellut tansseja ennen syksyä, joten jäin parin etsinnässä jälkeen muista. Nyt tanssit on aloitettu ja vieläkään en ole löytänyt paria, vaikka jokaiselta ykköseltä on kysytty. En myöskään tunne ketään koulun ulkopuolelta, joten olen aika pahassa pulassa.

        Ei tossa vielä mitään vakavaa ole! Mä löysin parin vasta 2 viikkoa ennen tansseja, ja mikä parasta, pari jätti tulematta kaikkiin kenraaliharjoituksiin ja tavattiin ekan kerran vasta tansseissa. Olisi perunutkin jos rehtori ei olisi ollut tiukka hänen lupauksensa suhteen


    • Anonyymi

      Älä välitä oletuksista. Muistan hyvin kun olin ysillä ja oli ysien tanssit. Toivon kovasti, että joku pyytäisi minua, sillä olen toivottaman ujo kiusaamisen takia ja epä tietenkään kukaan kysynyt minua ja opetta määräsi minulle parin. Eikä hän tanut pitää minusta ja kummallakin oli ikävää tanssi tunneilla. Nyt lukiossa ajon pyytää paria

    • Anonyymi

      Onko koulussa paljon oppilaita vai mikä on ö-luokka

      "Jotenkin muutenkin heikompaa itsevarmuutta nakertaa se että seison niiden kaikkien koulun ö luokan kanssa siellä rivissä häpeämässä,kun en omasta mielestäni ainakaan ihan sinne kuulu :( "

      Niin ja onko ne sitten sieluttomia joiden pariksi joutuu vanhojen kurssilla, tai onko ne jotka tulee kysymään sielullisia? Miten sieluttomuus määritellään ja onko se "hyvä tai huono" asia? Onko niillä sielu joita kysyisit? Voitko heti päätellä ja yleistää että jotkut ovat sieluttomia?
      *Olematon sielu

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      91
      2344
    2. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      52
      2029
    3. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      88
      1863
    4. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      23
      1858
    5. 50+ naiset kyl

      Lemottaa sillille mut myös niitte kaka lemottaa pahlle ku kävin naiste veskis nuuhiin
      Ikävä
      10
      1638
    6. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      77
      1572
    7. hieman diabetes...

      Kävin eilen kaverin kanssa keskusapteekissa kun on muutama kuukausi sitten tullut suomesta ja oli diabetes insuliinit lo
      Pattaya
      26
      1437
    8. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      41
      1410
    9. Välitän sinusta mies

      Kaikki mitä yritin kertoa tänään ei mennyt ihan putkeen..Joka jäi jälkeenpäin ajateltuna suoraan sanottuna harmittaa aiv
      Työpaikkaromanssit
      6
      1392
    10. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      73
      1370
    Aihe