Uskaltaako kukaan poika tällä palstalla kertoa käyttävänsä sukkahousuja ja mitä mieltä tytöt ovat sukkiksista pojilla.
Uskaltaako?
13
1454
Vastaukset
- tyttö15v
musta sukkahousuissa ei oo mitää vikaa. en vaa keksi mitää syytä että miks kundit ei sais pitää, ku kerra tytötki saa.
jos joku haukkuu vaikka homoks tms, nii arvostan kans sitä jos kyseinen poika ei muuta tyyliään. muiden mielipiteistä ei kannata liikaa välittää. (: - 64y590q3
mitäs v*ttua aika sairasta jos poika pitää sukkahousuja
- 14v poika
sulla ne farkkujen alla ?
- inhoan sukkiksia
Itse tyttönä inhoan sukkiksia, mutta silti välillä pakko pitää kun tykkään hameista, vaikka usein sukkikset voi korvata legginseillä, mutta ei aina jos on esim avokkaat kenkinä. Joten ihmettelen suureste miksi kukaan haluaisi vapaaehtoisesti pitää, jos ei kerta pakko ole! Jos nyt jostain käsittämättömästä syystä sattuu tykkäämään niin siitä vaan, ei mua kiinnosta mitä muilla on päällä.
- Pihkassa
Joo,oon poika,ja käytän sukkahousuja.Tyttökaveri tietää,tai sehän se aluksi esittikin niitä ja osti niitä aluks,kun en itse muka ilennyt,mutta nyt uskallan ostaa niitä muittenkin tyttöjen nähden,eikä kukaan ole irvaillut niistä minulle.
Heh heh,kyllä poikakin tekee vaikka mitä,kun tyttöystävä pyytää.Oma tyttöystäväni on taatusti maailman paras!
- 1+9
No jo on aikoihin eletty...
- Paksaa
Kaikkihan niitä pitää mut kukaan ei uskalla suoraan sanoa! LOL MITÄ PASKAA
- JÄRKYTTYNYT!!!
EXCUSE ME!!!!
Pojat ja sukka housut. Voin täysin sanoa et en oo aikaisemmin moista kuullut.
Onko maailma mennyt tällaiseksi.
Mikä pistää pojan käyttämään sukkahousuja????
Pakko sanoa et järkytyin tästä.- Sukkaripoitsu
Joo, mullaki on ja iha tyttöfrendin ansiosta sukkarit.Todennäkösest me pehmopoikkikset nautitaan enemmän tyttöystävistä,kuin te mukamas kovikset.Vastatlkaa!
- no jaa
Sukkaripoitsu kirjoitti:
Joo, mullaki on ja iha tyttöfrendin ansiosta sukkarit.Todennäkösest me pehmopoikkikset nautitaan enemmän tyttöystävistä,kuin te mukamas kovikset.Vastatlkaa!
Ettete mitää nössöjä oo. Tehä ootte homoja!!!
- röllisetä55
- mr norlyn
mä käytän kans sukkiksia . niitä on kertynyt alennusmyyntilöistä pari laatikollista .ohuempie ja paksumpia,kuviollisia,värillisiä,yms .eihän ne sukkikset housujen alta nävy. hameitakin olen kokeillut.tosi väljä ja mukava kotiasu
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksköhän mä oon tuolla
Joskus antanut ymmärtää että olisin sun rinnoista pelkästään kiinnostunut 😂😁🤭 ja sä säikähdit että koskisin ilman lup324461Aamu on aina iltaa viisaampi.
Hyvää huomenta rakas. Ajattelen sinua taas ja yritän keksiä keinoja luoksesi. Satuttaa, kun unohdan sinua joka päivä ene152428Juuri sinut kainaloon haluaisin nyt
Sydän sykkii vain sinulle Sinä olet se jota kaipaan Sinä olet se josta uneksin Jos sinun rinnallesi jäädä saan Tän koko252375Ihana on nähdä edes ohimennen
Mitenköhän mies sua voisi lähestyä❤️? Oon lääpälläni suhun mutta en uskalla lähestyä vaikka vilkuilet ja huomaan että su512138- 321687
Saattaisimme olla yhdessä
Vaarallinen yhdistelmä. Käsitin, että meillä molemmilla on samanlaista historiaa... Siitä huolimatta haluaisin kokeilla321501Se meidän sydänyhteys
Oli ihanaa. Oltiin samankaltaisia sieluja ja tunnettiin voimakasta vetovoimaa ja yhteenkuuluvuutta. Voisiko se löytyä vi731476- 661274
- 821231
Mies, mua jotenkin kiinnostaa
Että osaatko sä ollenkaan höllätä? Ootko aina kuin persiille ammuttu karhu. Pohtimassa muiden vikoja?401124