urospentu 20e
"äiti ja isä" sekarotuisia pystykorvan näköisiä ja kokoisia koiria.
puh.06-8224462
KOIRANPENTU
21
2048
Vastaukset
- joku...
Moi
Onko paperit, el.lääkärin tark., Luovutusikäisiä, Äidin ja isän sekotukset?? MIssä asut mitä sairauksia monta?????????- Matti
Hei!
Koiranpentu on nyt 8 vk eli luovutusikäinen.
Koirat ovat sekarotuisia - papereita ei ole.
Eläinlääkärissä emme ole käyneet.
Äiti ja isä koira ovat olleet terveitä.
Asumme Kokkolassa.
Terveisin
Matti - mie.
Matti kirjoitti:
Hei!
Koiranpentu on nyt 8 vk eli luovutusikäinen.
Koirat ovat sekarotuisia - papereita ei ole.
Eläinlääkärissä emme ole käyneet.
Äiti ja isä koira ovat olleet terveitä.
Asumme Kokkolassa.
Terveisin
MattiEli mitä tutkimuksia on tehty emälle ja isälle. Minkä rotuisia ovat emä ja isä? Onko pentueessa ollut muita pentuja? Uros/ narttu? Aiotteko tarkistuttaa eläinlääkärillä? Onko madotettu? Onko vanhemmilla rokotukset kunnossa?
Onko pennut vahinkopentuja vai tarkoituksella tehtyjä?? - Matti
mie. kirjoitti:
Eli mitä tutkimuksia on tehty emälle ja isälle. Minkä rotuisia ovat emä ja isä? Onko pentueessa ollut muita pentuja? Uros/ narttu? Aiotteko tarkistuttaa eläinlääkärillä? Onko madotettu? Onko vanhemmilla rokotukset kunnossa?
Onko pennut vahinkopentuja vai tarkoituksella tehtyjä??Hei!
Koira vanhempia ei ole tutkitettu eläinlääkärillä.
Heillä madotukset ovat kunnossa.
Pentuja ei ole vielä rokotettu eikä madotettu.
Pennut ovat ns vahinkopentuja.
Neljä pentua syntyi. Ensimmäinen oli kuollut
syntyessään. Elossa 2 urosta ja 1 naaraspentu.
Yksi urospentu on saanut kodin. Naaraspennun
pidämme itse. Tämä yksi urospentu siis etsii
kotia. Jos emme löydä, joudumme lopettamaan sen,
sillä asumme kerrostalossa ja asuntomme ei ole
kovin suuri. Kaksi koiraa on jo kovin paljon,
mutta lapsemme haluavat pitää tämän naaraspennun.
Eli tämän urospennun terveyden tilaa ei ole tutkittu, terveeltä ja vilkkaalta kyllä näyttää. - -kittu-
Matti kirjoitti:
Hei!
Eli tämän urospennun terveyden tilaa ei ole tutkittu, terveeltä ja vilkkaalta kyllä näyttää.MOi!
Niin minkä rotusia ne emä ja isä ovat ja niiden säkät???? - Nattu
-kittu- kirjoitti:
MOi!
Niin minkä rotusia ne emä ja isä ovat ja niiden säkät????Hei!
Koirat ovat sekarotuisia, pystykorvan näköisiä
kummatkin. Äiti koiran äiti on puhdas pystykorva,
mutta isästä eivät tienneet. Näiden meidän pentujen isä on siis myös sekarotuinen, en tiedä
mitä rotuja siinä on, mutta pystykorvan näköinen
sekin on. Pitempi karvainen vain.
Säkä korkeus 40 cm. - Tiuku
Matti kirjoitti:
Hei!
Eli tämän urospennun terveyden tilaa ei ole tutkittu, terveeltä ja vilkkaalta kyllä näyttää.Miten voitte olla varmoja että pentu on terve kun ei edes vanhempia ole eläinlääkäri tutkinut? Miksi pentua ei ole madotettu, ensimmäinen madotus pitäisi nataa pennun ollessa 3 viikon ikäinen, toinen pennun ollessa 5-6 viikon ikäinen?
Miten vahionko pääsi tapahtumaan kun asutte kerrostalossa? Eihän koira pääse sieltä ulkoilemaan itsekseen ja hankkiutumaan raskaaksi. - lopettaa
Tiuku kirjoitti:
Miten voitte olla varmoja että pentu on terve kun ei edes vanhempia ole eläinlääkäri tutkinut? Miksi pentua ei ole madotettu, ensimmäinen madotus pitäisi nataa pennun ollessa 3 viikon ikäinen, toinen pennun ollessa 5-6 viikon ikäinen?
Miten vahionko pääsi tapahtumaan kun asutte kerrostalossa? Eihän koira pääse sieltä ulkoilemaan itsekseen ja hankkiutumaan raskaaksi.miksi vaivaudut kyselemään kun et ole kuitenkaan ottamassa pentua? Olet varmaan näitä sekarotuisten vihaajia ja siksi "pommitat" pentujen myyjää typerillä kysymyksilläsi ja jakelet "mahtavaa" koiratietouttasi. HÄIVY.
(onneksi koulut alkavat kohta, saavat nämä pikku-hirviöt parempaa puuhaa.) - abcdefg....
Tiuku kirjoitti:
Miten voitte olla varmoja että pentu on terve kun ei edes vanhempia ole eläinlääkäri tutkinut? Miksi pentua ei ole madotettu, ensimmäinen madotus pitäisi nataa pennun ollessa 3 viikon ikäinen, toinen pennun ollessa 5-6 viikon ikäinen?
Miten vahionko pääsi tapahtumaan kun asutte kerrostalossa? Eihän koira pääse sieltä ulkoilemaan itsekseen ja hankkiutumaan raskaaksi.Opettele edes kirjoittamaan!!!!
- Tiuku
lopettaa kirjoitti:
miksi vaivaudut kyselemään kun et ole kuitenkaan ottamassa pentua? Olet varmaan näitä sekarotuisten vihaajia ja siksi "pommitat" pentujen myyjää typerillä kysymyksilläsi ja jakelet "mahtavaa" koiratietouttasi. HÄIVY.
(onneksi koulut alkavat kohta, saavat nämä pikku-hirviöt parempaa puuhaa.)Edelleenkään EN ole sekarotuisten vihaaja.
Niimpä, onneksi koulut alkavat, saan minäkin jälkikasvun kotoa pois päiväksi :)
Minä en ole tällä hetkellä koiraa vaikka, kotona kun on jo kaksi sekarotuista ja yksi rodullinen. mutta siskoni koira kuoli huhtikuussa ja hän haluaisi sekarotuisen koiran vielä tämän cuoden puolella - joten hänen asiaansa tässä ajan ja korjoitin mitä hän pyysi kirjoittamaan (hänellä ei ole nettiä käytössään). - !!!!!!!!!!!!!
Tiuku kirjoitti:
Edelleenkään EN ole sekarotuisten vihaaja.
Niimpä, onneksi koulut alkavat, saan minäkin jälkikasvun kotoa pois päiväksi :)
Minä en ole tällä hetkellä koiraa vaikka, kotona kun on jo kaksi sekarotuista ja yksi rodullinen. mutta siskoni koira kuoli huhtikuussa ja hän haluaisi sekarotuisen koiran vielä tämän cuoden puolella - joten hänen asiaansa tässä ajan ja korjoitin mitä hän pyysi kirjoittamaan (hänellä ei ole nettiä käytössään).Älä selitä. Jos olette koiraa ottamassa miksi kyselette epäolennaisia? Mitä se tähän kuuluu, miten vahinko pääsi tapahtumaan. Tapahtunut miten tapahtunut ja pentuja on tullut.
Kysymyksesi kuulostivat enemmän syytöksiltä kuin koiranpennun ostajan uteliaisuudelta!!! - Tiuku
!!!!!!!!!!!!! kirjoitti:
Älä selitä. Jos olette koiraa ottamassa miksi kyselette epäolennaisia? Mitä se tähän kuuluu, miten vahinko pääsi tapahtumaan. Tapahtunut miten tapahtunut ja pentuja on tullut.
Kysymyksesi kuulostivat enemmän syytöksiltä kuin koiranpennun ostajan uteliaisuudelta!!!Tietääkseni minä saan kysyä että miten pennut ovat saaneet alkunsa - koska siskoni ei halua suunniteltua sekarotuista pentua, vahingon kylläkin.
onko epäolennaist kysyä vanhempien terveydestä, pennun tähän astisista hoidoista, miten pentu on saanut alkunsa?
Miksi et uskalla kirjoittaa nimimerkillä vaan pitää laittaa rivi huutomerkkejä? Se kuvastaa melko pitkälti kirjoittajan kypsymättömyyttä ja kertoo jotakin sinusta itsestäsi.
Mikäli sinä et ole pennusta kiinnostunut niin en ymmärrä miksi tulet tähän ketjuun huutelemaan huutomerkkien kera. anna toisten rauhassa kysellä pennusta, myös minun. - touku
Tiuku kirjoitti:
Tietääkseni minä saan kysyä että miten pennut ovat saaneet alkunsa - koska siskoni ei halua suunniteltua sekarotuista pentua, vahingon kylläkin.
onko epäolennaist kysyä vanhempien terveydestä, pennun tähän astisista hoidoista, miten pentu on saanut alkunsa?
Miksi et uskalla kirjoittaa nimimerkillä vaan pitää laittaa rivi huutomerkkejä? Se kuvastaa melko pitkälti kirjoittajan kypsymättömyyttä ja kertoo jotakin sinusta itsestäsi.
Mikäli sinä et ole pennusta kiinnostunut niin en ymmärrä miksi tulet tähän ketjuun huutelemaan huutomerkkien kera. anna toisten rauhassa kysellä pennusta, myös minun.Onko nimesi todellakin Tiuku?
- Tiuku
touku kirjoitti:
Onko nimesi todellakin Tiuku?
Ei, minun nimeni ei ole Tiuku. Koirani nimi on Tiuku ja siitä tämä nimimerkki tulee :)
- ei seropi
Matti kirjoitti:
Hei!
Eli tämän urospennun terveyden tilaa ei ole tutkittu, terveeltä ja vilkkaalta kyllä näyttää.Miksi pentuja ei ole madotettu? Itse madotimme nartun ennen astutusta, kantavana ollessa sekä pennut ennen luovutus ikää. Pennut kasvuvaiheessa tulis uudessa kodissakin madottaa kasvuvaiheen aikana n. 2kk välein...
- ei seropi
lopettaa kirjoitti:
miksi vaivaudut kyselemään kun et ole kuitenkaan ottamassa pentua? Olet varmaan näitä sekarotuisten vihaajia ja siksi "pommitat" pentujen myyjää typerillä kysymyksilläsi ja jakelet "mahtavaa" koiratietouttasi. HÄIVY.
(onneksi koulut alkavat kohta, saavat nämä pikku-hirviöt parempaa puuhaa.)Kuka sanoo, että vihaa seropeja. Vastuutonta pennutusta kylläkin. Madotus on aika tärkeää, tiesitkö sen? Ja vahinkopennut...kummaa, ettei kaikkien nartut tee vahinkopentuja ;)
nimimerk. omistanut aina nartun, ei ensimmäisiäkään vahinkopentuja. - Pinja
Tiuku kirjoitti:
Tietääkseni minä saan kysyä että miten pennut ovat saaneet alkunsa - koska siskoni ei halua suunniteltua sekarotuista pentua, vahingon kylläkin.
Mikäli sinä et ole pennusta kiinnostunut niin en ymmärrä miksi tulet tähän ketjuun huutelemaan huutomerkkien kera. anna toisten rauhassa kysellä pennusta, myös minun.Eikös jo koiran hinta kerro sen, että se on vahinko, voi hyvänen aika. Jos joku haluaa tienata seropeilla niin hän pyytää sitten varmaan hiukan enemmän kuin mitä aloittaja!!
20e peittää pennun ruokintakulut, jos sitäkään. Näin alhaisella hinnalla et voi paljonkaan vaatia myyjältä, ostat koiran omalla vastuullasi. Jos pentu myydään tuohon hintaan, niin OSTAJA teettäköön terveystarkastuksen. 20 eurolla sitä on aika kohtuutonta vaatia myyjältä.
Tai sitten sovi myyjän kanssa että hän tarkastuttaa koiran, mutta eiköhän se hintakin sitten nouse. Näin kuvittelisin. - Aksu
Tiuku kirjoitti:
Mikäli sinä et ole pennusta kiinnostunut niin en ymmärrä miksi tulet tähän ketjuun huutelemaan huutomerkkien kera. anna toisten rauhassa kysellä pennusta, myös minun.on jälkikasvua niin pitäis sun tietää miten koiratkin saavat alkunsa...
- Heidi
olisin kiinnostunut kahdesta sekarotuisesta koiranpennusta molemmat uroksia. asumme mieheni kanssa kerrostalossa mutta suunnitelmissa on kyllä muutto omakotitaloon jossa on koiranpennuille tilaa temmeltää kun me ei ole suotu lapsia miehel on kyl yksi aikuinen tytär mutta yhteisiä lapsia meillä ei ole. takaan että koiranpennut saavat hyvän ja rakastavan kodin jossa EI lyödä koiria. sähköpostiin saa ootta yhteyttä vastailen kyllä. joka päivä kun olen lomalla. ja asumme mäntsälässä.
- Matti
Hei!
Tässä pennun omistaja tiedustelee, kuinka voin
kirjoittaa sinulle sähköpostiosotteeseesi?
Ystävällisin terveisin - matin tuttu
Matti kirjoitti:
Hei!
Tässä pennun omistaja tiedustelee, kuinka voin
kirjoittaa sinulle sähköpostiosotteeseesi?
Ystävällisin terveisinElikkä matin isän emä on seeffer(pienikokoinen)ja isä on monisekarotuinen.Onko pennut purru sitä rapua minkä ostin?Sano terveisiä Matille,Lillille ja tietenkin myös Viiville!!t.Tiedät varmaan kuka olen ja jos et tiedä niin olen se joka otti matin melkeen aina mukaan Oton(pentujen isän)luo.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työttömyys on kasvussa - Hallitus halusi kannustaa työttömät töihin leikkaamalla sosiaaliturvaa
Hallitus halusi kannustaa työttömät töihin leikkaamalla sosiaaliturvaa. Työttömyys on kuitenkin kasvussa. Mitä itse aja3462761Mikä piirre on kasvoissa tärkein?
Mikä piirre on kasvoissa tärkein kun valitset seuraa itsellesi?1201529Suurimman myrskyilyn jälkeen
vakiintuu tyynenpi tunne. Entistä vakaampi, entistä varmempi. Aina vaikealla hetkellä auttaa, kun ajattelen sinua. Minul481370Mikä häpeä Haapaveden kaupungille
Avin huomautuksen mukaa hoitoyksikkö on ollut monin osin lainvastainen. Huomautettavaa on monista asioista. Miten Haa57976Ruumis kanavassa
Mikä juttu eilen ollut poliisit palokunta ambulanssi ja ruumis auto sillalla. Tekikö itsemurhan15974Tojotamies törttöili taas auton eteen
Ja taas joku Tojotapappa vähät välitti liikennesäännöistä ja kääntyi viitostietä ajaneen auton eteen tänään, tällä kerta27934Ei mitään menetettävää
Arvostin ja kunnioitin sun tunteita. Menit nyt liian pitkälle. Mulla ei ole enää mitään menetettävää ja sä tulet sen huo149898En sano tätä pahalla
Mutta olihan meillä aika reippaasti ikäeroa ja aivan erilaiset elämäntilanteetkin. En vaan jotenkin tajunnut sitä aiemm78889- 80888
Tiedättekö miksi mies on olemassa?
Lisääntymistä varten. Ei mitään muuta hyötyä. Jos nainen voisi lisääntyä ilman miestä, luuletteko miehet että naiset tar205829