Comfort

ononononon

Jos haluaa comfort luokasta jonkun tietyn paikan niin täytyykö se myöskin varta/ostaa 30 päivää ennen lähtöä.Comfort matkustajillahan on oma lähtöselvitys tiski niin voiko siinä varta mieleisensä paikan jos paikkoja on vielä vapaana.

25

520

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • puunikki

      Kyllä täytyy, aikaisintaan 30 päivää ennen. En usko/tiedä voiko enää tiskiltä mitään varata.
      Itse yritin comfort luokasta varata paikan(en istumapaikkaa) paluumatkalle Meksikosta, jo aika päiviä, mutta kaikki oli jo loppuunmyyty, paikkoja on niiiin vähän.
      Käskivät kysellä peruutuspaikkoja joskus, mutta ei ole tullut kyseltyä, tuskin niitä kuitenkaan löytyy.

      • neljäksiviikoksiPDC

        Itse ostin comfort paikat heti kun alkoivat myymään kaukomatkoja eli 29 helmikuuta ja kun toimisto aukesi aamulla.Puolilta päiviltä samana päivänä piruuttani kävin kysymässä olisko comfortteja jäljellä, eipä ollut...


    • Comfort matkustaja

      Lähtö tiskiltä voi myös varata paikan ilman lisä maksua käytännössä varaamattoja paikkoja ontodella vähän joten suosittelen varaamaan paikat ajoissa jos siihen on tarvetta ps kaikki paikat on hyviä matkustaa

      • Comfort

        Mikä kumma toi comfort paikka on mitä eroo sillä on tavalliseen paikkaan


      • Tilavampaa on
        Comfort kirjoitti:

        Mikä kumma toi comfort paikka on mitä eroo sillä on tavalliseen paikkaan

        Kopsattu tjäreborgin sivuilta, oli aika hyvin tiivistettynä:

        Oma erillinen lähtöselvityspalvelu (tiskit 219-221)
        Oma erillinen matkustamo koneen etuosassa
        Suurempi jalkatila (n. 155 cm) ja leveämpi istuin (n. 51 cm)
        Laadukas kolmen ruokalajin ateria, katettuna posliiniastioilla ja oikeilla ruokailuvälineillä
        Mannerten välisillä lennoilla lisäksi toinen ateriatarjoilu ennen laskeutumista
        Maksuttomat ruokajuomat (olut, puna- ja valkoviini)
        Maksuttomat alkoholittomat virvoitusjuomat
        Yölennoilla oma tyyny ja peitto
        Henkilökohtainen maksuton viihdejärjestelmä käytössä koko lennon
        Runsas valikoima ostoksia laadukkaasta Finnair Shop -valikoimasta
        8 kg käsimatkatavaroita
        23 kg lähtöselvitettyä matkatavaraa ruumassa kuljetettavana


      • Tilavampaa on
        Tilavampaa on kirjoitti:

        Kopsattu tjäreborgin sivuilta, oli aika hyvin tiivistettynä:

        Oma erillinen lähtöselvityspalvelu (tiskit 219-221)
        Oma erillinen matkustamo koneen etuosassa
        Suurempi jalkatila (n. 155 cm) ja leveämpi istuin (n. 51 cm)
        Laadukas kolmen ruokalajin ateria, katettuna posliiniastioilla ja oikeilla ruokailuvälineillä
        Mannerten välisillä lennoilla lisäksi toinen ateriatarjoilu ennen laskeutumista
        Maksuttomat ruokajuomat (olut, puna- ja valkoviini)
        Maksuttomat alkoholittomat virvoitusjuomat
        Yölennoilla oma tyyny ja peitto
        Henkilökohtainen maksuton viihdejärjestelmä käytössä koko lennon
        Runsas valikoima ostoksia laadukkaasta Finnair Shop -valikoimasta
        8 kg käsimatkatavaroita
        23 kg lähtöselvitettyä matkatavaraa ruumassa kuljetettavana

        Niin ja maksaa kahdelta meksikoon meno-paluu 900 euroa


    • oollalaa

      Sitä omaa lähtöselvitystiskiä tuskin meksikon päässä on. Ei ainakaan Thaimaasta tullessa ollut. Ihan jonottelet muiden mukana.

      • Tyytyväinen matkaaja

        Itse olen käynyt kaksikertaa thaimaassa comfor luokassa matkustajen jathaimaan päässä on ollyt omat lähtö selvitykset molempinakertoina koneeseen pääsee myös ensinmäisenä että näin onkäynyt


      • kohtakoht

        kyllä mexicon päässäkin oli kyltti comfort matkaajille , ja koneeseen pääsi ensin näin 12/2012


    • maksuja satelee

      Kylhän se niin o.

      • Rölli111

        Viime talvena Meksikon päässä kaikki matkustajat menivät yhtä aikaa. Sama mitkä paikat olivat


    • mehiko

      Tänä talvena comforttilaiset otettiin jonon ohitse ekana sisään. Cancunissa erillinen business-tiski, tosin minkään sortin jonoja ei ollut lähtöselvityksessä karvalakkipuolellekaan.

      • ei sis. Comfort

        Paikat voi tityllä matkajärjestäjällä varata, vaikkei ottaisi comfortiakasn. Nyt tosin paikkoja varmasti aika hintsusti jäljellä, että tuskin saa parhaat paikat enää. Matkamyyjä (ihme ja kumma) ei pitäny comfort luokkaa välttämättömänä, sillä vain Premiumissa saa penkin kallelleen kunnolla. Viihdejärjestelmän ja ruoat voit tilata ennen lentomatkaa näin ainakin lomapakettimatkoissa on.


    • eri asia

      "Matkamyyjä (ihme ja kumma) ei pitäny comfort luokkaa välttämättömänä, sillä vain Premiumissa saa penkin kallelleen kunnolla"

      Kyse on Finskin comfort-luokasta jossa on täysin makuuasentoon menevät bisnesluokan istuimet. Tui:n Premium on heidän "ykkösluokka" mutta penkit kallistuu vain jonkin verran.

    • turistiluokassa

      En ole milloinkaan käyttänyt parempaa lentoluokkaa, vaan aina perinteistä turistiluokkaa. Ja, koska tällä kerralla pulitin reilu 200 egeä matkamuutoksesta, niin, en välttämättä olisi halunnut pulittaa yli 300 egeä lentoluokan muutoksesta. Matkaa myynyt virkailija kertoi, ettei jalkatila ole juurikaan isompi comfort-luokassa kuin tavallisessakaan ja neuvoi, että, jos haluaa paremmat olosuhteet kaukolennolle, niin kuuluisi ottaa premium-luokka.

      • Tilavampaa on

        Kyllä matkamyyjäs puhuu niin paljon potaskaa, että kannattas vaihtaa myyjää.


      • matkaan 28 pväää
        Tilavampaa on kirjoitti:

        Kyllä matkamyyjäs puhuu niin paljon potaskaa, että kannattas vaihtaa myyjää.

        Hyvän matkan silti myi ja hinnanalennus oli valtava. :)


    • vaihtoon

      "Matkaa myynyt virkailija kertoi, ettei jalkatila ole juurikaan isompi comfort-luokassa kuin tavallisessakaan"

      No on matkamyyjä aika pihalla hommistaan.

      • iiiiiiihanaa tiedos

        Olen melko pieni, joten en hyödy tilavammasta jalkatilasta. Jos tämä on nyt teille kompastuskivi tässä ketjussa, niin onhan harmi. Minua lähinnä huvittavat joidenkin palstalla kirjoittelevien sanankäänteisiin juuttumiset. Olen lomamatkalle lähdössä eikä economy-luokka ole ongelma minulle. Tvsti kanssamatkustajamme mahtuvat mukavasti koneeseen, kun lähdemme lomamatkalle Meksikoon.


      • Tilavampaa on
        iiiiiiihanaa tiedos kirjoitti:

        Olen melko pieni, joten en hyödy tilavammasta jalkatilasta. Jos tämä on nyt teille kompastuskivi tässä ketjussa, niin onhan harmi. Minua lähinnä huvittavat joidenkin palstalla kirjoittelevien sanankäänteisiin juuttumiset. Olen lomamatkalle lähdössä eikä economy-luokka ole ongelma minulle. Tvsti kanssamatkustajamme mahtuvat mukavasti koneeseen, kun lähdemme lomamatkalle Meksikoon.

        No eihän sun pienuus tässä ole se pointti ollut vaan se, että väität kivenkovaa että comfort luokka on huonompi, kuin premium luokka sekä kirjoituksesta on saanut käsityksen että nämä luokat ovat jopa samassa koneessa. Eli virheellistä tietoa tietoja kysyjälle.

        Hyvää lomaa kuiteski :)


      • mahdutaan kyl kaikki
        iiiiiiihanaa tiedos kirjoitti:

        Olen melko pieni, joten en hyödy tilavammasta jalkatilasta. Jos tämä on nyt teille kompastuskivi tässä ketjussa, niin onhan harmi. Minua lähinnä huvittavat joidenkin palstalla kirjoittelevien sanankäänteisiin juuttumiset. Olen lomamatkalle lähdössä eikä economy-luokka ole ongelma minulle. Tvsti kanssamatkustajamme mahtuvat mukavasti koneeseen, kun lähdemme lomamatkalle Meksikoon.

        Eiköhän kaukolennoilla käytettävien lentsikoista löydy kaikki mahdolliset luokat, mutta yl. on ollu niin, että samalla koneella on kaikki päässyt eikä keneskään ole tarttenu konetta vaihtaa. Lentomatka on huisin pitkä, joteska voi olla, että, jos jonkin sortin kitinää voi koneessa kuulua. Toivotaan kuiteski, ett kaukolentomatkalla kiltisti olo ja, ett kaikil on perillä kohtees nastaa eikö vaan


      • vi ses
        mahdutaan kyl kaikki kirjoitti:

        Eiköhän kaukolennoilla käytettävien lentsikoista löydy kaikki mahdolliset luokat, mutta yl. on ollu niin, että samalla koneella on kaikki päässyt eikä keneskään ole tarttenu konetta vaihtaa. Lentomatka on huisin pitkä, joteska voi olla, että, jos jonkin sortin kitinää voi koneessa kuulua. Toivotaan kuiteski, ett kaukolentomatkalla kiltisti olo ja, ett kaikil on perillä kohtees nastaa eikö vaan

        , ett kaukolentomatkall kiltisti olo palkitaan sillai, ett kaikil on perill kohtees nastaa


    • lentoon

      Turistiluokkakin on yllättävän tilava ja koska kone ei ollut täynnä, moni pääsi pitkäkseen keskiosioon. Tuttavat meni comfortissa ja pitihän se käydä koeistumassa, kieltämättä hulppeat oli oltavat!. Ehkä ensi kerralla itsekin :D

    • aurinkolomalle

      Voi olla, ett liki kolmetoista tuntia pitkäll lennoll, niin voi aika käydä pitkäks. Jollei nukutuksikaa saa. Silti Suomen liput salkoon jo lomamatkan kunniaks kaikki Te, jotka lähette Meksikoon lomalle!

      • näinon

        vuosi 12/2012 mexicoon kuukaudeksi ,juhlan kunniaksi ostin comfort paikan airbus 330 meno paluu yht. 500€ mikä nautinto.Penkit ovat siis ihan eri planeetalta mitä eko luokassa olevat, googlatkaa vaikka busines class istuin


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tällä kertaa Marinia kadehtii Minäminä Päivärinta

      Kokoomuksen tyhjäntoimittelija itkeä tuhertaa, kun kansainvälinen superstaramme ei leiki hänen kanssaan. Oikean puoluee
      Maailman menoa
      406
      1623
    2. Minua itkettää tämä tilanne

      Meidän pitäisi jutella. Eikö niin? Miehelle.
      Ikävä
      105
      1308
    3. Miksi koulut pakottavat

      Lapset uimaan sekaryhmänä? Murrosikäiset tunnetusti häpeilevät vartalossa tapahtuvia muutoksia. Tulee turhia poissaoloja
      Maailman menoa
      117
      1245
    4. Miksi jollain jää "talvi päälle"

      Huvittaa kastoa ullkona jotain vahempaa äijää joka pukeutuu edelleen kun olisi +5 astetta lämmittä vaikka on helle keli
      Maailman menoa
      173
      1220
    5. Mitkä oli suurimmat

      Syyt mihin hänessä ihastuit alussa ja pikkuhiljaa tunteiden edetessä
      Ikävä
      44
      1007
    6. Minulla oli tunteita

      Tein itsestäni pellen. Sait hyvät naurut ja minä 💔
      Ikävä
      63
      916
    7. Susanne Päivärinta kirjassaan: Sannalla nousi valta päähän, Big Time!

      Päivärinta toteaa ettei ole nähnyt kenenkään muuttuvan niin totaalisesti kuin Marinin, eikä siis todellakaan parempaan s
      Maailman menoa
      91
      844
    8. Se katse silloin

      Oli hetki, jolloin katseemme kohtasivat. Oli talvi vielä. Kerta toisensa jälkeen palaan tuohon jaettuun katseeseen. Tunt
      Ikävä
      32
      836
    9. Suomen Pallolitto: Tasoryhmät lasten jalkapallossa - Erätauko-tilaisuus ma 20.5.2024

      Tasoryhmät lasten ja nuorten jalkapallossa herättävät paljon keskustelua. Mitä tasoryhmät ovat ja mikä on niiden tarkoit
      Suomi24 Blogi ★
      0
      830
    10. Tuhdit oluet kauppoihin. Miksi vastustaa?

      8% oluet kauppoihin mutta mikä siinä on että osa politikoista vstustaa ? Kauppa kuitenkin hinnoittelee vahvan oluen ni
      Maailman menoa
      189
      759
    Aihe