Joskus kauan sitten tuli ostettua sims peli game boylle, game boy advance the sims 2, ja nyt löysin sen kaapista. Hetken pelattuani törmäsin taas samaan vanhaan ongelmaan, jonka vuoksi aiemmin lakkasin peliä pelaamasta, ja toivoisin jos joku saman pelin omaava osaisi auttaa:)
Jokaisessa ratkaistavassa arvoituksessa (tai mitä ne ikinä onkaan) pitää ratkaista myös joku ihme juttu, joka ei liity välttämättä mitenkään itse arvoitukseen. Tehtäväluettelossa lukee "Hidden want not yet discovered", kun sitä juttua ei ole suoritettu, enkä ainakaan itse ole keksinyt, mistä voisi päätellä, mitä kuuluu kulloinkin tehdä. Suurimmilta osin olen saanut nuo jutut ratkottua, mutta kahdesta osiosta (tai siis niistä eri arvoituksista) tuo juttu on ratkaisematta. Toisen arvoituksen nimi on "what digs beneath" ja toisen " The doomed earth". Eli jos joku osais jelppiä mitä niissä pitäs tehdä, jotta saisin ton jutun ratkaistua?
onkkelma
flikka94
0
74
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1272233
Olen miettinyt kauan
miten reagoisin, kun näen sinut taas. Ehkä ladannut tuohon hetkeen liikaa odotuksia. Ja sitten kun lopulta olit siinä, h282166- 1582044
Ostiko maailma sinut minulta?
Kun et enää resonoi kuin ennen. Kun et enää ihmetellen katso ympärillesi ja pohdi mitä mäen takana on? Ymmärrän ja tue191541- 271317
- 511027
- 86985
Minna Kuukka joutui jekuttamaan ovelasti TTK:n takia - Tästä oli kyse - Tunnustaa: "No joo, joo..."
Symppis Minna Kuukka! Minna on kyllä erinomainen valinta Tanssii Tähtien Kanssa -oppilaaksi - vai mitä mieltä olet? To24912- 114894
Mihin olet kadonnut kaivattuni?
Mulla on niin ikävä sua että järki lähtee😔 Pakoilit, pakoilet vieläkin ja nyt susta ei näy merkkiäkään. Tätä päivää oon34853