derbit on paskoja elkää ostako!!
Vastaukset 7
- 2t:t ovat paskoja
ei ole olemassakaan hyviä mopomerkkejä ja sekin tuli luvattua että kevari ei ikimailmassa tule olemaan mikään vitun kakstahtipiikki vaikka saisikin kovaa kulkemaan ja halvalla mutta loput rahat meneekin kakstahdin huoltamiseen/korjaamiseen niin mopoissa kuin kevareissakin ja edelleenkin sitämieltä että kastahdin kuuluu radalle ei liikenteeseen ps. nelitahtikin kulkee kunvaan osaa laittaa
- 6438yt
Hahaa, otetaanpa vaikka husqvarna sm 125 (tahti) ja yamaha WR 125 (nelari). Husqyssä olis vireinä vaikka tehari, isompi suutin ja pidemmät välit. Huiput olisi siinä 120-140 väleistä riippuen ja kiihtyy niin v*tun kovasti. WR:ssä pitää olla 180cc ja muut hilpikkeet että pysyy edes ton hussen perässä. Nelari on käytännöllinen matka-ajossa ja jos bensarahaa ei ole kovin paljoa mutta kun tehoa halutaan niin 2tahti voittaa aina.
Ja kyllähän sitä 2tahtia pitää huoltaa paljon, mutta tekniikka on yksinkertaisempaa joten huolto on aika yksinkertaista. Ja kyllähän niitä nelareitakin tulee huoltaa aina.
Sanoisin että 2tahti on järkevä 125cc asti ja nelarit järkevämpiä isommissa
- Ja
Miten tämä liittyy aiheeseen?
- halpa vehje
eikös ihmiset osta niitä derbejä kun ovat suht halpoja? mutta mallista riippuen :D
ei ole olemassakaan hyviä mopomerkkejä
Jupiter Prior vm. 1959 on luotto. Kestävä ja lähtee aina ykösellä käyntiin. Eikä polttoainekulutkaan päätä huimaa.- moi olen 40v sinkku
- liibalaaba5
Että semmonen kaveri...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Puukotus Kajaanissa
Kuka puukotti ja ketä? https://yle.fi/a/74-20247765 Vähemmän yllättäen päihteet mainittu521197- 16835
- 63735
- 68732
- 47704
Nainen, tässä olen kahden vaiheilla
Toinen pitäisi valita ja kummassakin on hyvät ja huonot puolensa. Toinen olisi sellainen pysyvä mutta työläs. Toinen taa69688Hyvä on sitten, jos et sitä s*ksiä halua kanssani.
Rakastetaan vaan toisiamme, voin käydä muualla tyydyttämässä fyysisenpuolen tarpeet. Puhumalla tämäkin olisi selvinnyt.131625Suloinen ja herkkä
Toiset huomioiva, räväkkä, yllättävä. Ei sellaisesta voi olla pitämättä.31585Humalassa autolla ajo.
Tuhti humala hyydytti kuljettajan Suomussalmella -sammui rattiin ,uutisoi Ylä-Kainuu.9550Minä muistan
Minä muistan sinut nauravana. Sellaisena, joka sai tavallisenkin hetken tuntumaan vähän kevyemmältä, kuin huoneeseen ol45518Tiesitkö? Jorma Uotisen EX-rakas on Helena Lindgren - Nämä ovat välit nyt: "Me ollaan..."
Jorma Uotinen ja Helena Lindgren olivat avoliitossa v. 1982-1999. Pariskunta oli aikansa näyttävä julkkispari, missä i8510- 4482
Hyvää yötä hurmuri
Iltaa haaveeni! Kauniita unia😘 Jospa me vielä nähtäis ja juteltais, suukoteltais ja halittais, siliteltäis ja hyväiltä24473Jäljitelmä Birginit
Ei jumaleisson, Jeffin vaimo kertoo et nää Hermesit olikin jäljitelmiä ja timangit labrarääsää. Anna mun kaikki kestää �104469Pitäisikö seksille asettaa huvivero?
(ja jos hankkisi todistuksen sen harrastamisesta velvollisuudesta tai lisääntymistarkoituksessa, saisi siitä vapautuksen113444- 16431
Olet pelottava ilme vakavana
Sitä alkaa ajatella äkkiä kaikenlaista. Synkkiäkin juttuja. Kai tässä oma mielikuvitus kun laukkaa. 🤔😳26427- 36425
- 34414
- 35409