Heei oon ajatellut hakea ko lukioon. Ka sinne oli nyt 8,75, haluisin tietää kaiken siit koulust.
Millasta porukkaa siellä on? Otetaanko kaikki mukaan porukkaan?
Hyväksytäänkö erilaisuus? Millaista on opetus? Onko rentoa? Ootteko joku ollu siel tai ootteko? JNE JNE !
Kiitos todella paljon vastauksista! :)
Töölön yhteiskoulun lukio (tykki) KOKEMUKSIA KIITOS!
17
3419
Vastaukset
- Tykkiin(kö?)
NO JOTAIN MIETTEITÄ ?? :DD
- Tykkiin(kö?)
....
- tytthöö
mä ajattelin kans hakee sinne tykkii lukioo, sitte kevääl , ois kiva khyyl tietää kokemuksii, kiitos ja näkemii
- .....
UP!!!!!
- öööööö
tykki on vähän erakoitunut koulu muusta maailmasta. et tuu luultavasti saamaa tänne mitään järkevää paitsi huhuja muiden koulujen opiskelijoista. suosittelen että käyt siellä avoimissa ovissa ja päätät itte omien vanhaintojesi perusteella.
voin sanoo ainakin et siel on tosi hyvä opetus. keskiarvo pyörii siinä lähellä ysii ja lukiovertailuis yo arvosanojen perusteel oli jos tarkkaan muistan nii siinä 10. - 15. välil eli aika korkeel.
oon ainaki kuullu et tykil on korkee sisäänpääsyprosentti tollasii helsingin luonnontieteisii yliopistoihi kuten lääkkis ja tkk. en tiiä onko totta mut saattaa johtuu siit et niil on ihan vitun laaja kurssilajikoima just nois matikas ja tollasis. - Joo5
Ite vaihdoin Tykkiin toisesta lukiosta, ja kokemus oli tosi hyvä! Opetus tosi selkeetä ja hyvää .Porukkaa on paljon vähemmän kuin monissa muissa lukioissa ja tuntui siltä että heti pääsi mukaan. Tykissä oli tosi monenlaisia ihmisiä, se kun ei ole mitenkään erikoistunut ja sai olla ihan itsensä. Fiilis oli ihan rento, mutta kyllä tunneilla ja muutenkin töitä tehtiin, mut ei se silti tuntunut tylsältä. Ihan hauskaa oli, suosittelen!
- Tytyytyty
Monelta koulu alkaa aikasimmillaan siellä?
- 34231212
8.15 , niin kuin lähes kaikissa Suomen lukioissa.
- Tykkiläinen
34231212 kirjoitti:
8.15 , niin kuin lähes kaikissa Suomen lukioissa.
Itseasiassa 8:00 ainakin nykyään lukion puolella :)
- Hopihopi...
Lisää mielipiteitä!!!
- UPupupupupup
UP
- mävaan
Itekkin aattelin mennä tykkiin. Tuttuja ollu siellä ja sanonu että hyvä paikka:) toivon ettei koulu ois täyn jotai ärsyttävii tyttöi mutnii:D
- paskalukio
tykki on täynnä narsistisia urheilijoita ja suuria taiteilijoita, jotka itkevät jos eivät saa kymppiä kokeesta
- Åmega
Taiteilijoita? Tykissä?! Meniköhän sekaisin lukiot...
- 0zone
Oli paras päätös tulla Tykkiin. Pidän siitä kokonaisuutena todella paljon. Se on juuri sopivan kokoinen, niin että kaikki tuntevat toisensa. Ihmiset on mukavia ja opetus laadukasta. Suosittelen!
- owell
Ainakin helvetin ankee rakennus on.
- Anonyymi
Yläkoulu ja aikuislukio toimii tykin lukion yhteydessä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 295500
- 1701999
Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍1601601Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais141334Kyläyhdistyksen tuho, kiitos sääntöukon
Hyrynsalmen kyläyhdistyksen yleinen keskustelutilaisuus ja ylimääräinen kokous alkoi hyvin. Siellähän keskusteltiin oike281278Yh:n pihalla aina eri auto
Ompa jännä seurata ohiajaessa, että millainen auto on nyt erään yksinhuoltajan pihassa. Näyttääpä siellä taaskin olevan561176- 941165
En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.701154viekää miehet naiset kunnon treffeille
Ja käyttäytykää hyvin. Niin tehdään vaikutus. Miehen kuuluu tarjota naiselle.2121078- 41940