Elikkä siirsin menkkoja e-pillereiden avulla joita olen tässä 2 vuotta syönyt säännöllisesti.. niin nyt kun menkat alkoivat viime lauantain ne alkoivat hieman laimeammin ja jotenkin eivät tulleet niin runsaana ( voi olla myös että muistan väärin..) mutta nyt kun tänää taas aloitin pillerit niin tuli vuotoa yhtäkkiä..onkohan tuo normaalia? Joskus on menkojen jälkeen tullut yhä pikkuisen verta mutta todella vähän ja nyt tuli jotenki enemmän.. olen muutenkin ollut todella kipeä jos sille on myös jotain vaikutusta asiaan? koska ei ole muiten mitään raskaus oireita ja viime kerrasta on nyt melkein 3 viikkoa Voihan olla niin että muistan oikeasti väärin koska ennenkin on tullut hieman vuotoa menkkojen jälkeen mutta en ole varma siitä kuinka paljon on tullut:D joo hieman sekavaa tekstiä!
Menkkojen siirtäminen
wlrkgmlb
364
0Äänestä
Muut lukivat myös
Odottaa vastausta
Näihin keskusteluihin ei ole vielä vastattu. Ole ensimmäinen.
Vastaukset 3
Vanhimmat
ei muuten ollut menkkojen normaalia oireitakaan:o tai en ainenkaan huomannut mutt nyt on jotenkin pieni tunne vatsassa että olisi menkat!:o pelottaa..
Kun teet yllättäviä muutoksia syöntirytmiin, kroppa saattaa reagoida. Ei ole ihmeellistä eikä varsinkaan pelottavaa/vaarallista.
Kiitos!:) ja muutenkin olen syönyt todella huonosti kuukauden ajan tuon flunssan takia voihan sekin olla yksi osa syyllinen!:)