Onko tuossa 6000 cd soittmisessa bluetoothia? Mondeoni on 2006 mallia ja ainakin yhdessä nappulassa lukee että phone. Tuo nappula tosin vain vaientaa soittimen, joten völttämättä tuolla ei ole mitään tekemistä bluetoothin kanssa?
Jos tuossa ei moista vermettä ole, niin onko tuohon radioon mahdollisuus laittaa moinen mötikkä ja paljonko moinen maksaisi? Ónkohan tuossa taustapeilin vieressä mikrofooni, ainakin olisi vähän sen näköinen "säleikkö" siinä.
Käyttöohjekirjassa neuvottiin katsomaan jostain toisesta opuksesta tuota bluetoothia ja ainakaan tuossa audio kirjasessa ei moisesta ollut mitään mainintaa,
Bluetooth
Monedo 2006
2
410
Vastaukset 2
- mundeo
Jos Mondeo mallissasi on X esim. Trend X, niin silloin siinä on bluetooth vakiona.
- Mondeo 2006
Ei valitettavasti ole.... Harmin paikka, tuo bluetooth systeemi olisi olut mukava yllätys. Pitää tsekata jokin muu HF-systeemi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksi naiset haluavat itseään vanhemman kumppanin? Vai haluavatko?
Tuolla toisessa ketjussa tuli esille tämä kysymys ja se on mielestäni hyvä kysymys. Kiitos scrg:lle tämän kysymyksen esi3741320- 71788
Missä vaiheessa
Unohdit minut? Onko sinulla oikeasti mies jota rakastat? Tiedän että möhlin ja odotin liikaa. Ei tarvitse vastata jos et37726Mulla on ikävä sua
Pakko se on myöntää, mulla on ikävä sua 🥺💔.. En kyllä haluaisi sitä myöntää kun tämä tilanne on niin hankala. Oon yri29634- 50632
- 44625
SDP: tiukkaa maahanmuuttopolitiikkaa ilman rasismia
Analyysin mukaan demareiden uuden maahanmuuttolinjan suurin ero konservatiivioikeiston vastaavaan on rasismin puute. ht374583- 63543
- 84508
kasariperjantai 2026
Ajatuksia vuoden 2026 kasariperjantaista...ainakin porukkaa oli mun mielestä liikkeellä tosi paljon ja fiilinki noin yle21474