Minulla on 2 narttu kissaaa ja nämä ovat siskoksia.Kävin sitten tänään hakemassa kolmannen tyttö kissan.
Minä jo kerkesin tuossa jo näyttämään pentua vanhemmille kissoille mutta se ei mennyt ihan putkeen.Leikattu kissa kyllä näytti hyväksyvän pennun mutta toinen joka ei ole leikattu niin rupesi murisemaan.
Ilmeisesti loukkaantu kunnolla kun jopa minulle ja omalle siskolleen sähisi.
Elikkäs nyt tarvittas neuvoja miten miun pitäs jatkossa toimia kisujen kanssa?
Miten saan ne tulemaan toimeen keskenään,Kun en haluisi luopua uudesta kisusta saati sitten aikasemmista kissoista..
Toivottavasti tekstistä sai selvää :D
neuvoja kiitos :)
2
90
Vastaukset
- suvikatti
ehkä aika tekee tehtävänsä, mutta jos olet viisas etkä ammattimainen kissankasvattaja, palauta pentu ja kotirauha.
Mun vinkki olis että annat niitten vaan totutella toisiinsa. Itsellä on 2 vuotias leikattu narttukissa, joka ei voi sietää muiden eläinten seuraa. Siinä menikin reilu viikko ennen kuin se päästi uuden pennun metriä lähemmäs. Sitä ennen se oli murissu ja sähissy pennulle sekä ollu koko ajan varuillaan. Toinen viikko/kaks viikkoa lisää niin ne leikkii jo keskenään. Nyt niillä menee menee tosi hyvin, vaikka pentu ollu talossa vasta kuukauden.
Kun kissat siis tajuaa, ettei tämä uusi tulokas ole uhkana niille, niin eiköhän ne rauhotu. Pissiminen nurkkiin ja huonekaluihin saattaa kylläkin olla protesti-seurauksena uudelle perheenjäsenelle...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kantaa asetta
Voiko olla koskaan kotelossa lonkalla ase.. Siis ei mikään luvaton ase. Johon on luvat. Esim luottamustoimessa, tai kaup292798Mies mitä ajattelet naisista?
Kerro mitä ajatuksia nousee. Mitä naiset sinulle merkitsee? Sana on vapaa.1212662Mitä laitatte karjalanpiirakan päälle?
Voita tietenkin, mutta mitä muuta? Itse yleensä juustoa, jotain leikkelemakkaraa ja tuorekurkkua362231Kerro kaivattusi
Jokin tapa/piirre mikä sinua viehättää ja mistä hän voisi myös tunnistaa itsensä.592053Vakkuri puhuu että Suomi joutuu sotaan.
Hänen mukaansa asiantuntijat ovat yhtä mieltä että Suomi joutuu sotaan Venäjän kanssa. En tiedä kuinka lähellä se on, mu4141624- 601133
- 541057
- 2591049
- 151966
- 45938