Miksi iPhone Suomessa maksaa 700 ja usassa 200?

Miksi näin

Miksi iPhone on Suomessa niin paljon kalliimpi kuin Usassa?

Tää halvin16 GB maksaa yli kolme kertaa enemmän,miksi?

Jos ostaa puhelimen muuualta toimiiko se Suomessa. Onko pakko ostaa kapula Suomesta joidenkin teknisten juttujen takia.

Jenkki kaverini puhelin kyllä toimii täällä mutta hänellä on siis verizon tms operaattori.

15

1195

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kallis on luuri

Oikea hinta iPhone 5:lle on alle 70 € perustuen sen laatuun tai vanhentuneeseen tekniikkaan.

• TimppaTT

Ai oletko MYYMÄSSÄ 5 70 € ?!?! Ostan HETI!

• Neuvoja..........

Oletko pikkasen tyh.... Tietämätön? USAssa liittymät ovat kytkyliittymiä ja he maksavat sen puhelimen hinnan kalliimpina puhelinmaksuina. Jos et tiennyt, USAssa saa kytkypuhelimen halvimmillaan 0 taalaa [ $ ].

Oliko tästä vastauksesta sinulle apua?

• TimppaTT

jenkkilässä oli (tai on vieläkin?) se kuponkikampanja, jossa vanhasta iPhone 4S tais saada parhaassa tapauksessa jopa tollasen 250 € lahjakortin Applelle kun ostaa sit esmes iPhone 5.

• :.:

Suomestahan saa kytky-iPhonen ilmaiseksi mukaan kaupasta. Ei tarvi maksaa käsirahaa kuten USA:ssa. En kyllä iPhonea huoli. Nykyään se on jo niin jälkeenjäänyt ja huonolaatuinen.

• TimppaTT

Ai no jos iPhone 5:
        http://www.youtube.com/watch?v=dByCdDVXCmQ&feature=youtube_gdata_player
        ... Tämän hetken markkinoiden todistetusti nopein älypuhelin käytettävyydeltään ja netiltään on jälkeenkäänyt, niin MINKÄ HELVETIN puhelimen sä sitten ostat?!?! :D :D ... Onks sulla suhteita joihinkin ulkoavaruuden kännykauppiaisiin?!? ... Tai noh? ... Älä vastaakaan! Mä meinaa aloin epäilemään jo ITEKIN, että ON! :D )

• Miksi näin

No, ostin joskus ipadin useasta ja se oli 100 e halvempi kuin täällä.

Ajattelin ostaa i phonen jostain muualta . Ainakin kamerat ja muu teknologia on usassa halvempaa ja hyviä tarjouksia on enemmän, kun ostajia on enemmän ja kilpailu kovempaa.

Jos toi iPhone on yhtä hyvä kuin i pad niin se on melkein kuin olis paratiisissa.

Sitä vaan että muualta ostettu padi toimii täällä mutta aina noi puhelimet ei toimi, en tiedä miksi mutta Euroopassa on joku muu systeemi kuin usassa?

Paitsi tuleeko se halvemmaksi sitten ostaa kytkynä operaattorilta???

• TimppaTT

No ne Jenkkilän halvat hinnat kylläkin on just noita operaattorien kytkyhintoja, joten joudut sitten ottamaan jenkkilä-operaattorin liittymänkin siihen! Ja onnea vaan sen käyttämiseen SUOMESSA! ... Jos toimii edes ollenkaan, niin maksat kyllä ihan MIELETTÖMÄT Roaming maksut joka puhelusta!

• Miksi näin
        TimppaTT kirjoitti:

No ne Jenkkilän halvat hinnat kylläkin on just noita operaattorien kytkyhintoja, joten joudut sitten ottamaan jenkkilä-operaattorin liittymänkin siihen! Ja onnea vaan sen käyttämiseen SUOMESSA! ... Jos toimii edes ollenkaan, niin maksat kyllä ihan MIELETTÖMÄT Roaming maksut joka puhelusta!

Mun padi on wifi enkä maksa sen käytöstä mitään. Ja hyvällä säkällä löydän iphonen jostain tarjouksesta muutama sata euroa halvemmalla. Ei ole tarkoitus ottaa sieltä mitään operaattoria, sen verran tunnen heidän hinnoitteluaan että kallista on.
        Mutta jos onnistun sen puhelimen saamaan niin olen ikionnellinen.
        Sitä vaan mietin että puhelimissa on jotain sellaista tekniikkaa joka ei välttämättä toimi sitten suomalaisen operaattorin systeemissä. Mutta kai sekin selviää kysymällä.

• TimppaTT
        Miksi näin kirjoitti:

Mun padi on wifi enkä maksa sen käytöstä mitään. Ja hyvällä säkällä löydän iphonen jostain tarjouksesta muutama sata euroa halvemmalla. Ei ole tarkoitus ottaa sieltä mitään operaattoria, sen verran tunnen heidän hinnoitteluaan että kallista on.
        Mutta jos onnistun sen puhelimen saamaan niin olen ikionnellinen.
        Sitä vaan mietin että puhelimissa on jotain sellaista tekniikkaa joka ei välttämättä toimi sitten suomalaisen operaattorin systeemissä. Mutta kai sekin selviää kysymällä.

Siis: ne halvat jenkkipuhelimet on siis operaattoreitten, ja siis myös operaattoriLUKITTUJA! Et sulla ei juurikaan o VAIHTOEHTOA olla ottamatta juuri sitä liittymää, koska mikään muukaan siihen ei kytkyaikana käy! (ellet sitten ala Jailbreikkaamaan luuria, jolloin siitä kyllä myös raukeaa takuu ja tuki)

• Miksi näin
        TimppaTT kirjoitti:

Siis: ne halvat jenkkipuhelimet on siis operaattoreitten, ja siis myös operaattoriLUKITTUJA! Et sulla ei juurikaan o VAIHTOEHTOA olla ottamatta juuri sitä liittymää, koska mikään muukaan siihen ei kytkyaikana käy! (ellet sitten ala Jailbreikkaamaan luuria, jolloin siitä kyllä myös raukeaa takuu ja tuki)

Katsotaan nyt, ehka ostan loppujen lopuksi iPhone 4 sen jonkun Nokian Sampan niin sillä pakettiratkaisulla saan kaikki tarvittavat ominaisuudet.

• TimppaTT
        Miksi näin kirjoitti:

Katsotaan nyt, ehka ostan loppujen lopuksi iPhone 4 sen jonkun Nokian Sampan niin sillä pakettiratkaisulla saan kaikki tarvittavat ominaisuudet.

Hyvä ratkasu! ... Ja just tolleen säästät kummasti rahaa! (kun olit alunperin just siitä edullisuudesta kiinnostunu!)

• Miksi näin
        TimppaTT kirjoitti:

Hyvä ratkasu! ... Ja just tolleen säästät kummasti rahaa! (kun olit alunperin just siitä edullisuudesta kiinnostunu!)

Eikun mä keksin itse AiNokSa n eli yhdistän noista kolmesta puhelimesta parhaat ominaisuudet . Mulla on sellainen ajatus että kaikkien puhelimien suosio kasvaisi enemmän jos ne kaikki toimisi interaktiivisesti keskenään. Eivät kilpailisi keskenään, vaan niiden osien summa olisi yhdessä enemmän kuin yksin erikseen.

• TimppaTT
        Miksi näin kirjoitti:

Eikun mä keksin itse AiNokSa n eli yhdistän noista kolmesta puhelimesta parhaat ominaisuudet . Mulla on sellainen ajatus että kaikkien puhelimien suosio kasvaisi enemmän jos ne kaikki toimisi interaktiivisesti keskenään. Eivät kilpailisi keskenään, vaan niiden osien summa olisi yhdessä enemmän kuin yksin erikseen.

... Ei muissa puhelimissa OLE hyviä ominaisuuksia! iPhone on täydellinen!

• pekka j
        TimppaTT kirjoitti:

... Ei muissa puhelimissa OLE hyviä ominaisuuksia! iPhone on täydellinen!

Siis timppa i phone on ihan jälkeen jäänyt paska htc oneen verrattuna.äläkä sekoita i.o.s ja androidia puhelin vertailuihin.ne ovat käyttöliittymiä.i phone maksaa sen takia enenmän.KÄYTTÖLIITTYMÄ.PUHELINON I PHONELLA JÄLKEENJÄÄNYT...

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Immu otti pataan

Olen pettynyt, hänen piti viedä Stagalaa kuin litran mittaa - mutta kuinka kävikään? Voi hemmetti sentään.... Ääääääh!
      Kotimaiset julkkisjuorut
      145
      2525
    2. Näetkö feminismin uhkana

Vai mahdollisuutena kun deittailet naisia? Mitä miehet mieltä feminismistä?
      Ikävä
      203
      1190
    3. Tykkäätkö halaamisesta?

Minä en. Tänään tuttava, jolle olen maininnut että en pidä halaamisesta, yritti halata minua ja olen vieläkin ihan raivo
      Maailman menoa
      113
      1091
    4. Hinduilu on suurta eksytystä

tekosyvällinen tarina uppoaa moneen. Harhautusta todellisen Jumalan yhteydestä. Kuka haluaisi nähdä sielunvaelluksessa
      Hindulaisuus
      389
      940
    5. Malmin tapaus on järkyttävä

Kolme ulkomaalaistaustaista miestä raiskasi nuoren tytön tavalla, jota ei meinaa uskoa todeksi. Mikä voisi olla oikeampi
      Maahanmuutto
      299
      923
    6. Miksi kaivata miestä

jolla ei edes muna toimi?
      Ikävä
      100
      896
    7. Mitkä asiat teidän elämässänne on

Tällä hetkellä parasta?
      Ikävä
      66