Onko normaalia että kuskin penkille asti kuuluu tyhjäkäynnillä bensapumpun vaimea ininä takapenkin alta? Ajossa ääntä ei huomaa kun hukkuu kai muuhun mölyyn. Aloin miettimään ettei sitä mielestäni aluksi kuulunut kun auton vuosia sitten ostin mutta nyt kun muiden vikojen takia havahduin ääntä jäljittään niin tietty kävi mielessä että bensapumppu menossa, mutta tälläkertaa käyntihäröilyn syyksi paljastui nesteen lämpötila-anturi joka oli hypännyt kalenterissa vähän edelle... Mutta ei kai ehjien pumppujen pitäisi juuri kabiiniin asti kuulua?
Bensapumpun ääni
Benzin Pumpe
1
271
Vastaukset
- Benzin Pumpe
Niinja unohtui tietty mainita että autona B-vectra.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 805549
- 1263897
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj423695- 663414
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️262858Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan72379- 252151
- 2022065
Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh4431727Huomenta kulta
En mä halunnut sulle ilkeillä,päinvastoin. Miks mä niin tekisin ku rakastan sua ❤️ mut anteeksi jos ilmaisin itseäni huo91658