on mikä?
jkl paras baari
12
1989
Vastaukset
- milton..
Jyväskylässä on tosi monia baareja, riippuu vähän millaisesta meiningistä pitää, energisestä disco baarista tai perus baari menosta.
Mistä päin olet muuttanut jyväskylään.? - juurimuuttanut
Pk-seudulta :) Oon ehtiny jo parit koluamaan, mutta nyt ainakin täksi illaksi kelpaisi jotain vähän menevämpää. Luulen nähneeni jonkun mainoksen, että Ilokivessä tapahtuisi? Se onkin uusi tuttavuus.
- milton....
Kiva, että tulit valinneeksi uudeksi asuinpaikaksesi jyväskylän, täälläkin tapahtuu vaikka mitä, vaikka toisin luulisi.
Ilokivi on hyvä paikka, siellä esiintyy monia artisteja ja usein on setan bileet, joissa itse tulee käytyä.
Minkä ikäinen olet? - juurimuuttanut
Kiitos! Kyllä tämä paikka mukavalta näyttää auringonpaisteessa. Olen 25. Tutkiskelin joo, että sielä ne Setan bileet järkätään. Ovatko hyvät?
- tuttuhuudi
on vaan harmi, et Jyväskyläs ei oo niinkään homobaareja. Joskus on ollu mut heikolla menestyksellä. Niin ja joskus kait oli Pub Katse, mut ei niinkään nimellisesti ollu homobaari, vaan se vaan sattu oleen paikka minne keräänty porukkaa.
Setan bileet on ollu musta ainakin tylsiä, mut en mä niis käynyt ehkä tarpeeks. Ei niissä ainkaan mun aikaan käyny ketään. Tiedä sit mikä on nykyinen tilanne :-) - milton.....
Juurimuuttanut: On totta ettei jyväskylässä ole ainoastaan homobaareja, vaikka niitä saisi olla.
Sitten täytyy vain porukan kerääntyä muihin baareihin.
Nykyään setan bileissä on käynyt paljon ihmisiä, ainakin viimeksi oli..
Katsomalla sekin selviää. :P
ps.hölmö kysymys, oletko nainen vai mies.ilmeisesti eka vaihtoehtoa?
mäkin olen 25 vuotias. - juurimuuttanut
Huomenta!
Nainenhan minä :D Kuulostaa hyvältä! Täytynee loppuvuodesta käydä tarkastamassa. Pitäiskö vaihtaa yhteystietoja? En voi ite spostia tänne laittaa, koska siitä löytynee koko nimeni. Jos sulla olis joku vähän anonyymimpi? - milton....
Juurimuuttanut: oletko sinkku ja minkä luonteinen?
Toki voit laittaa mulle sähköpostia, muuta keinoa en keksi, siten ainakin voidaan olla yhteyksissä.
Eli: [email protected] - Naminami420
Muaki kiinnostaa missä baareissa bi/lesbo naiset käytte ? Muutin viime keväänä jkl ja en oo kovin montaa baaria kerenny kiertää. Oon kohta 21 vuotias bi tyttönen, ja vaikka oonki bi ni en oo ikinä ollu naisen kanssa.. olis kiva tavata uusia tuttavuuksia !
- Piupalipaupali
Olen jakonen ja käyn aina setan bileissä, olinkin yleensä ainut hinttari siellä muut lepsoja. Jyväskylässä kannattaa käydä hautuumaalla ja prismassa ja k marketissa. Niissä jyväskylän homppelit gäy.
Ite puudun kotona 🤐 - Lutakko
Tänään baariin! Ketään menossa?
- Anonyymi
Perjantaina mikä paikka ois kiva tulla käymään
Ketjusta on poistettu 9 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä602047Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1661698Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on701408Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2431379Pelotelkaa niin paljon kuin sielu sietää.
Mutta ei mene perille asti. Miksi Venäjä hyökkäisi Suomeen? No, tottahan se tietenkin on jos Suomi joka ei ole edes soda2331321Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk3421185- 811156
- 1281155
IL - VARUSMIEHIÄ lähetetään jatkossa NATO-tehtäviin ulkomaille!
Suomen puolustuksen uudet linjaukset: Varusmiehiä suunnitellaan Nato-tehtäviin Puolustusministeri Antti Häkkänen esittel3481097Nyt kun Pride on ohi 3.0
Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että3181086