jkl paras baari

juurimuuttanut

on mikä?

12

1961

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • milton..

      Jyväskylässä on tosi monia baareja, riippuu vähän millaisesta meiningistä pitää, energisestä disco baarista tai perus baari menosta.
      Mistä päin olet muuttanut jyväskylään.?

    • juurimuuttanut

      Pk-seudulta :) Oon ehtiny jo parit koluamaan, mutta nyt ainakin täksi illaksi kelpaisi jotain vähän menevämpää. Luulen nähneeni jonkun mainoksen, että Ilokivessä tapahtuisi? Se onkin uusi tuttavuus.

    • milton....

      Kiva, että tulit valinneeksi uudeksi asuinpaikaksesi jyväskylän, täälläkin tapahtuu vaikka mitä, vaikka toisin luulisi.
      Ilokivi on hyvä paikka, siellä esiintyy monia artisteja ja usein on setan bileet, joissa itse tulee käytyä.
      Minkä ikäinen olet?

    • juurimuuttanut

      Kiitos! Kyllä tämä paikka mukavalta näyttää auringonpaisteessa. Olen 25. Tutkiskelin joo, että sielä ne Setan bileet järkätään. Ovatko hyvät?

    • tuttuhuudi

      on vaan harmi, et Jyväskyläs ei oo niinkään homobaareja. Joskus on ollu mut heikolla menestyksellä. Niin ja joskus kait oli Pub Katse, mut ei niinkään nimellisesti ollu homobaari, vaan se vaan sattu oleen paikka minne keräänty porukkaa.

      Setan bileet on ollu musta ainakin tylsiä, mut en mä niis käynyt ehkä tarpeeks. Ei niissä ainkaan mun aikaan käyny ketään. Tiedä sit mikä on nykyinen tilanne :-)

    • milton.....

      Juurimuuttanut: On totta ettei jyväskylässä ole ainoastaan homobaareja, vaikka niitä saisi olla.
      Sitten täytyy vain porukan kerääntyä muihin baareihin.
      Nykyään setan bileissä on käynyt paljon ihmisiä, ainakin viimeksi oli..
      Katsomalla sekin selviää. :P
      ps.hölmö kysymys, oletko nainen vai mies.ilmeisesti eka vaihtoehtoa?
      mäkin olen 25 vuotias.

    • juurimuuttanut

      Huomenta!

      Nainenhan minä :D Kuulostaa hyvältä! Täytynee loppuvuodesta käydä tarkastamassa. Pitäiskö vaihtaa yhteystietoja? En voi ite spostia tänne laittaa, koska siitä löytynee koko nimeni. Jos sulla olis joku vähän anonyymimpi?

    • milton....

      Juurimuuttanut: oletko sinkku ja minkä luonteinen?
      Toki voit laittaa mulle sähköpostia, muuta keinoa en keksi, siten ainakin voidaan olla yhteyksissä.
      Eli: [email protected]

    • Naminami420

      Muaki kiinnostaa missä baareissa bi/lesbo naiset käytte ? Muutin viime keväänä jkl ja en oo kovin montaa baaria kerenny kiertää. Oon kohta 21 vuotias bi tyttönen, ja vaikka oonki bi ni en oo ikinä ollu naisen kanssa.. olis kiva tavata uusia tuttavuuksia !

    • Piupalipaupali

      Olen jakonen ja käyn aina setan bileissä, olinkin yleensä ainut hinttari siellä muut lepsoja. Jyväskylässä kannattaa käydä hautuumaalla ja prismassa ja k marketissa. Niissä jyväskylän homppelit gäy.
      Ite puudun kotona 🤐

    • Lutakko

      Tänään baariin! Ketään menossa?

    • Anonyymi

      Perjantaina mikä paikka ois kiva tulla käymään

    Ketjusta on poistettu 9 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tilaisuuden perunut yrittäjä Eira Maijala vahvistaa Ylelle, että hän ei halunnut, että hänen yrityks

      – Hän kertoi, että meille on varattu paikka jostain ihan muualta. Sitten hän kertoi, että se paikka on helvetti. Yrittä
      Maailman menoa
      78
      3846
    2. Mikä ampuminen illalla Kiuruvedellä?

      Huhu kertoo että oma äiti ammuttu autoon??? 😢
      Kiuruvesi
      51
      3300
    3. Kuuluuko ehkäisy parisuhteessa molemmille

      Mieheni pelkää kovasti sitä, että minun käyttämä ehkäisy (pillerit) pettävät ja että tulisin raskaaksi. Hänellä on jo en
      Parisuhde
      108
      3110
    4. Mihin ihastuit ensimmäisenä

      kaivatussasi? 💯
      Ikävä
      108
      2434
    5. Pitopalvelu yrittäjä teki ainoan oikean ratkaisun .

      Emme saa suomea ja Haapajärven PIIRUAKAAN paremmaksi nostamalla moraalittomuuden edessä kädet pystyyn antautumisen ja
      Haapajärvi
      53
      1562
    6. Miten paljon odotat hänen

      Kohtaamisia tai näkemistä? Kuinka hyvä keskusteluyhteys teillä on?
      Ikävä
      80
      1486
    7. Tänään valtuustossa

      Striimi rikki. Mennään saliin ja otetaan pussillinen mätiä omenoita mukaan. Popcornit valmiiksi kun Savola alkaa puhumaa
      Ähtäri
      27
      1460
    8. Lapsuus 50-60 luvulla

      Oli ihanaa aikaa. Lapsi sai olla pieni pitkään. Ei joka tuutista työnnetty silmille ja korville Setaa ja muita sukupuoli
      Maailman menoa
      149
      1195
    9. Kari Kanala paljastaa - Papin työhön paluu Myyrästä vaati "nollauksen" ensin: "Pitää siinä..."

      Kari Kanala: ihminen, mies ja pappi. Kanala nähdään tänä syksynä tv:ssä Ensitreffit alttarilla -ohjelmassa sekä Myyrä-ki
      Suomalaiset julkkikset
      20
      1089
    10. Sinne eivät homot tule

      Että tälläistä käytöstä tällä kertaa. Saattoväki odotteli sateessa kun yrittäjä saarnaa herran nimessä homoja ja lesboja
      Luterilaisuus
      243
      1033
    Aihe