Eli haluaisin tulla wiccaks ei siis taijojen takia vaan rakastan luontoa ja kuuta , mulla on vähän kuunhullutta . Eli oon lukenu scott cunninghamin "wicca" kirjan , ja tilasin myös englantilaisen teoksen silver ravenwolfilta "Teen Witch ". onko jotai hyviä kirjoja mitä te suosittelisitte . Ja haluaisin joltai oikeelta wiccalta neuvoa .
haluaisin tulla wiccaksi
Witchmabye
2
171
Vastaukset
- Kuukivi
Heips!
Wiccalainen en ole,vielä. Asia kiinnostanut paljon ja sen vuoksi lukenut aiheesta netistä (englanninkielisiltä sivuilta löytyy enemmänkin tietoa) ja etsinyt kirjallisuutta aiheesta. Suosittelen lämpimästi ainakin kahta suomenkielistä kirjaa; Kate Westin teosta "Wiccan käsikirja" sekä Titus Hjemin teos "Mitä wicca on?" Kumpikin löytyy kirjastosta,jos omaksi ei halua ostaa. - hirmuvaltias
käyppäs wicca-aloittelija kurkkaamassa www.viiskanta.fi, sieltä vois löytyä kirjallisuutta ja kapistuksia joilla pääset alkuun :)
ps. huomasin et siel on alennusmyynnit ;)
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ootko nainen noin mustis musta
Onhan se toki imartelevaa kun olet kaunis ja kaikkea muutakin, mutta ehkä vähän kummallista, kun ei varsinaisesti olla t775952- 353281
- 442908
Kauan säkin jaksoit
Minun perässä juosta. Kunnes pahoitit mielen. Kuinka monta anteeksipyyntöä olet vailla? 🧐402142Ajattelen sinua tänäkin iltana
Olet huippuihana❤️ Ajattelen sinua jatkuvasti. Toivottavasti tapaamme pian. En malttaisi odottaa, mutta odotan kuitenkin282111- 1101960
Miksi kaipaat
Ja olet elämässäni vielä kaiken tämän jälkeen? Eikö kaikki ole jo selvää välillämme?291899- 1771877
Mietin tässä T....
Oletko jo kesälomalla.?Keli on ihanaa, ja sinä nautit veneilystä.... Edelleen käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua..241548Askanmäessä Huippu esitys
Kävimme Ystävien kanssa Askanmäen kesäteatterissa. Kaikki tykättiin esityksestä aivan valtavasti. En varmaan koko vuonna171318