Sataa, sataa,

++??

ropisee. Onko Laukku-Leena vielä Hauholla? Toivottavasti hänellä jo katto pään päällä.

10

238

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Hauhon farmarijuntti

Hauholla ei ole vielä kattoja tullut taloihin. Iisakin visio 2020 tuo sähkön ja katot sitten.

• vbgjvggjkkhghyhb

Anna toisen olla. Mitä se toisen elämäntapa on sinulta pois? Jos itse tykkäät asua betonikuutiossasi, se on ok. Mutta ihan yhtä ok on, jos joku ei halua.
      Vai onko niin, että alitajuisesti kadehdit leenan elämäntapaa? Et itse uskalla moiseen, niin kieltäisit sen toiseltakin? Tälle on ihan termikin olemassa, päiviräsästely.
      Ja kyllä, itseä leenan elämäntapa kiinnostaisi, mutta uskallan suoraan myöntää ettei minulla ole moiseen rohkeutta tai edes osaamista selvitä omillaan.

• Ei ole enää,

reissussa ja tien päällä on.

• Sinulle,

vbgjvggjkkhghyhb. Miksi olet noin katkera? Ei kai itselläsi ole asiat yhtä huonosti? Eli oletko asunnoton? Mene ihmeessä hakemaan apua. Ensin sossuun, siitä se sitten lähtee ja kaikki järjestyy.

• vdsxgvsdcfsadfdasfas

miksi kaikkien pitäisi elää oravanpyörässä vain koska sinäkin joudut elämään? miksei leena saa tehdä mitä itse haluaa?
        onko se jotenkin sinulta pois?
        ja vaikka olisikin, ei kiinnosta minua :D

• Ei kaikki elä
        vdsxgvsdcfsadfdasfas kirjoitti:

miksi kaikkien pitäisi elää oravanpyörässä vain koska sinäkin joudut elämään? miksei leena saa tehdä mitä itse haluaa?
        onko se jotenkin sinulta pois?
        ja vaikka olisikin, ei kiinnosta minua :D

missään oravanpyörässä. Työttömiä on joka kunnassa ja kaupungissa, mutta ovat silti saaneet jonkinlaisen asunnon. Viimeksi kun Leena oli tiellä, työmatkani varrella, istumassa laukkujensa vierellä, käytiin keskustelu. Hän kertoi, että on monessa kunnassa käynyt kysymässä asuntoa. Vastaus on ollut, että asuntojonot ovat pitkät. Ja koska hän on pärjännyt omineen, niin mikään kunta ei ole hänestä kiinnostunut. Pahimpana vihollisenaan Leena piti vesisadetta. Nyt tänä vuonna on paikkapaikoin satanut paljon. Sen takia toivon, että Leena saisi vaikka väliaikaisen asunnon, jotta voisi kuivatella tavaroitaan, vaatteitaan ja itseään.

• miksi ei saa
        Ei kaikki elä kirjoitti:

missään oravanpyörässä. Työttömiä on joka kunnassa ja kaupungissa, mutta ovat silti saaneet jonkinlaisen asunnon. Viimeksi kun Leena oli tiellä, työmatkani varrella, istumassa laukkujensa vierellä, käytiin keskustelu. Hän kertoi, että on monessa kunnassa käynyt kysymässä asuntoa. Vastaus on ollut, että asuntojonot ovat pitkät. Ja koska hän on pärjännyt omineen, niin mikään kunta ei ole hänestä kiinnostunut. Pahimpana vihollisenaan Leena piti vesisadetta. Nyt tänä vuonna on paikkapaikoin satanut paljon. Sen takia toivon, että Leena saisi vaikka väliaikaisen asunnon, jotta voisi kuivatella tavaroitaan, vaatteitaan ja itseään.

Forssassa ei ainakaan ole asuntojonoa,asuntoja tyhjänä yli 100 kappaletta,osa puretaan.

• kyllä löytyy

• lammi4ever

Leena spotattu Lammilta, laittanut leirin bussiasemain lähelle. Leenalle tsemppiä!

• Onko nyt,

leiri pystyssä? Ei pitäis enää kauan olla. Eläkepäivät tulossa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mihin kaivattusi

Ja sinun juttusi kaatui?
      Ikävä
      181
      8387
    2. En löydä sinua

En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k
      Ikävä
      26
      4558
    3. Ketä julkkista

kaivattunne muistuttaa?
      Ikävä
      50
      4118
    4. Tunniste

Jonka vain sinä ja kaivattusi tietää. ⬇️
      Ikävä
      54
      3562
    5. Opettelen sun jokaisen virheen

ja rakastan sua.
      Ikävä
      51
      3136
    6. Miten, milloin

Se onnistuisi sun luona
      Ikävä
      50
      2870
    7. Ne oli ne hymyt

Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä
      Ikävä
      26
      2586
    8. Haluan huomiota sulta

nainen…tiedoksi. 😥❤️ -M-
      Ikävä
      35
      2288
    9. Mitä haluat oikeasti

Mun ymmärtävän? Sitäkö ettet rakasta ja ole valmis mihinkään?
      Ikävä
      29
      2046
    10. Anteeksi kun käyttäydyn

niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv
      Ikävä
      38
      2043
    Aihe