Hämptonissa demarien listoilla on entinen vorssalainen Leo Leppänen.
Kirjoittaa paikallislehteen hyvin, ei mikään turha hamppari.
Onko vorssalaisilla jakaa palstalla kokemuksia Lexasta vuosien varrelta?
Leo Leppänen
9
1435
Vastaukset
- jytkykö
ooooleeeee o leeeee oooooleeeeeooooooleeeeeeooooo.....
- eipä taida
leuhkija-Leppästä moni täällä Vorssassa enää muistaakaan, saati kaivata. Hyvä, että lähti.
- joopa joo
Levee oli kun ladon ovet. Olis titysti värikäs lisä Vorssan politiikkaan
- Anonyymi
Taas kirjoittaa, isoissa asioissa ei julkinen mollaaminen ole paras tapa.
Onko peiliin katsomisen paikka. Kuka mollaa ketä. - Anonyymi
Ei voi pitää paikkaansa! Mitään forssaa ole olemassakaan. Ei turuntien varrella ole kuin makkaratehdas ja sen vieressä pari lahonnutta taloa tehtaan elättiväelle.
- Anonyymi
Moikka Lexa . Tapasin sinut ensimmäisen kerran CM baarissa. Tykkään sinun mielipidekirjoituksistasi. Olin poissa maisemista Stadissa 30 vuotta. Olen itsekin kirjoitellut mielipiteitäni F.lehteen 10 vuotta paluuni jälkeen . Joskus tulee höttöä niinkuin Ojala on ilmoittanut. Politiikasta en yleensä kirjoita vaikka olen ollut sitlassa ja valtuuston varajäsenenä. Ps. Satumoisin tuli silmiini juttusi Hämeen Sanomista. Sepä sattui olemaan yksi yhteen minun juttuni kanssa. Vaan eipä tuo haittaa.
Kirjoitellaan taas. - Anonyymi
Tyypillinen forsialainen kirjjoittaja. Sanan hallussa, kuten monet monella muullakin. Haluaa aina kirjoittaa jotain, mikä on varmasti vähän ärsyttävää, kuten monet muutkin.
Miksi , sitä en ymmärrä. 1932. - Anonyymi
Leo Leppänen saisi nauttia jo eläkepäivistään
Vanhan miehen (77 v) kirjoitukset ovat liian kärkeviä mutta itsensä ja koulutusta kehuu.
Yli 65-vuotiaat sais mennä takavasemmalle.
Joku tykkää Leosta ja joku ei. Minä kuulun jälkimmäisiin. - Anonyymi
Eipä enää väliä kun Leppänen menehtyi jonkin aikaa sitten
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
6 kW saunan lämmityksestä kohta 10 euron lisämaksu / kerta
Kokoomuslainen sähköyhtiöiden hallitsema Energiavirasto ehdottaa 5 kW:n rajaa, jonka ylittämisestä tulee lisämaksu. Tark1886269Minja jytkyttää vas.liiton kannatusta ylöspäin
Alkaa raavaat duunarimiehetkin palaamaan vasemmistoliiton kannattajiksi. Eduskunnassahan on vain kaksi työntekijöiden p2414223"Mitä sä nainen tuot sitten pöytään" ?
Jos mies provaidaa ja suojelee... Pitääkö miesten kysyä tuollaisia?1423515Ekologinen kommunismi tulee voittamaan fossiilikapitalismin
Kiina on mahtitekijä uusiutuvien energialähteiden kehityksessä, ja Trump osoitus viimeisestä öljyn perään itkemisestä, m513347Duunarit hylkäsivät vasemmistoliiton, siitä tuli feministinaisten puolue
Pääluottamusmies Jari Myllykoski liittyi vasemmistoliittoon, koska se oli duunarien puolue. Sitä samaa puoluetta ei enää643237Mies, kerro minulle vielä jotakin aivan uniikkia
ja ainutlaatuista minkä vain me kaksi voisimme ymmärtää jos olemme sen kokeneet ja eläneet, jotta ihan varmasti tietäisi492836Oikeistopuolueiden kannatus vain 37,8 %, vasemmiston 43,0 %
Keskustaan jää 17,4 prosenttia ja loput ovat sitten mitä ovat. Mutta selvästikin Suomen kansa on vasemmalle kallellaan.702406Hyviäkin uutisia tulossa, hallinto-oikeus asettaa toimeenpanokieltoon
Hyvinvointitalon työmaa pysähtyy. Rillankivi+energia ja vesi kytkyrahanpesu stoppaa. Tytäryhtiöiden hallitusjäsenet+kon2432357- 252326
Gallup: Mikä on ollut mielestäsi paras tv-sarja ikinä?
Gallup: Mikä on ollut mielestäsi paras tv-sarja ikinä? Onko se joku suomalainen viihdepläjäys, brittirikossarja, amerikk1001907