Nikon AF-S Nikkor G 50mm f/1.4
^Minkäs lainen putki, onko tarpeeksi nopea tarkennus liikkuvan kohteen kuvaukseen ?
Ja sopiihan d7000 rungolle ?
Uusi putki
1
110
Vastaukset
- nopsanen kaksikertaa
Siinä on muovikuoret, ja sit siinä on sellaisia lasielementtejä jotka on pantu sillälailla sinne muovirinkulan sisään että on saatu kasaan kahdeksan elementtiä jotka on pantu seitsemään ryhmään. Sitten sinne on saatu ängettyä jotain himmenninlamelleja yhdeksän kappaletta. Mitenhän ne on saanut pantua noin paljon lasia noin pieneen rinkulaan? Painoakin vain jotain kaksisataakahdeksankymmentä grammaa. Sopii myös seiskatonnin keulille, ja pysäyttää kohteen tekemän liikkeen nopeaa suljinaikaa käytettäessä. Niin sanotaan että siinä on Silent Wave tarkennusmoottori joka on nopea, mutta kuinka nopea? Varmaankin tarpeeksi nopea.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 723063
- 552725
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322335- 792188
- 951996
- 571929
- 121576
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171537Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301380Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?301351