Rikulla on outo sairaus - Katso.fi
Rikulla on outo sairaus - Katso.fi
2
137
Vastaukset
- STRANGEDISEASES
aLOIN JUURI MIETTIÄ, OLISIKOHAN MADVENTUREIDEN MIEHISTÄ JOTAIN APUA MINUN TILANTEESEENI. OLEN SAIRASTUNUT TOUKOKUUN PUOLIVÄLISSÄ MORGILLONS-SYNDROOMAAN. sE TARKOITTAA KÄYTÄNNÖSSÄ SITÄ ETTÄ SPRINGTALES-NIMISET COLLEMBOLA ALAHEIMOON KUULUVAT ELÄIMET OVAT TUNKEUTUNEET IHONI ALLE JA ELÄVÄT JA LISÄÄNTYVÄT SIELLÄ NOPEASTI SIKIÄVINÄ JA KUTISEVINA, POLTTAVINA JA AIHEUTTAEN KAIKENLAISIA BAKTEERIEN JA MYRKYN TUOTTAMIA KOKO KEHON ONGELMIA. MINULLE ON TULLUT TUSKALLISIA REUMAATTISIA KIPUJA JA NIVELSÄRKYJÄ, AVOIMIA HAAVOJA KASVOIHIN, KÄSIVARSIIN, NISKAAN JOHON ELÄIMET PESIYTYVÄT UUDELLEEN JA UUDELLEEN. NE KULKEVAT MYÖS SUUHUN JA NIELUUN, NENÄÄN JA KORVAKÄYTÄVIIN. NE EIVÄT KUOLE MILLÄÄN KEMIKAALEILLA TAI MUILLE PARASIITILLE TARKOITETUILLE TUHOAINEILLE. NE OVAT TULLEET JÄÄDÄKSEEN SUOMEEN. OLEN KUULLUT ETTÄ SÖRNÄISTEN ALUEELLA JOSSA TARTUNNAN SAIN ON MUITAKIN MORGILLONSIIN SAIRASTUNEITA. LÄÄKÄREILTÄ EN OLE SAANUT MITÄÄN APUA ASIAAN VAAN SYYTTELYÄ JA VÄITETTÄ ETTÄ KUVITTELEN KOKO ONGELMAN VAIKKA HE OVAT NÄHNEET IHONI TILAN. ALAN OLLA AIKA LOPPU YKSINELÄJÄ JOKA ON ERISTÄYTYNYT IHMISKUNNASTA TÄMÄN KULUNEEN KESÄN JA SYKSYN AIKANA. KOMMENTOIKAA!
- Anonyymi
Monilla bioresonanssihoitajilla on erikoisiinkin ongelmiin hoitokeinoja.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 263178
- 691519
Piilorikollisuutta Puolangan päätöksentekoelimissä? Kyllä! Julkisesti todistettu!
Kyösti (kesk) rehenteli julkisissa tiedotusvälineissä tehneen jo ennen vaaleja sopimuksen kokoomuksen ehdokkaiden kanssa781104Miten suomalaiset miehet
On usein niin aikaansaamattomia? Odottavat prinsessapalvelua. Odottavat, että nainen tekee aloitteen, että nainen pyytää1431029- 45931
- 61882
Eräs läheinen sanoi
Että mies kyllä ottaa aina itse yhteyttä, jos on kiinnostunut. Oli tilanne mikä hyvänsä. Kuulemma kuvittelin koko jutun.45868Eduskunnassa valmistaudutaan jo persujen täydelliseen romahdukseen - Koko paska kaatuu hetkessä
– On mahdollista, että käy kuin Assadin Syyrialle tai Ceaușescun Romanialle: koko paska kaatuu aivan hetkessä, kun tarpe171862- 42836
Iloista ja aurinkoista pääsiäistä kaikki palstan kivat sinkut :)
Täällä on näköjään vähän huono meininki tarttunut kuin tuolta muualta mutta pidetään edelleen tämä puoli suht positiivis139775