Kun häihin on enää viikko ja naida kiksautin sulhasta. Morsian hössöttää et kuinka ihanat häät on tulossa..hiukan kadutta. En voi ainakaan kaaso olla kuinka kerron sen mun frendille? Tuun kipeeeks vai miten?
Mitä tehdä ?
5
2767
Vastaukset
- Tuomari
olet sinä. Hyvi helvetti piru sinut ja sulhasesi perii.
Tämä kirjoituksesi ei todennäköisesti pidä paikkaansa, sillä vain vajaaälyiset mässäilevät tuollaisilla asioilla täällä! - ryynä
Oliko sittenkin niin, että sulhanen kiksautti sinua, etkä sinä sulhasta? Vai olisko peräti niin, että sidoit sulhoraukan pylvässänkyyn ja siinä raiskasit?
- bestmanni
Parempi kosia ennen häitä kuin niiden jälkeen. Ettei tarvitse heti erota. Älä odota että sulhasesi olisi sinulle uskollinen tai että teidän suhde tulisi kestämään. Jos sulhasesi on valmis vaihtamaan morsianta noin herkästi niin on vain hyvä ettei morsian nai sulhastasi.
- Eronnut
Ei sille enään mitään voi!
Pidä asia salassa ja yritä unohtaa, vaikka vaikeaahan se varmaan on.
Anna ajan kulua, muuta ei voi tehdä. - Minttu
Olin siskoni kaaso, ja häitä edellisenä iltana otin suihin sulhaselta pitäen päässäni siskon huntua... olin hieman humalassa. sovimme sulhasen kanssa, että asiasta ei puhuta, mutta se meni kerran kännissä selittää sitä vaimolleen joka ei onneks uskonu.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kalle Palander kertoi fantasioivansa siitä, kuinka Kiira Korpi naisi häntä sträppärillä ahteriin
Sai potkut Yleltä. https://yle.fi/a/74-201400004005831- 202374
- 2002237
- 1131607
- 991560
Nyt mielipiteitä kehiin?
Niin ,onko arvon kuhmolaiset teidän mielestänne kaupungin hommissa turhia työpaikkoja/työntekijöitä? Mielipiteitä tu601053- 741052
IS: Paljastus - Tästä syystä Marika jätti Diilin kesken -Tilittää: "Jäi vähän karvas maku, koska..."
Diilissä lähti yllättäen yksi kisaaja. Voi harmi, leikki loppui liian varhain… Diilissä Jaajo Linnonmaa etsii vetäjää Ka21029Martina miehensä kanssa Malediiveilla.
Miksi täällä puhutaan erosta? Lensivät Dubaista Malediiveilĺe.133965Ei lumous lopu koskaan
Kerran kun tietyt sielut yhdistyvät kunnolla, ei irti pääse koskaan. Vaikka kuinka etsit muista ihmisistä sitä jotain tu59816