Kun häihin on enää viikko ja naida kiksautin sulhasta. Morsian hössöttää et kuinka ihanat häät on tulossa..hiukan kadutta. En voi ainakaan kaaso olla kuinka kerron sen mun frendille? Tuun kipeeeks vai miten?
Mitä tehdä ?
5
2786
Vastaukset
- Tuomari
olet sinä. Hyvi helvetti piru sinut ja sulhasesi perii.
Tämä kirjoituksesi ei todennäköisesti pidä paikkaansa, sillä vain vajaaälyiset mässäilevät tuollaisilla asioilla täällä! - ryynä
Oliko sittenkin niin, että sulhanen kiksautti sinua, etkä sinä sulhasta? Vai olisko peräti niin, että sidoit sulhoraukan pylvässänkyyn ja siinä raiskasit?
- bestmanni
Parempi kosia ennen häitä kuin niiden jälkeen. Ettei tarvitse heti erota. Älä odota että sulhasesi olisi sinulle uskollinen tai että teidän suhde tulisi kestämään. Jos sulhasesi on valmis vaihtamaan morsianta noin herkästi niin on vain hyvä ettei morsian nai sulhastasi.
- Eronnut
Ei sille enään mitään voi!
Pidä asia salassa ja yritä unohtaa, vaikka vaikeaahan se varmaan on.
Anna ajan kulua, muuta ei voi tehdä. - Minttu
Olin siskoni kaaso, ja häitä edellisenä iltana otin suihin sulhaselta pitäen päässäni siskon huntua... olin hieman humalassa. sovimme sulhasen kanssa, että asiasta ei puhuta, mutta se meni kerran kännissä selittää sitä vaimolleen joka ei onneks uskonu.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Israel aloitti 3. maailmansodan
https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011297979.html Israel se sitten aloitti näköjään kolmannen maailmansodan.4612805Kaksi vuotta
Sitten mä ihastuin suhun päätä pahkaa, kun meillä klikkasi heti ekasta päivästä lähtien. Et varmasti tunne samoin ja tek152645Nainen, meidän talossa on säännöt
1. Mies on aina oikeassa. 2. Ei vastaväitteitä. 3. Mäkättäminen kielletty. 4. Suhde on tärkein. 5. Ei salaisuuksia. 6. E2691582Miksi me ei mies voida edes viestitellä irl?
En odota enkä vaadi mitään, voitaisiin vain olla yhteyksissä jollain tapaa ihan oikeasti.841184Raamatun kiroukset ja uhkaukset osoittavat sen ihmisperäisyyden
"Se sanotaan galatalaiskirjeessä, että jos joku levittää väärää evankeliumia: "...jos joku julistaa teille evankeliumia4401121Oliko Farmi-finaalitehtävät mielestäsi tasaveroisia Lloydin ja Johannan välillä?
Onnea Farmi-voitosta, Lloyd. Et tainnut olla ihan kaikkien suosikki, mutta puskit voittoon! Oliko finaalitehtävät miel631098- 156960
Rakennetaanko yhdessä?
Haluaisin rakentaa sun kanssa yhteistä tulevaisuutta❤️ Onko meistä siihen? Huomaan että sulta puuttuu se joku tärkeä elä41928- 56889
- 79875