Kun häihin on enää viikko ja naida kiksautin sulhasta. Morsian hössöttää et kuinka ihanat häät on tulossa..hiukan kadutta. En voi ainakaan kaaso olla kuinka kerron sen mun frendille? Tuun kipeeeks vai miten?
Mitä tehdä ?
5
2802
Vastaukset
- Tuomari
olet sinä. Hyvi helvetti piru sinut ja sulhasesi perii.
Tämä kirjoituksesi ei todennäköisesti pidä paikkaansa, sillä vain vajaaälyiset mässäilevät tuollaisilla asioilla täällä! - ryynä
Oliko sittenkin niin, että sulhanen kiksautti sinua, etkä sinä sulhasta? Vai olisko peräti niin, että sidoit sulhoraukan pylvässänkyyn ja siinä raiskasit?
- bestmanni
Parempi kosia ennen häitä kuin niiden jälkeen. Ettei tarvitse heti erota. Älä odota että sulhasesi olisi sinulle uskollinen tai että teidän suhde tulisi kestämään. Jos sulhasesi on valmis vaihtamaan morsianta noin herkästi niin on vain hyvä ettei morsian nai sulhastasi.
- Eronnut
Ei sille enään mitään voi!
Pidä asia salassa ja yritä unohtaa, vaikka vaikeaahan se varmaan on.
Anna ajan kulua, muuta ei voi tehdä. - Minttu
Olin siskoni kaaso, ja häitä edellisenä iltana otin suihin sulhaselta pitäen päässäni siskon huntua... olin hieman humalassa. sovimme sulhasen kanssa, että asiasta ei puhuta, mutta se meni kerran kännissä selittää sitä vaimolleen joka ei onneks uskonu.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 905177
- 534066
- 252179
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s271887Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161795- 151434
Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹281250Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗201036T, miten mun pitäis toimia
Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest43981- 21980